Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 2358, 2359, 2360, 2361, 2362, 2363, 2364 ... 3045  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2015 12:14 
 
Hardtraxx Newbie

Skyscraper schreef:
opaa schreef:
Wist je dat; er hedendaags twee kanalen zijn op YouTube welke World of Hardstyle hosten?

Lip DJ: https://www.youtube.com/user/Lippie0008/videos
Deenis51: https://www.youtube.com/user/deenis51/videos

Weet iemand het verhaal hier achter?
Dacht dat Lip DJ altijd 'Mister World of Hardstyle' was.


Ja is een beetje triest, die dennis heeft heel het concept van lip DJ echt exact gekopieerd. Ik luister dat soort mixen nooit hoor maar ik ken dennis toevallig.


Ik vond wat lipdj maakte tegen vallen, daarom ben ik zelf aan de gang gegaan om een betere versie van world of hardstyle proberen te maken en ik denk dat me dat gelukt is ook! Maar wie ben jij dan eigenlijk als je mij kent? Zie wel dat je uit alphen komt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2015 12:46 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Waarom geen andere naam?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2015 13:22 
 

Deenis51 schreef:
Zie wel dat je uit alphen komt.


achterhoek van brabaaaant, 't sas :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2015 13:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Deenis51 schreef:
Skyscraper schreef:
opaa schreef:
Wist je dat; er hedendaags twee kanalen zijn op YouTube welke World of Hardstyle hosten?

Lip DJ: https://www.youtube.com/user/Lippie0008/videos
Deenis51: https://www.youtube.com/user/deenis51/videos

Weet iemand het verhaal hier achter?
Dacht dat Lip DJ altijd 'Mister World of Hardstyle' was.


Ja is een beetje triest, die dennis heeft heel het concept van lip DJ echt exact gekopieerd. Ik luister dat soort mixen nooit hoor maar ik ken dennis toevallig.


Ik vond wat lipdj maakte tegen vallen, daarom ben ik zelf aan de gang gegaan om een betere versie van world of hardstyle proberen te maken en ik denk dat me dat gelukt is ook! Maar wie ben jij dan eigenlijk als je mij kent? Zie wel dat je uit alphen komt.


Dennis,

Nooit over jezelf zeggen of oordelen dat je goed bent, laat dat aan anderen over. Ik heb zelden je mixen gecheckt, dus heb er weinig op te zeggen. Het blijft een kopie qua naam en idee van wat ik doe, maar ja.. Wie ben ik ;).
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2015 14:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deenis51 schreef:
Skyscraper schreef:
opaa schreef:
Wist je dat; er hedendaags twee kanalen zijn op YouTube welke World of Hardstyle hosten?

Lip DJ: https://www.youtube.com/user/Lippie0008/videos
Deenis51: https://www.youtube.com/user/deenis51/videos

Weet iemand het verhaal hier achter?
Dacht dat Lip DJ altijd 'Mister World of Hardstyle' was.


Ja is een beetje triest, die dennis heeft heel het concept van lip DJ echt exact gekopieerd. Ik luister dat soort mixen nooit hoor maar ik ken dennis toevallig.


Ik vond wat lipdj maakte tegen vallen, daarom ben ik zelf aan de gang gegaan om een betere versie van world of hardstyle proberen te maken en ik denk dat me dat gelukt is ook! Maar wie ben jij dan eigenlijk als je mij kent? Zie wel dat je uit alphen komt.

Kom eens op man, je gaat toch niet iets 1 op 1 kopieren xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2015 14:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deenis51 schreef:
Ik vond wat lipdj maakte tegen vallen, daarom ben ik zelf aan de gang gegaan om een betere versie van world of hardstyle proberen te maken


Tot hier prima, maar je kan echt veel beter je eigen "merkje" beginnen als je dat wil. Dit is niet netjes richting de ander, die er tijd en moeite in heeft gestoken om zijn ding op te bouwen. Als ik betere cola wil maken, noem ik dat ook geen Coca Cola, afgezien van het feit dat het niet mag. Naampje bedenken moet wel lukken, toch? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2015 14:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het probleem is, als hij het niet ook World of Hardstyle had genoemd, had het waarschijnlijk lang niet zo'n succes geworden. Hij heeft op deze manier flink mee kunnen liften op de naamsbekendheid die Lip DJ had gecreëerd met W.O.H. ;)

Slim, maar niet netjes idd tegenover de ander. Beste zou zijn als hij nu alsnog een andere naam eraan gaat geven, nu hij inmiddels toch al een flink aantal volgers heeft bereikt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2015 15:14 
 
Hardtraxxer

pecola-tje schreef:
Het probleem is, als hij het niet ook World of Hardstyle had genoemd, had het waarschijnlijk lang niet zo'n succes geworden. Hij heeft op deze manier flink mee kunnen liften op de naamsbekendheid die Lip DJ had gecreëerd met W.O.H. ;)

Slim, maar niet netjes idd tegenover de ander. Beste zou zijn als hij nu alsnog een andere naam eraan gaat geven, nu hij inmiddels toch al een flink aantal volgers heeft bereikt.


Dan moet je het zelf tot een succes maken. Als ik LipDJ was zou ik er wat aan doen. Of als ik jou was, zou ik de naam van je youtube kanaal veranderen in iets anders.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2015 15:19 
 

Deenis51 schreef:
Ik vond wat lipdj maakte tegen vallen, daarom ben ik zelf aan de gang gegaan om een betere versie van world of hardstyle proberen te maken en ik denk dat me dat gelukt is ook!

Het feit dat je iets van iemand 1 op 1 kopiëert is al triest genoeg, maar die laatste zin hier van je bewijst gewoon dat jij niet serieus te nemen valt. Hartelijk gefeliciteerd dat je dat gelukt is. Klein dingetje alleen: Zoals al hierboven is aangehaald, heb je dat dus niet aan jezelf te danken, maar aan de naam die je gewoon gejat hebt. Triest hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2015 16:03 
 
Hardtraxx Veteran

Deenis51 schreef:
Skyscraper schreef:
opaa schreef:
Wist je dat; er hedendaags twee kanalen zijn op YouTube welke World of Hardstyle hosten?

Lip DJ: https://www.youtube.com/user/Lippie0008/videos
Deenis51: https://www.youtube.com/user/deenis51/videos

Weet iemand het verhaal hier achter?
Dacht dat Lip DJ altijd 'Mister World of Hardstyle' was.


Ja is een beetje triest, die dennis heeft heel het concept van lip DJ echt exact gekopieerd. Ik luister dat soort mixen nooit hoor maar ik ken dennis toevallig.


Ik vond wat lipdj maakte tegen vallen, daarom ben ik zelf aan de gang gegaan om een betere versie van world of hardstyle proberen te maken en ik denk dat me dat gelukt is ook! Maar wie ben jij dan eigenlijk als je mij kent? Zie wel dat je uit alphen komt.

Ik vind jou persoonlijk triester dan de hardstyle bitches. en dat zegt genoeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2015 16:24 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Je stem voor X-Qlusive Holland XXL | Creëer je eigen edit is bevestigd. Bedankt!
Je hebt gestemd op de volgende keuzes:

• P-Stylez
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2015 16:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb gestemd voor die Flodder edit van Silver Nikan.
Die van P-Stylez vond ik ook wel leuk, maar heb al eerder een hardstyle edit van dat nummer gehoord dus hij sprong er niet echt uit voor mij.

Ben alleen bang dat die van Collision wel zal gaan winnen want raw=altijd prijs tegenwoordig volgens mij
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2015 16:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Randleman schreef:
Citaat:
Q-dance
17 min. ·

Het is tijd voor de volgende ronde van de 'creëer je eigen edit' contest!
Q-dance heeft de finalisten gekozen en nu is het aan jou om te stemmen, dit is mogelijk tot en met woensdag 30 september. ‪#‎XQHolland‬


Poll: http://poll.q-dance.nl/xqlusivehollandxxl



Man man man... Waren dit de beste inzendingen? :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2015 16:35 
 

pecola-tje schreef:
Ben alleen bang dat die van Collision wel zal gaan winnen want raw=altijd prijs tegenwoordig volgens mij


Mag ik toch niet hopen? Daarnaast heeft ie volgens mij de kick van SZP gejat >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2015 16:37 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Die Gerard Joling Remix van Hayonaise is echt heel slecht, maar wel wat ik mooi vind op zo'n feest :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2015 16:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vond de flodder edit een leuke, twijfelde nog wel over de joling plaat. Toch op Silver Nikan gestemd. Die rawplaat is echt zonde..
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2015 16:57 
 
Hardtraxx Veteran

Ik weet niet zo goed wat de bedoeling was, een volledig eigen geproduceerd iets of al een bestaande track met nederlandse invloeden mengen maar die Collision ruikt echt na jatwerk van SZP..

pecola-tje schreef:
Ik heb gestemd voor die Flodder edit van Silver Nikan.
Die van P-Stylez vond ik ook wel leuk, maar heb al eerder een hardstyle edit van dat nummer gehoord dus hij sprong er niet echt uit voor mij.

Ben alleen bang dat die van Collision wel zal gaan winnen want raw=altijd prijs tegenwoordig volgens mij

Dit is een gevalletje kies de beste van de slechtste. en dan hoor ik nog liever die van P-stylez dan die andere.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2015 17:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Sowieso die Flodder edit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2015 18:02 
 
Hardtraxx Addict

Randleman schreef:
Citaat:
gunzforhire

We've got something for you fellow gangsters! Tonight, 6pm sharp, on our Facebook page en YouTube channel #NoMercy #Hardstyle

Een trailer :/ Ik had gehoopt op het vrijgeven van hun niet uitgebrachte tracks
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2015 18:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

phoenix schreef:
Randleman schreef:
Citaat:
gunzforhire

We've got something for you fellow gangsters! Tonight, 6pm sharp, on our Facebook page en YouTube channel #NoMercy #Hardstyle

Een trailer :/ Ik had gehoopt op het vrijgeven van hun niet uitgebrachte tracks


https://www.facebook.com/GunzForHire/vi ... 351068367/

Link naar de trailer.

+ die tracks komen nog wel
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2015 18:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die kick in die Hayonaise edit :lol: Naast die van Silver Nikan klinkt de rest bijzonder dramatisch zeg.. Dus op Flodder remix gestemd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2015 18:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zou mooi zijn als jullie een mede forum member wat gunnen :) Alvast bedankt haha!
Winnen wordt lastig met Silver Nikan, maar we gaan het beste eruit halen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2015 18:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

pecola-tje schreef:
Ik heb gestemd voor die Flodder edit van Silver Nikan.
Die van P-Stylez vond ik ook wel leuk, maar heb al eerder een hardstyle edit van dat nummer gehoord dus hij sprong er niet echt uit voor mij.

Ben alleen bang dat die van Collision wel zal gaan winnen want raw=altijd prijs tegenwoordig volgens mij

Zou best kunnen dat dat die van mij al is geweest.
Deze heb ik namelijk vorig jaar al gemaakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2015 18:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ook op Silver Nikan gestemd, met uitstek de leukste in mijn ogen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2015 19:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die van Collision is d-sturb - anxious gemixt met de drank & drugs vocal.
Vorige  1 ... 2358, 2359, 2360, 2361, 2362, 2363, 2364 ... 3045  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen