Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 2274, 2275, 2276, 2277, 2278, 2279, 2280 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2015 15:31 

tjakevladze schreef:
Die reacties op facebook.

De positieve reacties zijn serieus op één hand te tellen.. En er zijn toch flink wat reacties xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2015 15:38 

Hardtraxx Addict

DWX gaat ook slecht met die reacties om joh.
Ze reageren echt als een stel pubers.

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2015 15:40 

Hardtraxx Veteran

Er staat in het ''persbericht'': This feisty chick will be the face of Mandy

Dan is het toch gewoon een gevalletje The Pitcher? Ze zijn er in ieder geval open over.

Het is geen kwestie Gostosa of zoals Stephanie nu bij Scantraxx

Mandy = Korsakoff van de Hardstyle :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2015 15:46 

17 jaar!? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2015 15:47 

stefaneke schreef:
17 jaar!? :lol:

Wtf ik merk het nu pas op :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2015 15:49 

Hardtraxx Elite

Als een autochtoon en een allochtoon exact dezelfde CV insturen naar 1000 werkgevers en de autochtoon vervolgens 3x zoveel uitnodigingen krijgt voor een sollicitatiegesprek, wordt iedereen gek en schreeuwt iedereen dat Grondwet Artikel 1 wordt geschonden. Dit is precies hetzelfde verhaal.

Ze heeft dit contract niet gekregen op basis van haar vaardigheden, maar op basis van haar geslacht/uiterlijk. Dat is het punt waar velen over vallen. (Ikzelf ook.)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2015 15:52 

ErikZ schreef:
Er staat in het ''persbericht'': This feisty chick will be the face of Mandy

Dan is het toch gewoon een gevalletje The Pitcher? Ze zijn er in ieder geval open over.

Het is geen kwestie Gostosa of zoals Stephanie nu bij Scantraxx

Mandy = Korsakoff van de Hardstyle :thumbup:

Juist. Dit is gewoon een manier voor Hard Driver zodat ie wat veiliger kan experimenteren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2015 15:53 

Hardtraxx Veteran

Zygoma schreef:
Ze heeft dit contract niet gekregen op basis van haar vaardigheden, maar op basis van haar geslacht/uiterlijk. Dat is het punt waar velen over vallen. (Ikzelf ook.)

En is dit een reden voor sommigen om haar daarop aan te pakken en te zeggen dat ze zich een weg omhoog loopt te neuken, zelfs wetende dat ze nog niet eens meerderjarig is? Sorry maar dat is echt nog triester dan welke reactie dan ook :/
Zij kan dr toch ook niks aan doen dat ze er goed uitziet. Wat moet ze dan doen, zeggen tegen al die festivals of tegen DWX dat ze het niet wil? xd Kom op man..
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2015 15:55 

Hardtraxx Addict

pecola-tje schreef:
Zygoma schreef:

En is dit een reden voor sommigen om haar daarop aan te pakken en te zeggen dat ze zich een weg omhoog loopt te neuken, zelfs wetende dat ze nog niet eens meerderjarig is? Sorry maar dat is echt nog triester dan welke reactie dan ook :/
Zij kan dr toch ook niks aan doen dat ze er goed uitziet. Wat moet ze dan doen, zeggen tegen al die festivals of tegen DWX dat ze het niet wil? xd Kom op man..

Volgens mij zijn de mensen ook niet zo boos op MANDY zelf, maar meer op DWX dat zij dit soort zaken supporten/creeeren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2015 16:00 

Hardtraxx Veteran

Die mensen hoor je nooit wanneer een gast bij een label wordt gecontracteerd waarvan we ook wel weten dat hij een ghost producer onder zich heeft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2015 16:02 

Hardtraxx Veteran

Mwa, vind het triest. Requiem heeft bijvoorbeeld toch ook eerlijk aangegeven dat hij hulp krijgt bij het produceren. Dat kan nu bij haar ook gaan komen, dat meisje is pas 17. Wie weet hoeveel die over 2 jaar al wel niet geleerd kan hebben.

En al zou ze het produceren niet leren, dan heb je idd nog steeds gewoon een vrouwelijke versie van The Pitcher (of Warface, die het produceren overlaat aan Triax)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2015 16:16 

Donateur

Hoe kun je dat nou beweren :lol: , dat is hier dus echt altijd al een issue geweest. Of het nou te begrijpen valt of niet. Wat een onzin dat het bij mannen ineens veelal geaccepteerd wordt. Lees ff terug hoe dat met Titan ging hier anders als je hier nog niet zo lang komt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2015 16:18 

Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
Hoe kun je dat nou beweren :lol: , dat is hier dus echt altijd al een issue geweest. Of het nou te begrijpen valt of niet. Wat een onzin dat het bij mannen ineens veelal geaccepteerd wordt. Lees ff terug hoe dat met Titan ging hier anders als je hier nog niet zo lang komt.

Zodra er hier bekend wordt dat er een nieuwe vrouwelijke DJ is gaat het al van:

'die heeft zich omhoog geneukt'
'is er alleen voor de looks'
'kan niks'
'heeft vast een ghost producer'

En van die kleuters die op FB zetten: 'hoeveel van jullie heeft ze moeten pijpen @dirtyworkz' :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2015 16:29 

Donateur

Basshunterzz schreef:
TiMOTHYb schreef:

'kan niks'

En van die kleuters die op FB zetten: 'hoeveel van jullie heeft ze moeten pijpen @dirtyworkz' :sick:

Je zegt hier heel iets anders hoor. 'Die mensen' hoorde je namelijk in alle gevallen in het verleden hier.
Basshunterzz schreef:
Die mensen hoor je nooit wanneer een gast bij een label wordt gecontracteerd waarvan we ook wel weten dat hij een ghost producer onder zich heeft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2015 16:29 

Hardtraxx Elite

TiMOTHYb schreef:

Maar The Pitcher doet niemand moeilijk over?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2015 16:30 

Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
Basshunterzz schreef:
TiMOTHYb schreef:

'kan niks'

Je zegt hier heel iets anders hoor. 'Die mensen' hoorde je namelijk in alle gevallen in het verleden hier.
Basshunterzz schreef:

Waarom wordt The Pitcher dan zo aanbeden hier? Als mensen dat ghost producen zo kut vinden, waarom dan in een keer niet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2015 16:33 

Hardtraxx Veteran

The Pitcher is een ander verhaal, die is er tenminste open over. En verder is The Pitcher hetzelfde als Warface, 1 producer en 1 dj, naja de dj werkt dan soms ook mee in de studio.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2015 16:35 

Donateur

Ik denk omdat The Pitcher tyfusveel vette (eigen) platen draaide gecombineerd met openheid over het ghosten waardoor mensen op een gegeven moment zoiets hadden van oke supervette sets/platen, platen gemaakt door iemand anders.

Nu denk ik ze heeft geen platen, aardig setje (wat iedereen kan mixen) en anderen voegen daar nog bij dat ze een vrouw is (liefst zo grof mogelijke bewoording). Ik kan niet zeggen dat ik de scepsis hierom niet begrijp hoor. Als een label iemand boekt op basis van wat voor de massa onduidelijk is krijg je vragen ja. Raar he.

Oh en ik denk dat Pollendude spontaan hoofdpijn krijgt van je vergelijking :P

Setje is trouwens qua tracklist nog wel aardig ook. Hoor nog af en toe een tease ook. Geen overmaat aan lollerrawstylecore in ieder geval. Ik ga dr checken!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2015 16:36 

Hardtraxx Veteran

Dus als Mandy zegt: 'ik heb een ghost producer'. Dan kan het in een keer wel, heel scheef weer xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2015 16:36 

Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
Ik denk omdat The Pitcher tyfusveel vette (eigen) platen draaide gecombineerd met openheid over het ghosten waardoor mensen op een gegeven moment zoiets hadden van oke supervette sets/platen, platen gemaakt door iemand anders.

Nu denk ik ze heeft geen platen, aardig setje (wat iedereen kan mixen) en anderen voegen daar nog bij dat ze een vrouw is (liefst zo grof mogelijke bewoording). Ik kan niet zeggen dat ik de scepsis hierom niet begrijp hoor. Als een label iemand boekt op basis van wat voor de massa onduidelijk is krijg je vragen ja. Raar he.

Oh en ik denk dat Pollendude spontaan hoofdpijn krijgt van je vergelijking :P

Het ging mij meer om het Ghost producer verhaal ;) Ik vergelijk nergens hem met Mandy
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2015 16:37 

Qre8ive schreef:
The Pitcher heeft niet echt een ghost producer :). The Pitcher is gewoon een act tussen een DJ en een Producer wat openlijk verteld word. Maar goed, een ghost producer is precies hetzelfde alleen zeg je het niet openlijk en zolang je als DJ niet gaat claimen dat je geen ghost producer hebt is daar ook niets mis mee denk ik :P

Bovendien zijn we niks naders gewend van The Pitcher. Dat project is al in 2004 ofzo gestart?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2015 16:37 

Donateur

Basshunterzz schreef:
Dus als Mandy zegt: 'ik heb een ghost producer'. Dan kan het in een keer wel, heel scheef weer xd

Nee, dan willen we nog eigen platen c.q. onderscheidende setjes zien. En zo niet dan begrijp ik ook niet goed waarom talent en getekend bij een label. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2015 16:49 

Qre8ive schreef:
stefaneke schreef:
Qre8ive schreef:
The Pitcher heeft niet echt een ghost producer :). The Pitcher is gewoon een act tussen een DJ en een Producer wat openlijk verteld word. Maar goed, een ghost producer is precies hetzelfde alleen zeg je het niet openlijk en zolang je als DJ niet gaat claimen dat je geen ghost producer hebt is daar ook niets mis mee denk ik :P

Bovendien zijn we niks naders gewend van The Pitcher. Dat project is al in 2004 ofzo gestart?

Sterker nog aan het begin was The Pitcher gewoon alleen Michel Pollen. Luc is er denk ik pas later bij gekomen om het DJ gedeelte op te pakken gezien Michel dat zelf niets vond om te doen maar het publiek het wel graag zag.

Ja dat bedoel ik :P. Toch in 2004 is hij gaan DJ'en?

Kan me herinneren gelezen te hebben dat Pollen op Q-Base 2005 zelf stond te draaien, maar het niks aan vond.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2015 16:54 

Donateur

Qre8ive schreef:
Waarom verwachten dat iemand eigen platen maakt, zelfs als diegene niet als producer neergezet wordt? Niet elke artiest is een producer en ook niet elke producer is een artiest.

En onderscheidend... ik heb de laatste jaren weinig nieuwe artiesten/producers/dj gezien die ECHT onderscheidend waren op een bekend label. Zelfs sommige artiesten/producers die al een tijdje bij bekende labels zitten zijn al niet meer onderscheidend en doen ook alleen maar meuk wat iedereen al doet...

Hahahaha ja is het kwartje gevallen? Dat is het probleem!!!!!

Er zijn zat mensen die niet bij een dergelijk label zitten en wel interessante(re) dingen doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2015 17:01 

Donateur

Qre8ive schreef:
En daarom moeten mensen zo'n persoon als Mandy maar een slet noemen die alles en iedereen neukt om het voor elkaar te krijgen?

Weet ik niet, ik hoop dat je mij niet verantwoordelijk houd?

Qre8ive schreef:
Lijkt me niet... als iemand overigens ECHT interessant is maar nergens aan de bak komt doen ze zelf iets fout, of zijn ze toch niet zo interessant als je denkt :)

Ja Qre8ive ervan uitgaande dat iedereen dus dezelfde kansen krijgt, en dat is nu precies wat heel veel mensen zich in dit geval (hardop/onbeleefd) afvragen. Snap je het nu echt niet of probeer je je gewoon expres zo vlak mogelijk te houden?

Citaat:
Heb je overigens namen van mensen die ECHT interessant zijn (ook voor een commercieel label als Dirty Workz)? Ben wel benieuwd gezien ik zelf niemand kan benoemen die dat momenteel is en nog niet bij een label zit.

Ziehier het probleem. Jij snapt het vanuit commercieel standpunt. Hier op HT zitten vrij veel mensen die het uit muzikaal oogpunt willen bekijken. Dan klopt het dus vooralsnog niet. Jij probeert blikjes cola te verkopen ik wil muzikaal tevreden worden gesteld. Jij bekijkt alles vanuit een marketing oogpunt (doe je vaker), daar is niets mis mee maar het is raar als je de verbazing muzikaal gezien niet snapt.
Vorige  1 ... 2274, 2275, 2276, 2277, 2278, 2279, 2280 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen