Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27 ... 3067  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2009 19:08 

Hardtraxx Veteran

Arthurhoihoi schreef:
HAHAHHAHHAHHAHAHAHAH HEADHUNTERZ OP DUMPERT :woot:

Ja idd, maar er staat ook een reactie onder. dat hij misschien zijn hem misschien wel gewoon op het 0 punt zet, dat kan dan ook wel weer waar zijn. We zullen t nooit weten
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2009 19:44 

Hardtraxx Veteran

Dat is inderdaad een beetje jammer..
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2009 20:14 

Hardtraxx Veteran

Ik heb liever Korsakoff :P

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2009 20:37 

Hardtraxx Veteran

Rickie schreef:

Het valt me dan wel weer op dat zoveel mensen HHZ geweldig vonden op defqon.. Maar dat zal wel aan mij liggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2009 20:49 

Donateur

Doe mij maar dallucia,korsakoff en stephy dan xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2009 20:51 

Hardtraxx Veteran

Khadber schreef:
Rickie schreef:

Het valt me dan wel weer op dat zoveel mensen HHZ geweldig vonden op defqon.. Maar dat zal wel aan mij liggen.

Ik vond Willem echt niet tegenvallen hoor! De verwaching was gewoon te hoog na vorig jaar met de afsluiting van Luna die gewoon meesterlijk was! En HeadhunterZ is geen type voor een afsluiting, dat geef ik zelf ook toe, maar ondanks dat heeft hij het prima gedaan! Meer Hardcore had wel gemogen, maar voorderest vind ik dat mensen gewoon niet zo moeten zeiken en gewoon lekker moeten genieten van wat ze voorgeschoteld krijgen!!! ;) Ik heb genoten, en als je het kut vind moet je lekker naar huis gaan!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2009 21:22 

Hardtraxx Elite

Het is hier ook al eerder gezegt van je moet genieten van wat er is en blij zijn dat hij er staat, dit is ook wel zo maar ik vind dit wel erg kort door de bocht.
Op een feest zoals defqon.1 mag je toch wel het maximale of iig meer verwachten van een afsluiting set.
Natuurlijk zijn we blij dat hij er staat maar dan kunnen we er toch evengoed commentaar opgeven als hij het minder doet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 jun 2009 21:25 

Hardtraxx Veteran

Wie bepaald of die het minder doet??

Er was denk ik een te hoge verwachting en ik geef je groot gelijk want voor dat geld voor een kaartje verwacht ik wel een volmaakte afsluiting! Ik heb zelf ook liever dat bijv, Noisecontrollers afsluit, maar de verwachting was denk ik gewoon te hoog!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2009 17:04 

Hardtraxx Veteran

Wist je dat :

- Ik vind dat de Frontliner Anthem Sunblast voor Decibel totaal niet de sound vind voor Frontliner maar typisch voor Noisecontrollers!!!

:/
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2009 17:05 

Hardtraxx Veteran

FRArnold schreef:
Wist je dat :

- Ik vind dat de Frontliner Anthem Sunblast voor Decibel totaal niet de sound vind voor Frontliner maar typisch voor Noisecontrollers!!!

Wist je dat Sunblast nog steeds niet de anthem is en dat B2S dat ontkend heeft? Dus ik zou er niet op rekenen ;).

Wat een hardnekkig YTgerucht is het toch... :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2009 17:07 

Donateur

Gewoon omdat het woordje "Sun" er in voorkomt dat het voor een festival zou kunnen zijn, denk ik ...
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2009 17:09 

Hardtraxxer

Wist je dat ik mij afvroeg of de tijd op dit forum wel goed staat? Ik zie bijvoorbeeld een post die net geplaatst is op bijvoorbeeld 18:07 terwijl mijn klok op 17:07 staat! :$
Kan ook aan mij liggen! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2009 17:09 

Hardtraxx Veteran

Als B2S zegt dat het niet de anthem is geloof ik daar wel in..

Bovendien was vorig jaar in de trailer 2 Best Enemies - Phases (TBY Romantic Mix) te horen.. Dat is de Anthem ook niet geworden..

@ InQontrol09..

Zomertijd in je instellingen goed gezet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2009 17:12 

Hardtraxxer

Khadber schreef:
Als B2S zegt dat het niet de anthem is geloof ik daar wel in..

Bovendien was vorig jaar in de trailer 2 Best Enemies - Phases (TBY Romantic Mix) te horen.. Dat is de Anthem ook niet geworden..

@ InQontrol09..

Zomertijd in je instellingen goed gezet?

Sorry, niet aan gedacht.. nu is ie weer goed!

Over Decibel heb je wel gelijk, is niet de anthem, maar overal waar je hem ziet/hoort staat er wel (Decibel 2009 Anthem) oid achter.. :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2009 17:14 

Hardtraxx Veteran

Tja.. Random youtube users nemen wat aan en zijn te lui om het te veranderen.. Hetzelfde verhaal met NC - Finishing wat Pavo - Communicate blijkt te zijn en dergelijke.. Gewoon wachten tot een officiele bron alles netjes een naam geeft en anders gewoon een TBA houden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2009 17:16 

Hardtraxxer

Khadber schreef:
Tja.. Random youtube users nemen wat aan en zijn te lui om het te veranderen.. Hetzelfde verhaal met NC - Finishing wat Pavo - Communicate blijkt te zijn en dergelijke.. Gewoon wachten tot een officiele bron alles netjes een naam geeft en anders gewoon een TBA houden.

+1
Net als Josh & Wesz - Like Thiz (Noisecontrollers Remix), wat ook helemaal niet klopte! :nono:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2009 17:42 

Hardtraxx Veteran

Zelfs voor YT'ers is het een domme aanname dat sunblast het anthem zou zijn. Voorgaande 2 jaar zat de anthem ook niet in de trailer, alleen in de aftermovie.

EDIT: Nog een paar youtube namen voor tracks: DBSTF vs Josh & Wesz - Wilderness (nu nog TBA toch?), Dozer - Firebird (heet Syren)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2009 18:10 

Hardtraxx Veteran

Khadber schreef:
FRArnold schreef:
Wist je dat :

Wist je dat Sunblast nog steeds niet de anthem is en dat B2S dat ontkend heeft? Dus ik zou er niet op rekenen ;).

Wat een hardnekkig YTgerucht is het toch... :/

Het gaat me er niet echt om of dat The Anthem is of niet, maar meer om het feit dat de Preview mij meer doet denken aan Noisecontrollers dan aan Frontliner!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2009 18:42 

Hardtraxxer

FRArnold schreef:
Wist je dat :

Hier zeg je toch echt dat je het over de anthem hebt, terwijl het niet de anthem is ;)
Maargoed, anthem of niet.. mij valt alleen op dat de kick van NC's is, verder niet zoveel..
En dan nog, ik vind het wel een topnummer!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2009 20:42 

Hardtraxx Elite

InQontrol09 schreef:
FRArnold schreef:
Wist je dat :

Hier zeg je toch echt dat je het over de anthem hebt, terwijl het niet de anthem is ;)
Maargoed, anthem of niet.. mij valt alleen op dat de kick van NC's is, verder niet zoveel..
En dan nog, ik vind het wel een topnummer!

Ik vind de Kick helemaal niet op die van NC lijken, die van NC is vaak veel 'krakeriger'
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2009 13:50 

Hardtraxx Veteran

Wist je dat Noisecontrollers vrolijk door blijft kijken met grenzen verleggen?

Citaat:
New track finished! A track without a melody, crazzzzyyyy

Bron: Twitter en GHF

Ik voel screeches komen??
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2009 13:52 

Hardtraxx Elite

wist je dat The Prophet zn nieuwe track my religion full op youtube heeft gezet:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2009 13:54 

Hardtraxx Elite

Khadber schreef:

Citaat:

Ik hoop niet dat iedereen deze trend gaat volgen :slow:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2009 14:09 

Hardtraxx Elite

Khadber schreef:

Citaat:

Beetje overdreven om het meteen 'grenzen verleggen' te noemen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jun 2009 14:56 

Hardtraxx Addict

Sunboom schreef:
Khadber schreef:

Citaat:

Beetje overdreven om het meteen 'grenzen verleggen' te noemen.

Idd, enkele jaren geleden zat er in ieder nummer ook geen melodie ;)
Vorige  1 ... 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27 ... 3067  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen