FRArnold schreef:
Lyst schreef:
Inderdaad, een headhunterz die zegt dat het allemaal een beetje teveel hetzelfde is (moet hij zeggen..), dat er dus geëxperimenteerd moet worden. En wat gaan ze allemaal doen, juist weer hetzelfde (dubstyle..), de eerste die dat doet experimenteert, de rest kopieert

Een paar keer Dubstyle is leuk, maar iemand moet het wel kunnen!
Tis wel gewoon te hopen dat Hardstyle, Hardstyle blijft en dat we ons juist niet af gaan scheiden van Hardcore.
We moeten juist harder dan dat we softer gaan worden.
HHZ expirimenteerde al eerder met z'n remix van Let the Bass Kick!
Daarvoor krijgt die van mij sowiezo al geen eer.
Stay with the Hard Shit!
Oooooh, dat gezeik op Let The Bass Kick rmx... Serieus, als niemand wist dat het origineel van een housetrack afkwam, of als het andersom was geweest (dat Chuckie de remix had gemaakt van Headhunterz), dan had niemand gezeurd, want er is echt 0,0% house over in die remix...
Los daarvan hoeft het van mij allemaal niet harder. Het moet BETER, energieker misschien, maar dat is voor mij niet evenredig aan de hardheid van een track. Techno kan ook super energiek zijn, om maar een voorbeeld te noemen. En hardcore is ook niet zo geweldig hoor, dat is echt al jaaaaren hetzelfde met nog veel saaiere melodietjes dan in hardstyle.