R
Hardtraxx Veteran
4240 posts member since 2010
last seen May 2025
Voor een grote zak geld is iedereen omkoopbaar. Zou me niks verbazen als papa alles betaald.
K
Ramirez wrote:Zou me niks verbazen als papa alles betaald.
Heb je hier info over of is dit uit de lucht gegrepen?
Hardtraxxer
623 posts member since 2010
last seen May 2026
Ik denk dat Ramirez bedoelt: 'uit papa's portemonnee gegrepen'
K
Luca77 wrote:Ik denk dat Ramirez bedoelt: 'uit papa's portemonnee gegrepen'
Ja dat snap ik maar heeft zij rijke ouders dan?
R
Hardtraxx Veteran
4240 posts member since 2010
last seen May 2025
Kiloknaller wrote:
Men weet nooit hoe een koe een haas vangt.
Hardtraxx Veteran
4354 posts member since 2011
last seen Jan 2016
Ramirez wrote:
Kiloknaller wrote:
Men weet nooit hoe een koe een haas vangt.
dat zou per ongeluk moeten gaan gezien een haas wel 75 Kmpu haalt
B
Hardtraxx Veteran
4098 posts member since 2012
last seen 12 days ago
http://alive-at-night.com/are-labels-ig ... d-respect/

Zo, sterk artikel

Vind het ook mooi om te zien dat veel mensen in de scene de mond snoeren van dat gefrustreerde internet volk.
K
Basshunterzz wrote:http://alive-at-night.com/are-labels-ignoring-so-called-talents-discussing-mandy-and-respect/

Zo, sterk artikel

Vind het ook mooi om te zien dat veel mensen in de scene de mond snoeren van dat gefrustreerde internet volk.
Zeker een sterk artikel alleen is het een samenvatting van alle positieve / normale reacties die gegeven zijn gister. En het is - als je in de scene zit - ook niet handig om maximaal negatief los te gaan op zo'n bericht hé ;)
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Is dat geschreven door Qre8tive? Het hele artikel is gebaseerd op fatsoensnormen die werden overtreden maar gaat totaal voorbij aan de vraag waarom zij daar getekend werd, en waarom zei op deze manier gepresenteerd werd. Zoals gezegd zelf geen belang hierin, gewoon oprecht verbaasd. Ik vind dat je als label als je een dusdanig iemand presenteert zonder preview/setjes/noemenswaardige boekingen je dit gewoon zelf in de hand werkt.
The only way to change the music scene is by loving and sharing music you care about and not paying attention to the stuff that you don’t like. If you don’t like Mandy, then don’t attend her gigs and don’t follow her on social media. It’s as easy as that.
As I am one of the people that enjoy reading opinions yet still having the personal strength to make up my own mind, I couldn’t resist to scroll down and check what people had to say about this brand-new signing.
Wie schrijft dat man? :lol: omdat ik het leuk vind om meningen te lezen maar ook een de persoonlijke kracht heb om mijn eigen mening te vormen kon ik de weerleiding niet weerstaan om te kijken wat andere mensen (het plebs) te zeggen hadden.

Image

Gewoon raar. Raar om een artiest te presenteren op een muzieklabel zonder dat er iets te luisteren valt. Reacties vervolgens krampachtig en buiten proportioneel. Zo moeilijk is t allemaal echt niet.
Hardtraxx Elite
2642 posts member since 2011
last seen 12 days ago
Om hier even op in te haken:
what makes her any different than all the other male artists that are being ghost-produced, receiving help from a (ghost) producer or announced as a ‘project’?
Ik denk dat dat komt doordat bij andere acts de DJ vaak wordt gekozen vanwege zijn DJ skills (Pitcher, Anarchist), waar Mandy lijkt te zijn gekozen om haar uiterlijk.
Acts met ghostproducer waarbij het om het uiterlijk lijkt te gaan (Warface LIVE, Mandy) worden hier vaak minder gewaardeerd. Dus volgens mij heeft het niet zozeer te maken met het feit dat ze vrouwelijk is, maar meer omdat het om de show lijkt te gaan ipv om de muziek.

Maargoed, misschien kan ze prima draaien/het publiek meekrijgen/een leuke sfeer neerzetten. De tijd zal het leren. :thumbup:
K
Uit het Q&A topic:

Q2: Wat denk je van dit document over Scantraxx?

http://we.tl/5U9qPrF41u

Nog nooit gezien maar jezus :huh:
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 10 days ago
Kiloknaller wrote:Uit het Q&A topic:

Q2: Wat denk je van dit document over Scantraxx?

http://we.tl/5U9qPrF41u

Nog nooit gezien maar jezus :huh:
Alles behalve een WJD though, ding is al jaren oud :P
Hardtraxx Veteran
7269 posts member since 2013
last seen 20 days ago
Die Scull was/is helemaal doorgeslagen idd.
Hardtraxx Veteran
17992 posts member since 2010
last seen Aug 2025
"Sterk artikel" :lol:
M
Hardtraxx Veteran
14187 posts member since 2013
Rebourne wrote:Working on a very special anthem for a big festival this summer! ‪#‎hardstyle‬
Hardtraxx Veteran
17572 posts member since 2010
last seen 6 hours ago
Ken dat document niet, waar gaat het precies over? Heb niet zo'n zin om het hele bericht door te lezen als ik heel eerlijk ben, maar ben toch wel redelijk nieuwsgierig.
P
Hardtraxx Addict
1880 posts member since 2011
last seen Jun 2026
Rickzel wrote:Ken dat document niet, waar gaat het precies over? Heb niet zo'n zin om het hele bericht door te lezen als ik heel eerlijk ben, maar ben toch wel redelijk nieuwsgierig.
Zielig ventje dat loopt te huilen. Stuk over hoe Q-Dance zaken doet en zijn fittie met hhz.
Hardtraxx Elite
2642 posts member since 2011
last seen 12 days ago
Dat artikel van ScuL/GHF doet ook alles voor als feiten, maar het is zó amateuristisch en subjectief geschreven allemaal dat je het met een aantal kilo zout moet nemen :P
Hardtraxx Veteran
5671 posts member since 2013
last seen Aug 2024
For this months podcast, I need YOUR help!
I’m mixing a special Classics edition. Which Early Hardstyle track (2004-2011) MUST be in there? Help me out here smile-emoticon! SHOOTTT
brennan heart op Facebook
https://www.facebook.com/djbrennanheart ... permPage=1
Hardtraxx Veteran
6775 posts member since 2014
last seen 3 hours ago
Met het grootse nieuws dat AVIO Records weer op volle toeren draait en een splinternieuw album dat gratis te downloaden is, vonden wij het de hoogste tijd om AVIO (Alphaverb and Intractable One) wat vragen te stellen!
http://hardnews.nl/interview-met-avio-a ... 2/?lang=nl
Hardtraxx Veteran
7274 posts member since 2009
last seen 27 minutes ago
Broken Balance wrote:Dus TL;DR

Ze zit daar om haar looks en omdat DWX echt alles wat los en vast zit op hun label pleuren. En mensen zijn daar verbaast over?
Gebeurt al jaren dit.
Jep en ook al jaren gebeurt het dat mensen er verschrikkelijk over vallen.
Ja het is niet eerlijk, nee je kan er niks aan doen. Wat mij betreft verspilde energie om dit in je kostbare vrije tijd op internet te gaan afbranden.
Hardtraxx Addict
1506 posts member since 2014
last seen Oct 2016
Q-Base trailer:

View on YouTube
Hardtraxx Veteran
7367 posts member since 2014
last seen 5 days ago
Theracords host de Xtra Raw op Q-Base
Ruthless host de freestyle
Last edited by Chroman on 08 May 2015 17:02, edited 1 time in total.
M
Hardtraxx Addict
1979 posts member since 2011
last seen Jun 2026
Chroman wrote:Theracords host de Xtra Raw op Q-Base
Dat en de Paradox stage word: :yay: :yay:
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 10 days ago
Website. Wat is nou weer Industrial Raw...