Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 2317, 2318, 2319, 2320, 2321, 2322, 2323 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2015 15:09 

Hardtraxxer

Q-dance de sets van The Gathering op soundcloud en youtube (filmregistratie) heeft gezet:

http://bit.ly/DQ1-SC
http://bit.ly/DQ1-YT
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2015 15:28 

Artiest

Imation schreef:
Q-dance de sets van The Gathering op soundcloud en youtube (filmregistratie) heeft gezet:

Geen Gunz For Hire. Weet iemand waarom niet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2015 15:38 

Hardtraxx Elite

DeBakker schreef:
Imation schreef:

Ik denk dat je het antwoord stiekem zelf wel weet, maaarrr zoals altijd wordt de set niet vrijgegeven ivm nieuwe nummers en exclusiviteitredenen. Erg jammer maar wel logisch.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2015 15:39 

DeBakker schreef:

Denk niet dat ze hun set online willen hebben. Dan blijft het nog een beetje 'speciaal'.. Want als je alle tracks al kunt luisteren kun je er ook snel zat van zijn en dat gaat ten koste van de hype! Van de andere kant had het prima gekund want op 2 of 3 nieuwe nummers na, was het absoluut niet speciaal... :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2015 15:50 

Hardtraxx Veteran

2 of 3 nieuwe platen op een set van een half uur is toch al best n groot gedeelte. Daarnaast is het ook gewoon exclusiviteit om het aantrekkelijk te houden om ze live te zien.

Zelfde idee geldt voor Hard Attakk, die al hebben aangegeven dat hun tracks niet gereleased worden om de act speciaal te houden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2015 15:55 

Hardtraxx Veteran

pecola-tje schreef:
2 of 3 nieuwe platen op een set van een half uur is toch al best n groot gedeelte. Daarnaast is het ook gewoon exclusiviteit om het aantrekkelijk te houden om ze live te zien.

Zelfde idee geldt voor Hard Attakk, die al hebben aangegeven dat hun tracks niet gereleased worden om de act speciaal te houden.

Zeiden ze dat bij minus militia niet ook in het begin?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2015 16:02 

pecola-tje schreef:
2 of 3 nieuwe platen op een set van een half uur is toch al best n groot gedeelte.

Niet mee eens! Er had in mijn ogen gewoon bijna een compleet nieuwe act moeten staan qua tracks.. Dit had ik ook verwacht! Er was een stop in NL, dan gaan ze wel weer shows doen in NL, dan mag je toch verwachten dat er wat (meer) nieuws komt? Als de set dan weer grotendeels bestaat uit tracks van voor de stop, zie ik het nut er niet zo van in, en daarom heb ik die set ook als waardeloos ervaren >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2015 16:03 

Artiest

Norther66 schreef:
pecola-tje schreef:

Volgens mij zijn de original mixes van hun platen nooit gereleased, dus is het in feite best exclusief, omdat andere DJ's ze niet kunnen draaien.

Tenzij ze de radio edits draaien, maar dan wordt 't een start-stop-feest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2015 16:06 

Hardtraxx Veteran

Kiloknaller schreef:
pecola-tje schreef:
2 of 3 nieuwe platen op een set van een half uur is toch al best n groot gedeelte.

Niet mee eens! Er had in mijn ogen gewoon bijna een compleet nieuwe act moeten staan qua tracks.. Dit had ik ook verwacht! Er was een stop in NL, dan gaan ze wel weer shows doen in NL, dan mag je toch verwachten dat er wat (meer) nieuws komt? Als de set dan weer grotendeels bestaat uit tracks van voor de stop, zie ik het nut er niet zo van in, en daarom heb ik die set ook als waardeloos ervaren >.<

Zo bedoel ik het ook niet pannenkoek.
Ik bedoel dat wanneer ze de set online zetten en de 2-3 nieuwe tracks eruit knippen, dat er dan nog maar een set van 15-20 minuten overblijft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2015 16:10 

pecola-tje schreef:
Zo bedoel ik het ook niet pannenkoek. Ik bedoel dat wanneer ze de set online zetten en de 2-3 nieuwe tracks eruit knippen, dat er dan nog maar een set van 15-20 minuten overblijft.

Ja wees dan goffedomme ook duidelijk man! :evil:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2015 16:20 

Hardtraxx Veteran

Norther66 schreef:

Klopt en doen ze ook niet. Radio edits om ze te luisteren thuis, maar geen full releases.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2015 18:40 

Hardtraxx Veteran

DeBakker schreef:
Norther66 schreef:
pecola-tje schreef:

Volgens mij zijn de original mixes van hun platen nooit gereleased, dus is het in feite best exclusief, omdat andere DJ's ze niet kunnen draaien.

Tenzij ze de radio edits draaien, maar dan wordt 't een start-stop-feest.

Minus Militia zei ook dat andere dj's hun tracks niet kregen, maar toch zitten ze in Unleashed...
En ik heb wel ooit (de radio-edit van) Crackin Ur Ribs voorbij horen komen bij Requiem o.a.
En The Genesis is wel full gereleased.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2015 19:39 

Hardtraxx Veteran

Niet hardstyle gerelateerd maar wel leuk om te delen, Sensation had dit jaar lasers die konden bewegen (hoogte/breedte) waardoor ze de positie steeds konden veranderen.

Aantal keer te zien in de megamix. Vanaf 15 min en dan tot het einde.

Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2015 21:53 

Hardtraxx Addict

Kepro schreef:
Niet hardstyle gerelateerd maar wel leuk om te delen, Sensation had dit jaar lasers die konden bewegen (hoogte/breedte) waardoor ze de positie steeds konden veranderen.

Aantal keer te zien in de megamix. Vanaf 15 min en dan tot het einde.

Oh damn ziet er ziek uit, dat ze eens wat nieuwe licht-dingen in de Hardstyle evenementen doen.

edit: Intents Festival Aftermovie 2015 is uit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2015 23:30 

Hardtraxx Veteran

Belachelijk zieke aftermovie! :surrender: :oh: :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2015 23:38 

Hardtraxx Addict

jaron123 schreef:
Belachelijk zieke aftermovie! :surrender: :oh: :drool:

Vond ik ook, Kevin Gansemans is een serieus goede editter.
Alhoewel ik vind dat de stem/mond combinatie wel kut was met sommige 'interviews' maar dat dan ook mijn enige minpunt is met de gehele aftermovie.
Ik denk dat hij snel in het buitenland zulke aftermovies zal maken alhoewel Intents zich er perfect voor leent (verschillende stages, muziekstijlen en goede sfeer.)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2015 00:44 

Hardtraxx Addict

Tering wat goed in elkaar gezet, respect :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2015 01:07 

Hardtraxxer

Niet normaal. Echt belachelijk vet gemaakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2015 09:39 

Top feest, top aftermovie :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2015 10:57 

Hardtraxx Addict

Qre8ive schreef:
SAIN7 schreef:
Vond ik ook, Kevin Gansemans is een serieus goede film maker.

fixed :P hij doet meer dan alleen maar editen :D

Dacht ik al, maar mainly heeft hij dit geëdit dus dacht alleen dat er bij te zetten :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2015 11:00 

Hardtraxxer

Goede smaak voor vrouwelijk schoon heeft die editor ook :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2015 11:01 

Hardtraxx Addict

allard200 schreef:
Goede smaak voor vrouwelijk schoon heeft die editor ook :loving:

Zeker, bijna tot het einde verwachtte ik het cliché niet meer maar daar was die dan toch: 'De Lesbische Kus.'
In bijna iedere aftermovie zit er wel minstens een verwerkt, leuk om te zien alleen jammer dat het cliché er in zit voor zo'n goede aftermovie :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2015 11:05 

Hardtraxx Veteran

Knap dat er nog aftermovie's gemaakt worden die indrukwekkend zijn. Zit goed in elkaar idd :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2015 13:41 

Hardtraxxer

TSOF 2 previews

https://www.facebook.com/djfrontliner/v ... 382449481/

Vind er zelf weinig aan, track met geck-o klinkt nog wel leuk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2015 14:02 

Hardtraxx Veteran

Jezus wat ontzettend veel van het zelfde. Zit wel wat leuk materiaal tussen, maar echt onderscheidend is het niet.
Vorige  1 ... 2317, 2318, 2319, 2320, 2321, 2322, 2323 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen