Qre8ive schreef:
En daarom moeten mensen zo'n persoon als Mandy maar een slet noemen die alles en iedereen neukt om het voor elkaar te krijgen?
Weet ik niet, ik hoop dat je mij niet verantwoordelijk houd?
Qre8ive schreef:
Lijkt me niet... als iemand overigens ECHT interessant is maar nergens aan de bak komt doen ze zelf iets fout, of zijn ze toch niet zo interessant als je denkt

Ja Qre8ive ervan uitgaande dat iedereen dus dezelfde kansen krijgt, en dat is nu precies wat heel veel mensen zich in dit geval (hardop/onbeleefd) afvragen. Snap je het nu echt niet of probeer je je gewoon expres zo vlak mogelijk te houden?
Citaat:
Heb je overigens namen van mensen die ECHT interessant zijn (ook voor een commercieel label als Dirty Workz)? Ben wel benieuwd gezien ik zelf niemand kan benoemen die dat momenteel is en nog niet bij een label zit.
Ziehier het probleem. Jij snapt het vanuit commercieel standpunt. Hier op HT zitten vrij veel mensen die het uit muzikaal oogpunt willen bekijken. Dan klopt het dus vooralsnog niet. Jij probeert blikjes cola te verkopen ik wil muzikaal tevreden worden gesteld. Jij bekijkt alles vanuit een marketing oogpunt (doe je vaker), daar is niets mis mee maar het is raar als je de verbazing muzikaal gezien niet snapt.