Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 2319, 2320, 2321, 2322, 2323, 2324, 2325 ... 3045  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2015 14:22 
 
Hardtraxxer

TiMOTHYb schreef:
Nja op zich, op dat NC album staat/stond gewoon een plaat met die eerste Frontliner kick. Als ik naar die Nightfall kick luister hoor ik gewoon iets van Ran-D/Adaro. Sound Rush gebruikt DBSTF kicks. Je kunt dus wel degelijk ergens tekenen als je een kick van iemand anders gebruikt.


Ik ga er toch vanuit dat zij die kick niet gekocht of geript hebben uit tracks, jij wel?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2015 14:32 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Zeg ik niet. Ik vind het opvallend in een muziekstijl die voor een groot deel om de kick draait. Als je nou nog een aantal keren je eigen kick gebruikt omdat je daar ontzettend tevreden over bent. Kick van iemand anders gebruiken snap ik echt niet, of het nou in overleg is gegaan of niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2015 14:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Ik vind het opvallend in een muziekstijl die voor een groot deel om de kick draait.

Is dit nog steeds waar, als je gaat kijken naar bijvoorbeeld een FL of NC? Zomerse, melodieuze platen, waarbij ik persoonlijk niet heel veel aandacht meer schenk aan de kicks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2015 14:54 
 
Donateur
Avatar gebruiker

In het geval van NC schommelen de kicks vrijwel rond hetzelfde niveau. In Infinity vind ik ze trouwens weer enorm opvallen. Kicks houden vaak redelijk veel kracht ook als ze pitchen. FL vind ik daar echt beduidend minder in. Sound bijvoorbeeld. Wat is dat?

Dat het bij NC niet wordt benoemd betekent wmb niet dat het minder belangrijk is geworden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2015 15:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Over kicks gesproken: The Pitcher meldt dat hij een nieuwe af heeft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2015 17:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Interview met "Malua" http://www.djmag.nl/features/07142015-1556/7-vragen-aan-het-nieuwe-lid-van-de-scantraxx-familie

Citaat:
Het echte technische gedeelte dus, bijvoorbeeld het omzetten van de melodie in de software en het finetunen van de geluiden, dat doet de producer. Ik hoop in de toekomst echt meer toe te kunnen voegen hieraan!”


:lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2015 17:43 
 
Artiest
Avatar gebruiker

AvixDJ schreef:
Interview met "Malua" http://www.djmag.nl/features/07142015-1556/7-vragen-aan-het-nieuwe-lid-van-de-scantraxx-familie

Citaat:
Het echte technische gedeelte dus, bijvoorbeeld het omzetten van de melodie in de software en het finetunen van de geluiden, dat doet de producer. Ik hoop in de toekomst echt meer toe te kunnen voegen hieraan!”


:lol: :lol:

Lekker wijf is tegenwoordig instant signed bij een label. Moet niet gekker worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2015 18:07 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

AvixDJ schreef:
Interview met "Malua" http://www.djmag.nl/features/07142015-1556/7-vragen-aan-het-nieuwe-lid-van-de-scantraxx-familie

Citaat:
Het echte technische gedeelte dus, bijvoorbeeld het omzetten van de melodie in de software en het finetunen van de geluiden, dat doet de producer. Ik hoop in de toekomst echt meer toe te kunnen voegen hieraan!”


:lol: :lol:


Ik denk dat zij door de stad heen loopt en als ze een deuntje heeft snel opneemt zo van: 'Duuuh duh duh duh.' en dan naar de producer stuurt en die maakt daar een melodie van. Ofzoiets.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2015 18:11 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

SAIN7 schreef:
AvixDJ schreef:
Interview met "Malua" http://www.djmag.nl/features/07142015-1556/7-vragen-aan-het-nieuwe-lid-van-de-scantraxx-familie

Citaat:
Het echte technische gedeelte dus, bijvoorbeeld het omzetten van de melodie in de software en het finetunen van de geluiden, dat doet de producer. Ik hoop in de toekomst echt meer toe te kunnen voegen hieraan!”


:lol: :lol:


Ik denk dat zij door de stad heen loopt en als ze een deuntje heeft snel opneemt zo van: 'Duuuh duh duh duh.' en dan naar de producer stuurt en die maakt daar een melodie van. Ofzoiets.

Handig, ik ga ook tekenen bij Scantraxx. Heb soms geniale melodietjes als ik onder de douche sta.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2015 18:14 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Leuk dat ze technisch en creatief door elkaar haalt. Als jij een melodie hebt dan voeg je het creatieve aspect toe, het maken en finetunen van de synth, dat is het technische aspect.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2015 18:29 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Handig, ik ga ook tekenen bij Scantraxx. Heb soms geniale melodietjes als ik onder de douche sta.


Moet je wel even de douche uitzetten anders weet de producer niet wat hij moet namaken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2015 18:31 
 
Hardtraxxer

Broken Balance schreef:
Leuk dat ze technisch en creatief door elkaar haalt. Als jij een melodie hebt dan voeg je het creatieve aspect toe, het maken en finetunen van de synth, dat is het technische aspect.


Ze zegt toch juist precies wat jij ook zegt, ze kan haar bedachte melodie (creatief) niet omzetten in een melodie (finetunen en synth, technisch) van de produce software.

EDIT: Qre8ive had het ook al opgemerkt ^^

Zonder dat ik het verder heb gelezen vind ik het overigens goed dat er duidelijk over gecommuniceerd wordt. Ze is technisch gezien dus (nog) niet in staat om te produceren, maar als ze hier open voor uitkomen is dat voor mij geen minpunt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2015 18:35 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Hoe zijn haar setjes?
Post is platen van haar?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2015 18:49 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Ohja las het even scheef, excuses
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2015 19:21 
 
Hardtraxxer

Tatanka schreef:
"Tradition
Innovation
Evolution
TOKYO!
Coming soon!
Stay tuned for the upcoming tease
Afbeelding


Phuture Noize schreef:
So, we're thinking about releasing a 'Phuture Propaganda' remix E.P.
Which album track(s) should be remixed, and by which artist(s)?
‪#‎PhuturePropaganda‬


En weet niet of het al bekend was maar Audiofreq was met Code Black bezig in de studio.
De release word uitgebracht onder Bioweapon. Gehoord van Audiofreq op Electric Love
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2015 19:54 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Protech DJ schreef:
Ze is technisch gezien dus (nog) niet in staat om te produceren, maar als ze hier open voor uitkomen is dat voor mij geen minpunt!


Als je niet in staat bent om je ingezongen melodietje na te maken in de Piano Roll van FL Studio, dan ga je vrees ik überhaupt nooit in staat zijn om te produceren. :whistle:
Wel +1 voor de openheid, als de tracks en/of setjes prima zijn hoor je mij niet klagen :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2015 20:01 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Alles kan geleerd worden
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2015 09:55 
 

Zygoma schreef:
Als je niet in staat bent om je ingezongen melodietje na te maken in de Piano Roll van FL Studio, dan ga je vrees ik überhaupt nooit in staat zijn om te produceren. :whistle:


Eens met dit! Netjes dat ze er open over is, zouden meer 'producers' moeten doen ;) Ik weet alleen niet waar het toe leidt. Straks gaan we er allemaal lekker open over doen en krijgen we nog meer van dit soort 'artiesten'. Ik weet niet of dat de scene zoveel mooier maakt :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2015 17:19 
 
Hardtraxxer

DeBakker schreef:
AvixDJ schreef:
Interview met "Malua" http://www.djmag.nl/features/07142015-1556/7-vragen-aan-het-nieuwe-lid-van-de-scantraxx-familie

Citaat:
Het echte technische gedeelte dus, bijvoorbeeld het omzetten van de melodie in de software en het finetunen van de geluiden, dat doet de producer. Ik hoop in de toekomst echt meer toe te kunnen voegen hieraan!”


:lol: :lol:

Lekker wijf is tegenwoordig instant signed bij een label. Moet niet gekker worden.


Ze heeft potentie, zeker met draaien, enorme liefde voor de muziek en als je geen eigen tracks hebt krijg je ook geen boekingen. Dus ik zie niet in wat er hier mis is. Stop daar gewoon eens mee. Heb je liever Malua achter de decks of een Susan Boyle?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2015 18:10 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Jambekkiee schreef:
Ze heeft potentie, zeker met draaien, enorme liefde voor de muziek en als je geen eigen tracks hebt krijg je ook geen boekingen. Dus ik zie niet in wat er hier mis is. Stop daar gewoon eens mee. Heb je liever Malua achter de decks of een Susan Boyle?

Draaien kun je binnen een dag leren. Dan verdien je toch niet om meteen signed te worden?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2015 18:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ligt eraan hoe Susan Boyle mixt. Ik luister muziek niet met m'n pik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2015 18:30 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Promo heeft een remix van 'Drank en Drugs gemaakt'
Hij is blijkbaar ook een hardstyle held

https://www.facebook.com/TopNotchNL/vid ... =2&theater
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2015 20:07 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Ligt eraan hoe Susan Boyle mixt.

Held :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2015 21:31 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Regain & Blackwatch weer met een track bezig zijn :love:
Hopelijk een opvolger van "My Existence"

Regain schreef:
3 crazy days with Blackwatch makes me happy! We are making a new track together, this time he is in Poland!
MC Renegade is also in our team, this guy made a sick vocals for us. No time to waste, let's back to work!
Heart for Hard ‪#‎dziewczyny‬
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jul 2015 10:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Sjorz schreef:
Regain & Blackwatch weer met een track bezig zijn :love:
Hopelijk een opvolger van "My Existence"

Regain schreef:
3 crazy days with Blackwatch makes me happy! We are making a new track together, this time he is in Poland!
MC Renegade is also in our team, this guy made a sick vocals for us. No time to waste, let's back to work!
Heart for Hard ‪#‎dziewczyny‬

Ben heel erg benieuwd! My Existence is zo verschrikkelijk vet! :woot:
Vorige  1 ... 2319, 2320, 2321, 2322, 2323, 2324, 2325 ... 3045  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen