Henk-Jan wrote:Wat heeft die vent op fb gezet dan?
Basshunterzz wrote:http://alive-at-night.com/outlanders-on ... nt-online/
Henk-Jan wrote:Wat heeft die vent op fb gezet dan?
Basshunterzz wrote:http://alive-at-night.com/outlanders-on ... nt-online/
Punthoofd wrote:Sorry maar je laatste zinnetje spreekt me een beetje tegen..Phase 2 wrote:
Outlander moet zichzelf ook niet zo aanstellen. Hij wordt niet geboekt en begint te huilen over artiesten die wel geboekt zijn, maar niet zelf produceren. Dat muziek door andere wordt geschreven dan een uitvoerende artiest is heel normaal eigenlijk. Is ook niets mis mee. Alleen bij dj's wordt het door sommige niet geaccepteerd. Ik heb liever een goede dj die niet zelf produceert dan een producer die niet kan draaien op een feest.
- een goede dj, die niet kan produceren
- of een prodcer die niet kan draaien..
Als het een goede producer is vin ik dat belangrijker dan dat diegene ''goed'' kan draaien. Want laten we eerlijk zijn, tegenwoordig kan iedereen ''goed'' draaien..
Ik zie het precies zoals nu de discussie gevoerd wordt over jeugdloon.
Je betaald mensen met werkervaring ook meer dan mensen die het zelfde werk doen met minder werkervaring.
Zo zie ik het ook bijv. met een Deadmau5 of een outlander.. Ze zijn beter (in produceren) dan de gemiddelde producer, maar worden dmv de boekingen etc wel onder gesteld aan collega's die in hun ogen minder ''werkervaring'' hebben..
Ik vergelijk een dj ook helemaal niet met een producer. Draaien en produceren zijn twee aparte zaken. Dus wat is de reden dat je mij aanhaalde?Punthoofd wrote:
Dat is ook waarom ik de quote van phase 2 aanhaalde.. omdat er een verschil is tussen een goede dj en een goede producer. En je een goede dj niet met een producer kan vergelijken..
Khadber wrote:Misschien interessant voor mensen die oordoppen willen kopen: gisteren was er bij Kassa een review over goedkope oordoppen (alpine partyplugs en dergelijks). Ik weet niet hoe diepgaand deze review ging, want ik zapte er langs. Als je dus informatie wil over die oordoppen: kijk de aflevering van gisteren even terug, zit een beetje aan het eind.
The new Raw Hardstyle act Break Zero is the latest addition to Endymion's label Nightbreed Records!
Their first release "Pain" will be out on May the 21st.
Prankster en Synthax dus uit de Hardcorewereld.wootum wrote:The new Raw Hardstyle act Break Zero is the latest addition to Endymion's label Nightbreed Records!
Their first release "Pain" will be out on May the 21st.
Denk dat het voor erbij is, vooral Synthax begint qua populariteit net aan de weg te timmeren. Maar ja, die hele TIH kliek lijkt al met de hardstyle bezig, dus het is geen verrassing. Zou als ik jullie was alleen geen verwachtingen hebbenKhadber wrote:Uit nieuwschierigheid: stoppen ze dan ook definitief onder hun Hardcore alias of is het een bij dingetje?
Ga daar verder nog niks over zeggen zonder wat gehoord te hebben. Maar er zijn tegenwoordig zo ontiegelijk veel artiesten, het wordt echt lastig om er tussenuit te springen.Steffnov wrote:Zou als ik jullie was alleen geen verwachtingen hebben
En dat baseer jij op?Edwinn wrote:@Outlander-discussie: Bij hardstyle draait het puur om maken/draaien wat de grote organisaties & labels willen, creatieve vrijheid is daar niet meer bij. Je ziet vele producers en/of labels leuk beginnen, maar verloop van tijd vormen ze zich toch naar de massa. Wat ben ik blij dat ik tegenwoordig mijn ei kwijt kan in een genre waar dit niet het geval is.
Line up op 95% van alle feesten ooit.Basshunterzz wrote:En dat baseer jij op?Edwinn wrote:@Outlander-discussie: Bij hardstyle draait het puur om maken/draaien wat de grote organisaties & labels willen, creatieve vrijheid is daar niet meer bij. Je ziet vele producers en/of labels leuk beginnen, maar verloop van tijd vormen ze zich toch naar de massa. Wat ben ik blij dat ik tegenwoordig mijn ei kwijt kan in een genre waar dit niet het geval is.
Ik heb het over dat een label bepaald wat een DJ maakt of draait.DJ_Tim wrote:Line up op 95% van alle feesten ooit.Basshunterzz wrote:En dat baseer jij op?Edwinn wrote:@Outlander-discussie: Bij hardstyle draait het puur om maken/draaien wat de grote organisaties & labels willen, creatieve vrijheid is daar niet meer bij. Je ziet vele producers en/of labels leuk beginnen, maar verloop van tijd vormen ze zich toch naar de massa. Wat ben ik blij dat ik tegenwoordig mijn ei kwijt kan in een genre waar dit niet het geval is.
Als ik kijk hoe sommige producers over de tijd "opeens" dramatisch zijn gaan produceren en een eenheidsworst zijn geworden op hun eigen labels...het zou me echt niet verbazen helaas.Basshunterzz wrote:Ik heb het over dat een label bepaald wat een DJ maakt of draait.
Is echt niet per definitie de schuld van de labels. Als een bepaald nummer succes heeft willen veel mensen dat proberen te evenaren. Dus ook producers veranderen. Dat heeft ook niet altijd te maken dat ze alleen maar aan het succes denken, maar ook dat ze een nummer zo goed vinden dat ze ook zoiets willen maken.Steffnov wrote:Als ik kijk hoe sommige producers over de tijd "opeens" dramatisch zijn gaan produceren en een eenheidsworst zijn geworden op hun eigen labels...het zou me echt niet verbazen helaas.Basshunterzz wrote:Ik heb het over dat een label bepaald wat een DJ maakt of draait.
Klopt helemaalJ oey wrote:
Ja dus. Aeros ook verwacht ik dan.