chas1n schreef:
En Unresolved bevestigt dit vervolgens.
Citaat:
Igor Fedoteck ahahahah ,what i know is that you aren't a good artist if you don't have haters and in my opinion if i don't like some tracks from a producer i don't go on forums to criticize the work of him,i just don't listen to it,and listen something which i like

Er zijn echt ontzettend veel artiesten die alleen maar luisteren (en draaien) wat zij zelf leuk vinden. Er zijn ook een hele hoop artiesten die draaien wat het publiek leuk vindt.
Ik vind het echt heerlijk om af en toe en artiest tegen te komen die zegt joh die plaat van x artiest vind ik echt kut vanwege zus en zo of die mix van artiest y was echt reteslecht, lag er totaal naast. Of nog leuker; artiesten die soms eens zeggen joh dit album van mij was echt extreem slecht afgemixt/gemastered, daarna heb ik er nog wat aan proberen te sleutelen maar het was gewoon niet super goed. Die artiesten zijn op vrijwel mn ledematen te tellen dus vandaar waarschijnlijk dat ik, en anderen, hier nog steeds zitten. Als je als artiest vanuit je roze liefdesbrilletje waarin je enkel goeie zaken kunt benoemen naar dit forum kijkt zal het wel als een kerkhof overkomen ja. Erg rot.
Er zijn onderhand zoveel artiesten die deze zelfreflectie totaal missen gecombineerd met dat wat Lyst noemt, op een jonge leeftijd en vreselijk snel populair worden (ergo veel geld). Voor geen reden meer vatbaar, kritiek en haat niet meer uit elkaar kunnen houden. Kicken op blauwe duimpjes, aantal views, boekingen, geld of weet ik het wat.
En de aller aller allerengsten vind ik de
artiestjes die een forum gebruiken als opzetje om hun plaatjes te posten, die vervolgens niet goed ontvangen worden en die vervolgens het volgende medium (waar je alleen kunt reageren indien fan) opduiken om hun gelijk te halen. Oh en ondertussen nog even aankloppen of er iemand nog een Hard Bass kaartje kan regelen. Pak alsjeblieft je opgefokte kickscreech bagger en tief lekker op naar je ivorentorentje op Facebook.

Eng mannetje