Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 2278, 2279, 2280, 2281, 2282, 2283, 2284 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2015 17:05 

Hardtraxx Veteran

Ik denk raw in de stijl van main concern enzo, die ook niet vies zijn van echte industrial in hun sets
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2015 17:08 

Hardtraxx Addict

En wat dachten jullie van 'Belgium Hardstyle'? :lol:
Man, man, man. 3 Raw hardstyle stages: Raw Hardstyle, Extra Raw en Industrial Raw. Moet niet gekker worden...
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2015 17:31 

Hardtraxx Veteran

Extra raw :/ :/ :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2015 17:33 

Hardtraxx Crew

jaron123 schreef:

Was er vorig jaar ook al hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2015 17:43 

Hardtraxx Veteran

... de Fother Mucker remix van Delete & Low Profile binnenkort een free release krijgt?

Low Profile schreef:
After a lot of requests, we think it's time to give it away!
Who agrees with us?
Wild Motherfuckers - Fother Mucker (Delete & Low Profile remix) played by Warface & DJ Luna @ Qapital
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2015 18:34 

Hardtraxx Elite

J oey schreef:
... de Fother Mucker remix van Delete & Low Profile binnenkort een free release krijgt?

Low Profile schreef:
After a lot of requests, we think it's time to give it away!
Who agrees with us?
Wild Motherfuckers - Fother Mucker (Delete & Low Profile remix) played by Warface & DJ Luna @ Qapital

:drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2015 18:43 

Hardtraxx Veteran

wootum schreef:
jaron123 schreef:

Kan ik het nog wel belachelijk vinden :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2015 19:10 

Hardtraxx Veteran

Henk-Jan schreef:
Jep en ook al jaren gebeurt het dat mensen er verschrikkelijk over vallen.
Ja het is niet eerlijk, nee je kan er niks aan doen. Wat mij betreft verspilde energie om dit in je kostbare vrije tijd op internet te gaan afbranden.

Dit is volgens mij toch wel een behoorlijke shitstorm vergeleken met normaal. Misschien denkt een label er de volgende keer wat beter over na?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2015 20:41 

Hardtraxxer

Vanuit marketing oogpunt is een knappe jonge dame natuurlijk wel slim. Het is nog steeds een "unique stelling point".
In dat opzicht snap ik Dirty Workz ook wel.
Het ziet/voelt alleen een beetje raar voor de muziek liefhebbers, uit het niets een jonge(17 jarige?) dame die ineens bij een bekend label zit. Zeker als ze nog geen tracks heeft.

Ik keur de meeste negatieve comments zeker af en post dit niet om te bashen, maar als dirty workz iets meer uitleg had gegeven dan was er misschien helemaal niks aan de hand? Zeker als er openlijk word toegegeven dat het een project is als "The pitcher".
Het is inderdaad makkelijk om mensen de grond in te boren en dat is absoluut verkeerd. Toch voelt het voor mezelf ook een beetje raar omdat ik net zoals vele al jarenlang bezig ben om mezelf op een bepaald niveau te krijgen en een unieke sound te creƫren.

Ik kijk het mooi even af want ik heb simpelweg niet genoeg informatie om ergens over te oordelen.
Mijn vriendin bijvoorbeeld produceert niet maar is wel een echte muziek/hardstyle liefhebber. Zei kan prima over produceren praten en weet echt wel wat saturation, compressie, distortion, lfo, ADSR is. Dit zou je niet zeggen als je haar niet kent en alleen maar een foto ziet.

Soms zijn er te snel vooroordelen en worden er te snel conclusies getrokken.
Wat aan de andere kant dan wel weer kan worden onderbouwd door een aantal voorbeelden.
Het is en het blijft altijd moeilijk om te oordelen als je niet alle ins en outs weet, maar ik snap het gevoel van de meeste wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2015 20:52 

Donateur

Conzpiracy schreef:
Man, man, man. 3 Raw hardstyle stages: Raw Hardstyle, Extra Raw en Industrial Raw. Moet niet gekker worden...

Allee manneke we g(zacht)aan eens effkes naar de medium extra industrial raw he
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2015 21:12 

Hardtraxx Addict

Vlaamse hardstyle met een flinke klodder mayo
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2015 23:04 

Hardtraxx Elite

Conzpiracy schreef:

Radical, Adaro, E-Force, Warface etc.
Thera, Deetox, Delete etc.
Main Concern, Regain, ....

Zoiets zal wel te verwachten zijn in die stages, denk ik?

Nog meer hokjes. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2015 23:42 

Hardtraxx Veteran

kevin-field schreef:
Vlaamse hardstyle met een flinke klodder mayo

#swaggeti #yolonaise
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2015 02:11 

Hardtraxx Elite

iRon schreef:
Conzpiracy schreef:

Industrial raw vind ik wel wat raar maar Extra Raw is toch niet zo raar? Zolang het geen genre is en gewoon de naam voor een area. Geeft wel duidelijk aan wat voor artiesten/muziek je er kan verwachten. Had defqon vorig jaar ook met Indigo?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2015 11:00 

Hardtraxxer

Broken Balance schreef:

Kijk je hebt de categorie, mooi koppie die gooien we er bij.
Zoals Gostosa, Vyolet en Amada. Kunnen niet goed draaien en hebben ghosproducers.

Je hebt de categorie, mooi koppie en kan wel draaien maar heeft ghost producers.
Zoals Stephanie, Dailucia en dus ook Mandy.

Dan nog de categorie, mooi koppie, kan draaien en wil leren produceren/doen het onderhand zelf.
Zoals Korsakoff en Miss K8.

Dan ten slotte gewoon de dames die er hard voor hebben gewerkt en alles zelf deden en hebben geleerd.
Zoals Miss Hysteria, Day-Mar en Deetox.

Gast.... denk je dit nou echt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2015 11:41 

Hardtraxx Veteran

jaron123 schreef:
wootum schreef:
jaron123 schreef:

Kan ik het nog wel belachelijk vinden :thumbup:

Vind het niet belachelijk, de raw is inmiddels zo populair dat je het publiek een beetje wilt verspreiden (beetje een herhaling van wat ik zei in het Decibel topic), net zoals ze bij de main en een dirty workz area doen, er zijn altijd mensen die een bepaalde artiest liever zien en er even voor naar een andere stage gaan.

De naam klinkt misschien een beetje suf, en een beetje "het kan niet raw en stoer genoeg zijn", maar afgezien daarvan vind ikk het niet belachelijk :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2015 12:09 

Hardtraxx Elite

ThomasW schreef:
Broken Balance schreef:

Zoals Gostosa, Vyolet en Amada. Kunnen niet goed draaien en hebben ghosproducers.

Je hebt de categorie, mooi koppie en kan wel draaien maar heeft ghost producers.

Dan nog de categorie, mooi koppie, kan draaien en wil leren produceren/doen het onderhand zelf.

Dan ten slotte gewoon de dames die er hard voor hebben gewerkt en alles zelf deden en hebben geleerd.

Wat is er mis mee dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2015 13:04 

Hardtraxx Elite

ThomasW schreef:
Broken Balance schreef:

Dennis heeft hier een punt, dus ik denk dit nou ook echt....

Dana hoort ook bij catogorie 4
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2015 13:11 

Hardtraxx Veteran

Dana heeft nou ook niet bepaald elk nummer in haar discografie geproduceerd....
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2015 13:15 

Donateur

Jordi schreef:

Nee daar was ook wat mee toch. De hardstyle platen door .. ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2015 13:21 

Hardtraxxer

TiMOTHYb schreef:
Jordi schreef:

Nee daar was ook wat mee toch. De hardstyle platen door .. ?

Naar wat ik ervan heb gehoord, Promo
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2015 13:22 

Hardtraxx Veteran

Het verbaast me weer dat een hele community compleet uit de slof kan schieten als er een jong dametje getekend heeft bij een groot label. Hebben jullie nooit in je persoonlijke leven dat kleine beetje geluk gehad naast het hele feit of je iets verdiend hebt ja of nee. Laat lekker gaan en zolang er leuke sets en mooie platen uit het project komen is er toch niks aan de hand. Natuurlijk zijn er anderen die het (meer) verdienen, maar vertel me niet dat het een verrassing voor je is te horen dat het zo werkt in deze wereld.

Ik wil btw wel mijn mening uiten over de reactie van DWX op Facebook: ''Nee, we hebben eerder iets van - jeetje, er lopen wel een hele boel gefrustreerde jongetjes rond.'' Wat een vreselijk niveau zit daar achter de computer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2015 14:50 

Hardtraxxer

Tja, Mandy..

Ik moet inderdaad zeggen dat het mij tegenwoordig geen zak meer kan schelen wat er nou staat te draaien, 9/10e van de scene is imo toch geen reet meer aan.

:beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2015 15:14 

Aan het typen...

DJ_Tim schreef:
iRon schreef:
Conzpiracy schreef:

Industrial raw vind ik wel wat raar maar Extra Raw is toch niet zo raar? Zolang het geen genre is en gewoon de naam voor een area. Geeft wel duidelijk aan wat voor artiesten/muziek je er kan verwachten. Had defqon vorig jaar ook met Indigo?

Ik vind het in zoverre wel raar dat een paar jaar terug alle early hardstyle concepten voor de eigen area contest, die door stemmen in de finale zijn gekomen werden afgewezen, omdat er al zoveel hardstyle area's waren en er nu 3 stages zijn voor hetzelfde subgenre.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2015 15:21 

Hardtraxx Addict

Opzicht niet vreemd. De markt verandert natuurlijk altijd.
Vorige  1 ... 2278, 2279, 2280, 2281, 2282, 2283, 2284 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen