Ja nouja.. Tegenwoordig is het het alleen maar meer en meer melodie.. Dan zou je het weer vernieuwend kunnen noemen etcetera..
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
Als je het op een nieuwe manier kan brengen is het zeker wel vernieuwend 
jawel, rot op met die kutmelodieenDorus ML wrote:Ik hoop niet dat iedereen deze trend gaat volgenKhadber wrote:Wist je dat Noisecontrollers vrolijk door blijft kijken met grenzen verleggen?
Bron: Twitter en GHFNew track finished! A track without a melody, crazzzzyyyy
Ik voel screeches komen??
Screeches + geen melodie + lompe kicks + reverse bass = 
edit...
edit...
Last edited by _dp_ on 24 Jun 2009 19:12, edited 2 times in total.
+ reversed bass_dp_ wrote:Screeches + geen melodie + lompe kicks =
Nee nee nee geen ReversedLyst wrote:+ reversed bass_dp_ wrote:Screeches + geen melodie + lompe kicks =
Wat doe je op een hardstyle forum als je niet van reversed bass houdDakpan wrote:Nee nee nee geen ReversedLyst wrote:+ reversed bass_dp_ wrote:Screeches + geen melodie + lompe kicks =
Age of Reversed Bass is voorbij joh 
Geef mij maar een Zany of NC kick
Geef mij maar een Zany of NC kick
-
AHardtraxxer
- 441 posts member since 2008
- last seen Sep 2013
Een daar zit geen reversed bass in!?
Die hebben er idd wel wat variatie in zitten, zit soms ook reversed bass in, maar mijn voorkeur gaat toch naar die oldskool basslines, zoals in de Who's Calling Remix van Zenitha-troxx wrote:Een daar zit geen reversed bass in!?
Bedoel eigenlijk meer de kicks in een climax van hun. Gewoon harde volle en diepe kicks. Vind ik veel mooier dan een Reversed Bassa-troxx wrote:Een daar zit geen reversed bass in!?
Kicks bestaan naast reversed bass?
reversed bass geeft de track meer energie.
Wist je dat mijn broertje (in de korte broek) ook van hardcore houd!! Een vriendje van mijn broertje vertelde over zijn nieuwe lievelingsliedje, die ik gelijk op youtube opzocht en hard opgezette. Ze gingen gelijk helemaal los, waardoor ik ze vroeg even te wachten en snel de camera hebt gepakt
Lach me 't hele filmpje door helemaal kapot om al hun acties, check bijv 't gaydansje op1.54
View on YouTube
View on YouTube
die krijgen geen suiker meer voor de rest van de week. 
Niet op het een of het ander, maar ik zou het filmpje nooit op youtube plaatsen. Voor je het weet staat ie op andere sites.
wist je dat dat lachen zou zijnMarkos wrote:Niet op het een of het ander, maar ik zou het filmpje nooit op youtube plaatsen. Voor je het weet staat ie op andere sites.
Milán wrote:Wist je dat mijn broertje (in de korte broek) ook van hardcore houd!! Een vriendje van mijn broertje vertelde over zijn nieuwe lievelingsliedje, die ik gelijk op youtube opzocht en hard opgezette. Ze gingen gelijk helemaal los, waardoor ik ze vroeg even te wachten en snel de camera hebt gepaktLach me 't hele filmpje door helemaal kapot om al hun acties, check bijv 't gaydansje op1.54
![]()
View on YouTube
Haha, dik dik!!!
Deze is ook wel dik :
View on YouTube
Wss hebben jullie hem toch wel gezien maar hij blijft geweldig
Wisten jullie wel dat Spook niet van ANgerfist is. en niewt Spook heet maar;FRArnold wrote:Milán wrote:Wist je dat mijn broertje (in de korte broek) ook van hardcore houd!! Een vriendje van mijn broertje vertelde over zijn nieuwe lievelingsliedje, die ik gelijk op youtube opzocht en hard opgezette. Ze gingen gelijk helemaal los, waardoor ik ze vroeg even te wachten en snel de camera hebt gepaktLach me 't hele filmpje door helemaal kapot om al hun acties, check bijv 't gaydansje op1.54
![]()
View on YouTube
Haha, dik dik!!!![]()
Deze is ook wel dik :
View on YouTube
Wss hebben jullie hem toch wel gezien maar hij blijft geweldig
Ghost Connections (Speeded) -- Dj Partyraiser & Triaxx
Komt door al die limewire downloaders..
View on YouTube
-
FHardtraxx Veteran
- 6758 posts member since 2008
- last seen Nov 2020
Ik dacht altijd dat Spook een andere versie was, wat oorspronkelijk ken ik die van Partyraiser.
En daarna hoorde ik pas van Spook, dus dacht dat t gewoon een andere versie was.
En daarna hoorde ik pas van Spook, dus dacht dat t gewoon een andere versie was.
-
FHardtraxx Veteran
- 6758 posts member since 2008
- last seen Nov 2020
Wist je dat je op deze site kan kijken hoe de summerfestival site in elkaar zit!
spook is toch gewoon mashup van ghost connections en artwork?
Altijd leuk om aan de gemmidelde (neppe) harddcore gabber op school te vragen wat zijn favoriete nummer is. 90% kans dat het angerfist - spook is.
Altijd leuk om aan de gemmidelde (neppe) harddcore gabber op school te vragen wat zijn favoriete nummer is. 90% kans dat het angerfist - spook is.
Kijk eens aan, dat wist ik nietTaxi wrote:Wisten jullie wel dat Spook niet van ANgerfist is. en niewt Spook heet maar;
Ghost Connections (Speeded) -- Dj Partyraiser & Triaxx![]()
Inderdaad vrij bizar hoeveel Art of Fighters-platen worden toegekend aan Angerfist, wie de fuck heeft dat verzonnen?