Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 2374, 2375, 2376, 2377, 2378, 2379, 2380 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2015 14:06 

Hardtraxx Veteran

Citaat:
Headhunterz
14 mins ·
Sometimes I have my moments, where I lose my sense of purpose. Being called out for all kinds of things I can not even relate to in the slightest sense and seeing people comment the same "do this do that come back to hardstyle" etc underneath every single post, not even noticing the message I intended to get across. It can be frustrating and it can feel endless.
Have I really made the wrong decision this time? Have I ended up in a world where I'm in between a group of people that is angry and another group that just isn't just all that passionate about music?
Yes. That is how it may seem on the surface. But it's not what matters. What matters is that it was time for me to get out of my little comfort zone. I now realize how comfortable I was 2 years ago. So so comfortable that my creativity started to fade. My motivation started to fade. I had nothing to fight for. And when I look back on my life, that is the single most important thing that has gotten me so far.
I don't want to know what is going to happen tomorrow. I feel most comfortable in the discomfort of not knowing. It thrills me to know that there is a world of opportunities lying ahead of me.
I had to make a change.
Throughout the years I have received so many fan art pieces and people tattooing quotes of my music on their bodies, and yesterday when someone showed me this, I was so deeply touched by the fact that it told me that there are still people out there who truly get inspired by what I do, that it instantly pulled my out of my dark moment and remembered me of why I took on this journey.
My path is clear. It is the path into the unknown. And even if it is not the path to the top of the mountain, I am going to enjoy the view to the fullest.
W.

https://www.facebook.com/djheadhunterz/ ... =3&theater

Overstap naar House gaat blijkbaar niet zo soepel als hij had gehoopt, misschien viel zijn DJ Mag plaats hem wel erg tegen ? Tegenvallende boekingen? Vooral die laatste zin zegt veel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2015 14:22 

Hardtraxx Veteran

zoals hij al eerder zegt:

Headhunterz schreef:
Sometimes I have my moments, where I lose my sense of purpose. Being called out for all kinds of things I can not even relate to in the slightest sense and seeing people comment the same "do this do that come back to hardstyle" etc underneath every single post, not even noticing the message I intended to get across. It can be frustrating and it can feel endless.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2015 14:36 

Hardtraxx Veteran

Ik krijg juist het idee dat dit een subtiele uithaal is naar z'n house-fanbase in vergelijking met de fanbase die hij had in zijn hardstyle tijd terwijl hij de muziek die hij zelf maakt wel leuker vindt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2015 14:44 

Hardtraxx Veteran

Best een duidelijk verhaal toch? Het is belangrijk voor hem dat hij nieuwe dingen blijft doen. Af en toe is het moeilijk als je er dan achterkomt dat je oude fan base boos op je is en je nieuwe fan base niet zo diep van muziek houdt als je gewend bent. Conclusie: gewoon vooruit blijven kijken, nieuwe dingen blijven doen, en genieten van wat je onderweg meemaakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2015 17:43 

Hardtraxx Veteran

Ja vind het verhaal ook duidelijk hoor! Maar ik vroeg me af wat men er voor conclusie uit zou trekken. Als je hem nog op facebook volgt lijkt het er op dat hij nog erg vaak voor een gigantisch publiek staat, maar blijkbaar gaat het toch niet zo goed als hij had gehoopt...
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2015 18:54 

Hardtraxx Elite

Als je kijkt naar zijn facebook zie je onder iedere post van hem reacties als "come back to hardstyle pls", "hairhunterz", "fkn sellout". Kan me heel goed voorstellen dat je dat na een tijdje aardig beu bent, zeker als je al zo vaak hebt aangegeven dat de keuze die je gemaakt hebt op dit moment voor jou het beste is. -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2015 19:34 

Hardtraxx Veteran

Zygoma schreef:
Als je kijkt naar zijn facebook zie je onder iedere post van hem reacties als "come back to hardstyle pls", "hairhunterz", "fkn sellout". Kan me heel goed voorstellen dat je dat na een tijdje aardig beu bent, zeker als je al zo vaak hebt aangegeven dat de keuze die je gemaakt hebt op dit moment voor jou het beste is. -.-

Hetzelfde waar Showtek nog steeds tegen aan loopt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2015 20:05 

Hardtraxx Veteran

Die reacties zijn inderdaad om verdrietig van te worden, wat een droeftoeters.

Maarja aan de andere kant, die lui die reageren hebben als trouwe HWS luisteraar het logo en de naam van Headhunterz op de pens laten tatoeeren en hij gaat plotseling naar de house muziek, dan sta je ook mooi voor lul als stoere underground hardstyle luisteraar :lol:

Bij Endymion gebeurt trouwens hetzelfde, de reacties op een post over hun set op I Am Hardstyle "huh Endymion hardstyle???" :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2015 20:12 

Hardtraxx Addict

Rickzel schreef:

Maarja aan de andere kant, die lui die reageren hebben als trouwe HWS luisteraar het logo en de naam van Headhunterz op de pens laten tatoeeren en hij gaat plotseling naar de house muziek, dan sta je ook mooi voor lul als stoere underground hardstyle luisteraar :lol:

Bij Endymion gebeurt trouwens hetzelfde, de reacties op een post over hun set op I Am Hardstyle "huh Endymion hardstyle???" :lol:

Tatoeages kunnen altijd gelaserd worden :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2015 20:34 

Hardtraxxer

SAIN7 schreef:
Tatoeages kunnen altijd gelaserd worden :whistle:

Kost geld joh :list:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2015 20:43 

Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:

Hoezo? je tatooeerd toch om een herinnering of gedachte te eren?
Dus die headhunterz tattoo is dan toch een veredeling naar vroeger wat het geweest is en waar je juist van houd?

Met andere woorden, ze stellen zich gigantisch aan
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2015 20:48 

Hardtraxx Veteran

Jullie nemen mijn voorbeeld over de tattoo iets te letterlijk :$ Natuurlijk stellen ze zich ook aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2015 20:49 

Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
Jullie nemen mijn voorbeeld over de tattoo iets te letterlijk :$ Natuurlijk stellen ze zich ook aan.

Was ook helemaal niet zo naar jou gericht bedoelt hoor :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2015 22:11 

Hardtraxx Addict

Lijkt me wel vet als Willem ineens DnB ofzo gaat produceren als weer een andere route op zijn pad naar de top. :P
Ik blijf het een toffe peer vinden en ik hoop voor hem dat hij het allemaal weer op een rij krijgt.
Alhoewel je het kon verwachten dat 'housefans' minder dedicated zijn aan de muziek en het 'ik vind het wel best klinken' gehalte daar veel hoger ligt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2015 22:26 

Hardtraxx Newbie

Outlander op Facebook:
Citaat:
Hey everyone!
It's time to announce something new.. I'll continue my musical adventures from now on under the alias "ASSAJI".
My first track is now online and I would be super happy if you can listen and tell me what you think of it. Link below.
I have alot in store for you with this project. More news soon.

(ps: don't expect Hardstyle, I have Outlander for that).
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2015 22:34 

Hardtraxx Veteran

Artiesten voor aankomende donderdag bij The Dark Menace Show

20:00 - 21:00 Avana
21:00 - 22:00 Intractable One
22:00 - 23:00 Deimos
23:00 - 00:00 Mind Dimension

https://www.facebook.com/TheDarkMenaceShow
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2015 23:37 

Hardtraxx Veteran

Wat HHZ betreft, bloed kruipt waar t niet gaan kan.
Ooit zal hij nog wel een Hardstyle track maken, juist dat maken van kicks vond hij zo gaaf.
Het had niet veel gescheelt of hij had samen met Wildstylez nog een Hardstyle track gemaakt voor Jorams album.
Kwestie van tijd (hoop ik :P )
Van mij mag hij op ieder moment terug komen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2015 23:44 

Hardtraxx Addict

hurricane schreef:
Ooit zal hij nog wel een Hardstyle track maken, juist dat maken van kicks vond hij zo gaaf.
Het had niet veel gescheelt of hij had samen met Wildstylez nog een Hardstyle track gemaakt voor Jorams album.

Stiekem een ghostproducer die HHZ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2015 00:15 

Hardtraxx Veteran

hurricane schreef:

Van mij mag hij ook ieder moment terug komen, toch wel men favo artiest binnen de hardstyle.
Maar ik vraag me wel af, als je een relatief grote fanbase hebt die telkens aangeeft dat hij terug moet komen naar de hardstyle, zou er dan niet een belletje bij hhz moeten rinkelen? Ik snap dat hij misschien de interesse verloren heeft in hardstyle en graag nieuwe dingen wilt doen, maar ook daar krijgt hij geen voldoening uit zoals ik dat bericht lees? Ik snap dat het financiele gedeelte van house aantrekkelijker is dan die van hardstyle, maar of je daar nou zo gelukkig van word?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2015 00:31 

Hardtraxx Addict

Ik denk dat financiën niet eens zo'n hele grote rol meer spelen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2015 11:34 

Hardtraxx Veteran

provehito schreef:
Maar ik vraag me wel af, als je een relatief grote fanbase hebt die telkens aangeeft dat hij terug moet komen naar de hardstyle, zou er dan niet een belletje bij hhz moeten rinkelen?

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2015 12:01 

Kraak... Piep...

Tja, een van de eerste artiesten die ook doorheeft dat Facebook fans geen brein hebben. En dat 3/4e van de house fans van het EDM genre alleen geilen op populariteit was al lang bekend. Dat hij het nu pas in ziet.

Headhunterz zou misschien veel beter in het Qult rijtje gaan staan. Als hij echt van z'n muziek houd dan geeft hij niet om wat minder fans.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2015 16:45 

Hardtraxxer

Broken Balance schreef:
Headhunterz zou misschien veel beter in het Qult rijtje gaan staan. Als hij echt van z'n muziek houd dan geeft hij niet om wat minder fans.

Iedereen wil meer fans, dat is ook niet zo gek. Maar heady zou ook zo terug kunnen vallen naar HS mocht het hem niet bevallen in de house. Gast is zo wispelturig als het maar kan, en dat bedoel ik niet negatief.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2015 16:48 

Hardtraxx Veteran

Xblister schreef:
Gast is zo wispelturig als het maar kan, en dat bedoel ik niet negatief.

WTF did i just read...
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2015 17:18 

Artiest

Ik heb de definitie van wispelturig moeten opzoeken.
Vorige  1 ... 2374, 2375, 2376, 2377, 2378, 2379, 2380 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen