Qre8ive schreef:
Want knappe vrouwen mogen niet geholpen worden door ghostproducers en zijn een schande voor de scene, maar als het een mannelijk iemand is dan is het geen probleem?

Maakt me geen ruk uit om wie het gaat, ik ben eigenlijk van mezelf uit al tegen ghost producers, maar áls iemand dan tot die stap over moet gaan, dan graag iemand met een exceptionele draaikwaliteit. Dit is zeldzaam tot afwezig tegenwoordig, ook bij dit popje. Daarnaast is zij op een andere manier op die plek gekomen dan vele andere, het is absoluut geen publiek geheim dat daar fysieke handelingen voor in ruil zijn gekomen.
Ik wil genoeg andere vingers wijzen naar mensen die het niet verdienen een podium te krijgen, maar die zijn nu niet relevant.
Qre8ive schreef:
Voor zover ik gehoord heb kan Mandy in ieder geval gewoon een goeie set neerzetten, wat veel voorgaande gemaakt poppetjes nog niet eens fatsoenlijk voor elkaar kregen.
Moet nog blijken. Heeft iemand haar al een keer live gehoord? Ken er genoeg die thuis een leuke pc set neer hebben kunnen zetten en er live niets van bakken. Maar goed, dit laat ik nog even in het midden. Sowieso is "goed" adhv die Defqon warm-up set al overtrokken, acceptabel is een betere benaming en dat is eigenlijk al niet waar je je op hoort te richten.
Qre8ive schreef:
vervolgens alleen maar selfies voor spiegels op facebook zet

Voor die stap ben je al te laat, zie Instagram