robin92 wrote:Bodyshock wrote:So this guy named Hyperdrive has been hogging my studio for the last week, says he's working on new tracks, wtf?
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
-
UHardtraxxer
- 528 posts member since 2012
- last seen Mar 2023
-
LHardtraxxer
- 169 posts member since 2010
- last seen Oct 2025
-
K
Het wordt of geweldig, of enorm kutrobin92 wrote:Bodyshock wrote:So this guy named Hyperdrive has been hogging my studio for the last week, says he's working on new tracks, wtf?
Edit: https://www.facebook.com/steven.verboom ... 933031111/
Last edited by Kiloknaller on 20 Oct 2015 14:32, edited 1 time in total.
lenniiii wrote:http://www.hln.be/hln/nl/9092/Muzieknieuws/article/detail/2495364/2015/10/19/Hardstylefeest-als-eerbetoon-voor-overleden-Rotterdammer.dhtml
Een nieuwe versie van het Hardtraxx snippet spel is vandaag gestart! Lees alles in het topic: Het grote Hardtraxx snippet spel, editie 2019
Regain met nieuwe tracks komt.
Regain wrote:This friday, I will visit Dj Thera again for some progress on our collaboration! Can't wait to finish this banger! Until then, i'm locking myself up in the studio to finish some new tracks for Unlocked!
-
B
- 6 posts member since 2015
- last seen Mar 2026
De x-qlusive holland sets op soundcloud staan 
Beuker88 wrote:De x-qlusive holland sets op soundcloud staan
Beuker88 wrote:De x-qlusive holland sets op soundcloud staan
Audiofreq & Code Black vandaag bij elkaar in de studio zitten om te werken aan "Bioweapon" 
We can not change the past... #AVIO142

Pulse wrote:Veel feestbeesten kampen momenteel met liefdesverdriet vanwege het toch wel plots stoppen van het succesvolle Qult.. Beter gezegt de geldschieter SFX gooide roet in het eten...
Qult was voor veel mensen gewoon liefde. Ook voor ons...
Maar niet getreurd! Er is weer hoop aan de horizon voor alle liefhebbers van de harde electro en Subground sounds in de vorm van een nieuw feest en platform van dit fantastische genre!!
Althans daar gaan wij van Pulse ons uiterste best voor doen!
Vorige week hebben wij een gesprek gehad met wat in onze ogen een hele goede locatie is om onze Subground movement door te zetten. Momenteel zijn we al druk bezig met het samenstellen van een volwaardige line up en de benodigde voorbereidingen uit te werken..
Hou maart daarom even goed in de gaten.
Word vervolgt![]()
https://www.facebook.com/permalink.php? ... 3835278826
-
A
Nieuwe Degos & Re-done en Jason Payne collab klinkt heel erg 2008 stijl
bron: Snapchat
Is 3 Tha Hard Way van Showtek & Gizmo.Anonymous wrote:Nieuwe Degos & Re-done en Jason Payne collab klinkt heel erg 2008 stijl![]()
-
A
ok jammer
klonkt goed 
Anonymous wrote:ok jammerklonkt goed
Is dit dan niet gewoon een hint voor Hardbass?Raven wrote:Is 3 Tha Hard Way van Showtek & Gizmo.Anonymous wrote:Nieuwe Degos & Re-done en Jason Payne collab klinkt heel erg 2008 stijl![]()
Edit: Laat maar, uiteraard had ik even in t Hardbass topic moeten kinken
-
ZHardtraxxer
- 311 posts member since 2015
- last seen Dec 2015
... Zany ook van de partij is?

Doorpakken jongens, het begint eindelijk te draaien!!!! Hoe ver staat het eigenlijk met Hardtraxx 2.0 en de app voor mobiele devices? Let op mijn woorden: deze site gaat echt nog een keer heul groot worden.
-
K
Ik denk dat het sarcastisch is i.v.m. de reacties op Inzanity?
Laatste reactie op Inzanity was 13 dagen geleden, en was positief, net als de andere reactie op die set.Kiloknaller wrote:Ik denk dat het sarcastisch is i.v.m. de reacties op Inzanity?
Maar ik kan me voorstellen dat de Hard Bass en Qlimax topics de laatste paar dagen erg vermakelijk waren (of juist niet), ookal ging het niet over Zany.
Laatste reacties gingen over die Martin Garrix bootleg, waar men niet heel positief over was. Terecht overigens, klonk vrij simpel.
Stanley3x0 had op die tweet gereageert met:
@DjZany ik weet van niks..
Zou het om dat deetox verhaal gaan?
@DjZany ik weet van niks..
Zou het om dat deetox verhaal gaan?
Reacties op zijn Inzanity EP daarentegen waren nou niet echt lovend en is eergister nog in gepostDelt-A wrote:Laatste reactie op Inzanity was 13 dagen geleden, en was positief, net als de andere reactie op die set.Kiloknaller wrote:Ik denk dat het sarcastisch is i.v.m. de reacties op Inzanity?
Maar ik kan me voorstellen dat de Hard Bass en Qlimax topics de laatste paar dagen erg vermakelijk waren (of juist niet), ookal ging het niet over Zany.