Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 238, 239, 240, 241, 242, 243, 244 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2010 02:39 

Hardtraxx Elite

Ja, daar pak je er twee. Daar tegenover staan Headhunterz, DBSTF, de Saifam club, Frontliner, Wildstylez, Noisecontrollers, The Pitcher zelfs de nieuwere tracks van de Trance Generators (oké, ik weet er maar één te noemen, het Ground Zero anthem, maar toch :P).

Beetje 'toevallig' dat er dan net Brennan Heart uitgepikt word om op te gaan zeuren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2010 08:52 

Hardtraxx Veteran

Ik denk dat hij er uitgepikt wordt omdat hij altijd dezelfde style heeft en dat terwijl de artiesten die jij opnoemt tracks hebben die op sommige vlakken veel van elkaar verschillen. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2010 09:20 

Aan het typen...

Sunboom schreef:
Ja, daar pak je er twee. Daar tegenover staan Headhunterz, DBSTF, de Saifam club, Frontliner, Wildstylez, Noisecontrollers, The Pitcher zelfs de nieuwere tracks van de Trance Generators (oké, ik weet er maar één te noemen, het Ground Zero anthem, maar toch :P).

Beetje 'toevallig' dat er dan net Brennan Heart uitgepikt word om op te gaan zeuren.

Omdat brennan de meeste en langste breaks heeft :P 1/3 van zijn album was break, en dan overdrijf ik niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2010 09:25 

Hardtraxx Veteran

Lyst schreef:
Sunboom schreef:

Omdat brennan de meeste en langste breaks heeft :P 1/3 van zijn album was break, en dan overdrijf ik niet.

Wacht maar tot Davide Sonar met z'n album komt. :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2010 12:45 

Donateur

Ik vind davide sonar wel een lekekr stijltje hebben.
Mij hoor je niet klagen over breaks, als ze maar niet te lang zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2010 15:22 

Hardtraxxer

http://www.youtube.com/watch?v=yR0PyRczFok

Een gruwelijk nummer blijft?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2010 17:10 

Donateur

Zowizo, zal het altijd blijven!
Een van me eerste hs tracks die ik te horen kreeg
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2010 20:02 

Hardtraxx Elite

Er een hardstyle stage op Dominator komt
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2010 20:03 

Hardtraxx Elite

Jemig dat hoort daar toch niet thuis.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2010 20:05 

Hardtraxx Elite

was ook mijn eerste reactie, laat dominator gewoon een hardcore festival zijn >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2010 20:07 

Hardtraxx Veteran

wat hoop ik van ganse harte dat dat het anthem is op het laatst :love:

en je hebt gelijk,. hardstyle op dominator is niet nodig...
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2010 20:13 

Hardtraxx Addict

Idd, hardstyle is mss jammer om der daar bij te zette, maar als het echt continu van die rauwe shit gaat zijn, zou'k deze echt wel wille overwegen hoor :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2010 20:35 

Donateur

Dat is idd een beetje overbodig, maar Rauwe shit zou wel relaxt zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2010 20:38 

Hardtraxx Addict

Wow die laatste track op t einde..
Als dat de Anthem is :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2010 20:43 

Hardtraxx Veteran

bourzwain schreef:
Idd, hardstyle is mss jammer om der daar bij te zette, maar als het echt continu van die rauwe shit gaat zijn, zou'k deze echt wel wille overwegen hoor :p

Beetje jammer dat we daarvoor naar een hardcore festival moeten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2010 20:50 

Hardtraxx Veteran

Erg vette trailer! Je zou het inderdaad niet verwachten, Hardstyle op Dominator. Maar als het werkelijk de hele tijd rauwe Hardstyle is, dan is het wel zeker de moeite waard om een bezoek te brengen aan de Hardstyle stage. Maar zoals Dakpan al zei, jammer dat we daarvoor naar Dominator moeten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2010 22:00 

Hardtraxx Veteran

VInd het een rare zet van q-dance.

1. Veel hardstyle liefhebbers zullen niet voor 1 hardstyle stage naar een Hardcore Festival gaan...
2. Veel hardcore fans die op een Hardcore festival zijn zullen niet naar die Hardstyle stage gaan...
3. Er zijn weinig mensen die echt evenveel van Hardcore als Hardstyle houden, en als je dan een feest in evenwicht wil kun je beter naar een ander festival gaan want dit is. 5:1 hc/hs.

denk ik... :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2010 23:01 

Hardtraxx Addict

Rik schreef:
3. Er zijn weinig mensen die echt evenveel van Hardcore als Hardstyle houden, en als je dan een feest in evenwicht wil kun je beter naar een ander festival gaan want dit is. 5:1 hc/hs.

Ik hou net zoveel van hc als van hardstyle. Ik luister weliswaar vaker hardstyle, maar een feestje als moh gaat er ook prima bij me in :D Maar als ik voor een hc/hs feest zou gaan dan zou ik eerder naar een harstyle feest gaan met een hc stage, dan andersom. Mja Q-dance komt er vanzelf wel achter dat dit wsl toch niet werkt :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2010 23:54 

Hardtraxx Elite

OMFG, het lijkt wel 1 april hier.

Citaat:
Dominator 2005
Freestyle by B2S
Dana
Dano
Gizmo
Isaac
Panic
Pavo
Pila
Rob & MC Joe
The Scientist
Yves Deruyter
MC: DV8

Dominator 2007 (er was geen 2006)
Freestyle Stage
11:00 - 12:30: Q-ic
12:30 - 14:00: Norman
14:00 - 15:15: Dark-E
15:15 - 16:30: D-Block & S-te-Fan
16:30 - 18:00: Ruthless
18:00 - 19:30: Isaac
19:30 - 20:30: The Prophet
20:30 - 22:00: Deepack
22:00 - 23:00: Luna

Dominator 2008
Back to the Future / Evolution Stage
11:00 - 12:30: Genius
12:30 - 13:30: Ruthless
13:30 - 14:30: Stanton
14:30 - 16:00: Deepack
16:00 - 17:00: Isaac
17:00 - 18:30: Darkraver
18:30 - 20:00: Pavo
20:00 - 21:30: The Prophet
21:30 - 23:00: Dana
MC: DV8

En dan nu massaal: hé wat gek, hardstyle op een hardcore festival?! Naast die timetables uit voorgaande jaren lijken jullie bovendien te vergeten dat er ook altijd wel hardcore is op hardstyle festivals.

Edit: wat een fucking vette trailer zeg!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2010 00:10 

Donateur

Just4Music schreef:
Jemig dat hoort daar toch niet thuis.

Vind ik onzin. Luister maar eens goed naar wat oudere mainstream (neem als voorbeeld Bigger Then Ever van EA & Panic of oude Promofiles zoals I Come Correct) en vergelijk dat eens met rauwe hardstyle van Crypsis of Beholder, dat begint aardig op elkaar te lijken.

Alleen fanatieke hardcore-luisteraars moeten om diverse redenen niks van hardstyle hebben. Onterecht vind ik. Het kan uitstekend bij elkaar. En als je een rauwe hardstyle-stage wil en nóg meer andere hardstyle verwijs ik je graag door naar Decibel ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2010 06:54 

Hardtraxx Veteran

Dominator 2007 had ook hardstyle en zelfs jump op Freestyle stage dus zie het probleem niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2010 13:26 

Hardtraxxer

.. je de volledige set van Noisecontrollers @ In Qontrol 2010 op http://www.dancetunesradio.com/2010/pod ... ntrollers/ kan beluisteren, dus ook het gedeelte wat niet is uitgezonden. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2010 13:40 

Hardtraxx Veteran

Knocker schreef:
.. je de volledige set van Noisecontrollers @ In Qontrol 2010 op http://www.dancetunesradio.com/2010/pod ... ntrollers/ kan beluisteren, dus ook het gedeelte wat niet is uitgezonden. :)

Lekker setje hoor :bomb: kan ik from scratch eens in beetje redelijk kwaliteit beluisteren
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2010 13:42 

Donateur

Knocker schreef:

het is niet de volledige set
er werden nog wat nummers voor gedraaid, beter kwaliteit alleen denk ik majah kheb m al 20 x gesluisterd dus hoeft niet nog en keer
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2010 13:43 

Hardtraxxer

Die nummers zitten er nu ook in alleen staan ze niet in de tracklist ;) Hij begint met Faster 'n Further net zoals op In Qontrol, en wat is dat eerste kwartier toch geniaal :drool:
Vorige  1 ... 238, 239, 240, 241, 242, 243, 244 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen