Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 2269, 2270, 2271, 2272, 2273, 2274, 2275 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2015 13:30 

Artiest

Staat allemaal los van mij dit, maar wilde er wel op reageren. :D

Het punt waar veel artiesten over struikelen is niet de kritische blik, maar de toon. Bijvoorbeeld iemand's foto plaatsen met een plaatje van een dier erbij omdat diegene daarop zou lijken... Lijkt me los te staan van kritische blik o.i.d. en ronduit ongepast. Wat veel mensen hier denk ik vergeten is dat iedereen die muziek maakt een stukje van zichzelf in zijn of haar tracks stopt, hetzij iets persoonlijks, hetzij een mening. Als iemand dat met de grond gelijk maakt komt dat simpelweg hard aan. Of het nu opbouwende kritiek is of niet. Als je een scriptie schrijft en je bent er trots op en de docent zegt dat het allemaal waardeloos is, dan komt dat ook hard aan.

Overigens werkt het beide kanten op jullie mogen kritisch zijn op ons als DJ's en producers, maar wij ook op jullie als forum.

Sorry voor het verder off-topic gaan, maar wilde even duidelijk weergeven waarom sommige artiesten zo fel kunnen reageren. ;)

On-Topic:

Wist je dat ik na een Adaro tribute Mash-Up ook bezig ben met een B-front Tribute Mash-Up :D :D

https://www.facebook.com/DarkPactOfficial/videos/vb.167430253350336/831815536911801/?type=2&theater
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2015 13:46 

Hardtraxxer

Dark Pact schreef:
Wist je dat ik na een Adaro tribute Mash-Up ook bezig ben met een B-front Tribute Mash-Up :D :D

https://www.facebook.com/DarkPactOfficial/videos/vb.167430253350336/831815536911801/?type=2&theater

Jaaa die Adaro mash was super vet! Ben benieuwd wat dit gaat opleveren :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2015 14:44 

Hardtraxx Veteran

Dark Pact schreef:

Het punt waar veel artiesten over struikelen is niet de kritische blik, maar de toon. Bijvoorbeeld iemand's foto plaatsen met een plaatje van een dier erbij omdat diegene daarop zou lijken... Lijkt me los te staan van kritische blik o.i.d. en ronduit ongepast. Wat veel mensen hier denk ik vergeten is dat iedereen die muziek maakt een stukje van zichzelf in zijn of haar tracks stopt, het zij iets persoonlijks, het zij een mening. Als iemand dat met de grond gelijk maakt komt dat simpelweg hard aan. Of het nu opbouwende kritiek is of niet. Als je een scriptie schrijft en je bent er trots op en de docent zegt dat het allemaal waardeloos is, dan komt dat ook hard aan.

Overigens werkt het beide kanten op jullie mogen kritisch zijn op ons als DJ's en producers, maar wij ook op jullie als forum.

Sorry voor het verder off-topic gaan, maar wilde even duidelijk weergeven waarom sommige artiesten zo fel kunnen reageren. ;)

On-Topic:

Precies dit. Het gaat er niet om dat je je mening uit, dat is natuurlijk toegestaan, maar het gaat om de manier waarop.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2015 14:59 

Hardtraxx Addict

Dark Pact schreef:

Het punt waar veel artiesten over struikelen is niet de kritische blik, maar de toon. Bijvoorbeeld iemand's foto plaatsen met een plaatje van een dier erbij omdat diegene daarop zou lijken... Lijkt me los te staan van kritische blik o.i.d. en ronduit ongepast. Wat veel mensen hier denk ik vergeten is dat iedereen die muziek maakt een stukje van zichzelf in zijn of haar tracks stopt, het zij iets persoonlijks, het zij een mening. Als iemand dat met de grond gelijk maakt komt dat simpelweg hard aan. Of het nu opbouwende kritiek is of niet. Als je een scriptie schrijft en je bent er trots op en de docent zegt dat het allemaal waardeloos is, dan komt dat ook hard aan.

On-Topic:

Artiesten moet daar mee om leren gaan. Het is niet voor niets dat vooral de beginnende op social media daar zo op reageren. Tuurlijk is de manier waarop niet altijd de juiste manier, maar goed dat hoort bij het leven. Of je nu artiest bent of niet iedereen krijgt weleens op een botte manier iemands mening te horen.

Het is ook meestal niet persoonlijk bedoelt want op het moment dat een artiest op dit forum komt wordt er vaak anders gereageerd. Kijk maar naar de q&a met THE prophet. De manier van benaderen is daar anders dan in sommige topics. Dat is ook goed natuurlijk. Bepaalde opmerkingen moet ook gewoon met een korreltje zout genomen worden door artiesten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2015 16:52 

Thyron Facebook

Thyron schreef:
Finally reworking my track with Riiho! Prepare for some heavy stuff
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2015 17:37 

Hardtraxxer

Bever schreef:
Hoi Unresolved als je meeleest (100% zeker wel) ik vond je Hit The Floor edit wel leuk. De rest van je muziek is een beetje kansloos. Misschien moet je eens wat anders proberen. Gaat niet lang meer duren voordat men op je muziek is uitgekeken. Ik vraag me ook ernstig af wat je gaat doen als de raw hype is afgelopen
Groetjes

Wat als hij dat dan leuk vindt om te produceren? Dan heb je geen enkel recht van spreken op deze manier.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2015 17:45 

Hardtraxxer

Jambekkiee schreef:
Bever schreef:
Hoi Unresolved als je meeleest (100% zeker wel) ik vond je Hit The Floor edit wel leuk. De rest van je muziek is een beetje kansloos. Misschien moet je eens wat anders proberen. Gaat niet lang meer duren voordat men op je muziek is uitgekeken. Ik vraag me ook ernstig af wat je gaat doen als de raw hype is afgelopen
Groetjes

Wat als hij dat dan leuk vindt om te produceren? Dan heb je geen enkel recht van spreken op deze manier.

Zijn nieuwe track 'EDM' is nog wel aardig, lekkere melodie met stevige kick en zeker niet kansloos. De eerdere producties zijn niet van hoog niveau, maar we zouden hier het niveau van sommige reacties ook wel kunnen verhogen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2015 17:58 

Hardtraxx Addict

Qapital aftermovie is der.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2015 18:02 

Hardtraxx Addict

Dark Pact schreef:

Zolang het maar opbouwende kritiek blijft..
Hardtraxx is gelijk aan Haattraxx., is niet echt een feit. De meeste die het zeggen hebben een paar posts gelezen of zijn nog nooit op de website geweest.
Ik geef iedereen gelijk dat hier best wel haat is, alleen is die haat niet gewoon nodig om artiesten duidelijk te maken dat het ook anders kan? Soms verdienen ze het, soms ook niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2015 18:25 

Hardtraxxer

Dark Pact schreef:

Ja lekker hoor :woot: :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2015 18:28 

Hardtraxx Veteran

Vond die Adaro Mash-up echt vet! Benieuwd naar deze.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2015 20:09 

Hardtraxx Addict

J oey schreef:
Vond die Adaro Mash-up echt vet! Benieuwd naar deze.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2015 20:14 

Hardtraxxer

Protech DJ schreef:
maar we zouden hier het niveau van sommige reacties ook wel kunnen verhogen ;)

Unresolved mag dan het niveau van zijn reacties ook wel wat verhogen, om te beginnen. Sorry hoor maar wie de bal kaatst kan hem terug verwachten. Normaal ben ik heel mild in mijn uitspraken maar voor hem maak ik een uitzondering.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2015 20:16 

Hardtraxx Elite

Unresolved - Gangsta vind ik anders ook wel een lekker nummer hoor, ik vind hem qua productieniveau hoger dan de gemiddelde rawproducer tegenwoordig..
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2015 20:22 

Hardtraxxer

Ik heb ook nergens gezegd dat het productietechnisch gezien slecht is ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2015 21:15 

Hardtraxx Veteran

Bever schreef:
Normaal ben ik heel mild in mijn uitspraken maar voor hem maak ik een uitzondering.

Oh, net zoals met Warface een tijdje terug, toen je hem omschreef als "het lachertje van de scène", maar daar vervolgens weer snel op terugkwam? ;)
hardstyle-releases/warface-h8m3-eol009-t48382-150.html
Protech DJ schreef:
maar we zouden hier het niveau van sommige reacties ook wel kunnen verhogen

Ben het hier volledig mee eens. Ook al was het een aardige gelijkenis met die gekko (en moest ik er toch even om glimlachen), wel weer typisch niveau Hardtraxx: haten/grappig willen zijn, maar eigenlijk 0,0 toegevoegde waarde brengen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2015 22:25 

Hardtraxxer

Als je het echt nog een keer wilt horen, ja daar ben ik op teruggekomen. So what? Ik zag in dat het wat overdreven was, niks mis mee verder toch?
Ik zou nu ook wel een onzinnige 'haat'-reactie van jou kunnen gaan opzoeken maar dat vind ik persoonlijk de moeite niet waard.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2015 22:30 

Donateur

Ik denk trouwens inderdaad dat sommige uitspraken hier als half cabaret bedoelt zijn, en door superserieuze doorbrekende DJ's worden geïnterpreteerd als regelrechte haat. De boot is helemaal aan als je zo'n uitspraak in het engels vertaald en je helemaal niet meer iets van een lading kunt ontdekken. Weet niet meer wie dat riep vorige pagina.

(publieke) foto van DJ wordt naast een zot dier geplaatst. DJ interpreteert dit als haat, en iemand anders interpreteert het als onrespectvol. Wtf zeg. :lol: je kunt ook wel totaal doorslaan in kleinzerig zijn zeg. Ben je zelf nog nooit vergeleken met een dier? Lekker boeiend man. Omdat iemand een keer een plaat in elkaar heeft weten te knutselen moet hij voor de rest van z'n leven getutoyeerd worden? Zo nog talloze voorbeelden trouwens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2015 22:44 

Hardtraxx Veteran

Bever schreef:
Als je het echt nog een keer wilt horen, ja daar ben ik op teruggekomen.

Precies wat ik bedoel, dat is alleen maar goed!
Jij kwam erop terug, maar er zijn zat mensen hier die dat nooit zullen doen en die overal waar ze maar kunnen haten, dit ook meteen aangrijpen. Was dus niet als aanval op jou bedoeld, maar op mensen die er niet op terugkomen.
In alle haast heb ik dat niet echt duidelijk verwoord zo te zien sorry :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2015 22:46 

Hardtraxxer

Ohh haha nee prima, misverstandje kan gebeuren :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2015 11:11 

Hardtraxx Addict

TiMOTHYb schreef:
Ik denk trouwens inderdaad dat sommige uitspraken hier als half cabaret bedoelt zijn, en door superserieuze doorbrekende DJ's worden geïnterpreteerd als regelrechte haat. De boot is helemaal aan als je zo'n uitspraak in het engels vertaald en je helemaal niet meer iets van een lading kunt ontdekken. Weet niet meer wie dat riep vorige pagina.

(publieke) foto van DJ wordt naast een zot dier geplaatst. DJ interpreteert dit als haat, en iemand anders interpreteert het als onrespectvol. Wtf zeg. :lol: je kunt ook wel totaal doorslaan in kleinzerig zijn zeg. Ben je zelf nog nooit vergeleken met een dier? Lekker boeiend man. Omdat iemand een keer een plaat in elkaar heeft weten te knutselen moet hij voor de rest van z'n leven getutoyeerd worden? Zo nog talloze voorbeelden trouwens.

Sommige mensen kunnen gewoon niet met kritiek omgaan helaas. Ik heb best vaak demo's van producers beoordeeld. Dan vragen ze je mening en dan geef je goed onderbouwd je mening zonder lollige opmerkingen en dan krijg je ook soms hele rare reacties. Soms tot bedreiging dat als ze je tegen zouden komen ze je met een steen zouden bekogelen :lol: .

Het is misschien gevoelig als een nummer waar je zelf trots op bent en je gevoel in hebt gestopt wordt afgekraakt, maar zoek tussen de haat reacties de onderbouwde reacties en kijk of je daar in kunt vinden of ga gewoon lekker door met muziek maken. Als het goed is maak je muziek omdat je het leuk vindt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2015 12:28 

Hardtraxxer

TiMOTHYb schreef:

Amen. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2015 13:55 

Hardtraxx Veteran

Iemand online beledigen om iets waar die persoon weinig aan kan doen, zoals uiterlijk, is in en in triest en gewoon kinderachtig. Stomme internet helden tegenwoordig. Lekker makkelijk he vanachter je beeldscherm de lol broek uithangen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2015 13:57 

Kraak... Piep...

RTM93 schreef:
Iemand online beledigen om iets waar die persoon weinig aan kan doen, zoals uiterlijk, is in en in triest en gewoon kinderachtig. Stomme internet helden tegenwoordig. Lekker makkelijk he vanachter je beeldscherm de lol broek uithangen.

Wauw, ga jij ook janken als iemand jou grappend een sukkel noemt?
Wat Timothy al zegt, wat voor jankgenratie leven we in..

Als je als een idioot gaat reageren, wees dan ook zo stoer om de reacties te kunnen verwerken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2015 14:00 

Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
RTM93 schreef:

Wauw, ga jij ook janken als iemand jou grappend een sukkel noemt?
Wat Timothy al zegt, wat voor jankgenratie leven we in..

Als je als een idioot gaat reageren, wees dan ook zo stoer om de reacties te kunnen verwerken.

Dat stoer doen achter je beeldscherm op Social Media hoort net zo goed bij die jankgeneratie ;)
Vorige  1 ... 2269, 2270, 2271, 2272, 2273, 2274, 2275 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen