Het is toch vrij logisch dat je je 'eigen' bedrijven niet gaat 'naaien'SkiggyRapz18 wrote:Vind dit echt belachelijk eigenlijkVorige week was de Qontinent (feestje van Q) staan gewoon allemaal dezelfde namen en met Ground Zero wel moeilijk gaan doen vanwege de "exclusiviteits" regel. Ik snap dat het B2S en Q onder een noemer valt, maar het argument voor exclusiviteit is hiermee dus wel bullshit
En in zekere zin misschien ook wel machtsmisbruik
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
-
BHardtraxx Veteran
- 4098 posts member since 2012
- last seen 9 days ago
-
K
Het toppunt lag 2 of 3 jaar geleden met Defqon. Toen mochten sommige artiesten 2 weken voor en 2 weken na het evenement niet binnen de EU draaienJoey wrote:Q-Dance is daar ook niet de makkelijkste in.
Daarnaast geldt /gold die exclusiviteit ook niet voor iedereen. Q en/of B2S maakte de keus qua hoe populair diegene was in de desbetreffende periode
@Basshunterzz, natuurlijk ga je jouw eigen bedrijven niet naaien, maar je ontkracht wel je eigen exclusiviteits regel richting andere bedrijven 
Skiggy, kom op. Je snapt wel waarom toch?
Aangezien het toch je eigen bedrijven zijn, linksom of rechtsom de bezoekers komen naar jouw feest(en), maar het blijft hypocriet jaSkiggyRapz18 wrote:@Basshunterzz, natuurlijk ga je jouw eigen bedrijven niet naaien, maar je ontkracht wel je eigen exclusiviteits regel richting andere bedrijven
Tuurlijk snap ik waarom, maar ik vind het gewoon een beetje hypocrietpatrickjeb wrote:Skiggy, kom op. Je snapt wel waarom toch?
Wilde gewoon even mijn ei kwijt
Mijn mening is dat zo'n exclusiviteitsregel zeker van toepassing mag zijn op een festival als Qlimax, Hard Bass, Defqon of Decibel, maar voor enkel dat weekend. Ik snap waarom het gedaan wordt, maar vind het echt ridicuul dat je als artiest zijnde niet op feesten mag draaien waar een periode twee weken tussen zit.
-
K
Raiden en Mandy een collab hebben gemaakt
E-Force heeft hem dan wel gemaakt maar die 15 sec klinken best leuk
Bron: Facebook Raiden
-
RHardtraxx Veteran
- 5555 posts member since 2013
- last seen 12 days ago
Inb4 'E-force & Hard Driver collab' commentsKiloknaller wrote:Raiden en Mandy een collab hebben gemaaktE-Force heeft hem dan wel gemaakt maar die 15 sec klinken best leuk
![]()
Wel benieuwd hoe zoiets dan gaat, een collab tussen twee ghostproducers. 'Weet jij toevallig of Mandy er is?' 'Ja die staat voor je, waar is Raiden?' 'Whuuuut?'Kiloknaller wrote:Raiden en Mandy een collab hebben gemaaktE-Force heeft hem dan wel gemaakt maar die 15 sec klinken best leuk
![]()
@SkiggyRapz: 'Exclusief' moet je in deze context opvatten als 'exclusief bij Organisatie X'. Dus ze mogen dan wel de week ervoor/erna op een feest van het eigen bedrijf, maar niet op een feest van een concurrent. Zo hypocriet vind ik dat niet, ookal is het niet altijd leuk voor de bezoekers
Als jij helemaal diehard fan bent van een artiest en die staat op 2 festivals na elkaar, dan ga jij toch twijfelen tussen die festivals. Als hij/zij maar op 1 vd 2 staat/staan, zul je als diehard fan kiezen voor dat festival. Dus daarom die zogenoemde 'exclusiviteit'. En ja, grotere organisaties kunnen nou eenmaal meer geld betalen en daardoor deze exclusiviteit vragen, wat voor kleinere organisaties vaak financieel niet haalbaar is. Misschien niet altijd even eerlijke kansen daardoor, maar zo werkt het nou eenmaal
Als jij helemaal diehard fan bent van een artiest en die staat op 2 festivals na elkaar, dan ga jij toch twijfelen tussen die festivals. Als hij/zij maar op 1 vd 2 staat/staan, zul je als diehard fan kiezen voor dat festival. Dus daarom die zogenoemde 'exclusiviteit'. En ja, grotere organisaties kunnen nou eenmaal meer geld betalen en daardoor deze exclusiviteit vragen, wat voor kleinere organisaties vaak financieel niet haalbaar is. Misschien niet altijd even eerlijke kansen daardoor, maar zo werkt het nou eenmaal
Die track van raiden en mandy die melodie, waar is die van? Is van een oude knaller als ik t goed heb!
Is het niet gewoon een solo track die ze gedraaid heeft tijdens de set met Mandy?
-
K
Zo kun je het idd ook opvattenYouri wrote:Is het niet gewoon een solo track die ze gedraaid heeft tijdens de set met Mandy?
Inderdaad gaan het zien, maar ga er wel vanuitKiloknaller wrote:Zo kun je het idd ook opvattenYouri wrote:Is het niet gewoon een solo track die ze gedraaid heeft tijdens de set met Mandy?We gaan het zien!
Volgens mij betalen de grote organisaties doorgaans juist minder. De artiest moet dan juist kiezen tussen meer geld of draaien op een festival met meer aanzien.Zygoma wrote:grotere organisaties kunnen nou eenmaal meer geld betalen en daardoor deze exclusiviteit vragen
Atmozfears zijn Chill Edit van 'Release" gratis heeft weggegeven !
https://soundcloud.com/atmozfears/atmoz ... -chill-mix
EDIT: Extended versie ook gratieess
https://www.dropbox.com/s/71lkpb0zvr5mj ... ).mp3?dl=0
EDIT: Extended versie ook gratieess
Last edited by AvixDJ on 13 Aug 2015 20:38, edited 1 time in total.
-
JHardtraxx Addict
- 1528 posts member since 2011
- last seen Mar 2020
Vet!AvixDJ wrote:Atmozfears zijn Chill Edit van 'Release" gratis heeft weggegeven !![]()
Erg lekkerJoeyvg wrote:Vet!AvixDJ wrote:Atmozfears zijn Chill Edit van 'Release" gratis heeft weggegeven !![]()
Exclusiviteit is niet alleen afhankelijk van geld, maar ook vooral van macht. Het Amerikaanse blok neemt steeds meer in en daarmee groeit de macht ook. Dus het is niet meer alleen een kwestie van exclusiviteit van (meestal) 15 dagen, maar ook vooral van het 'voorrecht' te mogen draaien voor een Q-Dance of B2s.
Dan kan een kleinere organisatie bieden wat het wil, maar dat heeft niet bepaald zin.
Overigens is dit natuurlijk vooral speculatie, want achter de schermen kijken bij de grootste organisaties kan ik niet.
Dan kan een kleinere organisatie bieden wat het wil, maar dat heeft niet bepaald zin.
Of dat werkelijk zo is weet ik niet, maar dat kan wel heel goed zo zijn. Gezien de grootsten onder dezelfde paraplu vallen kan het zeker zo zijn dat er grote combinatie-deals worden gesloten met artiesten en vooral agencies voor alle grote evenementen.PNXRMX wrote:Volgens mij betalen de grote organisaties doorgaans juist minder. De artiest moet dan juist kiezen tussen meer geld of draaien op een festival met meer aanzien.Zygoma wrote:grotere organisaties kunnen nou eenmaal meer geld betalen en daardoor deze exclusiviteit vragen
Overigens is dit natuurlijk vooral speculatie, want achter de schermen kijken bij de grootste organisaties kan ik niet.
Frontliner is ook weer lekker bezig op Facebook
I live for hardstyle- showtek
Vote for me and get hardstyle in the DJMAG -headhunterz
Screaming hardstyle the loudest doesnt say anything about your commitment to the scene. Maybe the word hardstyle just became nothing more than a marketingtool..
Luckily music speaks for itself
-
H
Ik wilde het net posten. Begint hij weer haha..Vitality wrote:Frontliner is ook weer lekker bezig op Facebook
I live for hardstyle- showtek
Vote for me and get hardstyle in the DJMAG -headhunterz
Screaming hardstyle the loudest doesnt say anything about your commitment to the scene. Maybe the word hardstyle just became nothing more than a marketingtool..
Luckily music speaks for itself