Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 2332, 2333, 2334, 2335, 2336, 2337, 2338 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2015 15:35 

Hardtraxx Veteran

DJ_Tim schreef:
... Frontliner een track aan het maken is met Geck-O voor TSOF2 :thumbsup: :thumbsup:

Xblister schreef:
TSOF 2 previews

https://www.facebook.com/djfrontliner/v ... 382449481/

Vind er zelf weinig aan, track met geck-o klinkt nog wel leuk.

algemeen/wist-je-dat-topic-t1877-59000.html?hilit=frontliner%20geck%20o#p1509496
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2015 19:49 

Hardtraxxer

Digital Punk schreef:
We are busy with the videoclip of 'Supreme', thats why its not featured in this months episode BUT the video will be released this month. Besides that, this episode does feature my brand new track with Warface 'UNLEASH WAR'!!! (and lots of other new bombs of course)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2015 22:15 

Hardtraxx Veteran

De Ground Zero CD gemixt is door E-Force, Tieum en The Sickest Squad.

https://www.armadamusicshop.com/detail/ ... ldm2015014
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2015 22:42 

Hardtraxx Veteran

Paultheone schreef:
De Ground Zero CD gemixt is door E-Force, Tieum en The Sickest Squad.

https://www.armadamusicshop.com/detail/ ... ldm2015014

Dan vermoed ik weinig interessants
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2015 23:39 

Hardtraxxer

Viel mij trouwens op dat er (volgens mij) geen enkele dj op zowel Decibel als Ground Zero staat. Zijn daar dan contractuele afspraken over gemaakt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2015 23:46 

Hardtraxx Veteran

RadicelArmy schreef:
Viel mij trouwens op dat er (volgens mij) geen enkele dj op zowel Decibel als Ground Zero staat. Zijn daar dan contractuele afspraken over gemaakt?

Dat zei partyraiser vorig jaar heel duidelijk.. Wie op decibel staat, staat niet op ground zero
Dus vanuit b2s zullen die voorwaarden wel opgelegd zijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2015 11:37 

Hardtraxx Veteran

Norther66 schreef:
RadicelArmy schreef:

Dat zei partyraiser vorig jaar heel duidelijk.. Wie op decibel staat, staat niet op ground zero

Waarom zou een artiest niet op beide mogen staan? :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2015 11:45 

sonnebloem schreef:
Norther66 schreef:
RadicelArmy schreef:

Waarom zou een artiest niet op beide mogen staan? :huh:

Exclusiviteit.. Achterlijke regel maar hij bestaat
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2015 11:55 

Hardtraxx Veteran

Zo zul je ook zien dat geen enkele artiest die geboekt is voor Decibel, dat deze op Dance Valley hebben gestaan
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2015 12:13 

Hardtraxx Veteran

Een artiest draait toch nooit exact dezelfde set hoop ik. Wat een onzin.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2015 12:26 

Donateur

Frontliner, DP, bijna iedere populaire live act. Ik denk dat jij diversiteit zeer overschat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2015 12:31 

Hardtraxx Crew

Bovendien boek je een naam om publiek te trekken. Wanneer diezelfde naam in dezelfde periode nog op meerdere andere festivals staat, dan kan dat publiek zich natuurlijk verdelen over de festivals, iets wat je als organisatie niet wil. Ik snap de gedachte achter de exclusiviteit daarom ook wel, maar het blijft jammer als je hierdoor vette namen moet missen natuurlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2015 12:37 

Hardtraxx Veteran

Maar voor mysteryland geldt dit bijvoorbeeld weer niet (zelfde weekend als ground zero), daar staan wel dezelfde namen als decibel...

Id&t/qdance en b2s zijn natuurlijk van hetzelfde moederbedrijf, dus dan mag het ineens weer wel, hoe hypocriet ook :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2015 12:56 

Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
Frontliner, DP, bijna iedere populaire live act. Ik denk dat jij diversiteit zeer overschat.

Ja oke, blijf het toch wel lastig vinden dat de artiesten die jij noemt dit zo lang vol kunnen houden. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2015 13:51 

Hardtraxx Veteran

Afgelopen weekend met Crypsis ook gesproken, hij mag niet op Decibel staan omdat hij op Ground zero staat maar elke artiest die op Ground zero staat heeft wel de keuze kunnen maken of ze dit willen of niet volgens mij.
Vanuit Crypsis was het in iedergeval zijn bewuste keuze.

Waarom het zo was geregeld heeft hij niet echt een antwoord op, maar het was iets tussen de organisatoren.

En of het van UDC komt of van B2S weet ik niet maar ik vermoed dat het vanuit UDC komt.

Best kinderachtig verder dat dit anno 2015 nog zo is..
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2015 14:09 

Hardtraxx Elite

RTM93 schreef:
Afgelopen weekend met Crypsis ook gesproken, hij mag niet op Decibel staan omdat hij op Ground zero staat maar elke artiest die op Ground zero staat heeft wel de keuze kunnen maken of ze dit willen of niet volgens mij.

Waarom het zo was geregeld heeft hij niet echt een antwoord op, maar het was iets tussen de organisatoren.

En of het van UDC komt of van B2S weet ik niet maar ik vermoed dat het vanuit UDC komt.

Wat is de reden daarvan dan??
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2015 14:19 

DJ_Tim schreef:
RTM93 schreef:

Wat is de reden daarvan dan??

Dat zei ik een paar reacties terug ;) Om exclusiviteit te houden! Stel Radical draait het gros van z'n nieuwe album op Decibel en hij staat ook op Ground Zero, gaan mensen kiezen of ze naar Decibel of Ground Zero gaan stel ze willen dat graag meemaken. Dit geldt dus waarschijnlijk voor elke andere (A-)artiest. Althans zo denken de organisaties. Is misschien wat voor te zeggen! Dit was toen in ieder geval wel het geval ;) En het zal daarom nu ook niet anders zijn :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2015 14:36 

Hardtraxxer

Waarschijnlijk vrij dom van mij maar ik dacht altijd dat het met "verhinderingen" te maken zou hebben.
Hiermee bedoel ik dat b2s bijvoorbeeld niet wil dat een DJ ergens anders draait zodat hij zeker op tijd is voor zijn settime. De factor "andere boekingen" is zo ook al uitgesloten dan. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2015 14:53 

Hardtraxx Veteran

Exclusiviteit, met dat argument had ik in 2008 nog kunnen leven.
Maar in een tijd dat je elke weekend een of twee boekingen hebt kun je dit toch gewoon niet maken.
Ik heb een bult album materiaal van zowel Warface als Radical allang gehoord op diverse feestjes.
Dit is gewoon kinderachtig van organisatoren met narcistische trekjes die denken dat hun festival het beste is en ook nog exclusief.
Maargoed, tot zo ver off topic.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2015 14:54 

Hardtraxx Veteran

Je mag wel op iets anders draaien, maar niet met (Als ik het goed heb) een ander evenement met 10.000+ bezoekers.

Thera heeft het al eens eerder uitgelegd, misschien dat hij, of een andere artiest, dit (nogmaals) zou willen uitleggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2015 15:04 

Hardtraxxer

RTM93 schreef:

Komt waarschijnlijk vanuit B2S. Die zijn daar vrij strict in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2015 15:05 

Hardtraxx Veteran

Q-Dance is daar ook niet de makkelijkste in. Vorig jaar met Qlimax had Partyraiser een gig af moeten zeggen omdat 'ie Qlimax moest afsluiten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2015 15:10 

Hardtraxx Veteran

Joey schreef:
Q-Dance is daar ook niet de makkelijkste in. Vorig jaar met Qlimax had Partyraiser een gig af moeten zeggen omdat 'ie Qlimax moest afsluiten.

Op de dag zelf kan ik me eigenlijk nog best wel iets bij voorstellen, dat je dan niet ergens anders mag draaien, bij een mega productie als qlimax..
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2015 15:13 

Hardtraxx Veteran

Joey schreef:

Ja omdat dat ook echt op dezelfde avond was, met een 4-uur durende solo set van Partyraiser daar. Zo raar was dat dus niet ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2015 15:32 

Hardtraxx Elite

Vind dit echt belachelijk eigenlijk :/ Vorige week was de Qontinent (feestje van Q) staan gewoon allemaal dezelfde namen en met Ground Zero wel moeilijk gaan doen vanwege de "exclusiviteits" regel. Ik snap dat het B2S en Q onder een noemer valt, maar het argument voor exclusiviteit is hiermee dus wel bullshit :x En in zekere zin misschien ook wel machtsmisbruik :thumbdown:
Vorige  1 ... 2332, 2333, 2334, 2335, 2336, 2337, 2338 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen