Wajoow!
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
-
S
Jaaa, die Activator tracks klinken gruwelijk vet 
Weet je meteen wat je kunt verwachten van Activator op een Freestyle stage (vgm vroeg iemand daar laatst naar?)... als hij gewoon z'n album draait gaat het al behoorlijk alle kanten op vgm
Vet dat dit toch nog gemaakt wordt, maar het is niet echt wat voor mij als ik eerlijk ben.
Vet dat dit toch nog gemaakt wordt, maar het is niet echt wat voor mij als ik eerlijk ben.
Ja, dat wordt dikke early
. Dat laatste stukje klinkt me een partij vet.
-
K
Wow dat van Activator

-
CHardtraxxer
- 323 posts member since 2013
- last seen Oct 2016
Activator 
Chris One & Caine hebben hun collab weer opgepakt.
Klinkt erg leuk dusver!
Klinkt erg leuk dusver!
-
DHardtraxx Elite
- 2496 posts member since 2012
- last seen Jan 2020
Activator

Nieuwe previews van Noisecontroller staan online. stuk of 11.
Wist je dat je heel gemakkelijk eeen Militant kan worden

-
BHardtraxx Veteran
- 4098 posts member since 2012
- last seen 11 days ago
Wauw, dit is de mooiste dag uit mijn levenNickDB wrote:Wist je dat je heel gemakkelijk eeen Militant kan worden![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
E-Force wrote:These are the tracks that will be remixed for the #A2REC100!
Any guesses on the remixers?
#A2Records

'Or ask your mother, she knows how to do it', zelfs al is dat voor de ouwehoer, de doelgroep is wel weer duidelijk 
@hierboven, de Sick MF remix van Deetox komt er dus niet bij? Let It Go is trouwens de Digital Punk remix meen ik hier langs te hebben zien komen.
@hierboven, de Sick MF remix van Deetox komt er dus niet bij? Let It Go is trouwens de Digital Punk remix meen ik hier langs te hebben zien komen.
-
HHardtraxx Elite
- 2169 posts member since 2011
- last seen Jun 2025
Survivors wordt een E-Force remix.
-
K
Dit....kan echt enorm vet wordenE-Force wrote:These are the tracks that will be remixed for the #A2REC100!
Any guesses on the remixers?#A2Records
Hopelijk een B-front remix van één van de tracks
Ik denk eerder dat Digital Punk, E-Force, X-Pander of Alpha2 remixes hebben gemaakt van hun oude tracks. Voor hun 'special act' op Defqon.1
Ik verwacht een Ran-D & Digital Punk - Survivors (Warface's #NoSurvivors Remix)
-
K
Hmm daar zit ('helaas') wat intjakevladze wrote:Ik denk eerder dat Digital Punk, E-Force, X-Pander of Alpha2 remixes hebben gemaakt van hun oude tracks. Voor hun 'special act' op Defqon.1
Wel leuk dat ze er aandacht aan besteden en niet gewoon een random release doen.
Let It Go is net de leukste plaat van die 4 en dan door de meest inspiratieloze van de 4 word hij geremixed..pim0412 wrote:Let It Go is trouwens de Digital Punk remix meen ik hier langs te hebben zien komen.
Ik hoorde die remix laatst al voorbij komen op Megabase, weet alleen even niet meer wie d'r toen aan 't draaien was, zou idd DP kunnen zijn.patrickjeb wrote:Let It Go is net de leukste plaat van die 4 en dan door de meest inspiratieloze van de 4 word hij geremixed..pim0412 wrote:Let It Go is trouwens de Digital Punk remix meen ik hier langs te hebben zien komen.
Ik hoorde die remix laatst al voorbij komen op Megabase, weet alleen even niet meer wie d'r toen aan 't draaien was, zou idd DP kunnen zijn.patrickjeb wrote:Let It Go is net de leukste plaat van die 4 en dan door de meest inspiratieloze van de 4 word hij geremixed..pim0412 wrote:Let It Go is trouwens de Digital Punk remix meen ik hier langs te hebben zien komen.
Kan het niet echt een remix noemen eigenlijk, was meer een kick edit wat ik hoorde op Fantasy Island