Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 2318, 2319, 2320, 2321, 2322, 2323, 2324 ... 3045  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2015 14:17 
 
Hardtraxx Crew

:sleep:
Die met Geck-o is nog wel leuk ja.

Even uit de fb comments:
Citaat:
Fuckin gruwelijk weer , enige producer die dit presteert om in 1 zomer zoveel hoogwaardige muziek te maken


:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2015 14:46 
 
Hardtraxx Addict

Een aantal leuke plaatjes maar het klinkt allemaal zo het zelfde :/.
Vrijwel alle platen hebben dezelfde kick.
Ik (wist eigenlijk dat dit niet waar zou zijn.) hoopte een beetje op de discorecord ep diversiteit.

Ook hoop ik dat er nog meer collabs op komen.

We gaan het zien. Achteraf vond ik veel platen van TSOF 1 toch wel erg leuk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2015 14:50 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Xblister schreef:
TSOF 2 previews

https://www.facebook.com/djfrontliner/v ... 382449481/

Vind er zelf weinig aan, track met geck-o klinkt nog wel leuk.


Veels te veel dezelfde sounds.. :yawn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2015 16:19 
 
Hardtraxx Newbie

Scope DJ heeft weer eens iets van zich laten horen :thumbup:

UPDATE!
I know it has been a while since I announced I was working on something special. Life has its way of bringing stuff to the table that needs to be revisited, which is basically why I took this long sabattical.
I needed to refocus, recalibrate and mostly; determine which way I wanted to go with my music – also because the scene has been changing a lot over the past years.
This whole process took some more time than anticipated but I can say it was one of the best things – ultimately – that I ever did. It’s good for everyone to take time to refocus every now and then, and in some cases this may take a little bit longer than one expects beforehand.
Nonetheless, I have decided to tell you what is coming: I will be launching my very own platform to release music, with my own identity and branding. What you can expect is music that is true to the Scope DJ sound yet fresh, but also possibly some older-themed hardstyle! The other tracks will be produced with a futuristic mindset, to bring something cool to the scene.
There are already a few collabs planned, some even more unexpected, which means fresh and original music.
I will update you on the next steps whenever I can. ☺
This is a very exciting new chapter and I’m happy to share this with you! Stay tuned!
Love,
Scope

Bron: https://www.facebook.com/scopedjnl/post ... 1340432526
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2015 16:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heel benieuwd, denk dat hij net als J&W en Wildstylez met Roots perfect tracks kan maken die weer een beetje die feel en sounds van vroegâh hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2015 18:07 
 
Hardtraxx Addict

Geweldig nieuwtje van Scope! Ben benieuwd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2015 19:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

.. Bassdrum Junkie van Gunz For Hire waarschijnlijk binnenkort een free release krijgt. Dat heeft Ran-D tegen iemand gezegd op Twitter. Maar ja, hij gebruikt het woord 'soon', dus afwachten..
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2015 19:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat Dr. Peacock zwaar toegetakeld is geweest?
Zie link voor foto's en verhaal.

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=883650375038229&set=a.243217549081518.56581.100001798235050&type=1&theater
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2015 10:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zuur hoor, denk je even naar een feest te gaan. Een ongeluk zit hem in een klein hoekje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2015 14:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wow, die Intents aftermovie. Misschien wel de beste aftermovie die ik ooit heb gezien van een hardstyle festival/feest. Heel vet! Ben er zelf niet geweest maar riep bij echt het gevoel op wat je hoort te krijgen bij zo iets.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2015 14:44 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Holy shit, wat klinken al die Frontliner tracks ontiegelijk saai en hetzelfde zeg :/ . Wordt denk ik net zo'n flop als z'n eerste Summer of Frontliner, al die tracks (afgezien van die RR collab) heb je ook nooit meer voorbij zien komen. Heb meer het idee dat ie voortaan geilt op social-media aandacht door zoveel mogelijk nieuwe tracks te kunnen plaatsen dan daadwerkelijk hoogwaardige muziek neer te zetten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2015 18:34 
 
Hardtraxx Veteran

Lynxx
Citaat:
I'm very proud to have the chance to unite two big genres in the world of music. At the end of august my brother and his band Strychnine HC-Punk release their second album and I will create a banging remix of one of their songs. Hardcore Punk goes Hard Trance ladies and gentlemen! Stay tuned! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2015 22:00 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

SAIN7 schreef:
jaron123 schreef:
Belachelijk zieke aftermovie! :surrender: :oh: :drool:


Vond ik ook, Kevin Gansemans is een serieus goede editter.
Alhoewel ik vind dat de stem/mond combinatie wel kut was met sommige 'interviews' maar dat dan ook mijn enige minpunt is met de gehele aftermovie.
Ik denk dat hij snel in het buitenland zulke aftermovies zal maken alhoewel Intents zich er perfect voor leent (verschillende stages, muziekstijlen en goede sfeer.)


Aftermovie is duidelijk in de stijl van de Ultra Music Festival aftermovies.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2015 14:38 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Frontliner Sample Pack is uit, of is dat meer passend bij de producers corner?

http://sounds.beatport.com/pack/hardsty ... iner/11423
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2015 15:48 
 
Hardtraxx Addict

SAIN7 schreef:
Frontliner Sample Pack is uit, of is dat meer passend bij de producers corner?

http://sounds.beatport.com/pack/hardsty ... iner/11423


Vraag me af hoelang het duurt voordat hij illegaal te downloaden is >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2015 16:08 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Joeyvg schreef:
SAIN7 schreef:
Frontliner Sample Pack is uit, of is dat meer passend bij de producers corner?

http://sounds.beatport.com/pack/hardsty ... iner/11423


Vraag me af hoelang het duurt voordat hij illegaal te downloaden is >.<


Ik denk vanavond nog.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2015 17:07 
 

Brennan heart & tnt gaan een track maken

https://www.facebook.com/djtuneboy/phot ... 10/?type=1
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2015 20:32 
 
Artiest

SAIN7 schreef:
Joeyvg schreef:
SAIN7 schreef:
Frontliner Sample Pack is uit, of is dat meer passend bij de producers corner?

http://sounds.beatport.com/pack/hardsty ... iner/11423


Vraag me af hoelang het duurt voordat hij illegaal te downloaden is >.<


Ik denk vanavond nog.


Kreeg via een skype groep al een linkje door, hij is er dus al.. >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2015 20:49 
 
Hardtraxx Addict

Ja staat ook al op het internet >.<
Was te verwachten natuurlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2015 20:52 
 
Hardtraxx Veteran

Alles staat op het internet. Denk dat je als Frontliner zijnde dit ook wel had kunnen verwachten :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2015 20:54 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Logisch ook dat je voor zoiets 45 euro vraagt. :/ Dit wordt toch voornamelijk door beginnende klussers gebruikt? Wie koopt dit nou. Had het dan opgedeeld en per type sound 2 euro ofzoiets.

Worden interessante maanden. Misschien kunnen we een spelletje verzinnen wie de meeste FL elementen kan herkennen in platen straks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2015 21:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aan de ene kant staat hij volledig in z'n recht om er een geld bedrag voor te vragen, maar ben op de een of andere manier altijd in de veronderstelling geweest dat hij het gewoon gratis op het internet zou plompen... hij heeft nou niet echt de indruk gegeven dat het bijna 50 piek zou worden.

Ik hoef er verder niks mee, wie weet hebben beginnende producers er wat aan. Maar vind het opzich wel een goede actie van 'm.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2015 22:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik hoef zijn kick geen eens gratis te hebben. Leuk als referentie maar om te gaan gebruiken in je tracks.. iedereen hoort het toch wel dat jij het dan niet zelf maakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2015 23:10 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

ThaBomba. schreef:
Ik hoef zijn kick geen eens gratis te hebben. Leuk als referentie maar om te gaan gebruiken in je tracks.. iedereen hoort het toch wel dat jij het dan niet zelf maakt.


Het is leuk voor beginnende producers om zijn kicks te ontleden of zelf kicks te maken met referentiemateriaal van Frontliner.
Hij had ook al voor het uitbrengen op Facebook gereageerd dat hij het dezelfde dag nog gratis op een website verwachtte, maar hij heeft dus sowieso 45 euro ermee verdient. :)

Als ik nu zou bedenken om producer te worden, zou dit een enorme goede start kunnen zijn.
Eerst producen met zijn samples en later als je serieuzer zou worden dan zelf je eigen sound maken. Het is vooral leuk om melodieën mee te bedenken en er mee te spelen, maar om er echt serieus mee te worden zal lastig worden. De meeste mensen die het zullen luisteren zullen het niet merken, alleen de mensen die met een kritisch oog Hardstyle luisteren zullen het snel genoeg merken. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2015 07:35 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Nja op zich, op dat NC album staat/stond gewoon een plaat met die eerste Frontliner kick. Als ik naar die Nightfall kick luister hoor ik gewoon iets van Ran-D/Adaro. Sound Rush gebruikt DBSTF kicks. Je kunt dus wel degelijk ergens tekenen als je een kick van iemand anders gebruikt.
Vorige  1 ... 2318, 2319, 2320, 2321, 2322, 2323, 2324 ... 3045  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen