L
Hardtraxx Veteran
3475 posts member since 2013
last seen Feb 2024
Patjee410 wrote:Volgende week donderdag is traditiegetrouw de HDE Conference in de Melkweg te Amsterdam. Zijn er nog Hardtraxxers die aanwezig zijn?
Richardd is er, en ik ben er ook. :D
C
Hardtraxxer
617 posts member since 2012
last seen Jan 2025
Lenny wrote:
Patjee410 wrote:Volgende week donderdag is traditiegetrouw de HDE Conference in de Melkweg te Amsterdam. Zijn er nog Hardtraxxers die aanwezig zijn?
Richardd is er, en ik ben er ook. :D
Ik ook waarschijnlijk :thumbsup:
Hardtraxx Veteran
4914 posts member since 2015
Joey wrote:... de 5,5 uur durende Spoontech & Friends special ter ere van het vijfjarig bestaan van Spoontech zojuist is begonnen op http://www.revulsionfm.com/player.php?
So far klinkt het goed allemaal :D
R
Hardtraxx Veteran
5555 posts member since 2013
last seen 11 days ago
Eerste 2u mee geluisterd (l) iemand een idee of dit nog op lsdb.nl komt in delen om terug te luisteren.
P
Hardtraxx Addict
1034 posts member since 2012
last seen Jul 2026
Kiloknaller wrote:Exit Mind, Fairyland enorm verkracht heeft? De tering :lol:

Bron: gratis tracks
Ik had gehoopt dat die alleen zijn kick er onder had gezet met evt een sidechain oid in de tweede climax. Maar het resultaat zoals nu is idd kwalitatief uitermate teleurstellend. gemiste kans helaas
Hardtraxx Veteran
4914 posts member since 2015
RTM93 wrote:Eerste 2u mee geluisterd (l) iemand een idee of dit nog op lsdb.nl komt in delen om terug te luisteren.
Normaal komen hun podcasts later wel op soundcloud te staan, dus ik neem aan deze ook wel
R
Hardtraxx Veteran
5555 posts member since 2013
last seen 11 days ago
Norther66 wrote:
RTM93 wrote:Eerste 2u mee geluisterd (l) iemand een idee of dit nog op lsdb.nl komt in delen om terug te luisteren.
Normaal komen hun podcasts later wel op soundcloud te staan, dus ik neem aan deze ook wel

Zou wel heerlijk zijn, lekker verdwalen in die spoontech sound op de telefoon als warming up voor bass protocol :loving:
Hardtraxx Veteran
5110 posts member since 2011
last seen 8 days ago
Prefix & Density zijn aan het streamen:
http://www.ustream.tv/channel/prefix-density-music
M
Hardtraxx Veteran
14186 posts member since 2013
Deetox wrote:Deetox & Lange Frans - Het Land van ..
- Precies 10 jaar geleden stond het originele nummer op #1 in Nederland.
- Precies een week geleden draaide ik mijn remix voor het eerst in de Ziggo Dome (en wat was het een succes)
- Vanavond is hij te horen op Slam!
Ik ben uitgenodigd door niemand minder dan Lange Frans zelf om in zijn show een setje te draaien. Zorg er dus voor dat je vanavond gaat luisteren naar Vol gas met Lange Frans van 18:00 - 20:00!!
Let op! Ik draai de eerste versie van de remix aangezien ik de master nog niet terug heb van de laatste versie, er kunnen dus nog wat schoonheidsfoutjes in zitten smile-emoticon ‪#‎TuneIN‬ www.slam.nl
Hardtraxx Veteran
8198 posts member since 2014
Had fijner geweest als ze gezegd had hoe laat dat setje is, niet dat je straks 2 uur luistert en het het laatste kwartiertje is ofzo. :P
D
Hardtraxx Veteran
4969 posts member since 2012
Joey wrote:Had fijner geweest als ze gezegd had hoe laat dat setje is, niet dat je straks 2 uur luistert en het het laatste kwartiertje is ofzo. :P
Dat zit er waarschijnlijk dik in :P
Hardtraxxer
96 posts member since 2015
last seen Sep 2022
Joey wrote:Had fijner geweest als ze gezegd had hoe laat dat setje is, niet dat je straks 2 uur luistert en het het laatste kwartiertje is ofzo. :P
Reactie van Deetox op het bericht:
Deetox wrote:Ter info: de show is van 18:00 - 20:00.. Ik draai van 19:00 - 19:30 smile-emoticon
Hardtraxx Veteran
Verplaatst naar 19.30!
Hardtraxx Addict
1122 posts member since 2009
last seen 15 days ago
Heart for Hard Records wrote:Tonight.. around 19:00 we will post something interesting! Keep your eyes on our facebook & youtube channel. #hardstyle
Hardtraxxer
74 posts member since 2015
last seen Mar 2018
:corn:
B
Hardtraxx Newbie
35 posts member since 2014
last seen Apr 2017
nee dus
Last edited by Barmyard on 12 Oct 2015 14:37, edited 1 time in total.
Hardtraxx Veteran
6775 posts member since 2014
last seen 1 day ago
Barmyard wrote:Delete in Finland een gig had en eerder is gestopt omdat ie dronken was? (Decibel ahum)
Bron?
Hardtraxx Veteran
3208 posts member since 2011
last seen 11 minutes ago
MelvinFR wrote:
Barmyard wrote:Delete in Finland een gig had en eerder is gestopt omdat ie dronken was? (Decibel ahum)
Bron?
https://www.facebook.com/events/534948586653241/
Hardtraxx Veteran
7269 posts member since 2013
last seen 16 days ago
Organisatie reageert op een post "De avond is er een aantal dingen die we nog steeds. House of harde muziek evenementen heren niet meer welkom." (Google Translate)

Ben benieuwd.
Hardtraxx Veteran
Waar haal je vandaan dat 'ie dronken was? Als ik zo dingen vertaal met translate lijkt het eerder dat hij "niet goed" draaide ofzo? Ik zie nergens iets staan dat 'ie dronken was. Hij schijnt dus wel maar een half uur gedraaid te hebben en dat Jesse Jokinen (50% Hardstyle Mafia) het overnam?

Edit: Ik zie een reactie 'Delete tapped out', wat betekent dat 'ie te moe was. Als dat inderdaad het geval is zou dat me niks verbazen aangezien hij het na Supremacy erg druk gehad heeft met verhuizen en het naar eigen zeggen erg stressvolle weken waren.
B
Hardtraxx Newbie
last seen Apr 2017
MelvinFR wrote:
Bron?
Ik zit zelf tijdelijk in Finland en hoorde het van iemand die ik ken.
B
Hardtraxx Newbie
last seen Apr 2017
Hmm diegene dacht dat het zo was, maar ik heb gevraagd om het te vertalen en het schijnt zo te zijn dat ie er af gekickt is door iemand van hardstyle mafia oid?
Hardtraxx Veteran
7367 posts member since 2014
last seen 1 day ago
Barmyard wrote:Hmm diegene dacht dat het zo was, maar ik heb gevraagd om het te vertalen en het schijnt zo te zijn dat ie er af gekickt is door iemand van hardstyle mafia oid?
Die gast van HS Mafia zou ik ook geen ruzie mee willen.
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Met die opgevoerde versie van Daveytl bedoel je? Nee inderdaad..

Image
Hardtraxx Veteran
Image