I
Hardtraxxer
253 posts member since 2008
last seen Jan 2026
Q-dance de sets van The Gathering op soundcloud en youtube (filmregistratie) heeft gezet:

http://bit.ly/DQ1-SC
http://bit.ly/DQ1-YT
Artiest
174 posts member since 2015
last seen Oct 2022
Imation wrote:Q-dance de sets van The Gathering op soundcloud en youtube (filmregistratie) heeft gezet:

Geen Gunz For Hire. Weet iemand waarom niet?
H
Hardtraxx Elite
2169 posts member since 2011
last seen Jun 2025
DeBakker wrote:
Imation wrote:Q-dance de sets van The Gathering op soundcloud en youtube (filmregistratie) heeft gezet:

Geen Gunz For Hire. Weet iemand waarom niet?
Ik denk dat je het antwoord stiekem zelf wel weet, maaarrr zoals altijd wordt de set niet vrijgegeven ivm nieuwe nummers en exclusiviteitredenen. Erg jammer maar wel logisch.
Last edited by hotymoty on 10 Jul 2015 15:41, edited 1 time in total.
K
DeBakker wrote:Geen Gunz For Hire. Weet iemand waarom niet?
Denk niet dat ze hun set online willen hebben. Dan blijft het nog een beetje 'speciaal'.. Want als je alle tracks al kunt luisteren kun je er ook snel zat van zijn en dat gaat ten koste van de hype! Van de andere kant had het prima gekund want op 2 of 3 nieuwe nummers na, was het absoluut niet speciaal... :x
Hardtraxx Veteran
3621 posts member since 2010
last seen May 2026
2 of 3 nieuwe platen op een set van een half uur is toch al best n groot gedeelte. Daarnaast is het ook gewoon exclusiviteit om het aantrekkelijk te houden om ze live te zien.

Zelfde idee geldt voor Hard Attakk, die al hebben aangegeven dat hun tracks niet gereleased worden om de act speciaal te houden.
Hardtraxx Veteran
4915 posts member since 2015
pecola-tje wrote:2 of 3 nieuwe platen op een set van een half uur is toch al best n groot gedeelte. Daarnaast is het ook gewoon exclusiviteit om het aantrekkelijk te houden om ze live te zien.

Zelfde idee geldt voor Hard Attakk, die al hebben aangegeven dat hun tracks niet gereleased worden om de act speciaal te houden.
Zeiden ze dat bij minus militia niet ook in het begin?
K
pecola-tje wrote:2 of 3 nieuwe platen op een set van een half uur is toch al best n groot gedeelte.
Niet mee eens! Er had in mijn ogen gewoon bijna een compleet nieuwe act moeten staan qua tracks.. Dit had ik ook verwacht! Er was een stop in NL, dan gaan ze wel weer shows doen in NL, dan mag je toch verwachten dat er wat (meer) nieuws komt? Als de set dan weer grotendeels bestaat uit tracks van voor de stop, zie ik het nut er niet zo van in, en daarom heb ik die set ook als waardeloos ervaren >.<
Artiest
174 posts member since 2015
last seen Oct 2022
Norther66 wrote:
pecola-tje wrote:2 of 3 nieuwe platen op een set van een half uur is toch al best n groot gedeelte. Daarnaast is het ook gewoon exclusiviteit om het aantrekkelijk te houden om ze live te zien.

Volgens mij zijn de original mixes van hun platen nooit gereleased, dus is het in feite best exclusief, omdat andere DJ's ze niet kunnen draaien.

Tenzij ze de radio edits draaien, maar dan wordt 't een start-stop-feest.
Hardtraxx Veteran
3621 posts member since 2010
last seen May 2026
Kiloknaller wrote:
pecola-tje wrote:2 of 3 nieuwe platen op een set van een half uur is toch al best n groot gedeelte.
Niet mee eens! Er had in mijn ogen gewoon bijna een compleet nieuwe act moeten staan qua tracks.. Dit had ik ook verwacht! Er was een stop in NL, dan gaan ze wel weer shows doen in NL, dan mag je toch verwachten dat er wat (meer) nieuws komt? Als de set dan weer grotendeels bestaat uit tracks van voor de stop, zie ik het nut er niet zo van in, en daarom heb ik die set ook als waardeloos ervaren >.<
Zo bedoel ik het ook niet pannenkoek.
Ik bedoel dat wanneer ze de set online zetten en de 2-3 nieuwe tracks eruit knippen, dat er dan nog maar een set van 15-20 minuten overblijft.
K
pecola-tje wrote:Zo bedoel ik het ook niet pannenkoek. Ik bedoel dat wanneer ze de set online zetten en de 2-3 nieuwe tracks eruit knippen, dat er dan nog maar een set van 15-20 minuten overblijft.
Ja wees dan goffedomme ook duidelijk man! :evil:
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
Norther66 wrote:Zeiden ze dat bij minus militia niet ook in het begin?
Klopt en doen ze ook niet. Radio edits om ze te luisteren thuis, maar geen full releases.
Hardtraxx Veteran
7367 posts member since 2014
last seen 4 days ago
DeBakker wrote:
Norther66 wrote:

Volgens mij zijn de original mixes van hun platen nooit gereleased, dus is het in feite best exclusief, omdat andere DJ's ze niet kunnen draaien.

Tenzij ze de radio edits draaien, maar dan wordt 't een start-stop-feest.
Minus Militia zei ook dat andere dj's hun tracks niet kregen, maar toch zitten ze in Unleashed...
En ik heb wel ooit (de radio-edit van) Crackin Ur Ribs voorbij horen komen bij Requiem o.a.
En The Genesis is wel full gereleased.
Hardtraxx Veteran
5464 posts member since 2009
last seen 1 day ago
Niet hardstyle gerelateerd maar wel leuk om te delen, Sensation had dit jaar lasers die konden bewegen (hoogte/breedte) waardoor ze de positie steeds konden veranderen.

Aantal keer te zien in de megamix. Vanaf 15 min en dan tot het einde.

View on YouTube
Hardtraxx Addict
1506 posts member since 2014
last seen Oct 2016
Kepro wrote:Niet hardstyle gerelateerd maar wel leuk om te delen, Sensation had dit jaar lasers die konden bewegen (hoogte/breedte) waardoor ze de positie steeds konden veranderen.

Aantal keer te zien in de megamix. Vanaf 15 min en dan tot het einde.

View on YouTube
Oh damn ziet er ziek uit, dat ze eens wat nieuwe licht-dingen in de Hardstyle evenementen doen.

edit: Intents Festival Aftermovie 2015 is uit.
View on YouTube
Hardtraxx Veteran
3254 posts member since 2009
last seen 7 days ago
Belachelijk zieke aftermovie! :surrender: :oh: :drool:
Hardtraxx Addict
last seen Oct 2016
jaron123 wrote:Belachelijk zieke aftermovie! :surrender: :oh: :drool:
Vond ik ook, Kevin Gansemans is een serieus goede editter.
Alhoewel ik vind dat de stem/mond combinatie wel kut was met sommige 'interviews' maar dat dan ook mijn enige minpunt is met de gehele aftermovie.
Ik denk dat hij snel in het buitenland zulke aftermovies zal maken alhoewel Intents zich er perfect voor leent (verschillende stages, muziekstijlen en goede sfeer.)
P
Hardtraxx Addict
1034 posts member since 2012
last seen Jul 2026
Tering wat goed in elkaar gezet, respect :worship:
Hardtraxxer
836 posts member since 2014
last seen Aug 2020
Niet normaal. Echt belachelijk vet gemaakt.
B
Top feest, top aftermovie :D
Hardtraxx Addict
last seen Oct 2016
Qre8ive wrote:
SAIN7 wrote:Vond ik ook, Kevin Gansemans is een serieus goede film maker.
fixed :P hij doet meer dan alleen maar editen :D
Dacht ik al, maar mainly heeft hij dit geëdit dus dacht alleen dat er bij te zetten :$
Hardtraxxer
68 posts member since 2009
last seen Dec 2025
Goede smaak voor vrouwelijk schoon heeft die editor ook :loving:
Hardtraxx Addict
last seen Oct 2016
allard200 wrote:Goede smaak voor vrouwelijk schoon heeft die editor ook :loving:
Zeker, bijna tot het einde verwachtte ik het cliché niet meer maar daar was die dan toch: 'De Lesbische Kus.'
In bijna iedere aftermovie zit er wel minstens een verwerkt, leuk om te zien alleen jammer dat het cliché er in zit voor zo'n goede aftermovie :$
Hardtraxx Veteran
17570 posts member since 2010
last seen 1 hour ago
Knap dat er nog aftermovie's gemaakt worden die indrukwekkend zijn. Zit goed in elkaar idd :D
Hardtraxxer
242 posts member since 2009
last seen Aug 2016
TSOF 2 previews

View on Facebook

Vind er zelf weinig aan, track met geck-o klinkt nog wel leuk.
Hardtraxx Veteran
3178 posts member since 2010
last seen Jun 2025
Jezus wat ontzettend veel van het zelfde. Zit wel wat leuk materiaal tussen, maar echt onderscheidend is het niet.