ik ookwrote:Ik heb de definitie van wispelturig moeten opzoeken.
Ik ben serieus verbaas dat mensen blijven janken over dattie terug hardstyle moet gaan maken. Ik had verwacht dat dat jankvolk op Facebook na een jaar toch wel zouden stoppen.
ik ookwrote:Ik heb de definitie van wispelturig moeten opzoeken.
Zo dat zou een super vet idee zijn! Ik zie dit nog wel gebeuren in de toekomst.wrote: Headhunterz zou misschien veel beter in het Qult rijtje gaan staan. Als hij echt van z'n muziek houd dan geeft hij niet om wat minder fans.
Nee dat denk ik niet.wrote:Zo dat zou een super vet idee zijn! Ik zie dit nog wel gebeuren in de toekomst.wrote: Headhunterz zou misschien veel beter in het Qult rijtje gaan staan. Als hij echt van z'n muziek houd dan geeft hij niet om wat minder fans.
Ik dacht dat de ziekte van Lyme nooit meer weg ging, en dat je conditie er alleen maar slechter op werd?wrote:Bericht van Neroz:
verhaal
NEWS!
What a thrill 2015 have been so far!
A lot of nice memories have been made together with our fans!
We are also really happy with the sound and quality we are working on now.
Also we have marked release plans/date for Just A Memory!
So you guys will get more info about that really soon.
In the meantime:
- Giving the last tweaks on 2 new tracks(collab/solo)
- working a rmx for a good friend and colleague!
We can't wait to share our new music with you.
Let's bring the epicness in Hardstyle!
Heeft ze helaas nog niet gehad. Toch wel een erg dikke (E-Force) plaat!wrote: Weet alleen niet of ze al een release heeft gehad dus maar ff hier!
Potverdorie wat een oortering is deze plaat zegwrote:Heeft ze helaas nog niet gehad. Toch wel een erg dikke (E-Force) plaat!wrote: Weet alleen niet of ze al een release heeft gehad dus maar ff hier!
View on SoundCloud
Okwrote:Potverdorie wat een oortering is deze plaat zegOrigineel is echt 100826 beter in mijn ogen.
Echt hèwrote:Weer een leuke wallpaper bij de G4H giveaway. Waar blijft bassdrum junky???
Stiekem vind ik die wallpapers wel leuk, maar de giveaway mag inderdaad wel wat meer zijn dan datwrote: Echt hèZit er überhaupt iemand te wachten op die wallpapers?
Hehe, dan heb ik niks gezegd!wrote:Stiekem vind ik die wallpapers wel leuk, maar de giveaway mag inderdaad wel wat meer zijn dan datwrote: Echt hèZit er überhaupt iemand te wachten op die wallpapers?
Je hebt gelijk, ik zeur altijd om onderbouwing...wrote:Okwrote:Potverdorie wat een oortering is deze plaat zegOrigineel is echt 100826 beter in mijn ogen.
Beter blijft dit bij 1 keer.wrote:FeestDJRuthless:
Het was voor nu een exclusief ding, maar wellicht in de toekomst nog een keer..
De tracklist komt spoedig online.
Heb die zeurmeneer weer. Iets komt niet uit op theracords en het is niet tof.wrote: Kicks zijn niet mijn smaak, vind de 1e climax of anti of hoe je het wilt noemen weinig inspiratievol, en de synth die de melodielijn maakt klinkt me minder vol en wat scheller in de oren dan het origineel. Weet niet of het in de officiële preview nog terug gaat komen, maar ik vind het ten slotte ook erg jammer dat de vocal er niet meer in zit.

Echt he. Nog iemand die het eindelijk begrijpt.wrote:Heb die zeurmeneer weer. Iets komt niet uit op theracords en het is niet tof.wrote: Kicks zijn niet mijn smaak, vind de 1e climax of anti of hoe je het wilt noemen weinig inspiratievol, en de synth die de melodielijn maakt klinkt me minder vol en wat scheller in de oren dan het origineel. Weet niet of het in de officiële preview nog terug gaat komen, maar ik vind het ten slotte ook erg jammer dat de vocal er niet meer in zit.
zet es af dat ding