Richardd is er, en ik ben er ook.Patjee410 wrote:Volgende week donderdag is traditiegetrouw de HDE Conference in de Melkweg te Amsterdam. Zijn er nog Hardtraxxers die aanwezig zijn?
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
-
LHardtraxx Veteran
- 3475 posts member since 2013
- last seen Feb 2024
-
CHardtraxxer
- 617 posts member since 2012
- last seen Jan 2025
Ik ook waarschijnlijkLenny wrote:Richardd is er, en ik ben er ook.Patjee410 wrote:Volgende week donderdag is traditiegetrouw de HDE Conference in de Melkweg te Amsterdam. Zijn er nog Hardtraxxers die aanwezig zijn?
So far klinkt het goed allemaalJoey wrote:... de 5,5 uur durende Spoontech & Friends special ter ere van het vijfjarig bestaan van Spoontech zojuist is begonnen op http://www.revulsionfm.com/player.php?
-
RHardtraxx Veteran
- 5555 posts member since 2013
- last seen 11 days ago
Eerste 2u mee geluisterd (l) iemand een idee of dit nog op lsdb.nl komt in delen om terug te luisteren.
-
PHardtraxx Addict
- 1034 posts member since 2012
- last seen Jul 2026
Ik had gehoopt dat die alleen zijn kick er onder had gezet met evt een sidechain oid in de tweede climax. Maar het resultaat zoals nu is idd kwalitatief uitermate teleurstellend. gemiste kans helaasKiloknaller wrote:Exit Mind, Fairyland enorm verkracht heeft? De tering![]()
Bron: gratis tracks
Normaal komen hun podcasts later wel op soundcloud te staan, dus ik neem aan deze ook welRTM93 wrote:Eerste 2u mee geluisterd (l) iemand een idee of dit nog op lsdb.nl komt in delen om terug te luisteren.
-
RHardtraxx Veteran
- 5555 posts member since 2013
- last seen 11 days ago
Norther66 wrote:Normaal komen hun podcasts later wel op soundcloud te staan, dus ik neem aan deze ook welRTM93 wrote:Eerste 2u mee geluisterd (l) iemand een idee of dit nog op lsdb.nl komt in delen om terug te luisteren.
Zou wel heerlijk zijn, lekker verdwalen in die spoontech sound op de telefoon als warming up voor bass protocol
Prefix & Density zijn aan het streamen:
http://www.ustream.tv/channel/prefix-density-music
http://www.ustream.tv/channel/prefix-density-music
-
MHardtraxx Veteran
- 14186 posts member since 2013
Deetox wrote:Deetox & Lange Frans - Het Land van ..
- Precies 10 jaar geleden stond het originele nummer op #1 in Nederland.
- Precies een week geleden draaide ik mijn remix voor het eerst in de Ziggo Dome (en wat was het een succes)
- Vanavond is hij te horen op Slam!
Ik ben uitgenodigd door niemand minder dan Lange Frans zelf om in zijn show een setje te draaien. Zorg er dus voor dat je vanavond gaat luisteren naar Vol gas met Lange Frans van 18:00 - 20:00!!
Let op! Ik draai de eerste versie van de remix aangezien ik de master nog niet terug heb van de laatste versie, er kunnen dus nog wat schoonheidsfoutjes in zitten smile-emoticon #TuneIN www.slam.nl
Had fijner geweest als ze gezegd had hoe laat dat setje is, niet dat je straks 2 uur luistert en het het laatste kwartiertje is ofzo. 
-
DHardtraxx Veteran
- 4969 posts member since 2012
Dat zit er waarschijnlijk dik inJoey wrote:Had fijner geweest als ze gezegd had hoe laat dat setje is, niet dat je straks 2 uur luistert en het het laatste kwartiertje is ofzo.
Reactie van Deetox op het bericht:Joey wrote:Had fijner geweest als ze gezegd had hoe laat dat setje is, niet dat je straks 2 uur luistert en het het laatste kwartiertje is ofzo.
Deetox wrote:Ter info: de show is van 18:00 - 20:00.. Ik draai van 19:00 - 19:30 smile-emoticon
Heart for Hard Records wrote:Tonight.. around 19:00 we will post something interesting! Keep your eyes on our facebook & youtube channel. #hardstyle
-
BHardtraxx Newbie
- 35 posts member since 2014
- last seen Apr 2017
nee dus
Last edited by Barmyard on 12 Oct 2015 14:37, edited 1 time in total.
Bron?Barmyard wrote:Delete in Finland een gig had en eerder is gestopt omdat ie dronken was? (Decibel ahum)
https://www.facebook.com/events/534948586653241/MelvinFR wrote:Bron?Barmyard wrote:Delete in Finland een gig had en eerder is gestopt omdat ie dronken was? (Decibel ahum)
Organisatie reageert op een post "De avond is er een aantal dingen die we nog steeds. House of harde muziek evenementen heren niet meer welkom." (Google Translate)
Ben benieuwd.
Ben benieuwd.
Waar haal je vandaan dat 'ie dronken was? Als ik zo dingen vertaal met translate lijkt het eerder dat hij "niet goed" draaide ofzo? Ik zie nergens iets staan dat 'ie dronken was. Hij schijnt dus wel maar een half uur gedraaid te hebben en dat Jesse Jokinen (50% Hardstyle Mafia) het overnam?
Edit: Ik zie een reactie 'Delete tapped out', wat betekent dat 'ie te moe was. Als dat inderdaad het geval is zou dat me niks verbazen aangezien hij het na Supremacy erg druk gehad heeft met verhuizen en het naar eigen zeggen erg stressvolle weken waren.
Edit: Ik zie een reactie 'Delete tapped out', wat betekent dat 'ie te moe was. Als dat inderdaad het geval is zou dat me niks verbazen aangezien hij het na Supremacy erg druk gehad heeft met verhuizen en het naar eigen zeggen erg stressvolle weken waren.
-
BHardtraxx Newbie
- last seen Apr 2017
Ik zit zelf tijdelijk in Finland en hoorde het van iemand die ik ken.MelvinFR wrote:Bron?Barmyard wrote:Delete in Finland een gig had en eerder is gestopt omdat ie dronken was? (Decibel ahum)
-
BHardtraxx Newbie
- last seen Apr 2017
Hmm diegene dacht dat het zo was, maar ik heb gevraagd om het te vertalen en het schijnt zo te zijn dat ie er af gekickt is door iemand van hardstyle mafia oid?
Die gast van HS Mafia zou ik ook geen ruzie mee willen.Barmyard wrote:Hmm diegene dacht dat het zo was, maar ik heb gevraagd om het te vertalen en het schijnt zo te zijn dat ie er af gekickt is door iemand van hardstyle mafia oid?
Met die opgevoerde versie van Daveytl bedoel je? Nee inderdaad..