Wel een beetje vaag allemaal...
Delete's Facebook wrote:FINLAND! with my pals Hardstyle Mafia and Sasha F!
Delete's Facebook wrote:FINLAND! with my pals Hardstyle Mafia and Sasha F!
Big ups for doing something different, bij een kick editje.Hyperdrive – The Punishment (Frequencerz Remix): This melody is incredible, big ups to Frequencerz for always doing something different, especially with their newer tracks!
Vreemd inderdaad. Ben ook erg benieuwd of er nog opheldering oid komt.Norther66 wrote:Ik dacht juist dat delete het wel goed kon vinden met HSMNogal erg lullig als zijn set dan zo verpest wordt..
Verbaasd me ook wel, hfm en delete leken me wel sympathieke mensen. Had nog wel gehoopt op een collab maar dat zit er dan precies ook niet meer inNorther66 wrote:Ik dacht juist dat delete het wel goed kon vinden met HSMNogal erg lullig als zijn set dan zo verpest wordt..
Waar haal jij vandaan dat hij veel gezopen had dan?Joey wrote:(die bovendien veel gezopen had, hebben Finnen een handje van volgens mij)
Tof! Ik lees voornamelijk mee op HT en reageer sporadisch maar ben altijd in om nieuwe mensen te leren kennen. Biertje/ drankje doen donderdag?Casey wrote:Ik ook waarschijnlijkLenny wrote:Richardd is er, en ik ben er ook.Patjee410 wrote:Volgende week donderdag is traditiegetrouw de HDE Conference in de Melkweg te Amsterdam. Zijn er nog Hardtraxxers die aanwezig zijn?
Delete had al aangegeven te weinig tijd te hebben voor een collab, dus die had ik sowieso niet verwacht (op korte termijn althans)b-plan wrote:Verbaasd me ook wel, hfm en delete leken me wel sympathieke mensen. Had nog wel gehoopt op een collab maar dat zit er dan precies ook niet meer inNorther66 wrote:Ik dacht juist dat delete het wel goed kon vinden met HSMNogal erg lullig als zijn set dan zo verpest wordt..
Heb hem geliked, om hem daarna weer te unliken.yowan wrote:Tartaros nog maar 6 likes op zijn facebook wil voordat hij zijn Exostomp bootleg weggeeft?
View on SoundCloud