Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 2270, 2271, 2272, 2273, 2274, 2275, 2276 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2015 14:01 

Kraak... Piep...

Eens, maar dat valt dit niet echt onder he?
Dingen afkraken en het opvatten als feit terwijl het je mening is, puur om mensen af te zeiken en/of reacties uit te lokken valt onder het zelfde. Maar daar valt dit bij lange na niet onder. De meesten die dit doen op dit forum worden net zo als idioten gezien. (Elexz ofzo was een goed voorbeeld daar van)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2015 14:14 

Hardtraxx Veteran

ik wil graag meedoen met deze discussie, maar dan wordt katber boos denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2015 14:19 

Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
Ik denk trouwens inderdaad dat sommige uitspraken hier als half cabaret bedoelt zijn, en door superserieuze doorbrekende DJ's worden geïnterpreteerd als regelrechte haat.

De vraag is dan: waarom zou je zoveel clowneske reacties geven als je ook gewoon serieus kan zijn? Als ik moet kiezen tussen dingen lezen van mensen die mij continu belachelijk maken (clownesk of niet) of dat lekker niet lezen: wat zou jij dan doen? Daar komt bij dat er bij de meeste negatieve reacties ook niet echt een onderbouwing zit, dus dat ze behalve kritiek leveren ook geen echte verbetering voor je sound/track kunnen zijn. Daarin zouden wij denk ik best een beetje kunnen schikken.

Helaas geen wistjedat om ontopic te gaan, weinig nieuws de laatste dagen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2015 14:51 

Donateur

Weet ik niet. Omdat mensen blijkbaar de behoefte hebben om ergens een 'grappige' twist aan te geven. Het probleem daarbij is dat niet alle grappen even goed overkomen, en dat het begrip grappig nogal subjectief is. Producers lezen waarschijnlijk niet alles, en hebben dus geen volledig kader.

Je zou inderdaad ook kunnen zeggen reageer er dan niet op, maar blijkbaar is er toch de behoefte om er nog iets over te melden. Bovendien lees ik zelf liever wat cabaret dat blijkbaar op het randje zit dan een post met :thumbdown: of 13/12 kickscreech meuk, want dat begrijp ik na twee keer ook wel.

Ik zou trouwens als producer de zinnige reacties filteren, over de overige reacties zou ik denken ah ze zitten weer lekker te trollen, ik kan er niet zoveel mee maar goed ik heb hun moeder niet vermoord dus ze zullen het wel niet echt menen. Als iemand met mijn foto naast een dier plaatst zou ik er wel om kunnen lachen. Maar goed dat ben ik, ik ben niet echt snel beledigd.

Oh en ik vind niet lezen en claimen dat HT een haatforum is niet echt hetzelfde. Jij bent toch een ontzettende voorstander van als je het niet leuk vindt, lees/reageer/luister/kijk je het toch niet (ontzettend steeds terugkerend non-argument trouwens maar goed)? Dat geldt dan niet andersom? Ik vind aan de ene kant claimen dat HT een haatforum is en aan de andere kant hier wel je trackjes posten en om HB kaarten vragen ronduit schijnheilig. Dan ben je gewoon eng.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2015 15:30 

Donateur

http://alive-at-night.com/11-species-of ... -fans-you/
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2015 16:07 

Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
Weet ik niet. Omdat mensen blijkbaar de behoefte hebben om ergens een 'grappige' twist aan te geven. Het probleem daarbij is dat niet alle grappen even goed overkomen, en dat het begrip grappig nogal subjectief is. Producers lezen waarschijnlijk niet alles, en hebben dus geen volledig kader.

Je zou inderdaad ook kunnen zeggen reageer er dan niet op, maar blijkbaar is er toch de behoefte om er nog iets over te melden. Bovendien lees ik zelf liever wat cabaret dat blijkbaar op het randje zit dan een post met :thumbdown: of 13/12 kickscreech meuk, want dat begrijp ik na twee keer ook wel.

Ik zou trouwens als producer de zinnige reacties filteren, over de overige reacties zou ik denken ah ze zitten weer lekker te trollen, ik kan er niet zoveel mee maar goed ik heb hun moeder niet vermoord dus ze zullen het wel niet echt menen. Als iemand met mijn foto naast een dier plaatst zou ik er wel om kunnen lachen. Maar goed dat ben ik, ik ben niet echt snel beledigd.

Oh en ik vind niet lezen en claimen dat HT een haatforum is niet echt hetzelfde. Jij bent toch een ontzettende voorstander van als je het niet leuk vindt, lees/reageer/luister/kijk je het toch niet (ontzettend steeds terugkerend non-argument trouwens maar goed)? Dat geldt dan niet andersom? Ik vind aan de ene kant claimen dat HT een haatforum is en aan de andere kant hier wel je trackjes posten en om HB kaarten vragen ronduit schijnheilig. Dan ben je gewoon eng.

Hier ben ik het wel mee eens. Maar ja, een wat bekende producer heeft al snel 100k likes en kan snel zijn macht misbruiken door een haatreactie van een fan te publiceren voor al die fans. Die dan weer gaan bitchen op die haatreactie met z'n allen. Ik vind ook dat als je dj/producer/ander bekend persoon bent je, de haatreacties voor lief moet nemen. Natuurlijk is het niet leuk, maar focus op de leuke reacties en echte fans en fuck die bash-reacties, imo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2015 16:55 

Hardtraxxer

Hardcore(Black) dit jaar op defqon in een Tent is.. In plaats van open air
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2015 16:57 

Artiest

Nieuwe collab bekendmaking, lijkt me voor jullie niet zo heel moeilijk uit te vogelen toch :P
https://www.facebook.com/DjTheraOfficial/videos/vb.114782628551610/1034673839895813/
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2015 17:04 

Hardtraxx Elite

DjThera schreef:
Nieuwe collab bekendmaking, lijkt me voor jullie niet zo heel moeilijk uit te vogelen toch :P
https://www.facebook.com/DjTheraOfficial/videos/vb.114782628551610/1034673839895813/

Artifact?! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2015 17:07 

Hardtraxx Veteran

Ik gokte eerst op Yuna, maar een collab tussen jou en Artifact zou ik zeker waarderen. Heb je het daar een tijdje terug niet over gehad dat je dat wel zou willen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2015 17:35 

Hardtraxx Elite

J oey schreef:
Ik gokte eerst op Yuna, maar een collab tussen jou en Artifact zou ik zeker waarderen. Heb je het daar een tijdje terug niet over gehad dat je dat wel zou willen?

Thera schreef:
The voice in this track isn't Yuna btw but I will obviously work with her again, always have loads of ideas for new Thera ft Yuna tracks
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2015 18:25 

Hardtraxxer

Ricardo1991 schreef:

en dat ik dat kwalitatief uitermate teleurstellend vind.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2015 18:39 

Hardtraxx Addict

DJ_Tim schreef:
DjThera schreef:

Artifact?! :D

Wat een bazenplaat moet dat worden, heel erg benieuwd :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2015 19:09 

Hardtraxxer

Carminizerz schreef:
Ricardo1991 schreef:

en dat ik dat kwalitatief uitermate teleurstellend vind.

idd heel jammer.. :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2015 20:38 

Hardtraxx Veteran

Thera en Artifact, dat moet haast wel goed komen. Denk dat we geen anti hoeven te verwachten :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2015 21:58 

Hardtraxx Veteran

The Vision bezig is met een remix van WINMY?

https://www.facebook.com/TheVisionOfficial/videos/917160768344154/
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2015 00:49 

Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
Thera en Artifact, dat moet haast wel goed komen. Denk dat we geen anti hoeven te verwachten :love:

in b4 Thera dit leest en er een anti instopt om te trollen. :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2015 01:24 

Artiest

Grim schreef:
Rickzel schreef:

:lol: :lol: kick screech only toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2015 01:29 

Hardtraxx Elite

DjThera schreef:
Grim schreef:
Rickzel schreef:

:lol: :lol: kick screech only toch?

melodies zijn voor mietjes
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2015 11:21 

Hardtraxx Veteran

Haha als je het maar laat gvd :nono:

Niks mis met kickscreech herrie, maar dat is niet waar ik aan denk als ik die combinatie zie staan :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2015 12:27 

Hardtraxx Veteran

Misschien interessant voor mensen die oordoppen willen kopen: gisteren was er bij Kassa een review over goedkope oordoppen (alpine partyplugs en dergelijks). Ik weet niet hoe diepgaand deze review ging, want ik zapte er langs. Als je dus informatie wil over die oordoppen: kijk de aflevering van gisteren even terug, zit een beetje aan het eind.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2015 12:52 

Hardtraxx Veteran

http://www.npo.nl/kassa/02-05-2015/VARA ... ARA_849734

:cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2015 14:29 

Hardtraxx Veteran

Noizess kwam er niet in voor. Al 3 jaar lang mijn favoriet. Was wel benieuwd hoe die had gescoord.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2015 14:46 

Hardtraxx Addict

Khadber schreef:
Misschien interessant voor mensen die oordoppen willen kopen: gisteren was er bij Kassa een review over goedkope oordoppen (alpine partyplugs en dergelijks). Ik weet niet hoe diepgaand deze review ging, want ik zapte er langs. Als je dus informatie wil over die oordoppen: kijk de aflevering van gisteren even terug, zit een beetje aan het eind.

Thanks! Zal ff de aflevering opzoeken en bekijken.
http://kassa.vara.nl/tv/afspeelpagina/f ... r/speel/1/
10:45 ongeveer de uitslag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2015 15:01 

Hardtraxx Veteran

RTM93 schreef:
Noizess kwam er niet in voor. Al 3 jaar lang mijn favoriet. Was wel benieuwd hoe die had gescoord.

Precies, ik vind die echt enorm prettig, doe er al jaren mee :)
Vorige  1 ... 2270, 2271, 2272, 2273, 2274, 2275, 2276 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen