.. die Digital Punk, altijd goed voorbereid op zulke momenten natuurlijkwootum wrote:Hard NewsAfgelopen weekend moest tijdens Megabase het geluid zachter, vanwege klachten uit de buurt.
Digital Punk had hier een geniaal antwoord op!
View on Facebook
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
-
IHardtraxx Veteran
- 4391 posts member since 2012
- last seen Jun 2017
Q Dance is de extended Qlimax aftermovie aan het uploaden.
Heb het ook maar even hierheen gekopieerd, voor het geval niet iedereen dat andere topic bekijktScope DJ wrote: Even een korte update over Scope DJ, want ik weet dat men al láng wacht op nieuw materiaal. Dit komt er écht spoedig aan, en niet alleen nieuwe muziek.. Veel meer kan ik er nu niet over kwijt, behalve dat het een mooie nieuwe stap voor mij zal betekenen en dat ik blij ben dit te kunnen gaan doen![]()
![]()
Ik zal tzt ook even uitleggen waaróm ik er 'even' tussenuit was. Ook al is het een privéaangelegenheid, ik vind het op zijn plaats om hier het e.e.a. over te vertellen. Dat allemaal binnenkort
Over Qlimax aftermovie...
Mocht ff duren zeg
Mocht ff duren zeg
R3belz?Rickzel wrote:plaatpatrickjeb wrote:Nooit van gehoord
Vind dit persoonlijk echt een hele gave track
Nu je het zegt lijkt er wel op haha zal t Julien eens zeggen, is ie vast blij mee_theon_ wrote:R3belz?Rickzel wrote:plaatpatrickjeb wrote:Nooit van gehoord
Vind dit persoonlijk echt een hele gave track
Volgens snapchat van q-dance wordt de extended qlimax 2014 aftermovie geupload..
Werd tijd
Edit:
View on YouTube
Edit 2: Oeps zie net pas dat het al hierboven staat
Werd tijd
Edit:
View on YouTube
Edit 2: Oeps zie net pas dat het al hierboven staat
Jezus die anthem show/stage is wel bizar vet hee, nu ik het anthem een tijdje niet gehoord heb vind ik hem meteen weer een stuk vetter. 
-
MHardtraxx Veteran
- 14187 posts member since 2013
Q-Dance wrote:Q-dance lanceert Q-dance presents NEXT record label
Q-dance presents NEXT, het talentenplatform voor de nieuwe generatie hardstyle producers, wordt uitgebreid met een record label. Door de groei van de kwaliteit in de scene, vinden wij dat het tijd is om het Q-dance presents NEXT platform uit te breiden en jonge producers de kans te geven zich te ontwikkelen tot de hardstyle helden van de toekomst.
Sinds januari 2014 zendt Q-dance wekelijks de Q-dance presents NEXT radioshow uit en zijn er 2 EP’s uitgebracht met tracks van aanstormend talent. Aanstaande woensdag wordt de eerste plaat gereleased op het nieuwe label; Festuca bijt het spits af met zijn track 'Fundamental Notes’. Volg Q-dance op Twitter voor alle updates over Q-dance presents NEXT.
Wil je onderdeel worden van Q-dance presents NEXT? Stuur dan je demo naar tracks@q-dance.com.
Phrantic
Now that's what I call a full project! Mixer channels 1-90 also all filled up. Collab no. 2 with Omegatypez is almost finished.
Hopen dat Dark Pact - I'm Here Now endelijk uitgebracht wordtMitzinator wrote:Q-Dance wrote:Q-dance lanceert Q-dance presents NEXT record label
Q-dance presents NEXT, het talentenplatform voor de nieuwe generatie hardstyle producers, wordt uitgebreid met een record label. Door de groei van de kwaliteit in de scene, vinden wij dat het tijd is om het Q-dance presents NEXT platform uit te breiden en jonge producers de kans te geven zich te ontwikkelen tot de hardstyle helden van de toekomst.
Sinds januari 2014 zendt Q-dance wekelijks de Q-dance presents NEXT radioshow uit en zijn er 2 EP’s uitgebracht met tracks van aanstormend talent. Aanstaande woensdag wordt de eerste plaat gereleased op het nieuwe label; Festuca bijt het spits af met zijn track 'Fundamental Notes’. Volg Q-dance op Twitter voor alle updates over Q-dance presents NEXT.
Wil je onderdeel worden van Q-dance presents NEXT? Stuur dan je demo naar tracks@q-dance.com.
-
THardtraxx Elite
- 2257 posts member since 2011
- last seen Jun 2026
Moet wel een lekker experimenteel plaatje uit komenMagnetron wrote:PhranticNow that's what I call a full project! Mixer channels 1-90 also all filled up. Collab no. 2 with Omegatypez is almost finished.
Scantraxx Recordz @Scantraxx
1 hour to go 'till the official videoclip of '@Atmozfears - Release'! Get ready! pic.twitter.com/qHoFvA8COV
-
H
Zullen we het elkaar belachelijk maken maar in het off-topic gedeelte doen? 
//Post verwijderd
//Post verwijderd
View on YouTubeWigaard wrote:Scantraxx Recordz @Scantraxx
1 hour to go 'till the official videoclip of '@Atmozfears - Release'! Get ready! pic.twitter.com/qHoFvA8COV
Delete
Incoming freebie this week...
#freeshit #freetrack
-
MHardtraxx Veteran
- 14187 posts member since 2013
Fother Mucker 
Dit was wel echt zo'n anthem waar je aan moest wennenRickzel wrote:Jezus die anthem show/stage is wel bizar vet hee, nu ik het anthem een tijdje niet gehoord heb vind ik hem meteen weer een stuk vetter.
Eens! Dit anthem heeft het wel meer in zich om een "klassieker" te worden dan de anthems van de jaren daarvoor, samen met Fate or Fortune wel de betere anthems van de afgelopen paar jaar.Nuracore wrote:Dit was wel echt zo'n anthem waar je aan moest wennenRickzel wrote:Jezus die anthem show/stage is wel bizar vet hee, nu ik het anthem een tijdje niet gehoord heb vind ik hem meteen weer een stuk vetter.Anders, maar uiteindelijk echt het waard
-
JHardtraxx Addict
- 1528 posts member since 2011
- last seen Mar 2020
Artic
I've had a lot of people ask me lately when to expect new tracks. I'm extremely busy with something really cool. New stuff is coming soon!
Neilio:
n the studio with Da Tweekaz!! Working on our collab, which we will play at Intents Festival this weekend
hier kan iets heel leuks uit komenMagnetron wrote:Neilio:n the studio with Da Tweekaz!! Working on our collab, which we will play at Intents Festival this weekend
DJMagNL @ Instagram
Vannacht stond @WarfaceOfficial nog te knallen in Italië. Nu zit hij hier om te praten over zijn nieuwe album! #editie19 #DJMagNL
Dat The Machine ermee bezig was, wisten we al. Maar het gaat dus om Shakedown.Geck-o wrote: Got an awesome remix of "Shakedown" from The Machine! Maybe you heard him playing it this weekend already... else very soon