Dat mandy vandaga jarig is! Feest! 
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
Jep nu mag hetPannenkoek wrote:Nu is ze 18, toch? Nice
Haha met die avatar krijg ik wel een beetje een akelig gevoel bij deze reactiePannenkoek wrote:Nu is ze 18, toch? Nice
Smeerpijp.
Mr. Scantraxx komt naar De Tijdmachine 2015 en hij is benieuwd wat jullie, de bezoekers van hem verwachten. Join om 16:00 de Q&A met The Prophet via Whatsapp: +31629925348.
Nee joh gezelligJoey wrote:Dat gaat een chaos worden. :')
Ik vind het echt helemaal niets die hele Prophet niet
edit: oh hé Dov!! Alles goed
-
K
Hardtraxx in een notendopTiMOTHYb wrote:Ik vind het echt helemaal niets die hele Prophet niet
OT: Tof dat hij dit doet, dat wel!
Hahaha verdomde kneusTiMOTHYb wrote:Ik vind het echt helemaal niets die hele Prophet niet
Hahahahaha kerelTiMOTHYb wrote:Ik vind het echt helemaal niets die hele Prophet niet
TiMOTHYb wrote:Ik vind het echt helemaal niets die hele Prophet niet
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
oh manTiMOTHYb wrote:Ik vind het echt helemaal niets die hele Prophet niet
-
THardtraxx Addict
- 1171 posts member since 2012
- last seen Nov 2023
Jou avatar past hier zo schitterend goed bij haha !Pannenkoek wrote:Nu is ze 18, toch? Nice
Goed gesprek man. Het lijkt nu net zo'n verhaal tussen een gast die helemaal gek op een meid is, en daardoor echt veel te veel lult, terwijl de meid daar helemaal geen zin in heeft en het afrond met korte zinnen 
Moest wel even gniffelen bij "niet nodig daar" en dan "heb ik gehoord" erachteraan 
Haha ik ook.Paling wrote:Moest wel even gniffelen bij "niet nodig daar" en dan "heb ik gehoord" erachteraan
Voor de rest verder een prima monoloog
Ja klopt alleen de "ok" ontbrak nog, maar goed als die Pak een Punt, Chubby, Recession, Scar ur draait heb ik dr wel een monoloog voor over. Of dat ik die nu hier hou of op whatsapp
Requiem heeft een remix van Warface- Leviathan gemaakt.
bron?tjakevladze wrote:Requiem heeft een remix van Warface- Leviathan gemaakt.
-
MHardtraxx Veteran
- 14186 posts member since 2013
https://www.facebook.com/LikeRequiem/ph ... =3&theateryowan wrote:bron?tjakevladze wrote:Requiem heeft een remix van Warface- Leviathan gemaakt.
-
THardtraxx Addict
- 1171 posts member since 2012
- last seen Nov 2023
Ben benieuwd. Vind het orgineel een super vette plaat!