Weet ik niet. Omdat mensen blijkbaar de behoefte hebben om ergens een 'grappige' twist aan te geven. Het probleem daarbij is dat niet alle grappen even goed overkomen, en dat het begrip grappig nogal subjectief is. Producers lezen waarschijnlijk niet alles, en hebben dus geen volledig kader.
Je zou inderdaad ook kunnen zeggen reageer er dan niet op, maar blijkbaar is er toch de behoefte om er nog iets over te melden. Bovendien lees ik zelf liever wat cabaret dat blijkbaar op het randje zit dan een post met

of 13/12 kickscreech meuk, want dat begrijp ik na twee keer ook wel.
Ik zou trouwens als producer de zinnige reacties filteren, over de overige reacties zou ik denken ah ze zitten weer lekker te trollen, ik kan er niet zoveel mee maar goed ik heb hun moeder niet vermoord dus ze zullen het wel niet echt menen. Als iemand met mijn foto naast een dier plaatst zou ik er wel om kunnen lachen. Maar goed dat ben ik, ik ben niet echt snel beledigd.
Oh en ik vind niet lezen en claimen dat HT een haatforum is niet echt hetzelfde. Jij bent toch een ontzettende voorstander van als je het niet leuk vindt, lees/reageer/luister/kijk je het toch niet (ontzettend steeds terugkerend non-argument trouwens maar goed)? Dat geldt dan niet andersom? Ik vind aan de ene kant claimen dat HT een haatforum is en aan de andere kant hier wel je trackjes posten en om HB kaarten vragen ronduit schijnheilig. Dan ben je gewoon eng.