Staat allemaal los van mij dit, maar wilde er wel op reageren.
Het punt waar veel artiesten over struikelen is niet de kritische blik,
maar de toon. Bijvoorbeeld iemand's foto plaatsen met een plaatje van een dier erbij omdat diegene daarop zou lijken... Lijkt me los te staan van kritische blik o.i.d. en ronduit ongepast. Wat veel mensen hier denk ik vergeten is dat iedereen die muziek maakt een stukje van zichzelf in zijn of haar tracks stopt, het zij iets persoonlijks, het zij een mening. Als iemand dat met de grond gelijk maakt komt dat simpelweg hard aan. Of het nu opbouwende kritiek is of niet. Als je een scriptie schrijft en je bent er trots op en de docent zegt dat het allemaal waardeloos is, dan komt dat ook hard aan.
Overigens werkt het beide kanten op jullie mogen kritisch zijn op ons als DJ's en producers, maar wij ook op jullie als forum.
Sorry voor het verder off-topic gaan, maar wilde even duidelijk weergeven waarom sommige artiesten zo fel kunnen reageren.

On-Topic:
Wist je dat ik na een Adaro tribute Mash-Up ook bezig ben met een B-front Tribute Mash-Up
https://www.facebook.com/DarkPactOfficial/videos/vb.167430253350336/831815536911801/?type=2&theaterPrecies dit. Het gaat er niet om dat je je mening uit, dat is natuurlijk toegestaan, maar het gaat om de manier waarop.