Hardtraxx Elite
2256 posts member since 2015
last seen Mar 2025
DeBakker wrote:Ik heb de definitie van wispelturig moeten opzoeken.
ik ook :lol:
Ik ben serieus verbaas dat mensen blijven janken over dattie terug hardstyle moet gaan maken. Ik had verwacht dat dat jankvolk op Facebook na een jaar toch wel zouden stoppen.
Hardtraxx Veteran
7456 posts member since 2011
last seen 13 days ago
Bericht van Neroz:

Dear fans,
This post is dedicated to my inactivity on social media and lack of track releases.
As some of you may know, i've got infected with Lyme-Disease. Some of you may be familliar with this, some of you may be not.
I've got infected by a mite during a walk in the forest, which carried the borellia bacteria. i've never ever seen this mite, but after a while i saw a red circle on my leg which only grew bigger. I went to see the doctor and i've got diagnosed with borrelia (Lyme).
This was around 4 months ago, but i'm still recovering and i can only hope that it will ever go away.
The problem is, that i lost interest in producing, as i did before. i wasn't motivated and started doing side things to avoid thinking of the disease.
Loudfest was my latest gig, and i had REALLY sick time, but i almost collapsed after my set because of my body's weak condition, and it took a whole hour to recover.
Therefore i'm asking you to be patient for new music, Man of God will be released in the end November / Begin of December if all goes well.
Thank you for all your support so far, it means the world to me! And i promise you, i will come back harder than before.
We will meet eachother again at "Regain's Point of no return" on the 5th of December. Untill then, i hope to be back at producing hardstyle really soon. Bit by bit, my condition improves.. so that's positive!
Thanks for your patience!
Greetings,
Steven
Hardtraxx Veteran
3379 posts member since 2013
Thera zit weer met Delete in de studio! ^^
T
Hardtraxx Addict
1171 posts member since 2012
last seen Nov 2023
Broken Balance wrote: Headhunterz zou misschien veel beter in het Qult rijtje gaan staan. Als hij echt van z'n muziek houd dan geeft hij niet om wat minder fans.
Zo dat zou een super vet idee zijn! Ik zie dit nog wel gebeuren in de toekomst.
Z
Hardtraxxer
311 posts member since 2015
last seen Dec 2015
M Unic wrote:
Broken Balance wrote: Headhunterz zou misschien veel beter in het Qult rijtje gaan staan. Als hij echt van z'n muziek houd dan geeft hij niet om wat minder fans.
Zo dat zou een super vet idee zijn! Ik zie dit nog wel gebeuren in de toekomst.
Nee dat denk ik niet.
Hardtraxx Veteran
3045 posts member since 2014
last seen 15 days ago
ErikZ wrote:Bericht van Neroz:
verhaal
Ik dacht dat de ziekte van Lyme nooit meer weg ging, en dat je conditie er alleen maar slechter op werd?
Hardtraxx Veteran
8220 posts member since 2009
last seen May 2020
Vader van een maatje heeft het ook gehad.
Afhankelijk van in welk stadium het wordt geconstateerd. Als je er snel bij ben kan het weggaan, als je er pas heel laat achter kom en het virus is al ver in je genesteld wordt het lastig en zal het alleen maar erger worden. Wel zijn er tegenwoordig kuren voor om er voor te zorgen dat je er weinig van voelt, maar echt weg gaan zal het nooit gaan (als je er dus te laat bij ben).
De vader van me maatje heeft nergens last meer van, terwijl die wel echt doodziek er van was.
K
Raiden (E-force) een remix heeft gemaakt van Black Identity - Blckr Thn Blck

View on SoundCloud
@20:31

Weet alleen niet of ze al een release heeft gehad dus maar ff hier!

Over de track: hier en daar wat standaard maar ik vind er wel een vette drive inzitten! Helemaal bij de melodie met climax :)
Hardtraxx Veteran
7269 posts member since 2013
last seen 15 days ago
Vette track om te remixen! Thuis even goed luisteren.
Hardtraxx Veteran
5671 posts member since 2013
last seen Aug 2024
Draaide E-Force ook op Unlocked :) ging echt lekker
Hardtraxx Veteran
24546 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Prefix & Density op facebook:
NEWS!
What a thrill 2015 have been so far!
A lot of nice memories have been made together with our fans!
We are also really happy with the sound and quality we are working on now.
Also we have marked release plans/date for Just A Memory!
So you guys will get more info about that really soon.
In the meantime:
- Giving the last tweaks on 2 new tracks(collab/solo)
- working a rmx for a good friend and colleague!
We can't wait to share our new music with you.
Let's bring the epicness in Hardstyle!
Hardtraxx Veteran
last seen 15 days ago
Kiloknaller wrote: Weet alleen niet of ze al een release heeft gehad dus maar ff hier!
Heeft ze helaas nog niet gehad. Toch wel een erg dikke (E-Force) plaat!

View on SoundCloud
Hardtraxx Veteran
last seen 15 days ago
Weer een leuke wallpaper bij de G4H giveaway. Waar blijft bassdrum junky???
Hardtraxx Veteran
6265 posts member since 2010
last seen Dec 2025
yowan wrote:
Kiloknaller wrote: Weet alleen niet of ze al een release heeft gehad dus maar ff hier!
Heeft ze helaas nog niet gehad. Toch wel een erg dikke (E-Force) plaat!

View on SoundCloud
Potverdorie wat een oortering is deze plaat zeg xd Origineel is echt 100826 beter in mijn ogen.
K
The Skribbler wrote:Potverdorie wat een oortering is deze plaat zeg xd Origineel is echt 100826 beter in mijn ogen.
Ok
V
Hardtraxxer
91 posts member since 2013
last seen 21 hours ago
yowan wrote:Weer een leuke wallpaper bij de G4H giveaway. Waar blijft bassdrum junky???
Echt hè :thumbdown: Zit er überhaupt iemand te wachten op die wallpapers? >.<
Hardtraxxer
746 posts member since 2014
last seen May 2018
vuxajoro wrote: Echt hè :thumbdown: Zit er überhaupt iemand te wachten op die wallpapers? >.<
Stiekem vind ik die wallpapers wel leuk, maar de giveaway mag inderdaad wel wat meer zijn dan dat :)
V
Hardtraxxer
91 posts member since 2013
last seen 21 hours ago
Hard Invasion wrote:
vuxajoro wrote: Echt hè :thumbdown: Zit er überhaupt iemand te wachten op die wallpapers? >.<
Stiekem vind ik die wallpapers wel leuk, maar de giveaway mag inderdaad wel wat meer zijn dan dat :)
Hehe, dan heb ik niks gezegd! :x Ik ben gewoon ongeduldig.. ^^
Hardtraxx Veteran
6265 posts member since 2010
last seen Dec 2025
Kiloknaller wrote:
The Skribbler wrote:Potverdorie wat een oortering is deze plaat zeg xd Origineel is echt 100826 beter in mijn ogen.
Ok
Je hebt gelijk, ik zeur altijd om onderbouwing...

Kicks zijn niet mijn smaak, vind de 1e climax of anti of hoe je het wilt noemen weinig inspiratievol, en de synth die de melodielijn maakt klinkt me minder vol en wat scheller in de oren dan het origineel. Weet niet of het in de officiële preview nog terug gaat komen, maar ik vind het ten slotte ook erg jammer dat de vocal er niet meer in zit. :thumbup:
Hardtraxxer
828 posts member since 2008
last seen Jul 2026
FeestDJRuthless:
Het was voor nu een exclusief ding, maar wellicht in de toekomst nog een keer..
De tracklist komt spoedig online.
Z
Hardtraxxer
last seen Dec 2015
Ronzz wrote:FeestDJRuthless:
Het was voor nu een exclusief ding, maar wellicht in de toekomst nog een keer..
De tracklist komt spoedig online.
Beter blijft dit bij 1 keer.
Hardtraxx Veteran
4683 posts member since 2012
last seen Mar 2026
The Skribbler wrote: Kicks zijn niet mijn smaak, vind de 1e climax of anti of hoe je het wilt noemen weinig inspiratievol, en de synth die de melodielijn maakt klinkt me minder vol en wat scheller in de oren dan het origineel. Weet niet of het in de officiële preview nog terug gaat komen, maar ik vind het ten slotte ook erg jammer dat de vocal er niet meer in zit. :thumbup:
Heb die zeurmeneer weer. Iets komt niet uit op theracords en het is niet tof.
Image

zet es af dat ding
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
Hahahahaha
Z
Hardtraxxer
last seen Dec 2015
Jordi wrote:
The Skribbler wrote: Kicks zijn niet mijn smaak, vind de 1e climax of anti of hoe je het wilt noemen weinig inspiratievol, en de synth die de melodielijn maakt klinkt me minder vol en wat scheller in de oren dan het origineel. Weet niet of het in de officiële preview nog terug gaat komen, maar ik vind het ten slotte ook erg jammer dat de vocal er niet meer in zit. :thumbup:
Heb die zeurmeneer weer. Iets komt niet uit op theracords en het is niet tof.
Image

zet es af dat ding
Echt he. Nog iemand die het eindelijk begrijpt.
Hardtraxx Veteran
7211 posts member since 2009
last seen Mar 2026
Jordi wrote:zet es af dat ding
:lol: :lol: :lol: