Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 2294, 2295, 2296, 2297, 2298, 2299, 2300 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2015 11:50 

Hardtraxx Veteran

Gaat gewoon over zn oude album lijkt me. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2015 11:51 

Hardtraxx Addict

Hij zat al langere tijd te zeggen dat er een groot project aankwam.

#T9C gebruikte hij daar steeds voor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2015 12:56 

Hardtraxx Veteran

Ben benieuwd naar die remix van Shakedown. Origineel vind ik echt fantastisch... dus we zullen het zien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2015 15:26 

Hardtraxx Veteran

Citaat:
Mc DV8
8 mins ·
I'll probably get my head bitten off again for speaking my mind but here goes nothing: I think it's kinda funny that new dj's that don't produce themselves get totally ridiculed online. Yet...(Starting) MC's that steal everything they are and do from established MC's are never called out for being fakes. That's just top shelf hypocrisy ain't it?
And yes I know we just aint important enough. But we work hard to maintain a certain own identity and standard as well. And no, I'm not naming the wannabe's cuz you should be able to sort em out yourself. I'm gonna go and have myself a rainbowunicornbutterflysandwich now. Adios! ‪#‎hardstyle‬ ‪#‎ibethalfofthemcsreadingthishadtolookupmaintain‬

Wat valt er in godsnaam te jatten van een MC >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2015 15:37 

Hardtraxxer

Openingszinnen ofzo.. >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2015 15:38 

Hardtraxx Veteran

RRRRRRRRRRRRRRRRRRIPINNN
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2015 15:40 

Donateur

Altijd dat abstracte gezanik; "en die jat dat, en hunnie trekken die voor". Man post gewoon wat er van je geript wordt als je echt een punt hebt. Hier is toch geen touw aan vast te knopen zo. Slaat trouwens niet alleen op DV8.

Citaat:
I'm not naming the wannabe's cuz you should be able to sort em out yourself.

Oh ja. Is goed, ik ga ff wel ff een middag zitten zoeken naar wat plaatselijke klote MC's die de teksten van DV8 hebben gejat. En daarna ga ik wel ff tellen uit hoeveel grassprietjes m'n gazon nou eigenlijk bestaat. :thumbup:

Oh en tevens; RRRRRRRRRRRiiiipppinnnnnnnn

edit; lol :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2015 15:41 

Hardtraxx Elite

Rickzel schreef:
Citaat:
Mc DV8
8 mins ·
I'll probably get my head bitten off again for speaking my mind but here goes nothing: I think it's kinda funny that new dj's that don't produce themselves get totally ridiculed online. Yet...(Starting) MC's that steal everything they are and do from established MC's are never called out for being fakes. That's just top shelf hypocrisy ain't it?
And yes I know we just aint important enough. But we work hard to maintain a certain own identity and standard as well. And no, I'm not naming the wannabe's cuz you should be able to sort em out yourself. I'm gonna go and have myself a rainbowunicornbutterflysandwich now. Adios! ‪#‎hardstyle‬ ‪#‎ibethalfofthemcsreadingthishadtolookupmaintain‬

Wat valt er in godsnaam te jatten van een MC >.<

Volgens mij vinden die MC's zich tegenwoordig echt steeds beter en beter. Hebben echt het idee dat ze iets doen dat niemand anders kan en onmisbaar zijn in een set........
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2015 15:59 

Hardtraxx Addict

Die gasten praten eerder sets kapot.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2015 16:05 

Hardtraxxer

Ik vind DV8 best een chille MC, maar wat jankt die toch altijd op social media. Teringjantje, waar maak je je druk om. Dus een andere MC mag niet brullen zoals hij, of wat moet je overnemen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2015 16:32 

Hardtraxxer

Die gozert zegt ook al jaren hetzelfde. Het enigste pluspunt aan hem is als het geluid uitvalt, dan is hij redelijk grappig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2015 17:50 

Hardtraxxer

Ik irriteer me altijd aan zijn: 'GO, GO, GO, GO!'

Zij overschatten hun beroep zo zwaar. Alsof meneer DV8 een patent heeft op bepaalde zinnen. Eens met Timothy dat hij dan ook gewoon namen moet noemen. Als je iets zegt, doe het dan volledig. Dat durft meneer echter niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2015 17:55 

Hardtraxx Crew

B-Front
Citaat:
With one of my heros in the studio! DJ Luna what a track already! We can't wait to let you hear this one!! ‪#‎bfront‬ ‪#‎djluna‬ ‪#‎hardstyle‬
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2015 17:58 

Hardtraxx Veteran

Wasted Mind heeft vliegangst en daarom heeft ie al zoveel boekingen gecanceld (mag eigenlijk niet maar: xd :lol: )
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2015 17:59 

Hardtraxx Veteran

ErikZ schreef:
Wasted Mind heeft vliegangst en daarom heeft ie al zoveel boekingen gecanceld (mag eigenlijk niet maar: xd :lol: )

Lijkt me eigenlijk heel kut, vind het ook niet super grappig ofzo?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2015 18:00 

Hardtraxx Veteran

Vind DV8 een prima MC, en ook 1 van de enigen die wat kan toevoegen aan een nummer omdat hij best een partijtje kan zingen. Maar dat eeuwige gejank op social media word ik wel een beetje moe van... Prima dat je een eigen mening hebt, maar dan wil ik ook namen en rugnummers zien... Deadmau5 heeft ook altijd een grote bek op social media, maar die draait er niet om heen als hij iemand een lul vindt >.<

en @ErikZ en Jaron... dan heeft ie wel een verkeerd beroep uitgekozen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2015 18:14 

Hardtraxxer

jaron123 schreef:
ErikZ schreef:

Lijkt me eigenlijk heel kut, vind het ook niet super grappig ofzo?

was ook met bergkamp of zo? die ging niet naar andere clubs omdat hij een grote vliegangst heeft. Als iemand die al zn hele leven vliegt, is het altijd spannend en heb mensen gezien die echt aan het huilen en trillen zijn, en ze waren ergens in de 40 of zo, is idd niet super grappig en best begrijpelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2015 18:29 

Hardtraxx Veteran

Ik vind dv8 veruit de vervelendste mc die er is. Alleen als muziek uitvalt heb je er iets aan
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2015 18:33 

Hardtraxx Veteran

Hij zegt:
Wasted Mind schreef:
since a while I have problems flying

Dit hoeft toch niet per sé vliegangst te zijn? Ik heb ook mensen enorm zijn lijden in een vliegtuig door de luchtdrukverschillen, misschien is het iets in die richting? Of heb ik een andere post of reactie van hem gemist ergens?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2015 19:16 

Hardtraxx Veteran

https://soundcloud.com/csj92
Wat muziek van Wavolizer. Ik wist het niet :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2015 19:18 

Hardtraxx Veteran

ErikZ schreef:

Op Partyflock zie ik 1 boeking in Spanje en 3 in Nederland (de gecancelde zijn al weggehaald). Kun je dan niet met de auto naar NL komen, en desnoods tijdens het festivalseizoen in Nederland verblijven. Het is ten slotte zijn beroep. Of zou dit niet rendabel zijn?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2015 19:39 

Aan het typen...

Henk-Jan schreef:

Omg yes, precies in mijn straatje. (L)

Edit:

:D
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2015 19:44 

Hardtraxx Addict

@WastedMind kan zijn: Vliegangst, maar ook gehoorproblemen door het luchtdrukverschil. Of een ander probleem wat je met vliegen kan krijgen :$

@DV8, bij een MC is er weinig te rippen, behalve kleine openingszinnen. Maar daarintegen, hij steelt niet jouw stem en speelt die op een MIDI controller af door jouw exact na te kunnen doen. Dus je hebt nergens om op te staan als MC zijnde wilt iemand jou 'na doen'. Het is geen kleuterklas, maak meer setjes kapot en ik hoop dat je microfoon gestolen word :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2015 19:45 

Donateur

Chroman schreef:
ErikZ schreef:

Op Partyflock zie ik 1 boeking in Spanje en 3 in Nederland (de gecancelde zijn al weggehaald). Kun je dan niet met de auto naar NL komen, en desnoods tijdens het festivalseizoen in Nederland verblijven. Het is ten slotte zijn beroep. Of zou dit niet rendabel zijn?

Hadden ze voor Masters en Harmony desnoods een stagair heen en weer kunnen laten rijden was ook het eerste wat ik dacht ja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2015 20:35 

Hardtraxx Veteran

Henk-Jan schreef:

Die modern classical tracks :loving:
Wat een verschil met hetgeen waarvoor wij hem kennen. :D
Vorige  1 ... 2294, 2295, 2296, 2297, 2298, 2299, 2300 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen