Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 2275, 2276, 2277, 2278, 2279, 2280, 2281 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2015 17:02 

Hardtraxx Addict

inb4 sudden "fame" breakdown.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2015 17:31 

Hardtraxxer

Qre8ive schreef:
Je moet kansen creëren en niet wachten tot je een kans krijgt ;). .

Hier sluit ik me ook bij aan. Ze heeft de kans gekregen, door de goede contacten of whatever en misschien leek het haar leuk om dj te zijn en voor een massive podia te staan. Ze zag het en heeft die kans gegrepen. HT kijkt het zoals Timothy zei op een muzikaal standpunt, maar onze mening verschillen dan die van haar. Miss gaat ze ook als deetox later produceren en proberen een naam van haarzelf te maken in de ''producer'' scene. Deetox heeft een naam gekregen vanwege haar lekkere sets maar ook door haar ''ghostproduced'' tracks . Mandy heeft haarzelf nog niet eens kunnen bewijzen, wie weet is het wat?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2015 17:36 

Artiest

Frijolrojo schreef:
Deetox heeft een naam gekregen vanwege haar lekkere sets maar ook door haar ''ghostproduced'' tracks.

Ik weet niet waar jij je info vandaan haalt maar er heeft nog nooit iemand iets voor mij gemaakt!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2015 17:38 

Hardtraxxer

Deetox schreef:
Frijolrojo schreef:
Deetox heeft een naam gekregen vanwege haar lekkere sets maar ook door haar ''ghostproduced'' tracks.

Ik weet niet waar jij je info vandaan haalt maar er heeft nog nooit iemand iets voor mij gemaakt!!

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2015 17:39 

Hardtraxxer

Deetox schreef:
Frijolrojo schreef:

ik dacht in een interview te hebben gehoord, dat je de laatste jaar echt druk bezig bent geweest om veel te leren in de studio om voor jezelf dingen te produceren, ik nam aan dat je wat hulp kreeg bij je oude tracks. Mijn excuses dan haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2015 17:41 

Hardtraxx Veteran

Hey Diana wat vind jij van de Mandy-situatie?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2015 17:46 

Hardtraxx Veteran

Poeh wat wordt er een boel schandaligs geroepen op het internet. (vooral Facebook is genadeloos). Heb best met haar te doen. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2015 17:46 

Donateur

Qre8ive schreef:
Daarom zeg ik als je echt interessant bent voor een label als Dirty Workz en je stuurt een demo op dan kom je er echt wel.

Jup, alleen als je knap en vrouwelijk bent (bijvoorbeeld) sneller, en dat is waar mensen in dit geval over struikelen. Ik beweer ook niet dat project Mandy nooit wat kan worden, ik snap gewoon de verbazing van mensen wel. Er is nauwelijks materiaal om te beoordelen.

Heb het destijds ook in dat DefQon topic gepost. Waarom zou je als label iemand contracteren zonder daarbij enig materiaal weg te geven. Dan is het toch logisch dat je gelijk alle schijn tegen je opwekt. Iedereen focust zich nu alleen maar op het uiterlijk van die chick. Ik begrijp niet waarom je als (muziek!!!!!)label niet ff wacht tot er degelijk materiaal is om te presenteren, los van het feit dat het dan nog geghost wordt.

Zelfde verhaal (volgens mij) destijds met AoR, iedereen wist dat het een mattie van wat MiM gasten was. Presenteer je zo iemand zonder tracks/setjes dus in het verleden behaalde resultaten dan geef je mensen alleen maar de kans om verbaasd te zijn.

Komt allemaal maar op mij over of iemand per ongeluk op enter heeft gedrukt ofzo ergens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2015 17:48 

Hardtraxx Elite

Qre8ive schreef:
Daarom zeg ik als je echt interessant bent voor een label als Dirty Workz en je stuurt een demo op dan kom je er echt wel.

Of een foto in dit geval :whistle:

Maar even serieus Qre8ive: Wanneer heb jij voor het laatst meegemaakt dat er een vrouwelijke artiest - eentje die er niet leuk uitzag - vanuit het niets op een groot label/feest kwam? Precies.

Bijna alle vrouwelijke artiesten in deze scene worden ingezet als marketingmiddel en dat vind ik schrijnend. Zoals gezegd is het vanuit commercieel oogpunt heel begrijpelijk (aangezien het gros van het publiek mannelijk is), maar de gemiddelde feminist moet het toch met me eens zijn dat deze objectificatie van vrouwen ongewenst is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2015 17:51 

Artiest

Frijolrojo schreef:
Deetox schreef:
Frijolrojo schreef:

ik dacht in een interview te hebben gehoord, dat je de laatste jaar echt druk bezig bent geweest om veel te leren in te studio om voor jezelf dingen te produceren, ik nam aan dat je wat hulp kreeg bij je oude tracks. Mijn excuses dan haha

Daarmee bedoelde ik dat ik me meer ging rechten op nieuwe dingen leren ipv focussen op tracks produceren, ik kwam een beetje stil te staan zeg maar. Een track bouwen van A tot Z kan iedereen wel leren, daarnaast is er alleen nog zoveel te leren en daar ben ik laatste tijd veel mee bezig! Ik reageerde miss beetje bot, maar ik heb er heelveel tijd en geld in gestoken om het wel alleen te doen en dan steekt het best wel als je zoiets leest :)

Hardtraxx Veteran

Volgens mij is het heel simpel waarom iedereen zo overdreven lullig/beledigend reageert.
Punt 1, bijna niemand kent haar en ze zit opeens op DWX zonder maar enige track te hebben gemaakt(correct me if I'm wrong)
Punt 2, het is een vrouw.

Ik zeg niet dat ik het met bovenstaande eens ben, maar zo reageren mensen nu eenmaal hoe triest dat ook mag zijn. Dan moet je als DWX ook niet zeiken over die reacties. Als ik kijk naar een paar andere gasten die niet opgepakt worden zoals Demolite/Electronic Vibes/Timekeeperz/Udex vind ik dan een zeer gemiste kans.

Donateur

Je zit ook verstrikt midden in een verhaal waarin je aan de ene kant aangeeft dat lekkere vrouwen marketing technisch gezien slim zijn, maar aan de andere kant geef je aan dat iedereen een eerlijke kans krijgt (of kan creëren). Dit spreekt elkaar op marketing technisch niveau zo ziek tegen dat het niet eens in de BCG past.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2015 17:53 

Donateur

Deetox schreef:
maar ik heb er heelveel tijd en geld in gestoken om het wel alleen te doen en dan steekt het best wel als je zoiets leest :)

Die (oprechte) verbazing die jij omschrijft is exact hetzelfde wat hier en op fb gebeurt, maar dan bij mensen zonder een direct belang. Zonder dat ik mij gepasseerd voel (ben geen djproducer) vraag ik mij hardop af waarom zij getekend wordt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2015 17:59 

Artiest

Zygoma schreef:
Als een autochtoon en een allochtoon exact dezelfde CV insturen naar 1000 werkgevers en de autochtoon vervolgens 3x zoveel uitnodigingen krijgt voor een sollicitatiegesprek, wordt iedereen gek en schreeuwt iedereen dat Grondwet Artikel 1 wordt geschonden. Dit is precies hetzelfde verhaal.

Hoezo is het dan wel normaal dat mensen bij een nieuwe vrouwelijke DJ meteen de conclusie trekken dat ze wel een ghostproducer zal hebben en alleen vanwege haar looks getekend is? Als iets racistisch is in dit verhaal...
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2015 18:01 

Hardtraxx Veteran

Wel vreemd dat hier 2 pagina's vol staan met Mandy gezeik. Reqium was toch ook iemand waar niemand ooit wat van gehoord heeft, en ook ineens bij Fusion getekend heeft?

Anyway, ik wacht mijn oordeel even af tot er een preview van haar track online staat. Dan kunnen we pas beoordelen of dit haar eigen werk is of van een ghost.

Edit: Dit maakte ze een jaar geleden. Ik ben benieuwd hoe het nu klinkt, maar iemand die dit soort troep een jaar geleden nog maakte kan nooit zo hard gegroeid zijn dat ze nu getekend is bij DWX
http://www.reverbnation.com/playlist/vi ... t_3620718#

Edit 2: Ze heeft 7 mei 2013 haar eerste setje gedraaid en op Soundcloud gezet. https://www.facebook.com/mandy.scherper ... nref=story

Ook zet ze op haar persoonlijke facebook echt nooit een bericht dat ze aan het produceren is. Gevalletje ghost dus. Kansloos type. Zien we over 1 jaar niet meer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2015 18:03 

Donateur

Darycka schreef:
Hoezo is het dan wel normaal dat mensen bij een nieuwe vrouwelijke DJ meteen de conclusie trekken dat ze wel een ghostproducer zal hebben en alleen vanwege haar looks getekend is? Als iets racistisch is in dit verhaal...

Ik ga dit niet verdedigen, maar;

Stephanie
Korsakoff
Miss K8
Fanteria
Hardstyle Bitches
Gostosa

Deetox
Dagmar

Ik denk dat dit lijstje vrij veel invloed op die conclusie heeft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2015 18:04 

Artiest

Raven schreef:
Hey Diana wat vind jij van de Mandy-situatie?

Het heeft voor mij 2 kanten! Niet iedereen is geschikt voor produceren en dat geldt helemaal bij vrouwen. De gemiddelde vrouw zie ik gewoon niet de hele dag in een hokje achter de pc zitten. Er komt veel bij kijken als je met de grote DJ's wil meedoen. Als je dan wel graag DJ wil worden dan moet je al haast een ghostproducer nemen want met DJ skills kom je helaas ook niet ver meer tegenwoordig. Ik zit momenteel van 12:00 tot 00:00 in de studio, dus echt veel leven ernaast heb ik niet. En ik denk dat dat veel vrouwen tegen houdt. Enige wat voor mij het negatieve eraan is, is dat ik er dus heelveel tijd en geld in stop en dat het allemaal heel stroef loopt. Ik heb de keuze gemaakt om dit als fulltime job te doen dus ik moet er ook echt van leven. Als je dan dag in dag uit aan het ploeteren bent en het gaat heel langzaam en er komt ineens iemand die er eigenlijk niks voor hoeft te doen, dan is dat voor mij wel even eem drempel op mijn weg. Maar het lukt mij aardig tegenwoordig om het naast me neer te leggen en respect voor iedereen te hebben. Dat ik het zelf doe werpt uiteindelijk zijn vruchten af :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2015 18:08 

Hardtraxx Veteran

Thx, nette reactie. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2015 18:20 

Hardtraxxer

even terugvallend op een paar reacties terug met betrekking tot The Pitcher.
ik denk dat het ghostproducen dat bij the pitcher gebeurt wel wordt geaccepteerd omdat dat is ontstaan nog voordat dj's en muziek echt een product zijn geworden. tegenwoordig is dat heel anders en stampen ze de nieuwe acts zo uit de grond
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2015 18:22 

The Pitcher komt er dan ook echt voor uit in tegenstelling tot sommige artiesten :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2015 18:30 

Hardtraxx Elite

Darycka schreef:
Zygoma schreef:
Als een autochtoon en een allochtoon exact dezelfde CV insturen naar 1000 werkgevers en de autochtoon vervolgens 3x zoveel uitnodigingen krijgt voor een sollicitatiegesprek, wordt iedereen gek en schreeuwt iedereen dat Grondwet Artikel 1 wordt geschonden. Dit is precies hetzelfde verhaal.

Ten eerste: "racisme" is discriminatie op basis van ras, niet geslacht. Check je definities voor je je in een discussie mengt. :thumbup:

Ten tweede: nee, mensen trekken die conclusie niet puur omdat ze een vrouw is.

Je kunt een nieuwe act in het leven roepen op je grote label om verschillende redenen:
1) sterke producties
2) sterk mixwerk met eventueel een ghostproducer zodat er ook tracks voor het alias zijn
3) show/uiterlijk vertoon

Aangezien mensen nog geen hoogstaande producties van haar gehoord hebben, het mixwerk niet uitzonderlijk is en Mandy er best appetijtelijk uitziet, vind ik het een redelijk plausibele verklaring dat madam bij DWX zit om reden nummer 3.

Uitgerekend jij (als lid van D-Verze) zou moeten weten hoe veel werk het normaal gesproken kost om door te breken en dat hier dus zeer waarschijnlijk wel degelijk sprake is van (positieve) discriminatie. >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2015 18:43 

Donateur

Qre8ive schreef:
Connecties :) als je maar bevriend bent (en je hoeft nog niet eens sex met ze te hebben) met de juiste personen dan kan zoiets geregeld worden.

Een combinatie dus van relaties/talent ja. De vraag is in hoeverre die combinatie in gevallen als deze juist verdeeld is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2015 18:52 

Hardtraxxer

Gefeliciteerd Mandy. Veel succes en ik ga je checken op Defqon als ik eraan denk :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2015 19:05 

Hardtraxx Veteran

Weet niet of we nu te lang doorgaan over hetzelfde onderwerp in het wjd topic

maar eerste preview van Mandy:

https://www.youtube.com/watch?t=113&v=wYsrx3y9R-4

Vind er niet veel aan :P Maargoed
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2015 19:11 

Hardtraxx Addict

Ik vind het best een dikke plaat, leuke melodie :) Kick's lijken wel veel op hard driver :P
Vorige  1 ... 2275, 2276, 2277, 2278, 2279, 2280, 2281 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen