DJ JellyBean schreef:
FRArnold schreef:
Ik wil btw wel mijn mening uiten over de reactie van DWX op Facebook: ''Nee, we hebben eerder iets van - jeetje, er lopen wel een hele boel gefrustreerde jongetjes rond.'' Wat een vreselijk niveau zit daar achter de computer.
Dit vind ik dus ook echt niet kunnen, mensen zijn terecht boos en dan komt DWX met dit soort kut reacties. Geef dan op z'n minst nog tekst en uitleg over dit hele gedoe, op deze manier maak je jezelf als label een lachertje. Jammer.
Staat voldoende uitgelegd in press release. Lezen is een kunst

Reactie is spot on. Uitleg waarom een label artiest x kiest en niet artiest y hoeft niet te komen, daar zullen ze al wel goed over nagedacht hebben. Vorig jaar hebben ze een stuk of 5-6 nieuwe talenten getekend, meer dan 1 was "onbekend" voor 99% van de scene, daar werd geen woord over gerept. Je mag er zeker van zijn dat DWX talenten (in breedste zin van het woord) hoog in hun vaandel dragen, of je dat nou gelooft of niet. Tekenen bij een label wil niet per se "instant fame" betekenen, daar moet één ieder zelf hard voor werken. Het is louter een springplank waarop een artiest zich kan ontplooien. Doet hij (of zij) er niets voor, dan houdt het ook wel vrij snel op.