Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 2364, 2365, 2366, 2367, 2368, 2369, 2370 ... 3045  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2015 20:34 
 
Hardtraxx Veteran

Patjee410 schreef:
Volgende week donderdag is traditiegetrouw de HDE Conference in de Melkweg te Amsterdam. Zijn er nog Hardtraxxers die aanwezig zijn?


Richardd is er, en ik ben er ook. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2015 21:08 
 
Hardtraxxer

Lenny schreef:
Patjee410 schreef:
Volgende week donderdag is traditiegetrouw de HDE Conference in de Melkweg te Amsterdam. Zijn er nog Hardtraxxers die aanwezig zijn?


Richardd is er, en ik ben er ook. :D


Ik ook waarschijnlijk :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2015 21:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Joey schreef:
... de 5,5 uur durende Spoontech & Friends special ter ere van het vijfjarig bestaan van Spoontech zojuist is begonnen op http://www.revulsionfm.com/player.php?


So far klinkt het goed allemaal :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2015 23:50 
 
Hardtraxx Veteran

Eerste 2u mee geluisterd (l) iemand een idee of dit nog op lsdb.nl komt in delen om terug te luisteren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2015 00:14 
 
Hardtraxx Addict

Kiloknaller schreef:
Exit Mind, Fairyland enorm verkracht heeft? De tering :lol:

Bron: gratis tracks

Ik had gehoopt dat die alleen zijn kick er onder had gezet met evt een sidechain oid in de tweede climax. Maar het resultaat zoals nu is idd kwalitatief uitermate teleurstellend. gemiste kans helaas
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2015 00:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Eerste 2u mee geluisterd (l) iemand een idee of dit nog op lsdb.nl komt in delen om terug te luisteren.


Normaal komen hun podcasts later wel op soundcloud te staan, dus ik neem aan deze ook wel
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2015 03:59 
 
Hardtraxx Veteran

Norther66 schreef:
RTM93 schreef:
Eerste 2u mee geluisterd (l) iemand een idee of dit nog op lsdb.nl komt in delen om terug te luisteren.


Normaal komen hun podcasts later wel op soundcloud te staan, dus ik neem aan deze ook wel




Zou wel heerlijk zijn, lekker verdwalen in die spoontech sound op de telefoon als warming up voor bass protocol :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2015 14:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Prefix & Density zijn aan het streamen:
http://www.ustream.tv/channel/prefix-density-music
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2015 16:44 
 
Hardtraxx Crew

Deetox schreef:
Deetox & Lange Frans - Het Land van ..
- Precies 10 jaar geleden stond het originele nummer op #1 in Nederland.
- Precies een week geleden draaide ik mijn remix voor het eerst in de Ziggo Dome (en wat was het een succes)
- Vanavond is hij te horen op Slam!
Ik ben uitgenodigd door niemand minder dan Lange Frans zelf om in zijn show een setje te draaien. Zorg er dus voor dat je vanavond gaat luisteren naar Vol gas met Lange Frans van 18:00 - 20:00!!
Let op! Ik draai de eerste versie van de remix aangezien ik de master nog niet terug heb van de laatste versie, er kunnen dus nog wat schoonheidsfoutjes in zitten smile-emoticon ‪#‎TuneIN‬ www.slam.nl
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2015 16:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Had fijner geweest als ze gezegd had hoe laat dat setje is, niet dat je straks 2 uur luistert en het het laatste kwartiertje is ofzo. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2015 16:49 
 
Hardtraxx Veteran

Joey schreef:
Had fijner geweest als ze gezegd had hoe laat dat setje is, niet dat je straks 2 uur luistert en het het laatste kwartiertje is ofzo. :P


Dat zit er waarschijnlijk dik in :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2015 17:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Joey schreef:
Had fijner geweest als ze gezegd had hoe laat dat setje is, niet dat je straks 2 uur luistert en het het laatste kwartiertje is ofzo. :P


Reactie van Deetox op het bericht:
Deetox schreef:
Ter info: de show is van 18:00 - 20:00.. Ik draai van 19:00 - 19:30 smile-emoticon
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2015 19:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Verplaatst naar 19.30!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2015 10:52 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Heart for Hard Records schreef:
Tonight.. around 19:00 we will post something interesting! Keep your eyes on our facebook & youtube channel. #hardstyle
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2015 11:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

:corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2015 12:48 
 
Hardtraxx Newbie

nee dus
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2015 12:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Barmyard schreef:
Delete in Finland een gig had en eerder is gestopt omdat ie dronken was? (Decibel ahum)


Bron?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2015 13:18 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
Barmyard schreef:
Delete in Finland een gig had en eerder is gestopt omdat ie dronken was? (Decibel ahum)


Bron?

https://www.facebook.com/events/534948586653241/
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2015 13:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Organisatie reageert op een post "De avond is er een aantal dingen die we nog steeds. House of harde muziek evenementen heren niet meer welkom." (Google Translate)

Ben benieuwd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2015 13:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waar haal je vandaan dat 'ie dronken was? Als ik zo dingen vertaal met translate lijkt het eerder dat hij "niet goed" draaide ofzo? Ik zie nergens iets staan dat 'ie dronken was. Hij schijnt dus wel maar een half uur gedraaid te hebben en dat Jesse Jokinen (50% Hardstyle Mafia) het overnam?

Edit: Ik zie een reactie 'Delete tapped out', wat betekent dat 'ie te moe was. Als dat inderdaad het geval is zou dat me niks verbazen aangezien hij het na Supremacy erg druk gehad heeft met verhuizen en het naar eigen zeggen erg stressvolle weken waren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2015 14:12 
 
Hardtraxx Newbie

MelvinFR schreef:
Barmyard schreef:
Delete in Finland een gig had en eerder is gestopt omdat ie dronken was? (Decibel ahum)


Bron?


Ik zit zelf tijdelijk in Finland en hoorde het van iemand die ik ken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2015 14:36 
 
Hardtraxx Newbie

Hmm diegene dacht dat het zo was, maar ik heb gevraagd om het te vertalen en het schijnt zo te zijn dat ie er af gekickt is door iemand van hardstyle mafia oid?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2015 14:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Barmyard schreef:
Hmm diegene dacht dat het zo was, maar ik heb gevraagd om het te vertalen en het schijnt zo te zijn dat ie er af gekickt is door iemand van hardstyle mafia oid?

Die gast van HS Mafia zou ik ook geen ruzie mee willen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2015 14:43 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Met die opgevoerde versie van Daveytl bedoel je? Nee inderdaad..

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 okt 2015 14:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding
Vorige  1 ... 2364, 2365, 2366, 2367, 2368, 2369, 2370 ... 3045  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen