Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 2272, 2273, 2274, 2275, 2276, 2277, 2278 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2015 17:54 

Hardtraxxer

Henk-Jan schreef:
Wat heeft die vent op fb gezet dan?

Basshunterzz schreef:
http://alive-at-night.com/outlanders-on ... nt-online/
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2015 18:35 

Hardtraxx Addict

Punthoofd schreef:
Phase 2 schreef:

Outlander moet zichzelf ook niet zo aanstellen. Hij wordt niet geboekt en begint te huilen over artiesten die wel geboekt zijn, maar niet zelf produceren. Dat muziek door andere wordt geschreven dan een uitvoerende artiest is heel normaal eigenlijk. Is ook niets mis mee. Alleen bij dj's wordt het door sommige niet geaccepteerd. Ik heb liever een goede dj die niet zelf produceert dan een producer die niet kan draaien op een feest.

Sorry maar je laatste zinnetje spreekt me een beetje tegen..
- een goede dj, die niet kan produceren
- of een prodcer die niet kan draaien..

Als het een goede producer is vin ik dat belangrijker dan dat diegene ''goed'' kan draaien. Want laten we eerlijk zijn, tegenwoordig kan iedereen ''goed'' draaien..

Ik zie het precies zoals nu de discussie gevoerd wordt over jeugdloon.
Je betaald mensen met werkervaring ook meer dan mensen die het zelfde werk doen met minder werkervaring.
Zo zie ik het ook bijv. met een Deadmau5 of een outlander.. Ze zijn beter (in produceren) dan de gemiddelde producer, maar worden dmv de boekingen etc wel onder gesteld aan collega's die in hun ogen minder ''werkervaring'' hebben..

Punthoofd schreef:

Dat is ook waarom ik de quote van phase 2 aanhaalde.. omdat er een verschil is tussen een goede dj en een goede producer. En je een goede dj niet met een producer kan vergelijken..

Ik vergelijk een dj ook helemaal niet met een producer. Draaien en produceren zijn twee aparte zaken. Dus wat is de reden dat je mij aanhaalde?

Een dj wordt niet meer betaald om werkervaring. Werkervaring is totaal niet relevant voor een dj. De prijs is afhankelijk van de bekendheid. Deadmau5 wordt overigens niet onder gesteld qua boekingen hoor. Die heeft genoeg optredens en verdient echt een hoop.

Echt niet alle dj's kunnen goed draaien die op feesten staan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2015 18:35 

Hardtraxx Veteran

Cursusje omgaan met social media is op z'n plaats :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2015 18:53 

Hardtraxxer

Khadber schreef:
Misschien interessant voor mensen die oordoppen willen kopen: gisteren was er bij Kassa een review over goedkope oordoppen (alpine partyplugs en dergelijks). Ik weet niet hoe diepgaand deze review ging, want ik zapte er langs. Als je dus informatie wil over die oordoppen: kijk de aflevering van gisteren even terug, zit een beetje aan het eind.

Er is nu een korting van 15% op de partyplugs van alpine :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2015 19:05 

Hardtraxx Crew

Citaat:
The new Raw Hardstyle act Break Zero is the latest addition to Endymion's label Nightbreed Records!
Their first release "Pain" will be out on May the 21st.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2015 20:07 

Hardtraxx Veteran

wootum schreef:
Citaat:
The new Raw Hardstyle act Break Zero is the latest addition to Endymion's label Nightbreed Records!
Their first release "Pain" will be out on May the 21st.

Prankster en Synthax dus uit de Hardcorewereld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2015 20:34 

Hardtraxx Veteran

Uit nieuwschierigheid: stoppen ze dan ook definitief onder hun Hardcore alias of is het een bij dingetje?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2015 20:43 

Hardtraxx Veteran

@Outlander-discussie: Bij hardstyle draait het puur om maken/draaien wat de grote organisaties & labels willen, creatieve vrijheid is daar niet meer bij. Je ziet vele producers en/of labels leuk beginnen, maar verloop van tijd vormen ze zich toch naar de massa. Wat ben ik blij dat ik tegenwoordig mijn ei kwijt kan in een genre waar dit niet het geval is. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2015 20:46 

Hardtraxx Veteran

Khadber schreef:
Uit nieuwschierigheid: stoppen ze dan ook definitief onder hun Hardcore alias of is het een bij dingetje?

Denk dat het voor erbij is, vooral Synthax begint qua populariteit net aan de weg te timmeren. Maar ja, die hele TIH kliek lijkt al met de hardstyle bezig, dus het is geen verrassing. Zou als ik jullie was alleen geen verwachtingen hebben :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2015 20:57 

Hardtraxx Crew

Steffnov schreef:
Zou als ik jullie was alleen geen verwachtingen hebben :P

Ga daar verder nog niks over zeggen zonder wat gehoord te hebben. Maar er zijn tegenwoordig zo ontiegelijk veel artiesten, het wordt echt lastig om er tussenuit te springen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2015 22:01 

Hardtraxx Veteran

Edwinn schreef:
@Outlander-discussie: Bij hardstyle draait het puur om maken/draaien wat de grote organisaties & labels willen, creatieve vrijheid is daar niet meer bij. Je ziet vele producers en/of labels leuk beginnen, maar verloop van tijd vormen ze zich toch naar de massa. Wat ben ik blij dat ik tegenwoordig mijn ei kwijt kan in een genre waar dit niet het geval is. :)

En dat baseer jij op?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2015 22:04 

Hardtraxx Elite

Basshunterzz schreef:
Edwinn schreef:

En dat baseer jij op?

Line up op 95% van alle feesten ooit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2015 22:21 

Hardtraxx Veteran

DJ_Tim schreef:
Basshunterzz schreef:
Edwinn schreef:

En dat baseer jij op?

Line up op 95% van alle feesten ooit.

Ik heb het over dat een label bepaald wat een DJ maakt of draait.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2015 23:01 

Hardtraxx Veteran

Basshunterzz schreef:

Als ik kijk hoe sommige producers over de tijd "opeens" dramatisch zijn gaan produceren en een eenheidsworst zijn geworden op hun eigen labels...het zou me echt niet verbazen helaas.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2015 09:23 

Hardtraxx Addict

Steffnov schreef:
Basshunterzz schreef:

Als ik kijk hoe sommige producers over de tijd "opeens" dramatisch zijn gaan produceren en een eenheidsworst zijn geworden op hun eigen labels...het zou me echt niet verbazen helaas.

Is echt niet per definitie de schuld van de labels. Als een bepaald nummer succes heeft willen veel mensen dat proberen te evenaren. Dus ook producers veranderen. Dat heeft ook niet altijd te maken dat ze alleen maar aan het succes denken, maar ook dat ze een nummer zo goed vinden dat ze ook zoiets willen maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2015 10:23 

Hardtraxxer

@Phase2

Ik denk dat je niet helemaal begreep wat ik ermee bedoelde..
Mijn mening is dat ik iemand meer waardeer wanneer het een goede producers is dan wanneer iemand een goede dj is..
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2015 13:21 

Hardtraxx Elite

Er een collab van Warface en E-Force komt
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2015 13:27 

Hardtraxx Crew

Vanavond om 7 uur nieuws vanuit AVIO
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2015 19:04 

Donateur

Album dus. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2015 19:07 

Hardtraxx Veteran

AVIO returns to present its new, fresh and energetic hardstyle sound. With three new artists and of course the label founders, AVIO consists out of five acts ready to show you their vision on hardstyle: Aeros, Alphaverb, Blackburn, Ecstatic and Intractable One. A combination of well-known acts and fresh names, all with the common aim to create the future. By creating unity through diversity, we are ready to reshape the boundaries of hardstyle.We are AVIO. We create the future.

Aeros & Blackburn gaan dus van TC naar AVIO?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2015 19:16 

Hardtraxx Veteran

Afbeelding
Ja dus. Aeros ook verwacht ik dan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2015 19:19 

Artiest

J oey schreef:
Afbeelding
Ja dus. Aeros ook verwacht ik dan.

Klopt helemaal :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2015 19:51 

Hardtraxx Veteran

Vanwaar deze keuze als ik vragen mag? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2015 20:47 

Hardtraxx Veteran

Vet! Vind Blackburn veel beter bij AVIO passen dan Theracords. Heb altijd het idee gehad dat hij het ondergesneeuwde talent was daar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2015 21:01 

Hardtraxx Addict

Avio - Data Fragments gratis te downloaden is.

http://aviorecords.nl/downloads/data-fragments/
Vorige  1 ... 2272, 2273, 2274, 2275, 2276, 2277, 2278 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen