V
Hardtraxxer
91 posts member since 2013
last seen 1 day ago
... de Gunz for Hire give away is gestart (met een 'This is Los Angeles' wallpaper :x ): http://gunzforhire.com/giveaways/
Hardtraxx Veteran
3302 posts member since 2010
last seen Nov 2021
vuxajoro wrote:... de Gunz for Hire give away is gestart (met een 'This is Los Angeles' wallpaper :x ): http://gunzforhire.com/giveaways/
Genereus
Hardtraxx Crew
11820 posts member since 2013
last seen Jun 2026
Warface
In the studio with Mr. High Voltage!
Hardtraxx Veteran
3621 posts member since 2010
last seen May 2026
Magnetron wrote:Warface
Alweer een nieuwe Warface track? >.<
Zijn album is nog geen 3 weken geleden uitgebracht..en vorige week zat hij ook alweer in de studio met Regain voor een collab.

Ik zou zo graag zien dat hij de verhouding kwantiteit/kwaliteit eens wat rechter zou trekken.
Liever 1x in de maand een nieuwe track die kwalitatief ook iets voorstelt dan dit, al die platen van hem lijken op elkaar en klinken zo simpel in mijn ogen.
Hardtraxx Veteran
3045 posts member since 2014
last seen 16 days ago
vuxajoro wrote:... de Gunz for Hire give away is gestart (met een 'This is Los Angeles' wallpaper :x ): http://gunzforhire.com/giveaways/
Moet je dus helemaal die shit delen op facebook en twitter, krijg je dit:
G4H Site wrote:Gangster, you’ve just unlocked:
Exclusive ‘This is Los Angeles’ wallpapers DOWNLOAD NOW
:/

Tot wanneer duurt die giveaway? Aangezien ze A Storm is Coming net pas uit hebben gebracht lijkt het me dat deze gratis gaan komen:
-Bassdrum Junkie
-Inside my Head
-The Dopeman
-Uprising Bootleg (Ben ik helaas helemaal beu)
-De Weg Kwijt
-Military
Last edited by yowan on 13 Oct 2015 14:58, edited 1 time in total.
Hardtraxx Veteran
17570 posts member since 2010
last seen 2 hours ago
Jason Payne
1 min ·
In the studio with Degos & Re-Done! ‪#‎theracords‬
Ben benieuwd!
Hardtraxx Veteran
3254 posts member since 2009
last seen 4 days ago
yowan wrote: Tot wanneer duurt die giveaway? Aangezien ze A Storm is Coming net pas uit hebben gebracht lijkt het me dat deze gratis gaan komen:
-Bassdrum Junkie
-Inside my Head
-The Dopeman
-Uprising Bootleg (Ben ik helaas helemaal beu)
-De Weg Kwijt
-Military :drool:
Hardtraxx Elite
2512 posts member since 2012
last seen 4 days ago
pecola-tje wrote:
Magnetron wrote:Warface
Alweer een nieuwe Warface track? >.<
Zijn album is nog geen 3 weken geleden uitgebracht..en vorige week zat hij ook alweer in de studio met Regain voor een collab.

Ik zou zo graag zien dat hij de verhouding kwantiteit/kwaliteit eens wat rechter zou trekken.
Liever 1x in de maand een nieuwe track die kwalitatief ook iets voorstelt dan dit, al die platen van hem lijken op elkaar en klinken zo simpel in mijn ogen.
Niet helemaal mee eens. In mijn ogen zijn het vooral de collabs van Warface die het interessant maken. Hoop alleen dat het Warface-gehalte in zo'n collab dan niet te hoog is. Goede soloplaten van hem zijn dan weer op één hand te tellen, dus daar geef ik je gelijk in..
Hardtraxx Veteran
last seen May 2026
SUPREME AGENCY - WE RUN THE NIGHT
Fusion Bookings and Management is undergoing a change for the better - from this point onwards both will be represented by Supreme Agency.
This move represents a new stage within the company’s history and it is geared towards a bigger and brighter future for everyone involved.
The Fusion principles of transparency, professionalism, reliability, quality and trustworthiness will remain hallmarks of Supreme Agency, and the new venture will be just as easy and quick to deal with as before.
Supreme Agency will remain an independent force within the Hardstyle scene, and will represent some of the biggest acts around, including, but not limited to, Zany, Titan, The Pitcher, DV8, Rebourne and Requiem.
Furthermore, our roster of established unique acts, namely the Donkey Rollers and Titanomachy, will be expanded with the premier live-act Mean Machine, the collaboration between the legends of Zany and The Beholder, and the brand new DJ/Live-act DV8 Rocks!
This new agency provides freedom to artists as now Supreme can deal with an act’s bookings and management without them being affiliated with Fusion Records.
This fluid approach allows us to cater for artist’s every need within the ever evolving professional landscape of Hard Dance Music.
Fusion Records will continue to operate unchanged. We have always scouted for the premier new talents in the scene, released top quality music, and pushed the genre forwards.
The drive to upkeep these Fusion principles has never been stronger, and the creation of Supreme Agency consolidates our position moving forward.
With over a decade of experience, a professional demeanour, and eye for talent, Supreme Agency is the dynamic new source for Hardstyle bookings and management in the Netherlands and beyond.
http://www.supreme-agency.nl
Hardtraxx Addict
1506 posts member since 2014
last seen Oct 2016
pecola-tje wrote:
SUPREME AGENCY - WE RUN THE NIGHT
Fusion Bookings and Management is undergoing a change for the better - from this point onwards both will be represented by Supreme Agency.
This move represents a new stage within the company’s history and it is geared towards a bigger and brighter future for everyone involved.
The Fusion principles of transparency, professionalism, reliability, quality and trustworthiness will remain hallmarks of Supreme Agency, and the new venture will be just as easy and quick to deal with as before.
Supreme Agency will remain an independent force within the Hardstyle scene, and will represent some of the biggest acts around, including, but not limited to, Zany, Titan, The Pitcher, DV8, Rebourne and Requiem.
Furthermore, our roster of established unique acts, namely the Donkey Rollers and Titanomachy, will be expanded with the premier live-act Mean Machine, the collaboration between the legends of Zany and The Beholder, and the brand new DJ/Live-act DV8 Rocks!
This new agency provides freedom to artists as now Supreme can deal with an act’s bookings and management without them being affiliated with Fusion Records.
This fluid approach allows us to cater for artist’s every need within the ever evolving professional landscape of Hard Dance Music.
Fusion Records will continue to operate unchanged. We have always scouted for the premier new talents in the scene, released top quality music, and pushed the genre forwards.
The drive to upkeep these Fusion principles has never been stronger, and the creation of Supreme Agency consolidates our position moving forward.
With over a decade of experience, a professional demeanour, and eye for talent, Supreme Agency is the dynamic new source for Hardstyle bookings and management in the Netherlands and beyond.
http://www.supreme-agency.nl
Image
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 5 days ago
Wat een lelijk amateuristisch logo zeg...
Hardtraxx Veteran
last seen May 2026
Steffnov wrote:Wat een lelijk amateuristisch logo zeg...
Dat logo van Sain7 is niet het logo van Supreme Agency, maar van 1 of ander kledingmerk. Snap de toegevoegde waarde van zijn post ook niet echt.. -.-
Het logo van Supreme Agency kun je vinden op hun site in mijn post hierboven.
Hardtraxx Veteran
last seen 5 days ago
pecola-tje wrote:
Dat logo van Sain7 is niet het logo van Supreme Agency, maar van 1 of ander kledingmerk. Snap de toegevoegde waarde van zijn post ook niet echt.. -.-
Jezus Sain7... xd die echte is wel beter, lijkt wel op dat van Suzuki though.
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Liep die niet met een supreme pet op XQ?
Hardtraxxer
746 posts member since 2014
last seen May 2018
Wel een vette website.
Hardtraxx Veteran
17570 posts member since 2010
last seen 2 hours ago
Steffnov wrote:
pecola-tje wrote:
Jezus Sain7... xd die echte is wel beter, lijkt wel op dat van Suzuki though.
Oeffff, happen op Sain7 is wel ernstig hoor. Weet niet of ik je nu nog wel serieus kan nemen :oh:
Hardtraxx Veteran
last seen 5 days ago
Chain Reaction:
Supreme Team, Supremacy en Supreme Agency .....Welke hoort hier niet in thuis.... #original

Shots fired
Hardtraxx Veteran
4914 posts member since 2015
Steffnov wrote:Chain Reaction:
Supreme Team, Supremacy en Supreme Agency .....Welke hoort hier niet in thuis.... #original

Shots fired
Op zich heeft CR wel gelijk, echt een totaal niets zeggende onoriginele naam.. Hadden ze echt niets beters kunnen bedenken?
Hardtraxxer
746 posts member since 2014
last seen May 2018
Wel een beetje onprofessioneel zeg...
Hardtraxx Veteran
8198 posts member since 2014
Wanneer komt er weer een plaat van Chain Reaction eigenlijk? Is al weer een tijdje geleden volgens mij.
Hardtraxx Elite
2477 posts member since 2012
last seen May 2020
Joey wrote:Wanneer komt er weer een plaat van Chain Reaction eigenlijk? Is al weer een tijdje geleden volgens mij.
Zit ik niet op te wachten hoor.
Draaide op Dominator nog een nieuwe, maar daarna niets meer van gehoord.
Hardtraxx Crew
30628 posts member since 2010
last seen 1 day ago
Joey wrote:Wanneer komt er weer een plaat van Chain Reaction eigenlijk? Is al weer een tijdje geleden volgens mij.
Heeft er een aantal klaar liggen, maar komt niet op een originele naam.
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Live act:

Hardcore remix 1
2
3
4
5
6

Alle platen tegenwoordig: pitchkickroll ellende.

#original

Waarom daar nu ineens een punt van maken xd tis notabene artist agency. Hoor je nauwelijks wat over.
Hardtraxx Veteran
5333 posts member since 2012
last seen 23 hours ago
Norther66 wrote:
Steffnov wrote:Chain Reaction:

Shots fired
Op zich heeft CR wel gelijk, echt een totaal niets zeggende onoriginele naam.. Hadden ze echt niets beters kunnen bedenken?
Wat Randy zegt ben ik mee eens..
Alleen waarom vanuit Chain Reaction? Als supremacy of Supreme team (of een lid hiervan) dit zou posten oke, is nog wat te zeggen, maar hij?
Hardtraxx Veteran
4987 posts member since 2013
last seen 4 days ago
TiMOTHYb wrote:Live act:

Hardcore remix 1
2
3
4
5
6

Alle platen tegenwoordig: pitchkickroll ellende.

#original

Waarom daar nu ineens een punt van maken xd tis notabene artist agency. Hoor je nauwelijks wat over.
Alsof Chain Reaction ook maar recht van spreken heeft over originaliteit inderdaad xd.