Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 2271, 2272, 2273, 2274, 2275, 2276, 2277 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2015 11:32 

Hardtraxx Veteran

MDesiqn schreef:

Thanks! Zal ff de aflevering opzoeken en bekijken.
http://kassa.vara.nl/tv/afspeelpagina/f ... r/speel/1/
10:45 ongeveer de uitslag.

...want de link die ik neerzette was niet goed genoeg? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2015 12:32 

Hardtraxx Addict

The Skribbler schreef:
MDesiqn schreef:

Thanks! Zal ff de aflevering opzoeken en bekijken.
http://kassa.vara.nl/tv/afspeelpagina/f ... r/speel/1/
10:45 ongeveer de uitslag.

...want de link die ik neerzette was niet goed genoeg? :lol:

Jouw link kapte hem af toen de uitslag kwam :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2015 12:37 

Hardtraxx Veteran

Ok sorry... niet opgemerkt xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2015 12:58 

Hardtraxx Veteran

Kassa schreef:
Uitslag
Op de laatste plaats eindigen de doppen van NoNoise. Deze doppen scoren matig bij de testers. Het zijn de duurste doppen uit de test. Ze kosten bijna €20 per setje. Het geluid is vlak vinden veel testers. Daarnaast zijn de testers vooral ontevreden over het comfort, want de doppen zijn moeilijk in gebruik en zitten niet lekker.

De doppen van Pluggerz en ACS krijgen een voldoende. De doppen van Pluggerz jeuken, vinden de testers. Het geluid van de muziek vervlakt niet en de testers kunnen een gesprek voeren. De doppen van ACS krijg je in twee maten, dat is fijn vinden de testers. Het witte lipje om de doppen te verwijderen is handig, maar wel lelijk!

De winnende doppen krijgen een ruime voldoende. Dat zijn de Thunderplugs en de PartyPlug van Alpine. Beide winnende doppen zijn de goedkoopste doppen uit de test! De PartyPlug-doppen zitten lekker, vinden de testers, alle muzieklagen zijn te horen. De Thunderplugs zijn volgens de testers makkelijk in te doen en de bewaarkoker is handig. Het geluid vervlakt nauwelijks en wordt goed gefilterd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2015 13:08 

Hardtraxxer

provehito schreef:
Kassa schreef:
Uitslag
Op de laatste plaats eindigen de doppen van NoNoise. Deze doppen scoren matig bij de testers. Het zijn de duurste doppen uit de test. Ze kosten bijna €20 per setje. Het geluid is vlak vinden veel testers. Daarnaast zijn de testers vooral ontevreden over het comfort, want de doppen zijn moeilijk in gebruik en zitten niet lekker.

De doppen van Pluggerz en ACS krijgen een voldoende. De doppen van Pluggerz jeuken, vinden de testers. Het geluid van de muziek vervlakt niet en de testers kunnen een gesprek voeren. De doppen van ACS krijg je in twee maten, dat is fijn vinden de testers. Het witte lipje om de doppen te verwijderen is handig, maar wel lelijk!

De winnende doppen krijgen een ruime voldoende. Dat zijn de Thunderplugs en de PartyPlug van Alpine. Beide winnende doppen zijn de goedkoopste doppen uit de test! De PartyPlug-doppen zitten lekker, vinden de testers, alle muzieklagen zijn te horen. De Thunderplugs zijn volgens de testers makkelijk in te doen en de bewaarkoker is handig. Het geluid vervlakt nauwelijks en wordt goed gefilterd.

In die uitslag zie ik niets terug over hoeveel de doppen je oren nou daadwerkelijk beschermen, lijkt mij juist belangrijker als 'een lipje dat lelijk is' (ik heb de uitzending verder niet gekeken dus misschien dat ze daar wel wat meer aandacht eraan hebben besteed.)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2015 14:56 

Hardtraxx Veteran

Outlander op Insta

Citaat:
Promotors don't book me anymore because i'm "unprofessional" on social media. I'm not a puppet. I speak what's on my mind. Music business ain't a child care centre. I care about the truth. I worked very hard to achieve everything and i always been honest with my music. #sorrynotsorry
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2015 15:01 

Hardtraxx Veteran

Doet me denken aan Promo een tijdje terug op Twitter:

Citaat:
Naast publiek trekken en de sterren van de hemel draaien moet je als dj nu ook feesten promoten. Wat doen de promotors dan eigenlijk nog? Vandaag weer twee emails in de inbox met tig punten waar je als dj aan moet voldoen op je social media. Complete waanzin...
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2015 15:07 

Hardtraxx Veteran

http://alive-at-night.com/outlanders-on ... nt-online/

Ben het volledig eens met dit artikel. Kan best dat je pissig bent, en je mening geven is goed maar ga dat niet heel de tijd onder de aandacht brengen op Social Media en steek die frustratie gewoon in je muziek. Kinderachtig gedoe allemaal.
Daarnaast zal het echt niet alleen aan zijn gedrag op Social Media liggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2015 15:11 

Hardtraxx Addict

Sowieso eens met Promo.

Mitzinator schreef:
The Vision bezig is met een remix van WINMY?

https://www.facebook.com/TheVisionOfficial/videos/917160768344154/

Vet! :) Ben heel benieuwd :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2015 15:11 

Hardtraxx Veteran

provehito schreef:
Kassa schreef:
Uitslag

Voor dit stuk heb je een interview van de presentatrice met een expert op oorgebied. Die geeft nog wat verdere uitleg over de vorm van de doppen, eventuele gerapporteerde jeuk en dergelijke. Kijk gewoon even het filmpje zou ik zeggen :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2015 15:16 

Hardtraxxer

Basshunterzz schreef:
http://alive-at-night.com/outlanders-online-outbursts-is-it-okay-for-artists-to-rant-online/

Ben het volledig eens met dit artikel. Kan best dat je pissig bent, en je mening geven is goed maar ga dat niet heel de tijd onder de aandacht brengen op Social Media en steek die frustratie gewoon in je muziek. Kinderachtig gedoe allemaal.

Mwa ik vin het artikel een beetje raar uitgewerkt..
Ik kan me wel vinden in de houding van Outlander.. Want blijkbaar wordt je niet beoordeeld op de muziek die je naar buiten brengt, maar hoe je jezelf profileert naar je ''fanbase''. Het is een beschamende business (helaas).
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2015 15:25 

Ik snap Outlander z'n frustratie wel hoor. Hij heeft gewoon gelijk, mensen spenderen uren in hun studio en als je er dan niets voor terug krijgt is dat gewoon frustrerend, helemaal als je ziet dat mensen die er bijna geen moeite voor doen wel gewoon worden geboekt worden voor evenementen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2015 15:29 

Hardtraxx Veteran

Maar daarnaast kiest hij er deels zelf voor minder commerciele hardstyle te maken (ik bedoel, hij is best experimenteel, het is niet mainstage Audiotricz spul, meer dromerig spul is het.)

Natuurlijk ben ik 100% voor experimenteren en niet richten op de grote massa, maar hij zou een dikke zomerhit kunnen maken waarschijnlijk. Dus doorbreken kan hij echt wel denk ik, met z'n skills.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2015 15:30 

Hardtraxxer

OutsideSpacer schreef:
Maar daarnaast kiest hij er deels zelf voor minder commerciele hardstyle te maken (ik bedoel, hij is best experimenteel, het is niet mainstage Audiotricz spul, meer dromerig spul is het.)

Natuurlijk ben ik 100% voor experimenteren en niet richten op de grote massa, maar hij zou een dikke zomerhit kunnen maken waarschijnlijk. Dus doorbreken kan hij echt wel denk ik, met z'n skills.

Het gaat erom dat hij door promotors wordt opgedragen om zich te gedragen naar hun inzicht.. Niet zoals hij dat zelf wilt..
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2015 15:34 

Hardtraxx Veteran

Punthoofd schreef:
OutsideSpacer schreef:

Het gaat erom dat hij door promotors wordt opgedragen om zich te gedragen naar hun inzicht.. Niet zoals hij dat zelf wilt..

Ja, en..Het is ook gewoon zo dat hij veel rant op social media. Misschien terecht, maar ik denk dat het hem ten goede zou komen als hij dat minder zou doen.

Ik ben het ermee eens dat je je mening moet kunnen uiten op social media, maar je kan het tegenover duizenden followers beter netjes verwoorden ipv 'fuck people that don't produce their own music' etc. Om deze reden walg ik ook van Deadmau5 zn instelling bijvoorbeeld, hij voelt zich de bom met z'n overdreven posts. Je kan altijd nog beter jezelf zijn bij je familie en vrienden ipv dat per se te moeten uiten naar duizenden mensen op social media die je niet kent. Is gewoon slimmer tbh.

Fans hebben namelijk niks aan gefrustreerde producers/djs op social media. De reden dat ze die djs/producers volgen is up-to-date blijven over hun muziek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2015 15:50 

Hardtraxx Veteran

Outlander :cry: Was echt 1 van me favoriete DJ's in de scene, nu hoor of zie je hem zelden nog. Ik snap de frustraties ook wel, maar hij had dat natuurlijk nooit zo op social media mogen plaatsen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2015 15:54 

Hardtraxx Veteran

OutsideSpacer schreef:
Punthoofd schreef:
OutsideSpacer schreef:

Ja, en..Het is ook gewoon zo dat hij veel rant op social media. Misschien terecht, maar ik denk dat het hem ten goede zou komen als hij dat minder zou doen.

Ik ben het ermee eens dat je je mening moet kunnen uiten op social media, maar je kan het tegenover duizenden followers beter netjes verwoorden ipv 'fuck people that don't produce their own music' etc. Om deze reden walg ik ook van Deadmau5 zn instelling bijvoorbeeld, hij voelt zich de bom met z'n overdreven posts. Je kan altijd nog beter jezelf zijn bij je familie en vrienden ipv dat per se te moeten uiten naar duizenden mensen op social media die je niet kent. Is gewoon slimmer tbh.

Fans hebben namelijk niks aan gefrustreerde producers/djs op social media. De reden dat ze die djs/producers volgen is up-to-date blijven over hun muziek.

Dit inderdaad. Wil jij een professionele DJ zijn, gedraag je dan ook zo. Vooral op je eigen artiestenpagina. Je blijft toch een soort van voorbeeld.
Geloof er ook weinig van dat een promoter tegen hem heeft gezegd: 'wij boeken je niet want je gedraagt je niet op Social Media'. Daar zit echt wel meer achter. Als ik mensen moet geloven dat hij vroeger zo goed was, lijkt het wel alsof het hem niet meer lukt en hij het dus maar gaat afreageren op anderen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2015 15:57 

Hardtraxx Addict

Qre8ive schreef:
Je word geboekt omdat je een ARTIEST bent, niet omdat je een producer bent. Een artiest zijn houd wel meer in dan alleen goeie muziek produceren. Je kunt ook prima een artiest zijn zonder zelf te produceren :). En als je connecties hebt dan komen veel dingen een stuk makkelijker, dat is gewoon zo en gebeurd echt niet alleen bij Hardstyle.

Dat was ooit misschien zo, maar dit ideaal beeld is tegenwoordig verre van werkelijkheid. Je moet producties hebben om door te breken. Je hoeft ze niet zelf te maken, maar je artiestennaam moet wel verbonden zijn aan tracks. Je hebt tracks nodig om bekendheid te krijgen en dan wordt je geboekt. Met tracks verdien je weinig tegenwoordig. Je kunt jezelf wel artiest noemen, maar je moet niet verwachten dat je naam gaat maken als je alleen maar draait.

Punthoofd schreef:
Basshunterzz schreef:
http://alive-at-night.com/outlanders-online-outbursts-is-it-okay-for-artists-to-rant-online/

Mwa ik vin het artikel een beetje raar uitgewerkt..
Ik kan me wel vinden in de houding van Outlander.. Want blijkbaar wordt je niet beoordeeld op de muziek die je naar buiten brengt, maar hoe je jezelf profileert naar je ''fanbase''. Het is een beschamende business (helaas).

Outlander moet zichzelf ook niet zo aanstellen. Hij wordt niet geboekt en begint te huilen over artiesten die wel geboekt zijn, maar niet zelf produceren. Dat muziek door andere wordt geschreven dan een uitvoerende artiest is heel normaal eigenlijk. Is ook niets mis mee. Alleen bij dj's wordt het door sommige niet geaccepteerd. Ik heb liever een goede dj die niet zelf produceert dan een producer die niet kan draaien op een feest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2015 16:19 

Hardtraxxer

Phase 2 schreef:

Outlander moet zichzelf ook niet zo aanstellen. Hij wordt niet geboekt en begint te huilen over artiesten die wel geboekt zijn, maar niet zelf produceren. Dat muziek door andere wordt geschreven dan een uitvoerende artiest is heel normaal eigenlijk. Is ook niets mis mee. Alleen bij dj's wordt het door sommige niet geaccepteerd. Ik heb liever een goede dj die niet zelf produceert dan een producer die niet kan draaien op een feest.

Sorry maar je laatste zinnetje spreekt me een beetje tegen..
- een goede dj, die niet kan produceren
- of een prodcer die niet kan draaien..

Als het een goede producer is vin ik dat belangrijker dan dat diegene ''goed'' kan draaien. Want laten we eerlijk zijn, tegenwoordig kan iedereen ''goed'' draaien..

Ik zie het precies zoals nu de discussie gevoerd wordt over jeugdloon.
Je betaald mensen met werkervaring ook meer dan mensen die het zelfde werk doen met minder werkervaring.
Zo zie ik het ook bijv. met een Deadmau5 of een outlander.. Ze zijn beter (in produceren) dan de gemiddelde producer, maar worden dmv de boekingen etc wel onder gesteld aan collega's die in hun ogen minder ''werkervaring'' hebben..
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2015 16:35 

Hardtraxx Elite

Punthoofd schreef:
Als het een goede producer is vin ik dat belangrijker dan dat diegene ''goed'' kan draaien. Want laten we eerlijk zijn, tegenwoordig kan iedereen ''goed'' draaien..

Totaal niet mee eens. Ik heb liever dat er creatief gemixt wordt en dat er een andere producer achter zit (The Pitcher of Armin van Buuren bijvoorbeeld), dan dat je enkel eigen tracks met een simpele intro-outro mix voorgeschoteld krijgt.

Uiteraard zijn er ook mensen die het allebei prima kunnen, Headhunterz bijvoorbeeld (vind ik) :)

Wat het Outlander verhaal betreft: Volledig eens met zijn punt dat het belachelijk is dat het feit of je geboekt wordt kennelijk afhangt van je gedrag op social media.

Met zijn argumentatie ben ik het echter helemaal niet eens: Het slaat nergens op dat mensen het middels hun producties zouden moeten 'verdienen' om op een feest te staan. Ik denk niet dat Outlander durft te beweren dat hij betere mixing skills heeft dan iemand als Kutski. :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2015 16:36 

Hardtraxx Elite

Er zijn tegenwoordig helaas maar erg weinig DJ's die "goed" kunnen draaien, maargoed 90% van de hardstyle scene hoort dit verschil dan ook helaas niet :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2015 16:41 

Hardtraxxer

Zygoma schreef:
Punthoofd schreef:

Totaal niet mee eens. Ik heb liever dat er creatief gemixt wordt en dat er een andere producer achter zit (The Pitcher of Armin van Buuren bijvoorbeeld), dan dat je enkel eigen tracks met een simpele intro-outro mix voorgeschoteld krijgt.

Uiteraard zijn er ook mensen die het allebei prima kunnen, Headhunterz bijvoorbeeld (vind ik) :)

Wat het Outlander verhaal betreft: Volledig eens met zijn punt dat het belachelijk is dat het feit of je geboekt wordt kennelijk afhangt van je gedrag op social media.

Met zijn argumentatie ben ik het echter helemaal niet eens: Het slaat nergens op dat mensen het middels hun producties zouden moeten 'verdienen' om op een feest te staan. Ik denk niet dat Outlander durft te beweren dat hij betere mixing skills heeft dan iemand als Kutski. :x

Dat is ook waarom ik de quote van phase 2 aanhaalde.. omdat er een verschil is tussen een goede dj en een goede producer. En je een goede dj niet met een producer kan vergelijken..
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2015 16:49 

Donateur

SkiggyRapz18 schreef:
Er zijn tegenwoordig helaas maar erg weinig DJ's die "goed" kunnen draaien, maargoed 90% van de hardstyle scene hoort dit verschil dan ook helaas niet :/

Dit ja. Gewoon geen vraag naar, jammer. Terwijl hardstyle/-core zich er prima voor leent om live plaatjes lekker door te mixen zonder dat je daarvoor echt hoeft te gaan knutselen. De laatste tijd moet alles ook nog eens sneller waardoor het een totaal ondansbaar opgefokt geheel wordt. Meeste platen zijn ook nog eens niet voor niets op 150 gemaakt en klinken voor geen doedelzak op 158.

Spannend mixen is trouwens nog wat anders dan een spannende TL uitkiezen. Die bullshit over dat mensen voor bepaalde platen naar je set komen raakt bijvoorbeeld ook kant noch wal altijd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2015 16:52 

Hardtraxx Elite

TiMOTHYb schreef:
SkiggyRapz18 schreef:
Spannend mixen is trouwens nog wat anders dan een spannende TL uitkiezen. Die bullshit over dat mensen voor bepaalde platen naar je set komen raakt bijvoorbeeld ook kant noch wal altijd.

Mee eens, heb wel een setjes geluisterd van Kutski met allemaal platen waar ik stuk voor stuk weinig aan vond, maar waar ik door het mixwerk toch van heb genoten :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2015 16:58 

Hardtraxx Veteran

Wat heeft die vent op fb gezet dan?
Vorige  1 ... 2271, 2272, 2273, 2274, 2275, 2276, 2277 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen