Hardtraxxer
791 posts member since 2009
last seen Jun 2023
View on YouTube

:woot:
Hardtraxx Addict
1831 posts member since 2009
last seen Dec 2019
.. willem Omlette du fromage zegt tegen 1 of andere franse journo / vage franse youtubeknakkerts i dunno.. :P

@5minuten ;)
View on YouTube
Last edited by iSenSe` on , edited 1 time in total.
Hardtraxx Veteran
3341 posts member since 2010
last seen Sep 2016
iSenSe` wrote:.. willem Omlette du fromage zegt op franse tv :P

@5minuten ;)
View on YouTube
:lol:
Hardtraxx Elite
2498 posts member since 2009
last seen May 2023
iSenSe` wrote:.. willem Omlette du fromage zegt tegen 1 of andere franse journo / vage franse youtubeknakkerts i dunno.. :P

@5minuten ;)
[youtube]filmpje[/youtube]
Wist je dat ... Topic

hahah juist!
Hardtraxx Addict
1831 posts member since 2009
last seen Dec 2019
.... er nog een interview van headhunterz @ usa/france is maar niet op hardtraxx staat :P ?

View on YouTube

@ Tel, juist! jij hebt hem in de gaten :P

[edit WTF... grote pupillen willem :P]

.. i dont blame ya ;-)
Last edited by iSenSe` on , edited 1 time in total.
K
Donateur
6254 posts member since 2008
last seen Feb 2014
Wist je dat ik nu pas doorheb dat Dj Thera een anagram is van Heart (van Brennan & Heart) :')
xd
Hardtraxx Veteran
last seen Sep 2016
Kryptica wrote:Wist je dat ik nu pas doorheb dat Dj Thera een anagram is van Heart (van Brennan & Heart) :')
xd
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Zere neus ? :lol:
Hardtraxx Elite
2417 posts member since 2009
last seen Jan 2024
Knockout Beats inmiddels te vinden zijn op Hyves?
http://knockoutbeats.hyves.nl/
Hardtraxx Veteran
7211 posts member since 2009
last seen Mar 2026
bRt_ wrote:Gerardo Roschini:
Going crazy with The new track! I decided to' make this track only kik and bass , maybe another vrs like Raw Style Mix.Tell me your opinion!
Wanneer leert die gast eens kick spellen :P
Hardtraxx Veteran
last seen Sep 2016
Qre8ive wrote:
Piaaa wrote:' They even know my songs '
Gozer je draait tracks geen liederen ....

Hij gaat expirimenteren op Defqon hmm ....
Dan zegt tie over de rest ' Everybody is doing quite the same lately ' zegt meneer HHZ
Pas op meneer er komt poep uit je mond !
Man man man :x :lol:
:') ... Een 'song' is een compositie waar vocalen in uitgevoerd worden... wat hij wel degelijk zelf doet dus hij kan het gewoon een 'song' noemen. Daarnaast doen heel veel artiesten hetzelfde laatste tijd, echter heb jij dat blijkbaar niet door. Ga je maar eens wat meer verdiepen en kom dan eens terug :)
Voor mij is en blijft het een track maar geen song, alhoewel je wel gelijk hebt daar niet van ;)
Een aantal artiesten op zichzelf doen idd veelal hetzelfde de laatste tijd, toch vind ik dat ze dat niet allemaal doen en er wel degelijk sprake is van variatie ...
Een zatox bijvoorbeeld doet idd bij elke release hetzelfde, alhoewel the crew dan weer anders is ...
Theracords is vernieuwend bezig ... en zo zijn er nog wel meer.
Dj's hebben allemaal hun eigen sound maar alsnog vind ik dat er wel sprake is van variatie en verandering maargoed, ik zal het wel mis hebben dan ofzo :thumbup:
En daarbij is het dan nog maar de vraag wat ieder ander verstaat onder de laatse tijd ...
Hardtraxx Veteran
5725 posts member since 2008
last seen Feb 2024
Kryptica wrote:Wist je dat ik nu pas doorheb dat Dj Thera een anagram is van Heart (van Brennan & Heart) :')
xd
wist je dat ik dat nu ook in de gaten heb :huh:
K
Donateur
last seen Feb 2014
Ravenwood wrote:
xd
Haha het viel mij daarstraks opeens op op de fiets :P
F
Donateur
3488 posts member since 2009
last seen Jul 2026
Kryptica wrote:
Ravenwood wrote:
xd
Haha het viel mij daarstraks opeens op op de fiets :P
op de fiets :lol:
Hardtraxx Veteran
4939 posts member since 2009
last seen Oct 2014
dawasiknie wrote:Hij gaat dus experimenteren op Defqon. Zal me benieuwen, als het maar niet die dubstyleshit is.
Het is sowieso die dubstyleshit :') :')
Hardtraxx Addict
1055 posts member since 2008
last seen Nov 2021
wildstyleznl
Defqon anthem already watched over 70.000 times at my channel! Later this week I will upload a preview of the first remix of the anthem...
Headhunterz? Zou me niets verbazen..
Maar ik hoop op een Pavelow Remix of een Hardcore Remix
K
Donateur
last seen Feb 2014
Wesz wrote:
wildstyleznl
Defqon anthem already watched over 70.000 times at my channel! Later this week I will upload a preview of the first remix of the anthem...
Ik denk niet dat HHZ het anthem zal remixen ^^ Eerder een HC remix of misschien dan toch die Pavelow remix
Hardtraxxer
849 posts member since 2009
last seen Jan 2016
Kryptica wrote:
Wesz wrote:
wildstyleznl
Ik denk niet dat HHZ het anthem zal remixen ^^ Eerder een HC remix of misschien dan toch die Pavelow remix
Of een minimal, techno, dubstep remixje :p

je weet nooit na de remix van dock45+het feit dat alle dj's aan het experimenteren zijn.
Hardtraxx Elite
2581 posts member since 2008
last seen May 2014
Jongens, jullie missen het belangrijkste deel van zijn tweet.

"Later this week I will upload a preview of the first remix of the anthem..."
Hardtraxx Addict
1055 posts member since 2008
last seen Nov 2021
wildstyleznl
The remix is done by a hardstyle producer, but it's not a hardstyle remix.. Later this I also hope to receive the second remix done by......
PAVELOW :clap:
Hardtraxx Veteran
3485 posts member since 2008
last seen Jul 2018
Wesz wrote:
wildstyleznl
The remix is done by a hardstyle producer, but it's not a hardstyle remix.. Later this I also hope to receive the second remix done by......
PAVELOW :clap:
denk dat je gelijk hebt :sick:
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Helaas ja.
Maar er komt dus blijkbaar nog meer aan qua remixen voor die anthem. Laat het dan maar een leuk HC-remixje worden.
Hardtraxx Veteran
7274 posts member since 2009
last seen 1 hour ago
stynch wrote: je weet nooit na de remix van dock45+het feit dat alle dj's aan het experimenteren zijn.
Ook wel dom, eerst draaien ze allemaal ongeveer dezelfde plaatjes (nadruk op ongeveer) en daarna zijn ze er opeens allemaal zat van en gaan ze experimenteren? NC, Deepack, Headhunterz, Zany met een dubstyle remix..
Heb er verder niks tegen hoor, maar opeens komt elke DJ op het idee om iets anders te gaan doen? >.<
Hardtraxxer
849 posts member since 2009
last seen Jan 2016
Henk-Jan wrote:
stynch wrote: je weet nooit na de remix van dock45+het feit dat alle dj's aan het experimenteren zijn.
Ook wel dom, eerst draaien ze allemaal ongeveer dezelfde plaatjes (nadruk op ongeveer) en daarna zijn ze er opeens allemaal zat van en gaan ze experimenteren? NC, Deepack, Headhunterz, Zany met een dubstyle remix..
Heb er verder niks tegen hoor, maar opeens komt elke DJ op het idee om iets anders te gaan doen? >.<
Niks doms aan, werd wel een tijd dat er wat afwisseling in tracks kwam.
Hardtraxx Veteran
3688 posts member since 2009
last seen Jul 2026
stynch wrote:
Henk-Jan wrote:
Niks doms aan, werd wel een tijd dat er wat afwisseling in tracks kwam.
Ik vind dit afwisseling van stijl en geef mij maar hardstijl!
Hardtraxx Veteran
4939 posts member since 2009
last seen Oct 2014
Ik denk dat ze gewoon een softere en een hardere remix van 't anthem maken (Q zal wel denken dan is iedereen blij).
Dus waarschijnlijk een Pavelow Remix en een hardcore remix.

En dat vind ik ook prima.

Maar dat alle artiesten nu op die hype van dubstyle moeten mee gaan vind ik erg jammer :thumbdown:

Active topics in Algemeen

Active topics

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Admin · 2 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Admin · 1 day ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 9 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 18 hours ago