Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 2268, 2269, 2270, 2271, 2272, 2273, 2274 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2015 16:13 

Hardtraxx Veteran

Unresolved is boos vanwege dit en dit. Ja, een harder styles forum trekt nou eenmaal meer kritische fans aan. De mensen die af en toe een feestje pakken en er niet zo veel mee bezig zijn vinden het wel leuk, de mensen die veel naar hardstyle luisteren snappen wel dat dit kut klinkt.

Wat betreft die kansloze 'forum battle'... Hardtraxx is Nederlands, Harderstate internationaal. Wij hebben in Nederland meer evenementen en zijn t.o.v. Harderstate dus misschien wat 'verwend' qua muziek en vinden iets dus ook sneller kut omdat we vaker die muziek horen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2015 16:14 

Hardtraxx Veteran

Paling schreef:
Unresolved kan er ook slecht tegen..

Citaat:
Igor Fedoteck Hardtraxx is only full of haters! so i prefer much more Harderstate!
21 min.

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2015 16:42 

Mijn god die reacties op Facebook... Kritiek staat gelijk aan haten blijkbaar? Daar is dit forum toch voor bedoelt? Discussies, kritiek etc... Volgens mij mag je tegenwoordig alleen maar positieve reacties geven, artiesten zijn zo snel op hun teentjes getrapt >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2015 17:10 

Aan het typen...

Ze vinden mijn tracks niet mooi, boehoehoe :cry: Ik snap er niks van, mijn tracks zijn toch geweldig en al mijn vrienden zeggen het ook. Het moet wel aan de mensen op Hardtraxx liggen, want die hebben de ballen verstand van de muziek en komen alleen maar op het forum om te haten. Zo, nu kan ik in ieder geval in mijn waanbeeld van dat ik zelf geweldig ben blijven leven. :aww:

Edit:
Citaat:
Je bent geen goede artiest als je geen haters hebt.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Megalomanie
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2015 17:43 

Hardtraxx Crew

bloemkool schreef:
Mijn god die reacties op Facebook... Kritiek staat gelijk aan haten blijkbaar? Daar is dit forum toch voor bedoelt? Discussies, kritiek etc... Volgens mij mag je tegenwoordig alleen maar positieve reacties geven, artiesten zijn zo snel op hun teentjes getrapt >.<

Mensen die beweren dat kritiek=haten neem ik vanaf het begin al niet meer serieus. Ik lees toch veel liever alle uitgebreidere (ja, ook negatieve) commentaren hier op Hardtraxx dan al die "OMG, BEST HARDSTYLE SONG EVER, PLEASE COME TO ETHIOPIË, DEZE TRACK RAUWT IEDEREEN ER UIT!!" reacties. Dan ben ik veel liever een 'hater' dan dat simpele ja-knik Facebook volk, om hun ook maar even over één kam te scheren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2015 18:21 

Hardtraxxer

Het zijn dan ook wel de C-artiesten van de scene die huilen onder dat bericht. Die gecko van een unresolved is sowieso niet serieus te nemen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2015 19:01 

Hardtraxx Veteran

Een Noiseshock bijvoorbeeld. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2015 19:10 

Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:

- Kritiek geven op platen/artiesten mag nooit want als je het niet leuk vindt moet je het maar niet luisteren.

[----------- :lol: -----------]

En Unresolved bevestigt dit vervolgens.
Citaat:
Igor Fedoteck ahahahah ,what i know is that you aren't a good artist if you don't have haters and in my opinion if i don't like some tracks from a producer i don't go on forums to criticize the work of him,i just don't listen to it,and listen something which i like

Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2015 19:13 

Hardtraxx Crew

En daarom zitten wij hier op onze plaats, en zij daar :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2015 19:15 

Hardtraxx Veteran

Blear schreef:
Het zijn dan ook wel de C-artiesten van de scene die huilen onder dat bericht. Die gecko van een unresolved is sowieso niet serieus te nemen.

Ik moest ff goed denken wat je bedoelde met gecko, maar toen zag ik die profielfoto :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2015 20:26 

Hardtraxx Veteran

Mijn god die Unresolved is nog de grootste grap :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2015 20:40 

Hardtraxxer

Rawbin schreef:
Blear schreef:

Ik moest ff goed denken wat je bedoelde met gecko, maar toen zag ik die profielfoto :lol:

AfbeeldingAfbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2015 21:39 

Hardtraxx Elite

En dan vragen mensen zich nog af hoe we aan de 'haat'-reputatie komen :P

Ik moest er wel om lachen though :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2015 21:43 

Hardtraxx Veteran

Zygoma schreef:
https://www.facebook.com/djdmind/posts/991881364165015?__mref=message_bubble

Iets met een pot en een ketel :yes:

Die kerel woont waar ik ook woon xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2015 22:12 

Hardtraxx Veteran

Zygoma schreef:

Inderdaad. Van mij mag je best kritisch zijn, dat moet ook, maar nu laten we in een paar berichten weer zien hoe we aan die reputatie komen. Sommige gaan te lang door en dan wordt het wel gewoon haten. Of gaan mensen mij vertellen dat Unresolved vergelijken met een gecko ook te maken heeft met een kritische kijk? Beetje respect ontbreekt soms.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2015 22:20 

Hardtraxxer

Basshunterzz schreef:
Zygoma schreef:

Inderdaad. Van mij mag je best kritisch zijn, dat moet ook, maar nu laten we in een paar berichten weer zien hoe we aan die reputatie komen. Sommige gaan te lang door en dan wordt het wel gewoon haten. Of gaan mensen mij vertellen dat Unresolved vergelijken met een gecko ook te maken heeft met een kritische kijk? Beetje respect ontbreekt soms.

Je mag me best persoonlijk aanspreken :D
Nu moet ik zeggen dat het inderdaad niks met een kritische blik of kijk te maken heeft, met je ogen half dicht kun je het namelijk nog steeds zien.

Nee, dit is het nou juist, al die lui nemen het veel te serieus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2015 22:21 

Hardtraxx Addict

Basshunterzz schreef:
Zygoma schreef:

Hier geef ik je gelijk in, respect ontbreekt soms.
Alleen een kritische kijk op muziek of een artiest word vaak ook niet gewaardeerd omdat je dan volgens hun gelijk haat ga verspreiden..
Ze mogen soms wel wat kritischer zijn naar zichzelf.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2015 22:26 

Hardtraxxer

MDesiqn schreef:
Basshunterzz schreef:
Zygoma schreef:

Hier geef ik je gelijk in, respect ontbreekt soms.
Alleen een kritische kijk op muziek of een artiest word vaak ook niet gewaardeerd omdat je dan volgens hun gelijk haat ga verspreiden..
Ze mogen soms wel wat kritischer zijn naar zichzelf.

Zoals altijd zal de waarheid/kern hier ook wel in het midden liggen uiteindelijk. Een post zoals mijne slaat inhoudelijk natuurlijk nergens op, maar met zulke droevige reacties zoals meneer Unresolved zelf rond strooit vraag je er ook om.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2015 22:34 

Hardtraxx Veteran

Blear schreef:

Zoals altijd zal de waarheid/kern hier ook wel in het midden liggen uiteindelijk. Een post zoals mijne slaat inhoudelijk natuurlijk nergens op, maar met zulke droevige reacties zoals meneer Unresolved zelf rond strooit vraag je er ook om.

Maar moet jij je dan ook maar verlagen tot dat niveau? Kijk wat hij doet is niet slim en redelijk onprofessioneel, maar als ik jou was zou ik er gewoon om lachen en het links laten liggen. Een grapje mag, maar soms draven mensen hier door (niet persoonlijk richting jou trouwens ;))
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2015 22:44 

Hardtraxxer

Basshunterzz schreef:
Blear schreef:

Maar moet jij je dan ook maar verlagen tot dat niveau? Kijk wat hij doet is niet slim en redelijk onprofessioneel, maar als ik jou was zou ik er gewoon om lachen en het links laten liggen. Een grapje mag, maar soms draven mensen hier door (niet persoonlijk richting jou trouwens ;))

Zit een kern van waarheid in, maar ik draaf nergens in door :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2015 22:49 

Hardtraxx Veteran

Blear schreef:
Basshunterzz schreef:
Blear schreef:

Zit een kern van waarheid in, maar ik draaf nergens in door :yes:

Daarom zeg ik ook: niet persoonlijk richting jou. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2015 23:59 

Donateur

Da Tweekaz in een franse krant staan?

http://www.telestar.fr/2015/videos/Libe ... deo-106111
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2015 00:11 

Donateur

chas1n schreef:
En Unresolved bevestigt dit vervolgens.
Citaat:
Igor Fedoteck ahahahah ,what i know is that you aren't a good artist if you don't have haters and in my opinion if i don't like some tracks from a producer i don't go on forums to criticize the work of him,i just don't listen to it,and listen something which i like

Er zijn echt ontzettend veel artiesten die alleen maar luisteren (en draaien) wat zij zelf leuk vinden. Er zijn ook een hele hoop artiesten die draaien wat het publiek leuk vindt.

Ik vind het echt heerlijk om af en toe en artiest tegen te komen die zegt joh die plaat van x artiest vind ik echt kut vanwege zus en zo of die mix van artiest y was echt reteslecht, lag er totaal naast. Of nog leuker; artiesten die soms eens zeggen joh dit album van mij was echt extreem slecht afgemixt/gemastered, daarna heb ik er nog wat aan proberen te sleutelen maar het was gewoon niet super goed. Die artiesten zijn op vrijwel mn ledematen te tellen dus vandaar waarschijnlijk dat ik, en anderen, hier nog steeds zitten. Als je als artiest vanuit je roze liefdesbrilletje waarin je enkel goeie zaken kunt benoemen naar dit forum kijkt zal het wel als een kerkhof overkomen ja. Erg rot.

Er zijn onderhand zoveel artiesten die deze zelfreflectie totaal missen gecombineerd met dat wat Lyst noemt, op een jonge leeftijd en vreselijk snel populair worden (ergo veel geld). Voor geen reden meer vatbaar, kritiek en haat niet meer uit elkaar kunnen houden. Kicken op blauwe duimpjes, aantal views, boekingen, geld of weet ik het wat.

En de aller aller allerengsten vind ik de artiestjes die een forum gebruiken als opzetje om hun plaatjes te posten, die vervolgens niet goed ontvangen worden en die vervolgens het volgende medium (waar je alleen kunt reageren indien fan) opduiken om hun gelijk te halen. Oh en ondertussen nog even aankloppen of er iemand nog een Hard Bass kaartje kan regelen. Pak alsjeblieft je opgefokte kickscreech bagger en tief lekker op naar je ivorentorentje op Facebook. :sick: Eng mannetje
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2015 12:14 

Hardtraxx Veteran

Raven schreef:
Geen aandacht aan besteden.

Pleaseeeee?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2015 13:17 

Hardtraxxer

Hoi Unresolved als je meeleest (100% zeker wel) ik vond je Hit The Floor edit wel leuk. De rest van je muziek is een beetje kansloos. Misschien moet je eens wat anders proberen. Gaat niet lang meer duren voordat men op je muziek is uitgekeken. Ik vraag me ook ernstig af wat je gaat doen als de raw hype is afgelopen
Groetjes
Vorige  1 ... 2268, 2269, 2270, 2271, 2272, 2273, 2274 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen