Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 2273, 2274, 2275, 2276, 2277, 2278, 2279 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2015 22:49 

Artiest

Destination schreef:
Vanwaar deze keuze als ik vragen mag? :)

Ik kreeg de keuze toen ik hoorde dat Theracords Bookings -> Limitless Agency ging worden en AVIO over zou nemen, om daar heen te gaan. Ikzelf merkte dat ik wat minder in het wat rauwere hokje (sorry hokje) pas dan veel Theracords collega's.. Ik voelde me er prima thuis maar ik denk dat ik veel meer tot mijn recht kom bij AVIO ^^

Ik kan lekker mijn ding blijven doen, maar verwacht dat ik meer kan opvallen en m'n ding kan doen bij AVIO
(en dat terwijl Theracords al zo heerlijk vrijheid geeft). :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2015 22:57 

Hardtraxx Veteran

Dus als ik het goed begrijp heeft Theracords nu ook AVIO zelf overgenomen? Als een soort dochter label? Of begrijp ik je verhaal verkeerd?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2015 23:09 

Artiest

J oey schreef:
Dus als ik het goed begrijp heeft Theracords nu ook AVIO zelf overgenomen? Als een soort dochter label? Of begrijp ik je verhaal verkeerd?

Niet echt als dochterlabel. Limitless Agency is het bestuur van Theracords én AVIO, dus artistmanagement, bookingmanagement etc. :)
Theracords en AVIO staan los van elkaar, maar bestuur (Limitless Agency) is hetzelfde, dat is de verbinding.
De labels zijn niet als "sub-" of "dochter-" label aan elkaar gelinkt :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2015 23:25 

Hardtraxx Elite

Duidelijk. Bedankt voor de uitleg :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2015 23:27 

Hardtraxx Veteran

Ah dan snap ik het, dankjewel. Ben benieuwd wat we nog van je kunnen verwachten dan! Vind Lagune en Move leuke plaatjes. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2015 23:30 

Artiest

J oey schreef:
Ah dan snap ik het, dankjewel. Ben benieuwd wat we nog van je kunnen verwachten dan! Vind Lagune en Move leuke plaatjes. ^^

Ben van plan om lekker door te timmeren :D
Heb al aardig wat WIP's liggen dus ik gok dat t wel goed gaat komen. Erg toffe reacties tot nu toe sowieso al, onwijs bedankt allemaal :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2015 23:31 

Hardtraxx Veteran

Zolang jij op deze manier door blijft gaan (en de rest van avio natuurlijk), gaan we nog een leuke tijd tegemoet :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2015 01:03 

Hardtraxx Veteran

Op deze manier AVIO nieuw leven in blazen en met artiesten als Blackburn en Aeros er bij (Ecstatic ken ik nog niet zo) vind ik echt een hele goeie stap! Heel benieuwd naar het album (nog niet naar geluisterd) en naar wat er in de toekomst nog komt :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2015 08:51 

Hardtraxx Veteran

Als het maar wel tegoeden komt van de boekingen want mannen als Blackburn en Aeros draaien altijd fijne setjes. En een kans om oude namen die ik tot nu toe nog nooit live heb gezien mee te mogen maken. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2015 10:39 

Hardtraxxer

Er 1 iemand weg is bij Moridin. Foto's op facebook waren eerst ook altijd met z'n 4en, nu niet meer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2015 10:47 

Hardtraxx Addict

Partofthehard schreef:
Er 1 iemand weg is bij Moridin. Foto's op facebook waren eerst ook altijd met z'n 4en, nu niet meer.

Shizzler staat niet meer op de foto :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2015 10:58 

Hardtraxx Veteran

RTM93 schreef:
Als het maar wel tegoeden komt van de boekingen want mannen als Blackburn en Aeros draaien altijd fijne setjes. En een kans om oude namen die ik tot nu toe nog nooit live heb gezien mee te mogen maken. :thumbup:

Denk dat ze op deze manier juist vaker geboekt worden, ze onderscheiden zich nu juist omdat ze met z'n 5en op een klein labeltje zitten ipv met z'n 20en op een hoop bij Theracords.

En dat nieuwe management zou vast ook wel helpen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2015 11:49 

Hardtraxx Veteran

Warface & E-Force maken een track samen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2015 11:50 

Hardtraxx Addict

Punthoofd schreef:
@Phase2

Ik denk dat je niet helemaal begreep wat ik ermee bedoelde..
Mijn mening is dat ik iemand meer waardeer wanneer het een goede producers is dan wanneer iemand een goede dj is..

Ik had het ook over een feest. Wat heb je er aan dat op een feest een goede producer slecht staat te draaien. Dan heb je meer aan een goede dj waar de tracks door een ander worden gemaakt. Dat je produceren meer waardeert dan draaien had verder niets met mijn punt te maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2015 12:23 

Hardtraxx Veteran

iMark schreef:
Warface & E-Force maken een track samen.

Al eerder vermeld
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2015 14:33 

Hardtraxxer

Citaat:
DWX Update welcomes: MANDY !
Young, gorgeous and ready to show the world her dedication for the style we all love. Mandy has been on our radar for quite some time - blasting away on local and international events, standing her ground in an overly male market.
She may look sweet, but rest assured she’s as hard as a diamond!
Teaming up to transform her mindset into sound, this feisty chick will be the face of Mandy - ready to rock a festival near you!
Reset your mindset. Her number one style, Hardstyle is coming for you! Preview online tonight!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2015 14:42 

Hardtraxxer

Civitas schreef:
Citaat:
blablabla..!

Ben benieuwd wie voor dr gaat produceren :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2015 14:51 

Hardtraxx Veteran

dylanleijten schreef:
Civitas schreef:
Citaat:
blablabla..!

Ben benieuwd wie voor dr gaat produceren :huh:

In de wandelgangen heb ik al voor dit bericht Hard Driver voorbij horen komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2015 15:04 

Hardtraxx Veteran

Haha was te verwachten. Hebben we in ieder geval weer wat leuks achter de booth staan :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2015 15:07 

Hardtraxx Addict

Die reacties op facebook.
Mensen zijn er niet zo blij mee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2015 15:11 

Hardtraxx Elite

tjakevladze schreef:
Die reacties op facebook.
Mensen zijn er niet zo blij mee.

En terecht >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2015 15:22 

Donateur

Qre8ive schreef:
Voor zover ik gehoord heb kan Mandy in ieder geval gewoon een goeie set neerzetten, wat veel voorgaande gemaakt poppetjes nog niet eens fatsoenlijk voor elkaar kregen. Dat er dan iemand nu, nadat ze al 2-3 jaar in de scene rondhangt, voor haar plaatjes gaat maken boeit mij echt helemaal niets. Zolang ze straks maar niet ineens gaat verkondigen dat ze alles zelf doet en vervolgens alleen maar selfies voor spiegels op facebook zet :)

Set van DefQon was een goeie set ja? Zo goed om een hele rits talenten te laten zitten? Lekker wijf, oke. Leuk om naast te staan op een feest wellicht. Verscholen in een booth wordt het mij al een stuk minder interessant.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2015 15:26 

Hardtraxx Newbie

Zijn genoeg artiesten waar een ghost producer achter zit.. nog nooit een setje van haar gehoord dus ga er verder ook niet over oordelen zo.. leuk voor haar dat ze nu bij dwx update zit :)

De nieuwe website van Phuture Noize online is met daarop de release date + tracklist van het album
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2015 15:26 

Hardtraxx Veteran

Qre8ive schreef:
Want knappe vrouwen mogen niet geholpen worden door ghostproducers en zijn een schande voor de scene, maar als het een mannelijk iemand is dan is het geen probleem? :x

Maakt me geen ruk uit om wie het gaat, ik ben eigenlijk van mezelf uit al tegen ghost producers, maar áls iemand dan tot die stap over moet gaan, dan graag iemand met een exceptionele draaikwaliteit. Dit is zeldzaam tot afwezig tegenwoordig, ook bij dit popje. Daarnaast is zij op een andere manier op die plek gekomen dan vele andere, het is absoluut geen publiek geheim dat daar fysieke handelingen voor in ruil zijn gekomen.

Ik wil genoeg andere vingers wijzen naar mensen die het niet verdienen een podium te krijgen, maar die zijn nu niet relevant.

Qre8ive schreef:
Voor zover ik gehoord heb kan Mandy in ieder geval gewoon een goeie set neerzetten, wat veel voorgaande gemaakt poppetjes nog niet eens fatsoenlijk voor elkaar kregen.

Moet nog blijken. Heeft iemand haar al een keer live gehoord? Ken er genoeg die thuis een leuke pc set neer hebben kunnen zetten en er live niets van bakken. Maar goed, dit laat ik nog even in het midden. Sowieso is "goed" adhv die Defqon warm-up set al overtrokken, acceptabel is een betere benaming en dat is eigenlijk al niet waar je je op hoort te richten.

Qre8ive schreef:
vervolgens alleen maar selfies voor spiegels op facebook zet :)

Voor die stap ben je al te laat, zie Instagram
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2015 15:27 

Hardtraxx Veteran

Het internet is genadeloos.
Vorige  1 ... 2273, 2274, 2275, 2276, 2277, 2278, 2279 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen