Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 2333, 2334, 2335, 2336, 2337, 2338, 2339 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2015 15:33 

Hardtraxx Veteran

SkiggyRapz18 schreef:
Vind dit echt belachelijk eigenlijk :/ Vorige week was de Qontinent (feestje van Q) staan gewoon allemaal dezelfde namen en met Ground Zero wel moeilijk gaan doen vanwege de "exclusiviteits" regel. Ik snap dat het B2S en Q onder een noemer valt, maar het argument voor exclusiviteit is hiermee dus wel bullshit :x En in zekere zin misschien ook wel machtsmisbruik :thumbdown:

Het is toch vrij logisch dat je je 'eigen' bedrijven niet gaat 'naaien' :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2015 15:34 

Joey schreef:
Q-Dance is daar ook niet de makkelijkste in.

Het toppunt lag 2 of 3 jaar geleden met Defqon. Toen mochten sommige artiesten 2 weken voor en 2 weken na het evenement niet binnen de EU draaien xd Maar dat is al snel versoepeld aangezien de grote jongens de keus hadden tussen ongeveer 6 optredens (money) in die 5 weken of Defqon waar je nog niet eens je normale fee kreeg >.<

Daarnaast geldt /gold die exclusiviteit ook niet voor iedereen. Q en/of B2S maakte de keus qua hoe populair diegene was in de desbetreffende periode ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2015 15:41 

Hardtraxx Elite

@Basshunterzz, natuurlijk ga je jouw eigen bedrijven niet naaien, maar je ontkracht wel je eigen exclusiviteits regel richting andere bedrijven :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2015 15:43 

Hardtraxx Veteran

Skiggy, kom op. Je snapt wel waarom toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2015 15:45 

Hardtraxx Veteran

SkiggyRapz18 schreef:
@Basshunterzz, natuurlijk ga je jouw eigen bedrijven niet naaien, maar je ontkracht wel je eigen exclusiviteits regel richting andere bedrijven :x

Aangezien het toch je eigen bedrijven zijn, linksom of rechtsom de bezoekers komen naar jouw feest(en), maar het blijft hypocriet ja
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2015 15:48 

Hardtraxx Elite

patrickjeb schreef:
Skiggy, kom op. Je snapt wel waarom toch?

Tuurlijk snap ik waarom, maar ik vind het gewoon een beetje hypocriet :P zoals Norther ook al zei
Wilde gewoon even mijn ei kwijt :P Niet dat hier dus ook iets mee gedaan zal worden xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2015 16:00 

Hardtraxxer

Mijn mening is dat zo'n exclusiviteitsregel zeker van toepassing mag zijn op een festival als Qlimax, Hard Bass, Defqon of Decibel, maar voor enkel dat weekend. Ik snap waarom het gedaan wordt, maar vind het echt ridicuul dat je als artiest zijnde niet op feesten mag draaien waar een periode twee weken tussen zit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2015 16:06 

Raiden en Mandy een collab hebben gemaakt xd E-Force heeft hem dan wel gemaakt maar die 15 sec klinken best leuk :cool:

Bron: Facebook Raiden
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2015 16:29 

Hardtraxx Veteran

Kiloknaller schreef:
Raiden en Mandy een collab hebben gemaakt xd E-Force heeft hem dan wel gemaakt maar die 15 sec klinken best leuk :cool:

Inb4 'E-force & Hard Driver collab' comments
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2015 16:33 

Hardtraxx Veteran

E-Force & Hard Driver collab dus.

:P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2015 16:41 

Hardtraxx Addict

Kiloknaller schreef:

Wel benieuwd hoe zoiets dan gaat, een collab tussen twee ghostproducers. 'Weet jij toevallig of Mandy er is?' 'Ja die staat voor je, waar is Raiden?' 'Whuuuut?'
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2015 16:44 

Hardtraxx Elite

@SkiggyRapz: 'Exclusief' moet je in deze context opvatten als 'exclusief bij Organisatie X'. Dus ze mogen dan wel de week ervoor/erna op een feest van het eigen bedrijf, maar niet op een feest van een concurrent. Zo hypocriet vind ik dat niet, ookal is het niet altijd leuk voor de bezoekers ^^

Als jij helemaal diehard fan bent van een artiest en die staat op 2 festivals na elkaar, dan ga jij toch twijfelen tussen die festivals. Als hij/zij maar op 1 vd 2 staat/staan, zul je als diehard fan kiezen voor dat festival. Dus daarom die zogenoemde 'exclusiviteit'. En ja, grotere organisaties kunnen nou eenmaal meer geld betalen en daardoor deze exclusiviteit vragen, wat voor kleinere organisaties vaak financieel niet haalbaar is. Misschien niet altijd even eerlijke kansen daardoor, maar zo werkt het nou eenmaal :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2015 17:37 

Hardtraxx Addict

Q-Base 2015 Warehouse Anthem door Ophidian staat online.

Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2015 18:09 

Hardtraxx Veteran

Die track van raiden en mandy die melodie, waar is die van? Is van een oude knaller als ik t goed heb!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2015 18:17 

Hardtraxxer

Is het niet gewoon een solo track die ze gedraaid heeft tijdens de set met Mandy?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2015 18:19 

Youri schreef:
Is het niet gewoon een solo track die ze gedraaid heeft tijdens de set met Mandy?

Zo kun je het idd ook opvatten :cool: We gaan het zien!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2015 18:22 

Hardtraxxer

Kiloknaller schreef:
Youri schreef:

Zo kun je het idd ook opvatten :cool: We gaan het zien!

Inderdaad gaan het zien, maar ga er wel vanuit :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2015 18:58 

Hardtraxx Veteran

Zygoma schreef:
grotere organisaties kunnen nou eenmaal meer geld betalen en daardoor deze exclusiviteit vragen

Volgens mij betalen de grote organisaties doorgaans juist minder. De artiest moet dan juist kiezen tussen meer geld of draaien op een festival met meer aanzien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2015 20:17 

Hardtraxxer

Atmozfears zijn Chill Edit van 'Release" gratis heeft weggegeven ! :yay:

https://soundcloud.com/atmozfears/atmozfears-release-chill-mix

EDIT: Extended versie ook gratieess :thumbup: https://www.dropbox.com/s/71lkpb0zvr5mjop/Atmozfears%20-%20Release%20(Extended%20Chill%20Mix).mp3?dl=0
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2015 20:25 

Hardtraxx Addict

AvixDJ schreef:

Vet! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2015 21:45 

Hardtraxx Veteran

Joeyvg schreef:
AvixDJ schreef:

Vet! :thumbsup:

Erg lekker :) Misschien zelfs top 40 materiaal (NL) :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2015 23:35 

Hardtraxxer

Niet alleen in NL!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2015 23:56 

Hardtraxx Veteran

Exclusiviteit is niet alleen afhankelijk van geld, maar ook vooral van macht. Het Amerikaanse blok neemt steeds meer in en daarmee groeit de macht ook. Dus het is niet meer alleen een kwestie van exclusiviteit van (meestal) 15 dagen, maar ook vooral van het 'voorrecht' te mogen draaien voor een Q-Dance of B2s.

Dan kan een kleinere organisatie bieden wat het wil, maar dat heeft niet bepaald zin.

PNXRMX schreef:
Zygoma schreef:
grotere organisaties kunnen nou eenmaal meer geld betalen en daardoor deze exclusiviteit vragen

Volgens mij betalen de grote organisaties doorgaans juist minder. De artiest moet dan juist kiezen tussen meer geld of draaien op een festival met meer aanzien.

Of dat werkelijk zo is weet ik niet, maar dat kan wel heel goed zo zijn. Gezien de grootsten onder dezelfde paraplu vallen kan het zeker zo zijn dat er grote combinatie-deals worden gesloten met artiesten en vooral agencies voor alle grote evenementen.

Overigens is dit natuurlijk vooral speculatie, want achter de schermen kijken bij de grootste organisaties kan ik niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2015 11:42 

Hardtraxx Elite

Frontliner is ook weer lekker bezig op Facebook xd
Citaat:
I live for hardstyle- showtek
Vote for me and get hardstyle in the DJMAG -headhunterz

Screaming hardstyle the loudest doesnt say anything about your commitment to the scene. Maybe the word hardstyle just became nothing more than a marketingtool..

Luckily music speaks for itself
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2015 11:45 

Vitality schreef:
Frontliner is ook weer lekker bezig op Facebook xd
Citaat:
I live for hardstyle- showtek
Vote for me and get hardstyle in the DJMAG -headhunterz

Screaming hardstyle the loudest doesnt say anything about your commitment to the scene. Maybe the word hardstyle just became nothing more than a marketingtool..

Luckily music speaks for itself

Ik wilde het net posten. Begint hij weer haha..
Vorige  1 ... 2333, 2334, 2335, 2336, 2337, 2338, 2339 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen