Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 2416, 2417, 2418, 2419, 2420, 2421, 2422 ... 3045  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2016 00:09 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

PhutureNoize schreef:
Lennard95 schreef:
sonnebloem schreef:
Die reacties onder dat bericht;

Laat die vent eerst een cursus socialmedia etc doen. Is volgens mij ook een beetje een mafkees op alle social media


Phuture noize op twitter dan :lol: Als je dat leest denk je dat hij gek is.


Is ook zo.


Ik wist het!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2016 00:20 
 
Hardtraxx Veteran

sonnebloem schreef:
oh en nieuwe NC merch. Een tas en een long tee. Jammer, past niet echt bij NC, had liever een simpel shirt gezien met een vet design. *Zoekt nog steeds naar oude NC shirt*

https://www.hardstyle.com/merchandise/n ... ckpack/674


Zou zoiets eerder kopen dan die altijd maar dat zwarte shirtje met een logo erop geplakt. \
Wel jammer van die plakkaat op de rug.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2016 11:14 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Lunatic schreef:
Vind die long Tee wel echt vet, jammer dat ie te lang is...


Doe hem in je broek! Goeie blitse riem erbij :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2016 11:16 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Radical Redemption een remix aan het maken is van Crypsis - Highest Pressure :thumbsup:

Bron: Snapchat
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2016 12:10 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Unresolved en Jason payne weer de studio in gaan duiken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2016 12:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

SkiggyRapz18 schreef:
Radical Redemption een remix aan het maken is van Crypsis - Highest Pressure :thumbsup:

Bron: Snapchat


Wat is daar ' :thumbsup:' aan? Bij de gedachte hiervan schieten de tranen al in me ogen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2016 12:21 
 
Artiest

Shockwave schreef:
Lunatic schreef:
Vind die long Tee wel echt vet, jammer dat ie te lang is...


Doe hem in je broek! Goeie blitse riem erbij :D


Dit accentueert mijn buik :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2016 12:27 
 
Hardtraxxer

Outlander schreef:
Dear haters. Please stop posting crap on my page. I don't give a shit about "reputation", bookings or whatever (thought you'd know that by now). I care about making music and you should be glad that I post free tracks. The post I made yesterday of Cubase freezing wasn't a rant.. (this is a rant, notice the difference?). I highly appreciate all the love, 98% of my fans here are awesome, but these wannabe-tryhards need to get the fuck out and stop telling me what to do and what to post on my page. Unlike my page instead of being a little bitch and let me do my job. ThanksDear haters. Please stop posting crap on my page. I don't give a shit about "reputation", bookings or whatever (thought you'd know that by now). I care about making music and you should be glad that I post free tracks. The post I made yesterday of Cubase freezing wasn't a rant.. (this is a rant, notice the difference?). I highly appreciate all the love, 98% of my fans here are awesome, but these wannabe-tryhards need to get the fuck out and stop telling me what to do and what to post on my page. Unlike my page instead of being a little bitch and let me do my job. Thanks


Die man moet toch met serieuze frustraties rond lopen. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2016 12:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Echt, dit soort shit zorgen er echt voor dat ik nooit ook maar enige interesse zou hebben in alles wat met Outlander te maken heeft :lol:

Scheelt ook wel dat die nieuwste plaat nergens naar klonk
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2016 13:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Keeptrying schreef:
Outlander schreef:
Dear haters. Please stop posting crap on my page. I don't give a shit about "reputation", bookings or whatever (thought you'd know that by now). I care about making music and you should be glad that I post free tracks. The post I made yesterday of Cubase freezing wasn't a rant.. (this is a rant, notice the difference?). I highly appreciate all the love, 98% of my fans here are awesome, but these wannabe-tryhards need to get the fuck out and stop telling me what to do and what to post on my page. Unlike my page instead of being a little bitch and let me do my job. ThanksDear haters. Please stop posting crap on my page. I don't give a shit about "reputation", bookings or whatever (thought you'd know that by now). I care about making music and you should be glad that I post free tracks. The post I made yesterday of Cubase freezing wasn't a rant.. (this is a rant, notice the difference?). I highly appreciate all the love, 98% of my fans here are awesome, but these wannabe-tryhards need to get the fuck out and stop telling me what to do and what to post on my page. Unlike my page instead of being a little bitch and let me do my job. Thanks


Die man moet toch met serieuze frustraties rond lopen. :lol:

Ik begrijp nog steeds niet waarom artiesten dit soort stront dit steeds zo uitgebreid en wel openbaar op social media zetten aangezien je hier echt helemaal nul mee opschiet. Zeker niet als iedereen altijd maar een hater is. -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2016 16:04 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

:lol:

Klinkt als een gefrustreerde 15 jarige.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2016 16:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:lol: die Outlander. Ook dit als reactie onder de post waar dit verhaal waarschijnlijk de aanleiding van is.

"I'm the one with 11k followers. Fuck off already."

Wat een zielepiet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2016 16:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mooiste is nog: hij kan ze gewoon blokkeren zodat ze niks meer op zn pagina kunnen plaatsen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2016 17:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

...Radiance in Nederland komt wonen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2016 18:35 
 
Hardtraxx Veteran

Atmozfears:

Citaat:
Woo! Another great day in the studio w/ @HARDWELL. Gems incoming! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2016 18:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat is trouwens dat w/ ipv with? Wat is precies het probleem met het woord with? Te lang?
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2016 18:56 
 
Hardtraxx Veteran

Lekker hip.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2016 18:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Denk dat ik langer bezig ben met zoeken waar de "/" precies zit op mn toetsenbord dan gewoon "with" typen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2016 19:17 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Er kan weer gestemd worden op TOTY :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2016 19:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Skribbler schreef:
Wat is trouwens dat w/ ipv with? Wat is precies het probleem met het woord with? Te lang?

Twitter generatie he elke teken die je kan besparen is meegenomen
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2016 19:41 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Thyron bij Gearbox
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2016 19:45 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Paultheone schreef:
SkiggyRapz18 schreef:
Radical Redemption een remix aan het maken is van Crypsis - Highest Pressure :thumbsup:

Bron: Snapchat


Wat is daar ' :thumbsup:' aan? Bij de gedachte hiervan schieten de tranen al in me ogen.


Dit dus, het origineel is geniaal!

Wildstylez

Citaat:
Collab time with Belgium's finest, the one and only Coone!
Going to play it for the first time at Hardbass! Get ready to burn down the Gelredome.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2016 20:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Delete vroeg of er mensen zijn die zijn VIP set online willen hebben
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2016 21:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja, opzich.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2016 22:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat is tot nu toe de beste set die ik ooit heb meegemaakt, dus heel graag. :drool:
Vorige  1 ... 2416, 2417, 2418, 2419, 2420, 2421, 2422 ... 3045  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen