Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 2293, 2294, 2295, 2296, 2297, 2298, 2299 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2015 14:48 

Hardtraxxer

wootum schreef:
Hard News
Citaat:
Afgelopen weekend moest tijdens Megabase het geluid zachter, vanwege klachten uit de buurt.

Digital Punk had hier een geniaal antwoord op!

https://www.facebook.com/hardnewsnl/vid ... =1&theater

.. die Digital Punk, altijd goed voorbereid op zulke momenten natuurlijk :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2015 16:15 

Hardtraxx Veteran

Q Dance is de extended Qlimax aftermovie aan het uploaden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2015 16:39 

Hardtraxx Veteran

Scope DJ schreef:
Even een korte update over Scope DJ, want ik weet dat men al láng wacht op nieuw materiaal. Dit komt er écht spoedig aan, en niet alleen nieuwe muziek.. Veel meer kan ik er nu niet over kwijt, behalve dat het een mooie nieuwe stap voor mij zal betekenen en dat ik blij ben dit te kunnen gaan doen :D :bomb:

Ik zal tzt ook even uitleggen waaróm ik er 'even' tussenuit was. Ook al is het een privéaangelegenheid, ik vind het op zijn plaats om hier het e.e.a. over te vertellen. Dat allemaal binnenkort :)

Heb het ook maar even hierheen gekopieerd, voor het geval niet iedereen dat andere topic bekijkt :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2015 16:41 

Hardtraxx Veteran

Over Qlimax aftermovie...
Mocht ff duren zeg :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2015 16:54 

Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
patrickjeb schreef:
Nooit van gehoord

plaat

Vind dit persoonlijk echt een hele gave track :drool:

R3belz?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2015 17:48 

Hardtraxx Veteran

_theon_ schreef:
Rickzel schreef:
patrickjeb schreef:
Nooit van gehoord

plaat

Vind dit persoonlijk echt een hele gave track :drool:

R3belz?

Nu je het zegt lijkt er wel op haha zal t Julien eens zeggen, is ie vast blij mee :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2015 18:09 

Hardtraxx Addict

Volgens snapchat van q-dance wordt de extended qlimax 2014 aftermovie geupload..

Werd tijd

Edit:

Edit 2: Oeps zie net pas dat het al hierboven staat
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2015 19:14 

Hardtraxx Veteran

Jezus die anthem show/stage is wel bizar vet hee, nu ik het anthem een tijdje niet gehoord heb vind ik hem meteen weer een stuk vetter. :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2015 19:19 

Hardtraxx Veteran

Q-Dance schreef:
Q-dance lanceert Q-dance presents NEXT record label

Q-dance presents NEXT, het talentenplatform voor de nieuwe generatie hardstyle producers, wordt uitgebreid met een record label. Door de groei van de kwaliteit in de scene, vinden wij dat het tijd is om het Q-dance presents NEXT platform uit te breiden en jonge producers de kans te geven zich te ontwikkelen tot de hardstyle helden van de toekomst.

Sinds januari 2014 zendt Q-dance wekelijks de Q-dance presents NEXT radioshow uit en zijn er 2 EP’s uitgebracht met tracks van aanstormend talent. Aanstaande woensdag wordt de eerste plaat gereleased op het nieuwe label; Festuca bijt het spits af met zijn track 'Fundamental Notes’. Volg Q-dance op Twitter voor alle updates over Q-dance presents NEXT.

Wil je onderdeel worden van Q-dance presents NEXT? Stuur dan je demo naar [email protected].
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2015 19:29 

Hardtraxx Crew

Phrantic
Citaat:
Now that's what I call a full project! Mixer channels 1-90 also all filled up. Collab no. 2 with Omegatypez is almost finished.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2015 21:02 

Hardtraxx Veteran

Mitzinator schreef:
Q-Dance schreef:
Q-dance lanceert Q-dance presents NEXT record label

Q-dance presents NEXT, het talentenplatform voor de nieuwe generatie hardstyle producers, wordt uitgebreid met een record label. Door de groei van de kwaliteit in de scene, vinden wij dat het tijd is om het Q-dance presents NEXT platform uit te breiden en jonge producers de kans te geven zich te ontwikkelen tot de hardstyle helden van de toekomst.

Sinds januari 2014 zendt Q-dance wekelijks de Q-dance presents NEXT radioshow uit en zijn er 2 EP’s uitgebracht met tracks van aanstormend talent. Aanstaande woensdag wordt de eerste plaat gereleased op het nieuwe label; Festuca bijt het spits af met zijn track 'Fundamental Notes’. Volg Q-dance op Twitter voor alle updates over Q-dance presents NEXT.

Wil je onderdeel worden van Q-dance presents NEXT? Stuur dan je demo naar [email protected].

Hopen dat Dark Pact - I'm Here Now endelijk uitgebracht wordt
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jun 2015 21:59 

Hardtraxx Elite

Magnetron schreef:
Phrantic
Citaat:
Now that's what I call a full project! Mixer channels 1-90 also all filled up. Collab no. 2 with Omegatypez is almost finished.

Moet wel een lekker experimenteel plaatje uit komen :drool: :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2015 15:08 

Hardtraxx Elite

Citaat:
Scantraxx Recordz @Scantraxx
1 hour to go 'till the official videoclip of '@Atmozfears - Release'! Get ready! pic.twitter.com/qHoFvA8COV
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2015 15:20 

Zullen we het elkaar belachelijk maken maar in het off-topic gedeelte doen? :P

//Post verwijderd
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2015 16:02 

Hardtraxx Addict

Wigaard schreef:
Citaat:
Scantraxx Recordz @Scantraxx
1 hour to go 'till the official videoclip of '@Atmozfears - Release'! Get ready! pic.twitter.com/qHoFvA8COV

https://www.youtube.com/watch?v=B-7m0EfW7LM
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2015 19:20 

Hardtraxxer

Citaat:
Delete

Incoming freebie this week...
‪#‎freeshit‬ ‪#‎freetrack‬

:love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2015 19:21 

Hardtraxx Veteran

Fother Mucker :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2015 19:23 

Hardtraxxer

Mitzinator schreef:
Fother Mucker :P

Yep :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2015 19:45 

Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
Jezus die anthem show/stage is wel bizar vet hee, nu ik het anthem een tijdje niet gehoord heb vind ik hem meteen weer een stuk vetter. :oh:

Dit was wel echt zo'n anthem waar je aan moest wennen :P Anders, maar uiteindelijk echt het waard :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2015 20:22 

Hardtraxx Veteran

Nuracore schreef:
Rickzel schreef:

Dit was wel echt zo'n anthem waar je aan moest wennen :P Anders, maar uiteindelijk echt het waard :)

Eens! Dit anthem heeft het wel meer in zich om een "klassieker" te worden dan de anthems van de jaren daarvoor, samen met Fate or Fortune wel de betere anthems van de afgelopen paar jaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2015 20:50 

Hardtraxx Addict

Artic

Citaat:
I've had a lot of people ask me lately when to expect new tracks. I'm extremely busy with something really cool. New stuff is coming soon!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2015 21:36 

Hardtraxx Crew

Neilio:
Citaat:
n the studio with Da Tweekaz!! Working on our collab, which we will play at Intents Festival this weekend
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jun 2015 21:44 

Magnetron schreef:
Neilio:
Citaat:
n the studio with Da Tweekaz!! Working on our collab, which we will play at Intents Festival this weekend

hier kan iets heel leuks uit komen
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2015 11:10 

Hardtraxx Addict

Citaat:
DJMagNL @ Instagram
Vannacht stond @WarfaceOfficial nog te knallen in Italië. Nu zit hij hier om te praten over zijn nieuwe album! #editie19 #DJMagNL

Geck-o schreef:
Got an awesome remix of "Shakedown" from The Machine! Maybe you heard him playing it this weekend already... else very soon

Dat The Machine ermee bezig was, wisten we al. Maar het gaat dus om Shakedown.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2015 11:25 

Hardtraxx Crew

Stond er ook al :P

Ben wel 'benieuwd' of het werkelijk een nieuw album is of dat ze z'n oude album bedoelen
Vorige  1 ... 2293, 2294, 2295, 2296, 2297, 2298, 2299 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen