Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 2279, 2280, 2281, 2282, 2283, 2284, 2285 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2015 18:31 

Hardtraxx Elite

Phase 2 schreef:
Opzicht niet vreemd. De markt verandert natuurlijk altijd.

Vraag en aanbod.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2015 18:56 

Hardtraxxer

FRArnold schreef:
Ik wil btw wel mijn mening uiten over de reactie van DWX op Facebook: ''Nee, we hebben eerder iets van - jeetje, er lopen wel een hele boel gefrustreerde jongetjes rond.'' Wat een vreselijk niveau zit daar achter de computer.

Dit vind ik dus ook echt niet kunnen, mensen zijn terecht boos en dan komt DWX met dit soort kut reacties. Geef dan op z'n minst nog tekst en uitleg over dit hele gedoe, op deze manier maak je jezelf als label een lachertje. Jammer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2015 21:05 

Hardtraxxer

DJ JellyBean schreef:
FRArnold schreef:
Ik wil btw wel mijn mening uiten over de reactie van DWX op Facebook: ''Nee, we hebben eerder iets van - jeetje, er lopen wel een hele boel gefrustreerde jongetjes rond.'' Wat een vreselijk niveau zit daar achter de computer.

Dit vind ik dus ook echt niet kunnen, mensen zijn terecht boos en dan komt DWX met dit soort kut reacties. Geef dan op z'n minst nog tekst en uitleg over dit hele gedoe, op deze manier maak je jezelf als label een lachertje. Jammer.

Staat voldoende uitgelegd in press release. Lezen is een kunst ;)
Reactie is spot on. Uitleg waarom een label artiest x kiest en niet artiest y hoeft niet te komen, daar zullen ze al wel goed over nagedacht hebben. Vorig jaar hebben ze een stuk of 5-6 nieuwe talenten getekend, meer dan 1 was "onbekend" voor 99% van de scene, daar werd geen woord over gerept. Je mag er zeker van zijn dat DWX talenten (in breedste zin van het woord) hoog in hun vaandel dragen, of je dat nou gelooft of niet. Tekenen bij een label wil niet per se "instant fame" betekenen, daar moet één ieder zelf hard voor werken. Het is louter een springplank waarop een artiest zich kan ontplooien. Doet hij (of zij) er niets voor, dan houdt het ook wel vrij snel op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2015 23:43 

Hardtraxxer

Rayn schreef:
DJ JellyBean schreef:
FRArnold schreef:

Staat voldoende uitgelegd in press release. Lezen is een kunst ;)
Reactie is spot on. Uitleg waarom een label artiest x kiest en niet artiest y hoeft niet te komen, daar zullen ze al wel goed over nagedacht hebben. Vorig jaar hebben ze een stuk of 5-6 nieuwe talenten getekend, meer dan 1 was "onbekend" voor 99% van de scene, daar werd geen woord over gerept. Je mag er zeker van zijn dat DWX talenten (in breedste zin van het woord) hoog in hun vaandel dragen, of je dat nou gelooft of niet. Tekenen bij een label wil niet per se "instant fame" betekenen, daar moet één ieder zelf hard voor werken. Het is louter een springplank waarop een artiest zich kan ontplooien. Doet hij (of zij) er niets voor, dan houdt het ook wel vrij snel op.

Dat ze geen uitleg hoeven te geven heb je wel gelijk in. Het zit hem meer in hoe je als bedrijf reageert. Teksten over gefrustreerde jongetjes en dat 'producers' maar eens actiever moeten worden slaat natuurlijk nergens op. Dit is echt een lelijke sneer richting mensen die hun kans proberen te verdienen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2015 08:16 

Hardtraxx Veteran

Nee, het is een lelijke sneer tegen mensen die het niet kunnen hebben dat Mandy er getekend heeft en dus zelf maar lelijke sneren uitdelen dat Mandy zich omhoog loopt te neuken. Dus die mensen moeten vervolgens niet huilen dat een label er ook dezelfde manier op reageert want dat verdienen ze dan gewoon.

(Ook al vind ik zelf ook dat je als label professioneel moet zijn en die opmerking dus niet had gehoeven)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2015 17:45 

Hardtraxx Elite

AVIO showcase @ last world.

AVIO SHOWCASE AT LAST WORLD FESTIVAL - WARM-UP MIX BY AEROS & ECSTATIC
On the 30th of May AVIO will showcase the future at Last World Festival! Theracords invited AVIO to their hosting of the Concrete Canyon for a 2,5 hours showcase. Last week was the release of the brand new and free AVIO album: Data Fragments. After the relaunch and the new album AVIO is ready to reshape the boundaries of hardstyle.
To get you in the right mood and to show what you can expect Aeros and Ecstatic teamed up for an AVIO Showcase warm-up mix.
The acts that will showcase the AVIO sound at Last World Festival are: Aeros, Alphaverb (Official), Blackburn, Ecstatic & Intractable One.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2015 19:15 

Donateur

Ja Rayn. Ze hebben het allemaal prima begeleid ja. Spot-on.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2015 20:21 

Kraak... Piep...

ThomasW schreef:
Broken Balance schreef:

Kijk je hebt de categorie, mooi koppie die gooien we er bij.
Zoals Gostosa, Vyolet en Amada. Kunnen niet goed draaien en hebben ghosproducers.

Je hebt de categorie, mooi koppie en kan wel draaien maar heeft ghost producers.
Zoals Stephanie, Dailucia en dus ook Mandy.

Dan nog de categorie, mooi koppie, kan draaien en wil leren produceren/doen het onderhand zelf.
Zoals Korsakoff en Miss K8.

Dan ten slotte gewoon de dames die er hard voor hebben gewerkt en alles zelf deden en hebben geleerd.
Zoals Miss Hysteria, Day-Mar en Deetox.

Gast.... denk je dit nou echt?

Hoi vrient, ja dit denk ik allemaal. Wat denk jij dan moatie?

En @ Dave Dana haar HC platen werden door Promo gemaakt (Net als Miss Flower), HS weet ik niet ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2015 21:44 

Hardtraxx Beheerder

Noisecontrollers @Noisecontroller
Working on this remix for??

Hint: what comes around goes around :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2015 21:49 

Hardtraxx Elite

Zal wel voor Bass Modulators zijn :)

Ik hoopte stiekem heel even op Second Identity - Karma Circle, maar dat lijkt me vrij onwaarschijnlijk :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2015 22:07 

Hardtraxx Veteran

Welke track van BM is dat dan met die vocal?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2015 22:10 

Hardtraxx Addict

Misschien eerder voor Dutch Master (ookal is die gestopt), voor dat album van Diffuzion.
Hij is uiteindelijk wel de oprichter van dat label geweest. Enige wat nog in de weg kan liggen is dat die plaat
Destijds is released op DMW. (Track: Dutch Master - What Goes Around)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2015 22:18 

Hardtraxx Beheerder

Bas favorited mijn tweet:

Kees Sonnema @TheVenatorNL
@Noisecontroller Ik hoop maar dat je Karma Circle niet gaat remixen. Een bass modulators track misschien? Vanwege de Faster 'n further rmeix

Hmm.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2015 22:22 

Hardtraxx Veteran

Leonidas schreef:

Hoeft niet gezegd te zijn dat het een vocal is he :P Bas lijkt me daar wat te slim voor. "What goes around, comes around" betekent in het Engels zoiets als "wat je doet voor anderen, zullen anderen voor jou doen" (heel losjes vertaald). De enige recente remix die NC heeft gehad, was die van Further 'n Faster.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2015 22:25 

Hardtraxx Elite

Digital Punk (vanwege Aliens), Ran-D (Crump) of The Pitcher (Marlboro Man) zou ook nog kunnen, maar ik gok toch op Bass Modulators :P

En ik zou het fijn vinden als die remix van Donkey Rollers - Revolutions nog eens zou komen :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2015 23:25 

Hardtraxx Veteran

Remix van Monsoon zou ik wel leuk vinden. Die track vind ik heeerlijk en een NC jasje zou niet verkeerd zijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2015 07:58 

Hardtraxx Veteran

Steffnov schreef:
Leonidas schreef:

Hoeft niet gezegd te zijn dat het een vocal is he :P Bas lijkt me daar wat te slim voor. "What goes around, comes around" betekent in het Engels zoiets als "wat je doet voor anderen, zullen anderen voor jou doen" (heel losjes vertaald). De enige recente remix die NC heeft gehad, was die van Further 'n Faster.

Maak er maar faster 'n further van :D
Hoop op een vette remix, bm hebben genoeg pareltjes liggen waar nc wat mee kan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2015 10:22 

Aan het typen...

DJ_Tim schreef:
Phase 2 schreef:

Vraag en aanbod.

Er waren 3 of 4 early concepten die door het publiek de finale in gestemd waren. Dan is er toch de vraag?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2015 10:38 

Hardtraxx Veteran

Lyst schreef:
DJ_Tim schreef:
Phase 2 schreef:

Vraag en aanbod.

Er waren 3 of 4 early concepten die door het publiek de finale in gestemd waren. Dan is er toch de vraag?

En uiteindelijk geen die won, maar adhv daarvan is wel besloten de Back In Time toe te voegen. Misschien niet 'jouw' vorm van early, maar het grote publiek wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2015 15:23 

Hardtraxx Addict

Rebourne schreef:
Doing an exclusive set for Heart for Hard today!

Tune in 20:00 at http://www.h4h.fm
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2015 21:14 

Hardtraxx Veteran

Steffnov schreef:
Lyst schreef:
DJ_Tim schreef:
Vraag en aanbod.

En uiteindelijk geen die won, maar adhv daarvan is wel besloten de Back In Time toe te voegen. Misschien niet 'jouw' vorm van early, maar het grote publiek wel.

Niet elke stage hoeft natuurlijk commercieel uitgebaat/aantrekkelijk te zijn. Je kan het ook zien als een meerwaarde voor het feest, waar je dus op zal toe moeten leggen, maar dat ruimschoots compenseert met de rest van stages.
Het is maar net wat organisaties willen. Willen
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2015 21:19 

Hardtraxx Veteran

Edwinn schreef:
Niet elke stage hoeft natuurlijk commercieel uitgebaat/aantrekkelijk te zijn. Je kan het ook zien als een meerwaarde voor het feest, waar je dus op zal toe moeten leggen, maar dat ruimschoots compenseert met de rest van stages.
Het is maar net wat organisaties willen. Willen

Het ging over of er vraag voor was. Als ergens vraag naar is, is het commercieel aantrekkelijk. Of het een meerwaarde is laat ik in het midden liggen hier.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2015 22:32 

Hardtraxx Addict

Phuture Noize album 28 mei, pre-order nu en krijg een bandje erbij.
Weet iemand wat voor bandje dit is, textiel of plastic? :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2015 22:35 

Hardtraxx Veteran

Ben benieuwd hoe mensen dat zouden kunnen weten volgens jou als het album nog niet eens uit is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2015 22:57 

Hardtraxx Addict

J oey schreef:
Ben benieuwd hoe mensen dat zouden kunnen weten volgens jou als het album nog niet eens uit is.

Misschien hebben mensen het al eens gevraagd aan hun, of DirtyWorkz, of hebben ooit al eens zo'n actie bij DirtyWorkz meegemaakt en kunnen dus uit ervaring wel weten wat voor bandje er bij zou zitten.
Maar ik heb net gekeken, is volgens mij textiel, is een banner die voorbij flitst wat er in zit.

Daarbij reageert PhutureNoize soms ook nog wel op Hardtraxx.
Vorige  1 ... 2279, 2280, 2281, 2282, 2283, 2284, 2285 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen