Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 2252, 2253, 2254, 2255, 2256, 2257, 2258 ... 3045  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2015 12:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Duke schreef:
Het heeft allemaal te maken met het feit dat we steeds meer beleving willen hebben als consument zijnde. Dat komt echt overal terug, van retail tot events. Ik vind dat bepaalde groepen (MM, Gunz 4 hire) daar wel echt goed op in spelen, of het nou je ding is of niet.


ik zit er niet op te wachten op een paar debielen met maskertjes en vlaggetjes xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2015 12:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Duke schreef:
Het heeft allemaal te maken met het feit dat we steeds meer beleving willen hebben als consument zijnde. Dat komt echt overal terug, van retail tot events. Ik vind dat bepaalde groepen (MM, Gunz 4 hire) daar wel echt goed op in spelen, of het nou je ding is of niet.

Wat heeft die beleving die je noemt van doen met het muzikale proces? Waarom doen producers in interviews altijd geloven dat ze zijn geboren voor de muziek die ze maken, om zich on stage vervolgens compleet te richten op de beleving terwijl er juist in een live-act zoveel ruimte voor het muzikale aspect is. Nogmaals; waarom is het of/of?


Eens dat er veel meer ruimte is voor het muzikale aspect, maar ik denk dat het ermee te maken heeft dat veel producers dit niet eens meer doorhebben. Mensen gaan toch wel enorm los op hun live-acts , dus aan de hand daarvan lijkt het alsof het al helemaal top is (terwijl je juist je live-act zóveel vetter kan maken als je er een totaalplaatje van maakt met dikke mashups ed icm met het fysieke gedeelte).

Hier op Hardtraxx is men , inclusief ik, nou eenmaal een stuk kieskeuriger. Als ik op een feest zie dat men nog steeds massaal losgaat op tracks die meer zijn uitgemolken dan een campina koe, dan snap ik wel hoe artiesten het snel al helemaal goed vinden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2015 12:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

algemeen/live-act-discussie-topic-t49665.html

Hier maar weer WJDtjes doen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2015 15:26 
 
Hardtraxx Veteran

teupie schreef:
HAHAHA Wat is hardtraxx kut geworden. Fucking hypocriete mensen.

Iedereen loopt te haten bij alles wat een rare act wordt, minus militia for example, en nu is het weer helemaal geweldig. Ik ben trots op jullie.


Echt heh, ook bij W.U.F.U. opeens zijn 'stoere' vocals niet zo erg meer
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2015 19:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Tune in to http://t.co/qjNjtvJEO3 for all of the @Q_dance #Qapital madness from Amstrerdam! http://t.co/Zr8d6CBmTk http://t.co/uPKyEpwa7A

Sinds wanneer is Beatport hier zo mee bezig?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2015 19:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Duke schreef:
Tune in to http://t.co/qjNjtvJEO3 for all of the @Q_dance #Qapital madness from Amstrerdam! http://t.co/Zr8d6CBmTk http://t.co/uPKyEpwa7A

Sinds wanneer is Beatport hier zo mee bezig?

Onder aan de pagina staat de hint: © 2015 Beatport | An SFX Entertainment Company

En sfx=id&t=q-dance
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2015 19:32 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik denk dat als ze je een beleving willen geven juist meer naar een midi controller gaan grijpen.
Nu is het gewoon heel makkelijk, de meeste hardstyle luisteraars zijn die een paar feesten per jaar pakken en een paar mensen volgen op Facebook en helemaal fan zijn daarvan. Is ook allemaal prima, alleen nu word het de dj nogal makkelijk gemaakt.

'Ga in een live act en verdien zoveel meer.' 'Gooi er een livestream tegenaan en ze zijn helemaal tevreden.' 'Doe een Q&A of wees wat actiever op forums.'

Al een paar dingen die weinig tot niks met muziek te maken hebben alleen wel wat publiciteit oplevert voor hun.
Dat ze de term LIVE schrappen maar er iets anders van maken. Ik wil dat LIVE echt staat voor LIVE draaien en misschien nog wat extra leuke dingen erbij doen, niet je eigen nummers die je live speelt. Want voor mij part zou je gewoon altijd live moeten mixen (mash-ups toegestaan).
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2015 20:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Je bent niet te oud, gewoon een beetje zuur.


RTM93 schreef:
Ik heb ook nergens gezegd dat hij een zuur persoon is.


Okeeeeeeeeee dan!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2015 21:22 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

http://www.youtube.com/watch?v=g9AA_HX6ksg&index=2&list=PLK1cLDMx4LwEs0o9wXVZ-kbAH8kpEOVER

Ja, Hard Attakk is dus The Prophet met Zentiments (?)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2015 21:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jezus wat klinken die kicks baftig zeg :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2015 22:06 
 
Hardtraxx Veteran

Jezus wat een droevigheid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2015 22:44 
 
Hardtraxx Veteran

Haha, en ze verwijderen ook gelijk negatieve reacties onder dat filmpje. Wat een droeftoeters...
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2015 00:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

iMark schreef:
Haha, en ze verwijderen ook gelijk negatieve reacties onder dat filmpje. Wat een droeftoeters...

Was jij dat die reageerde: "Ga alstjeblieft met pensioen, The Prophet"?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2015 00:51 
 
Hardtraxx Veteran

The Skribbler schreef:
RTM93 schreef:
Je bent niet te oud, gewoon een beetje zuur.


RTM93 schreef:
Ik heb ook nergens gezegd dat hij een zuur persoon is.


Okeeeeeeeeee dan!

Eerste is gericht op je comment. Het is natuurlijk maar net hoe je het wil interpreteren. Sorry als ik je tere zieltje heb gekrenkt. Mijn oprechte excuses. Misschien moet ik eerst maar eens een biertje met je drinke alvorens ik een mening over jou ventileer :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2015 11:21 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2015 11:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat Activator een album maakt...

Citaat:
DJ ACTIVATOR
1 hr ·
Many years have passed since I began to produce hardstyle in 2001, passing through and experiencing the genre in all its forms.
After having spent my time in perfecting the sound through several releases, I am extremely proud to introduce my new album called "Veteran of style", which is divided in four parts.
Each part containing six tracks in a specific style of hardstyle: euphoric, early, raw and nu-style.
Release date of part1 (euphoric) 01-05-2015
More infos and previews in the next days, artwork sketch below.
‪#‎vos‬


Nu-style... wat moet ik me daar bij voorstellen >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2015 12:47 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

En dan zijn wij degene die in hokjes denken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2015 14:42 
 
Hardtraxx Addict

Rickzel schreef:
Dat Activator een album maakt...

Citaat:
DJ ACTIVATOR
1 hr ·
Many years have passed since I began to produce hardstyle in 2001, passing through and experiencing the genre in all its forms.
After having spent my time in perfecting the sound through several releases, I am extremely proud to introduce my new album called "Veteran of style", which is divided in four parts.
Each part containing six tracks in a specific style of hardstyle: euphoric, early, raw and nu-style.
Release date of part1 (euphoric) 01-05-2015
More infos and previews in the next days, artwork sketch below.
‪#‎vos‬


Nu-style... wat moet ik me daar bij voorstellen >.<

Ik hoop dat dat staat voor 2006-2010( dat werd destijds toch nustyle genoemd?!)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2015 15:01 
 
Hardtraxx Newbie

Citaat:
Unfortunately Exit Mind is not able to perform at ‪#‎QAPITAL‬ tonight, due to personal circumstances.
He was looking forward to his live set and he really regrets this cancellation.
Dark Pact will take his place and he would like to thank him for that.
Exit Mind feels very sorry to all of you who were coming to see him tonight.
We wish Exit Mind a lot of strength and power during this difficult time.


Q-Dance op de Qapital facebook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2015 20:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Magnetron schreef:

Ben wel benieuwd. Album hoogst waarschijnlijk? Hij heeft een paar nummertjes die nog wel leuk zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2015 10:31 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Interview met Regain: http://hardstyle-united.nl/2015/hardsty ... ew-regain/
Regain schreef:
I have lots of secrets! First secret is that I’m making a track with a new face of Theracords. I will play this track for the first time at XXlerator. Second secret is that I’m making a track with one of the best MC’s around: MC Renegade. Third secret is that the collaboration with The Beast Project is still in progress and I’m also making a remix but now I can’t tell you for who. Stay tuned!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2015 14:42 
 
Hardtraxxer

Ik heb in 5 pagina's Wist-Je-Datjes maar 5 echte wist-je-datjes gezien. Toppers! :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2015 15:13 
 
Hardtraxx Veteran

Jambekkiee schreef:
Ik heb in 5 pagina's Wist-Je-Datjes maar 5 echte wist-je-datjes gezien. Toppers! :/

Daar draag jij nu aan mee
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2015 23:45 
 
Hardtraxx Veteran

Meer tickets verkocht dan dat er mensen naar binnen mogen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2015 00:21 
 
Hardtraxx Veteran

Zo he das zuur! Maar wel mooi opgelost van q-dance. Mag ook wat voor gezegd worden :thumbup:
Vorige  1 ... 2252, 2253, 2254, 2255, 2256, 2257, 2258 ... 3045  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen