Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 2253, 2254, 2255, 2256, 2257, 2258, 2259 ... 3046  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2015 00:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Zo he das zuur! Maar wel mooi opgelost van q-dance. Mag ook wat voor gezegd worden :thumbup:


Flinke blunder van zo'n grote organisatie zeg..
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2015 01:11 
 
Hardtraxxer

ie ts teveel vertrouwen gehad in de andere partij in Australië, lijkt me toch moeilijk zo'n tour met organisaties die blijkbaar dus een stuk minder gestructureerd zijn als gewend. Wel goed hoe ze het hebben opgelost
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2015 09:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Erg netjes opgelost, Defqon is heilig daar volgens mij, dus denk dat dit wel een goeie manier is om die mensen tevreden te stellen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2015 21:44 
 
Hardtraxx Addict

Noisecontrollers:

Citaat:
Finished a track with Wildstylez
Was great to hit the studio again
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2015 09:35 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Joeyvg schreef:
Noisecontrollers:

Citaat:
Finished a track with Wildstylez
Was great to hit the studio again


Defqon Legends. :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2015 10:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MDesiqn schreef:
Joeyvg schreef:
Noisecontrollers:

Citaat:
Finished a track with Wildstylez
Was great to hit the studio again


Defqon Legends. :x


Ik heb zo'n vermoeden dat jij die :x emoticon verkeerd opvat :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2015 13:12 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Erg netjes opgelost, Defqon is heilig daar volgens mij, dus denk dat dit wel een goeie manier is om die mensen tevreden te stellen :P


Defqon.1 is daar altijd pas, op mysterieuze wijze, de laatste dag spontaan UITVERKOCHT, dus zo heilig is het niet.

Sowieso Q-Dance niet, omdat ze de nek hebben omgedraaid van de Pharmacy en Transmission events. Die zijn daar echt heilig verklaard!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2015 14:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hoebedoelje schreef:
Rickzel schreef:
Erg netjes opgelost, Defqon is heilig daar volgens mij, dus denk dat dit wel een goeie manier is om die mensen tevreden te stellen :P


Defqon.1 is daar altijd pas, op mysterieuze wijze, de laatste dag spontaan UITVERKOCHT, dus zo heilig is het niet.

Sowieso Q-Dance niet, omdat ze de nek hebben omgedraaid van de Pharmacy en Transmission events. Die zijn daar echt heilig verklaard!


oh serieus? dan heb ik ongelofelijk uit m'n nek lopen lullen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2015 14:57 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
hoebedoelje schreef:
Rickzel schreef:
Erg netjes opgelost, Defqon is heilig daar volgens mij, dus denk dat dit wel een goeie manier is om die mensen tevreden te stellen :P


Defqon.1 is daar altijd pas, op mysterieuze wijze, de laatste dag spontaan UITVERKOCHT, dus zo heilig is het niet.

Sowieso Q-Dance niet, omdat ze de nek hebben omgedraaid van de Pharmacy en Transmission events. Die zijn daar echt heilig verklaard!


oh serieus? dan heb ik ongelofelijk uit m'n nek lopen lullen :D


Dat zal ik niet zeggen, maar heilig zijn Q-Dance en Defqon.1 daar niet. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2015 15:02 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Bovendien kan dit gewoon écht niet. Net als 'te weinig lockers'.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2015 15:39 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik niet. Als ik (>) 50 euro betaal wil ik (1) niet eerst een uur in de rij staan om alsjeblieft naar binnen te mogen / überhaupt het evenement in kunnen. (2) als het iedereen schikt mijn jas in een locker bergen.

Daarnaast zijn er nog wel wat andere wensen maar als je hier al niet eens aan kunt voldoen zal de rest ook wel uitermate kut zijn. Wat jij beweert is dat een organisatie simpelweg een inschattingsfout kan maken. Ik vind juist dat organisaties als Q of AoD dit soort fouten echt niet meer kunnen maken. Vooral als je bedenkt hoeveel data zijn in huis hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2015 18:48 
 
Hardtraxxer

Wist je dat..

Warface en Artifact in de studio zitten voor een collab

Bron: fb Warface en Artifact
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2015 21:13 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Ik heb zo'n vermoeden dat jij die :x emoticon verkeerd opvat :P


Daar kan je best gelijk in hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2015 08:56 
 

Duncan Stutterheim stopt:

Duncan Stutterheim stopt bij dance-organisator ID&T. Dat meldt de Volkskrant vanavond. Na 23 jaar vond Stutterheim het genoeg geweest, mede vanwege het veranderende dance-landschap. "Ik heb altijd op de dansvloer gestaan, altijd. Nu doe ik dat niet meer. Neem de muziek van Martin Garrix; ik kan het waarderen, maar sta er niet op te dansen." Na de komende editie van Sensation zet Stutterheim definitief een punt achter zijn carriere bij dance-organisator ID&T.

"We voelden gewoon dat we eruit groeiden", legt Stutterheim uit in een interview met de Volkskrant ('we' is hij en zijn vrouw Lisca, artistiek leider van ID&T). "Dat heeft met de veranderende muziek te maken. Ik heb altijd op de dansvloer gestaan, altijd. Nu doe ik dat niet meer. Neem de muziek van Martin Garrix; ik kan het waarderen, maar sta er niet op te dansen. Het is ook de leeftijd: ik ben 43 nu. Op mijn 35ste begonnen mensen al 'u' en 'meneer' tegen me te zeggen. Maar nu voel ik me ook echt een meneer." Het 15-jarige jubileum van Sensation (op 4 juli) is volgens Stutterheim "een mooi moment om te stoppen".

Ook geeft Stutterheim in het interview aan gemengde gevoelens over zijn werk te hebben sinds de overname van ID&T door de Amerikaanse grootmacht SFX. "Ik ben ondernemer in hart en nieren, nu ben ik alweer twee jaar in loondienst. Ik kwam erachter dat dat heel andere koek is. Ik ben 80 procent van mijn tijd kwijt aan mensen aansturen, budgetten managen, vergaderen; maar daar ben ik helemaal niet zo goed in (...) SFX verdient de energie die ik zeven jaar geleden had. Ik heb die energie niet meer. De vlam is wat minder; het voelt toch alsof ik mijn ding al wel heb gedaan."

Stutterheim sluit niet uit dat hij ooit weer feesten gaat organiseren, maar neemt eerst een jaar vrij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2015 09:11 
 
Hardtraxxer

Kiloknaller schreef:
Duncan Stutterheim stopt:.....


Zonde..
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2015 09:16 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Zat eraan te komen. Jammer, want het blijft toch een legende.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2015 09:38 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Richardd schreef:
Zat eraan te komen. Jammer, want het blijft toch een legende.

Zullen toch gek zijn als ze hem niet in een of andere rol erbij houden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2015 10:22 
 
Hardtraxxer

TiMOTHYb schreef:
Richardd schreef:
Zat eraan te komen. Jammer, want het blijft toch een legende.

Zullen toch gek zijn als ze hem niet in een of andere rol erbij houden.


Hij zou eerder gek zijn als hij bij zown organisatie blijft..
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2015 10:23 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Hoezo? Is toch z'n kindje. Ik geloof niet dat je daar heel makkelijk afscheid van kunt nemen.

en "zown"? :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2015 11:23 
 
Hardtraxxer

TiMOTHYb schreef:
Hoezo? Is toch z'n kindje. Ik geloof niet dat je daar heel makkelijk afscheid van kunt nemen.

en "zown"? :/


Wat ik begreep, is dat SFX een totaal ander beleid voert dan Duncan zou willen. Ook qua gages naar dj's toe.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2015 11:36 
 
Donateur
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Hoezo? Is toch z'n kindje. Ik geloof niet dat je daar heel makkelijk afscheid van kunt nemen.


In 2004 sleepte hij ID&T al overal mee naartoe (beurzen en andere evenementen met rijkaards) om het te verkopen, maar raakte het destijds aan de straatstenen niet kwijt. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2015 11:55 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Punthoofd schreef:
Wat ik begreep, is dat SFX een totaal ander beleid voert dan Duncan zou willen. Ook qua gages naar dj's toe.

En dat is geheel tegen verwachting in zeker? Dat hele SFX is toch een commerciële organisatie zonder enige passie met muziek zoals wij dat (hier) kennen, en dus zoals DS dat wel had? Wat had je dan verwacht zeg. Hele boel te grabbel gegooid voor geld, dan kan de volgende eigenaar een ander beleid gaan voeren ja. Of zijn er soms afspraken gemaakt over de visie?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2015 12:21 
 
Hardtraxx Addict

TiMOTHYb schreef:
Richardd schreef:
Zat eraan te komen. Jammer, want het blijft toch een legende.

Zullen toch gek zijn als ze hem niet in een of andere rol erbij houden.


Hij stopt zelf he dus is niet aan hun om hem erbij te houden als hij zelf niet meer wilt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2015 12:29 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ook niet als ze over een paar jaar weer een deel terug willen verkopen bijvoorbeeld? Of geloof jij dat dat SFX op een gegeven moment wel gaat draaien in Nederland? Vooral dit; Stutterheim sluit niet uit dat hij ooit weer feesten gaat organiseren, maar neemt eerst een jaar vrij geeft mij wel het idee dat hij binnenkort wel weer ten tonele zal verschijnen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2015 12:30 
 
Hardtraxxer

TiMOTHYb schreef:
Punthoofd schreef:
Wat ik begreep, is dat SFX een totaal ander beleid voert dan Duncan zou willen. Ook qua gages naar dj's toe.

En dat is geheel tegen verwachting in zeker? Dat hele SFX is toch een commerciële organisatie zonder enige passie met muziek zoals wij dat (hier) kennen, en dus zoals DS dat wel had? Wat had je dan verwacht zeg. Hele boel te grabbel gegooid voor geld, dan kan de volgende eigenaar een ander beleid gaan voeren ja. Of zijn er soms afspraken gemaakt over de visie?


Meestal neem je niet een bedrijf over om een totaal andere manier van werken aan te gaan houden. Er zal echt wel meer spelen hier, want nog geen 3 maanden geleden sprak hij nog héél anders over SFX en zijn toekomst daar..
Vorige  1 ... 2253, 2254, 2255, 2256, 2257, 2258, 2259 ... 3046  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen