Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 2366, 2367, 2368, 2369, 2370, 2371, 2372 ... 3045  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2015 12:16 
 
Hardtraxxer

... de Gunz for Hire give away is gestart (met een 'This is Los Angeles' wallpaper :x ): http://gunzforhire.com/giveaways/
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2015 13:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

vuxajoro schreef:
... de Gunz for Hire give away is gestart (met een 'This is Los Angeles' wallpaper :x ): http://gunzforhire.com/giveaways/

Genereus
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2015 14:17 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Warface
Citaat:
In the studio with Mr. High Voltage!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2015 14:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Magnetron schreef:
Warface
Citaat:
In the studio with Mr. High Voltage!

Alweer een nieuwe Warface track? >.<
Zijn album is nog geen 3 weken geleden uitgebracht..en vorige week zat hij ook alweer in de studio met Regain voor een collab.

Ik zou zo graag zien dat hij de verhouding kwantiteit/kwaliteit eens wat rechter zou trekken.
Liever 1x in de maand een nieuwe track die kwalitatief ook iets voorstelt dan dit, al die platen van hem lijken op elkaar en klinken zo simpel in mijn ogen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2015 14:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

vuxajoro schreef:
... de Gunz for Hire give away is gestart (met een 'This is Los Angeles' wallpaper :x ): http://gunzforhire.com/giveaways/


Moet je dus helemaal die shit delen op facebook en twitter, krijg je dit:
G4H Site schreef:
Gangster, you’ve just unlocked:
Exclusive ‘This is Los Angeles’ wallpapers DOWNLOAD NOW


:/

Tot wanneer duurt die giveaway? Aangezien ze A Storm is Coming net pas uit hebben gebracht lijkt het me dat deze gratis gaan komen:
-Bassdrum Junkie
-Inside my Head
-The Dopeman
-Uprising Bootleg (Ben ik helaas helemaal beu)
-De Weg Kwijt
-Military
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2015 14:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
Jason Payne
1 min ·
In the studio with Degos & Re-Done! ‪#‎theracords‬


Ben benieuwd!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2015 15:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

yowan schreef:
Tot wanneer duurt die giveaway? Aangezien ze A Storm is Coming net pas uit hebben gebracht lijkt het me dat deze gratis gaan komen:
-Bassdrum Junkie
-Inside my Head
-The Dopeman
-Uprising Bootleg (Ben ik helaas helemaal beu)
-De Weg Kwijt
-Military :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2015 17:06 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

pecola-tje schreef:
Magnetron schreef:
Warface
Citaat:
In the studio with Mr. High Voltage!

Alweer een nieuwe Warface track? >.<
Zijn album is nog geen 3 weken geleden uitgebracht..en vorige week zat hij ook alweer in de studio met Regain voor een collab.

Ik zou zo graag zien dat hij de verhouding kwantiteit/kwaliteit eens wat rechter zou trekken.
Liever 1x in de maand een nieuwe track die kwalitatief ook iets voorstelt dan dit, al die platen van hem lijken op elkaar en klinken zo simpel in mijn ogen.

Niet helemaal mee eens. In mijn ogen zijn het vooral de collabs van Warface die het interessant maken. Hoop alleen dat het Warface-gehalte in zo'n collab dan niet te hoog is. Goede soloplaten van hem zijn dan weer op één hand te tellen, dus daar geef ik je gelijk in..
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2015 17:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
SUPREME AGENCY - WE RUN THE NIGHT
Fusion Bookings and Management is undergoing a change for the better - from this point onwards both will be represented by Supreme Agency.
This move represents a new stage within the company’s history and it is geared towards a bigger and brighter future for everyone involved.
The Fusion principles of transparency, professionalism, reliability, quality and trustworthiness will remain hallmarks of Supreme Agency, and the new venture will be just as easy and quick to deal with as before.
Supreme Agency will remain an independent force within the Hardstyle scene, and will represent some of the biggest acts around, including, but not limited to, Zany, Titan, The Pitcher, DV8, Rebourne and Requiem.
Furthermore, our roster of established unique acts, namely the Donkey Rollers and Titanomachy, will be expanded with the premier live-act Mean Machine, the collaboration between the legends of Zany and The Beholder, and the brand new DJ/Live-act DV8 Rocks!
This new agency provides freedom to artists as now Supreme can deal with an act’s bookings and management without them being affiliated with Fusion Records.
This fluid approach allows us to cater for artist’s every need within the ever evolving professional landscape of Hard Dance Music.
Fusion Records will continue to operate unchanged. We have always scouted for the premier new talents in the scene, released top quality music, and pushed the genre forwards.
The drive to upkeep these Fusion principles has never been stronger, and the creation of Supreme Agency consolidates our position moving forward.
With over a decade of experience, a professional demeanour, and eye for talent, Supreme Agency is the dynamic new source for Hardstyle bookings and management in the Netherlands and beyond.
http://www.supreme-agency.nl
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2015 18:36 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

pecola-tje schreef:
Citaat:
SUPREME AGENCY - WE RUN THE NIGHT
Fusion Bookings and Management is undergoing a change for the better - from this point onwards both will be represented by Supreme Agency.
This move represents a new stage within the company’s history and it is geared towards a bigger and brighter future for everyone involved.
The Fusion principles of transparency, professionalism, reliability, quality and trustworthiness will remain hallmarks of Supreme Agency, and the new venture will be just as easy and quick to deal with as before.
Supreme Agency will remain an independent force within the Hardstyle scene, and will represent some of the biggest acts around, including, but not limited to, Zany, Titan, The Pitcher, DV8, Rebourne and Requiem.
Furthermore, our roster of established unique acts, namely the Donkey Rollers and Titanomachy, will be expanded with the premier live-act Mean Machine, the collaboration between the legends of Zany and The Beholder, and the brand new DJ/Live-act DV8 Rocks!
This new agency provides freedom to artists as now Supreme can deal with an act’s bookings and management without them being affiliated with Fusion Records.
This fluid approach allows us to cater for artist’s every need within the ever evolving professional landscape of Hard Dance Music.
Fusion Records will continue to operate unchanged. We have always scouted for the premier new talents in the scene, released top quality music, and pushed the genre forwards.
The drive to upkeep these Fusion principles has never been stronger, and the creation of Supreme Agency consolidates our position moving forward.
With over a decade of experience, a professional demeanour, and eye for talent, Supreme Agency is the dynamic new source for Hardstyle bookings and management in the Netherlands and beyond.
http://www.supreme-agency.nl


Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2015 18:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een lelijk amateuristisch logo zeg...
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2015 18:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Wat een lelijk amateuristisch logo zeg...

Dat logo van Sain7 is niet het logo van Supreme Agency, maar van 1 of ander kledingmerk. Snap de toegevoegde waarde van zijn post ook niet echt.. -.-
Het logo van Supreme Agency kun je vinden op hun site in mijn post hierboven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2015 18:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

pecola-tje schreef:
Steffnov schreef:
Wat een lelijk amateuristisch logo zeg...

Dat logo van Sain7 is niet het logo van Supreme Agency, maar van 1 of ander kledingmerk. Snap de toegevoegde waarde van zijn post ook niet echt.. -.-
Het logo van Supreme Agency kun je vinden op hun site in mijn post hierboven.

Jezus Sain7... xd die echte is wel beter, lijkt wel op dat van Suzuki though.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2015 18:57 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Liep die niet met een supreme pet op XQ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2015 19:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wel een vette website.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2015 19:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
pecola-tje schreef:
Steffnov schreef:
Wat een lelijk amateuristisch logo zeg...

Dat logo van Sain7 is niet het logo van Supreme Agency, maar van 1 of ander kledingmerk. Snap de toegevoegde waarde van zijn post ook niet echt.. -.-
Het logo van Supreme Agency kun je vinden op hun site in mijn post hierboven.

Jezus Sain7... xd die echte is wel beter, lijkt wel op dat van Suzuki though.


Oeffff, happen op Sain7 is wel ernstig hoor. Weet niet of ik je nu nog wel serieus kan nemen :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2015 19:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chain Reaction:
Supreme Team, Supremacy en Supreme Agency .....Welke hoort hier niet in thuis.... #original

Shots fired
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2015 19:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Chain Reaction:
Supreme Team, Supremacy en Supreme Agency .....Welke hoort hier niet in thuis.... #original

Shots fired


Op zich heeft CR wel gelijk, echt een totaal niets zeggende onoriginele naam.. Hadden ze echt niets beters kunnen bedenken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2015 20:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wel een beetje onprofessioneel zeg...
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2015 20:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wanneer komt er weer een plaat van Chain Reaction eigenlijk? Is al weer een tijdje geleden volgens mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2015 20:10 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Joey schreef:
Wanneer komt er weer een plaat van Chain Reaction eigenlijk? Is al weer een tijdje geleden volgens mij.


Zit ik niet op te wachten hoor.
Draaide op Dominator nog een nieuwe, maar daarna niets meer van gehoord.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2015 20:17 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Joey schreef:
Wanneer komt er weer een plaat van Chain Reaction eigenlijk? Is al weer een tijdje geleden volgens mij.

Heeft er een aantal klaar liggen, maar komt niet op een originele naam.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2015 20:19 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Live act:

Hardcore remix 1
2
3
4
5
6

Alle platen tegenwoordig: pitchkickroll ellende.

#original

Waarom daar nu ineens een punt van maken xd tis notabene artist agency. Hoor je nauwelijks wat over.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2015 20:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Norther66 schreef:
Steffnov schreef:
Chain Reaction:
Supreme Team, Supremacy en Supreme Agency .....Welke hoort hier niet in thuis.... #original

Shots fired


Op zich heeft CR wel gelijk, echt een totaal niets zeggende onoriginele naam.. Hadden ze echt niets beters kunnen bedenken?


Wat Randy zegt ben ik mee eens..
Alleen waarom vanuit Chain Reaction? Als supremacy of Supreme team (of een lid hiervan) dit zou posten oke, is nog wat te zeggen, maar hij?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 okt 2015 20:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Live act:

Hardcore remix 1
2
3
4
5
6

Alle platen tegenwoordig: pitchkickroll ellende.

#original

Waarom daar nu ineens een punt van maken xd tis notabene artist agency. Hoor je nauwelijks wat over.


Alsof Chain Reaction ook maar recht van spreken heeft over originaliteit inderdaad xd.
Vorige  1 ... 2366, 2367, 2368, 2369, 2370, 2371, 2372 ... 3045  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen