@5minuten
View on YouTube
wrote:.. willem Omlette du fromage zegt tegen 1 of andere franse journo / vage franse youtubeknakkerts i dunno..
@5minuten![]()
[youtube]filmpje[/youtube]

wrote:Wist je dat ik nu pas doorheb dat Dj Thera een anagram is van Heart (van Brennan & Heart) :')
Wanneer leert die gast eens kick spellenwrote:Gerardo Roschini:Going crazy with The new track! I decided to' make this track only kik and bass , maybe another vrs like Raw Style Mix.Tell me your opinion!
Voor mij is en blijft het een track maar geen song, alhoewel je wel gelijk hebt daar niet vanwrote::') ... Een 'song' is een compositie waar vocalen in uitgevoerd worden... wat hij wel degelijk zelf doet dus hij kan het gewoon een 'song' noemen. Daarnaast doen heel veel artiesten hetzelfde laatste tijd, echter heb jij dat blijkbaar niet door. Ga je maar eens wat meer verdiepen en kom dan eens terugwrote:' They even know my songs '
Gozer je draait tracks geen liederen ....
Hij gaat expirimenteren op Defqon hmm ....
Dan zegt tie over de rest ' Everybody is doing quite the same lately ' zegt meneer HHZ
Pas op meneer er komt poep uit je mond !
Man man man![]()
wist je dat ik dat nu ook in de gaten hebwrote:Wist je dat ik nu pas doorheb dat Dj Thera een anagram is van Heart (van Brennan & Heart) :')
Haha het viel mij daarstraks opeens op op de fietswrote:wist je dat ik dat nu ook in de gaten hebwrote:Wist je dat ik nu pas doorheb dat Dj Thera een anagram is van Heart (van Brennan & Heart) :')
op de fietswrote:Haha het viel mij daarstraks opeens op op de fietswrote:wist je dat ik dat nu ook in de gaten hebwrote:Wist je dat ik nu pas doorheb dat Dj Thera een anagram is van Heart (van Brennan & Heart) :')
Het is sowieso die dubstyleshit :') :')wrote:Hij gaat dus experimenteren op Defqon. Zal me benieuwen, als het maar niet die dubstyleshit is.
Headhunterz? Zou me niets verbazen..wildstyleznl
Defqon anthem already watched over 70.000 times at my channel! Later this week I will upload a preview of the first remix of the anthem...
Ik denk niet dat HHZ het anthem zal remixenwrote:Headhunterz? Zou me niets verbazen..wildstyleznl
Defqon anthem already watched over 70.000 times at my channel! Later this week I will upload a preview of the first remix of the anthem...
Maar ik hoop op een Pavelow Remix of een Hardcore Remix
Of een minimal, techno, dubstep remixje :pwrote:Ik denk niet dat HHZ het anthem zal remixenwrote:Headhunterz? Zou me niets verbazen..wildstyleznl
Maar ik hoop op een Pavelow Remix of een Hardcore RemixEerder een HC remix of misschien dan toch die Pavelow remix
PAVELOWwildstyleznl
The remix is done by a hardstyle producer, but it's not a hardstyle remix.. Later this I also hope to receive the second remix done by......
denk dat je gelijk hebtwrote:PAVELOWwildstyleznl
The remix is done by a hardstyle producer, but it's not a hardstyle remix.. Later this I also hope to receive the second remix done by......
Ook wel dom, eerst draaien ze allemaal ongeveer dezelfde plaatjes (nadruk op ongeveer) en daarna zijn ze er opeens allemaal zat van en gaan ze experimenteren? NC, Deepack, Headhunterz, Zany met een dubstyle remix..wrote: je weet nooit na de remix van dock45+het feit dat alle dj's aan het experimenteren zijn.
Niks doms aan, werd wel een tijd dat er wat afwisseling in tracks kwam.wrote:Ook wel dom, eerst draaien ze allemaal ongeveer dezelfde plaatjes (nadruk op ongeveer) en daarna zijn ze er opeens allemaal zat van en gaan ze experimenteren? NC, Deepack, Headhunterz, Zany met een dubstyle remix..wrote: je weet nooit na de remix van dock45+het feit dat alle dj's aan het experimenteren zijn.
Heb er verder niks tegen hoor, maar opeens komt elke DJ op het idee om iets anders te gaan doen?
Ik vind dit afwisseling van stijl en geef mij maar hardstijl!wrote:Niks doms aan, werd wel een tijd dat er wat afwisseling in tracks kwam.wrote:Ook wel dom, eerst draaien ze allemaal ongeveer dezelfde plaatjes (nadruk op ongeveer) en daarna zijn ze er opeens allemaal zat van en gaan ze experimenteren? NC, Deepack, Headhunterz, Zany met een dubstyle remix..wrote: je weet nooit na de remix van dock45+het feit dat alle dj's aan het experimenteren zijn.
Heb er verder niks tegen hoor, maar opeens komt elke DJ op het idee om iets anders te gaan doen?