Gaat gewoon over zn oude album lijkt me. 
Hij zat al langere tijd te zeggen dat er een groot project aankwam.
#T9C gebruikte hij daar steeds voor.
Wat valt er in godsnaam te jatten van een MCMc DV8
8 mins ·
I'll probably get my head bitten off again for speaking my mind but here goes nothing: I think it's kinda funny that new dj's that don't produce themselves get totally ridiculed online. Yet...(Starting) MC's that steal everything they are and do from established MC's are never called out for being fakes. That's just top shelf hypocrisy ain't it?
And yes I know we just aint important enough. But we work hard to maintain a certain own identity and standard as well. And no, I'm not naming the wannabe's cuz you should be able to sort em out yourself. I'm gonna go and have myself a rainbowunicornbutterflysandwich now. Adios! #hardstyle #ibethalfofthemcsreadingthishadtolookupmaintain
Oh ja. Is goed, ik ga ff wel ff een middag zitten zoeken naar wat plaatselijke klote MC's die de teksten van DV8 hebben gejat. En daarna ga ik wel ff tellen uit hoeveel grassprietjes m'n gazon nou eigenlijk bestaat.I'm not naming the wannabe's cuz you should be able to sort em out yourself.
Volgens mij vinden die MC's zich tegenwoordig echt steeds beter en beter. Hebben echt het idee dat ze iets doen dat niemand anders kan en onmisbaar zijn in een set........Rickzel wrote:Wat valt er in godsnaam te jatten van een MCMc DV8
8 mins ·
I'll probably get my head bitten off again for speaking my mind but here goes nothing: I think it's kinda funny that new dj's that don't produce themselves get totally ridiculed online. Yet...(Starting) MC's that steal everything they are and do from established MC's are never called out for being fakes. That's just top shelf hypocrisy ain't it?
And yes I know we just aint important enough. But we work hard to maintain a certain own identity and standard as well. And no, I'm not naming the wannabe's cuz you should be able to sort em out yourself. I'm gonna go and have myself a rainbowunicornbutterflysandwich now. Adios! #hardstyle #ibethalfofthemcsreadingthishadtolookupmaintain
With one of my heros in the studio! DJ Luna what a track already! We can't wait to let you hear this one!! #bfront #djluna #hardstyle
Lijkt me eigenlijk heel kut, vind het ook niet super grappig ofzo?ErikZ wrote:Wasted Mind heeft vliegangst en daarom heeft ie al zoveel boekingen gecanceld (mag eigenlijk niet maar:![]()
)
was ook met bergkamp of zo? die ging niet naar andere clubs omdat hij een grote vliegangst heeft. Als iemand die al zn hele leven vliegt, is het altijd spannend en heb mensen gezien die echt aan het huilen en trillen zijn, en ze waren ergens in de 40 of zo, is idd niet super grappig en best begrijpelijk.jaron123 wrote:Lijkt me eigenlijk heel kut, vind het ook niet super grappig ofzo?ErikZ wrote:Wasted Mind heeft vliegangst en daarom heeft ie al zoveel boekingen gecanceld (mag eigenlijk niet maar:![]()
)
Dit hoeft toch niet per sé vliegangst te zijn? Ik heb ook mensen enorm zijn lijden in een vliegtuig door de luchtdrukverschillen, misschien is het iets in die richting? Of heb ik een andere post of reactie van hem gemist ergens?Wasted Mind wrote:since a while I have problems flying
Op Partyflock zie ik 1 boeking in Spanje en 3 in Nederland (de gecancelde zijn al weggehaald). Kun je dan niet met de auto naar NL komen, en desnoods tijdens het festivalseizoen in Nederland verblijven. Het is ten slotte zijn beroep. Of zou dit niet rendabel zijn?ErikZ wrote:Wasted Mind heeft vliegangst en daarom heeft ie al zoveel boekingen gecanceld (mag eigenlijk niet maar:![]()
)
Omg yes, precies in mijn straatje.Henk-Jan wrote:https://soundcloud.com/csj92
Wat muziek van Wavolizer. Ik wist het niet
Hadden ze voor Masters en Harmony desnoods een stagair heen en weer kunnen laten rijden was ook het eerste wat ik dacht ja.Chroman wrote:Op Partyflock zie ik 1 boeking in Spanje en 3 in Nederland (de gecancelde zijn al weggehaald). Kun je dan niet met de auto naar NL komen, en desnoods tijdens het festivalseizoen in Nederland verblijven. Het is ten slotte zijn beroep. Of zou dit niet rendabel zijn?ErikZ wrote:Wasted Mind heeft vliegangst en daarom heeft ie al zoveel boekingen gecanceld (mag eigenlijk niet maar:![]()
)