Wist je dat er vandaag niet veel te weten valt? 
Inderdaad, vandaag is er nog niet veel gebeurd ofzo, tegenover gisteren danGuide4U wrote:Wist je dat er vandaag niet veel te weten valt?
Inderdaad, vandaag is er nog niet veel gebeurd ofzo, tegenover gisteren danGuide4U wrote:Wist je dat er vandaag niet veel te weten valt?
FRArnold wrote:Wist je dat ik vandaag mijn laatste stagedag had en nu vakantie heb tot 1 september
Wist je ook dat ik mijn vakantie in ga lijden met een bezoek aan het Summerfestival Zaterdag in Antwerpen
Wist je dat ik nu al weg ben van die beuk plaatStokbrood wrote:de Noisecontrollers een nieuw nummer hebben genaamd Surge of Power Preview
View on YouTube" target="_blank" rel="nofollow
Ja Fusion gaat zeker hard maar ik zit er niet meeArthurhoihoi wrote:Kan 'm nu ff niet luisteren maar jezus christus wat gaat het snel bij Fusion opeens
Dat is dus die op Twitter aangekondigde track..Stokbrood wrote:de Noisecontrollers een nieuw nummer hebben genaamd Surge of Power Preview
Ja inderdaad.Lyst wrote:@ de comments onder die video: waar is de melodie ??
![]()
Meer reversed bass had wel gemogen en een break had niet gehoeven, vind summer of hardstyle net wat meer energiek, maar deze knalt ook best lekker.
Guide4U wrote:Amen!![]()
moet je die reactie zien die nu op pagina 2 staat van ene SplashdivingCanada:
''i like this dj tool guy , who is he?''
Wheres the uplifting melody?Lyst wrote:@ de comments onder die video: waar is de melodie ??
![]()
Khadber wrote:Dat is dus die op Twitter aangekondigde track..Stokbrood wrote:de Noisecontrollers een nieuw nummer hebben genaamd Surge of Power Preview
Prima!
Misschien word dat hele "zonder melodie" een hype?
Ik ben ook niet zo voor nummers met een melodie, en ik denk niet dat dit een hype gaat worden. Er zijn nog altijd meer mensen die wel een melodie willen dan mensen die er geen willen, denk ik.Dorus ML wrote:Iedereen vind platen zonder melodie opeens helemaal geweldig, ik hoop voor300 procent dat dit geen hype gaat worden