Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 2316, 2317, 2318, 2319, 2320, 2321, 2322 ... 3045  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2015 14:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
Citaat:
Scantraxx welcomes new member Malua!

promotiepraatje bla bla bla

Malua is not afraid to play rough and her productions just go to show that there is more than meets the eye!


Scantraxx pls.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2015 14:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ThaBomba. schreef:
Basshunterzz schreef:
Citaat:
Scantraxx welcomes new member Malua!

promotiepraatje bla bla bla

Malua is not afraid to play rough and her productions just go to show that there is more than meets the eye!


Scantraxx pls.

Noem dan eens naam+rugnummer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2015 14:11 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Cruelty schreef:
De massa is zelfs al uitgekeken op Zatox dus.

Wie krijgt dan straks XQ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2015 14:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Qre8ive schreef:
Cruelty schreef:
De massa is zelfs al uitgekeken op Zatox dus.


Als dat zo was, dan zag je 'm nergens meer :). Ben het persoonlijk wel eens met bovenstaand stukje... zet zatox in een Raw lineup en het is te soft, zet 'm op een euphoric stage en het is te hard.

Kan makkelijk in een lineup met een Alpha2 ervoor en Ran-D/Adaro erna oid.
Kortom, lekker op mainstages laten staan. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2015 14:15 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Qre8ive schreef:
Als dat zo was, dan zag je 'm nergens meer :).

Liever; de Nederlandse massa is uitgekeken op Zatox. Ik kan echt niemand opnoemen die momenteel Zatox fan is. De enige reden die ik kan verzinnen waarom hij keer op keer op Qlimax/DefQon/etc geboekt staat is vanwege het hoge percentage Italiaanse wolverines op die feesten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2015 14:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Toch gek. Drie, vier jaar geleden was hij ook in Nederland heel erg populair
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2015 14:38 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Het is niet dat hij zwaar onderscheidende sets heeft o.i.d.
Zijn label is een beetje in de vergetelheid geraakt omdat alle artiesten die er op zitten elke keer het zelfde truukje doen. Hijzelf is er een beetje achteraan gegaan. Zijn producties zijn het telkens net niet of slaan compleet de plank mis, en dat brengt je geen boekingen of fans. Ik heb meer het idee dat Typhoon bekender is dan Zatox tegenwoordig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2015 14:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vroeger was het echt een baas. Elke plaat die uitkwam van Zatox was gewoon dik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2015 14:55 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Duke schreef:
Vroeger was het echt een baas. Elke plaat die uitkwam van Zatox was gewoon dik.


Denk ook dat het met zijn setjes tegenwoordig te maken heeft.
Enorm veel Zatox tracks draaien, mislukte sitdowns terwijl de muziek net lekker ging (gewoon pauze en sitdown inlassen), wall of deaths, die ene MC die er telkens bij is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2015 16:30 
 
Hardtraxx Veteran

Zatox van een van me favoriete naar de grootste dieptepunt van de scene. Zn tracks tm 2012 zijn wel vet. Vanaf toen heeft hij een vrije val gemaakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2015 16:35 
 

Pipa schreef:
Zatox van een van me favoriete naar de grootste dieptepunt van de scene. Zn tracks tm 2012 zijn wel vet. Vanaf daarna heeft hij een vrije val gemaakt.


Exact dit! Wat een parels heeft hij gemaakt zeg :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2015 17:35 
 
Hardtraxxer

Pannenkoek schreef:
Scantraxx wou ook een Mandy?


Stephanie vergeten zeker? >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2015 17:38 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Qre8ive schreef:
Broken Balance schreef:
Het is niet dat hij zwaar onderscheidende sets heeft o.i.d.
Zijn label is een beetje in de vergetelheid geraakt omdat alle artiesten die er op zitten elke keer het zelfde truukje doen. Hijzelf is er een beetje achteraan gegaan. Zijn producties zijn het telkens net niet of slaan compleet de plank mis, en dat brengt je geen boekingen of fans. Ik heb meer het idee dat Typhoon bekender is dan Zatox tegenwoordig.


En toch heeft ie op Facebook 385K likes en zit z'n agenda ook redelijk vol (niet zo vol als een Brennan Heart, maar toch). Vind Unite er wel beter op geworden de laatste tijd, maar is ook mede omdat hij er zelf nu ook eindelijk releases heeft op het label en producers als Kronos beter worden qua kwaliteit.

En zelfde truukje doen, dat doet iedereen in de hele scene trouwens. Die nieuwe Summer of Frontliner zal me niet verbazen als alles precies hetzelfde gaat worden als vorig jaar, zelfs qua sounds.


Dat likes verhaal was volgens mij iets mee, volgens mij had hij destijds likes gekocht.
Unite is er misschien qua kwaliteit (buiten Typhoon om) een beetje op vooruit gegaan (soundkwaliteit en mastering) maar het is nog steeds een pot nat wat er uit komt, verre van origineel of iets hebben wat uitsteekt boven de anderen.
Niet iedereen doet het zelfde truukje, sommigen hebben duidelijke stijl verschillen (Spoontech, Theracords, Wasted Penguinz, Da Tweekaz, Phuture Noize, The Machine, Chris One, Jack Of Sound, Noisecontrollers, Wildstylez, Bass Modulators enz enz enz enz)
Frontliner en Brennan Heart zijn inderdaad wel goede voorbeelden van het zelfde truukje telkens opnieuw doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2015 20:02 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Qre8ive schreef:
Iedere artiest heeft wel trucjes die ze hergebruiken, sommige hebben er alleen meer dan 1 :)

Als er 1 artiest momenteel likes koopt moet het frontliner wel zijn, die heeft er sinds begin dit jaar 158k bijgekregen. Gemiddeld per dag ~835 likes... je kan mij niet wijsmaken dat een Hardstyle artiest dat voor elkaar krijgt :). Zal niet illegaal kopen zijn trouwens, je kunt prima bij facebook voor 0,01 tot 0,03 cent likes krijgen via facebook advertenties :P

Advertenties kopen op Facebook is in mijn ogen geen likes 'kopen'. De gebruikers die de advertentie zien moeten nog steeds de stap ondernemen om zijn pagina te liken wanneer ze deze echt leuk vinden.

Als je likes koopt, kijken er van die gebruikers nul naar de daadwerkelijke inhoud van de pagina.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2015 20:17 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Qre8ive schreef:
die heeft er sinds begin dit jaar 158k bijgekregen. Gemiddeld per dag ~835 likes...


Damn, zoveel likes duidt echt alleen op inkopen. Wel een rare gedachte dat als je meer likes hebt meer likes zou binnenhalen 'iemand vind dit leuk dus ik ga dit ook leuk vinden.' of is het juist meer om 'stoer' te kunnen doen dat je zoveel likes hebt?
Ik zelf zou blijer zijn van 1k likes dat gewoon normaal is binnen gehaald en een beetje actieve likers, dan 100k likes waarvan er 99k gekocht zouden zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2015 20:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Qre8ive schreef:
Iedere artiest heeft wel trucjes die ze hergebruiken, sommige hebben er alleen meer dan 1 :)

Als er 1 artiest momenteel likes koopt moet het frontliner wel zijn, die heeft er sinds begin dit jaar 158k bijgekregen. Gemiddeld per dag ~835 likes... je kan mij niet wijsmaken dat een Hardstyle artiest dat voor elkaar krijgt :). Zal niet illegaal kopen zijn trouwens, je kunt prima bij facebook voor 0,01 tot 0,03 cent likes krijgen via facebook advertenties :P


Hij is in het buitenland mateloos populair.

Edit: http://puu.sh/iT4Gj/6ba9a403bc.png , zie hier geen vreemde sprongen oid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2015 20:46 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Xblister schreef:
Qre8ive schreef:
Iedere artiest heeft wel trucjes die ze hergebruiken, sommige hebben er alleen meer dan 1 :)

Als er 1 artiest momenteel likes koopt moet het frontliner wel zijn, die heeft er sinds begin dit jaar 158k bijgekregen. Gemiddeld per dag ~835 likes... je kan mij niet wijsmaken dat een Hardstyle artiest dat voor elkaar krijgt :). Zal niet illegaal kopen zijn trouwens, je kunt prima bij facebook voor 0,01 tot 0,03 cent likes krijgen via facebook advertenties :P


Hij is in het buitenland mateloos populair.

Edit: http://puu.sh/iT4Gj/6ba9a403bc.png , zie hier geen vreemde sprongen oid.


5 februari tot 19 maart, bijna constant bij de 255k.
19 maart tot nu, 255k naar 405k.

Nah, ik zie hier dus ook niks raars in. /sarcasme uit
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2015 20:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

SAIN7 schreef:
Xblister schreef:
Qre8ive schreef:
Iedere artiest heeft wel trucjes die ze hergebruiken, sommige hebben er alleen meer dan 1 :)

Als er 1 artiest momenteel likes koopt moet het frontliner wel zijn, die heeft er sinds begin dit jaar 158k bijgekregen. Gemiddeld per dag ~835 likes... je kan mij niet wijsmaken dat een Hardstyle artiest dat voor elkaar krijgt :). Zal niet illegaal kopen zijn trouwens, je kunt prima bij facebook voor 0,01 tot 0,03 cent likes krijgen via facebook advertenties :P


Hij is in het buitenland mateloos populair.

Edit: http://puu.sh/iT4Gj/6ba9a403bc.png , zie hier geen vreemde sprongen oid.


5 februari tot 19 maart, bijna constant bij de 255k.
19 maart tot nu, 255k naar 405k.

Nah, ik zie hier dus ook niks raars in. /sarcasme uit


Zie dat ik hem op 1 maand had staan. Je gelijk hebt, vreemd om "opeens" 100k likes te krijgen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2015 21:03 
 
Donateur
Avatar gebruiker

SAIN7 schreef:
Damn, zoveel likes duidt echt alleen op inkopen. Wel een rare gedachte dat als je meer likes hebt meer likes zou binnenhalen 'iemand vind dit leuk dus ik ga dit ook leuk vinden.' of is het juist meer om 'stoer' te kunnen doen dat je zoveel likes hebt?
Ik zelf zou blijer zijn van 1k likes dat gewoon normaal is binnen gehaald en een beetje actieve likers, dan 100k likes waarvan er 99k gekocht zouden zijn.

Ik zou het opstapje begrijpen. Je liked sneller iets wat al 100k likes heeft dan iets wat er een paar duizend heeft. Iets met verwachtingspatroon, bewust of onbewust. Wat het nut boven dat soort aantallen is, is mij volstrekt onduidelijk. Het zou mij niet benieuwen als hij zichzelf de hele dag zit te liken trouwens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2015 21:18 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
SAIN7 schreef:
Damn, zoveel likes duidt echt alleen op inkopen. Wel een rare gedachte dat als je meer likes hebt meer likes zou binnenhalen 'iemand vind dit leuk dus ik ga dit ook leuk vinden.' of is het juist meer om 'stoer' te kunnen doen dat je zoveel likes hebt?
Ik zelf zou blijer zijn van 1k likes dat gewoon normaal is binnen gehaald en een beetje actieve likers, dan 100k likes waarvan er 99k gekocht zouden zijn.

Ik zou het opstapje begrijpen. Je liked sneller iets wat al 100k likes heeft dan iets wat er een paar duizend heeft. Iets met verwachtingspatroon, bewust of onbewust. Wat het nut boven dat soort aantallen is, is mij volstrekt onduidelijk. Het zou mij niet benieuwen als hij zichzelf de hele dag zit te liken trouwens.


Ja oké, met getallen zoals 1k en 100k snap ik het dan nog wel.
Maar 250k en 450k boeit mij het in ieder geval enorm weinig, tenminste bij een DJ.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2015 10:11 
 

Tracklist nieuwe Unleashed

01. Intro
02. Endymion & Kutski - Ravers Religion
03. Noisecontrollers - Here We Go
04. Nightfall - Boom Like
05. Alpha2 - Fragments (X-Pander Remix)
06. Degos & Re-Done - Sing For The Moment
07. Alpha2 - Let It Go (Digital Punk Remix)
08. Activator - Sparta (Endymion Remix)
09. Ran-D & Digital Punk - Survivors (E-Force Remix)
10. Deepack - Down Low 2015
11. Kronos - Bad Guy
12. High Voltage & Bass Chaserz - Karate Kidz
13. Zatox & Audiofreq - Killing MF
14. Digital Punk & B-Front - Spectral (Alpha2 Remix)
15. Delete & Deetox - Fatal
16. Requiem - Rebellion
17. Sub Zero Project - Hit The Funk
18. Minus Militia - Defqon.1
19. Korn - GET UP! (Typhoon Raw Bootleg)
20. Hard Attakk - Beast Of The Chain

Saaie episode als je het mij vraagt :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2015 14:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wie is Nightfall nou weer?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2015 14:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
Wie is Nightfall nou weer?


Heeft ie niet net getekend bij fusion of ben ik nog niet goed wakker?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2015 14:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
Wie is Nightfall nou weer?

algemeen/wist-je-dat-topic-t1877-59550.html#p1508731
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2015 15:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

pecola-tje schreef:
Chroman schreef:
Wie is Nightfall nou weer?

algemeen/wist-je-dat-topic-t1877-59550.html#p1508731

Wel voorbij zien komen, maar de naam is blijkbaar niet blijven hangen...
Vorige  1 ... 2316, 2317, 2318, 2319, 2320, 2321, 2322 ... 3045  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen