Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 2254, 2255, 2256, 2257, 2258, 2259, 2260 ... 3045  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2015 12:39 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik snap niet hoe je dat vol kunt houden. Je ziet toch duidelijk verschil tussen voor en na de overname. Wat er allemaal overgenomen wordt bijvoorbeeld.

Hoe sprak die dan trouwens? Link eens?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2015 13:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Duncan is gewoon van mening dat de housescene op het moment kapot gemaakt wordt, en SFX is een van de grote boosdoeners.

Helemaal eens met Duncan, luisterde tot 2 jaar terug nog veel house, maar elke maand lijkt er wel weer een nieuw dieptepunt aan te breken qua creativiteit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2015 13:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wel jammer dat sfx al een tijdje 'de baas' is....zeker nu straks sensation the legacy op het programma staat. hoop echt dat ze daar wel rekening mee houden en niet de hele avond dj's van dit moment daar neerzetten want die hebben daar geen reet te zoeken op een 15 jarig jubileum
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2015 13:16 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Duke schreef:
Duncan is gewoon van mening dat de housescene op het moment kapot gemaakt wordt, en SFX is een van de grote boosdoeners.

Helemaal eens met Duncan, luisterde tot 2 jaar terug nog veel house, maar elke maand lijkt er wel weer een nieuw dieptepunt aan te breken qua creativiteit.

Duncan is toch degene die zijn bedrijf ID&T aan SFX verkocht voor ik weet niet hoeveel miljoenen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2015 13:22 
 
Hardtraxx Addict

TiMOTHYb schreef:
Ook niet als ze over een paar jaar weer een deel terug willen verkopen bijvoorbeeld? Of geloof jij dat dat SFX op een gegeven moment wel gaat draaien in Nederland? Vooral dit; Stutterheim sluit niet uit dat hij ooit weer feesten gaat organiseren, maar neemt eerst een jaar vrij geeft mij wel het idee dat hij binnenkort wel weer ten tonele zal verschijnen.


Dan is het nog steeds niet aan hun maar aan Duncan zelf om wel of niet iets daar te gaan doen. Overigens zie ik hem eerder een nieuw concept opzetten dan terug in het bedrijf.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2015 13:50 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Duncan is toch degene die zijn bedrijf ID&T aan SFX verkocht voor ik weet niet hoeveel miljoenen.

Ja, wat gaat hier nu precies niet volgens verwachting? Hele boel verkocht aan een overcommerciële partij (op afstand). Die spelen nu moeiteloos in op de grootste hypes en rages (simpele bedoening) om zoveel mogelijk centen binnen te harken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2015 14:14 
 
Hardtraxxer

TiMOTHYb schreef:
Lyst schreef:
Duncan is toch degene die zijn bedrijf ID&T aan SFX verkocht voor ik weet niet hoeveel miljoenen.

Ja, wat gaat hier nu precies niet volgens verwachting? Hele boel verkocht aan een overcommerciële partij (op afstand). Die spelen nu moeiteloos in op de grootste hypes en rages (simpele bedoening) om zoveel mogelijk centen binnen te harken.


Snap jij het hele verhaal wel ?!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2015 14:18 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Nee, ik snap er geen fluit van. Een paar jaar geleden is de hele boel verkocht, en nu voelt hij dat hij eruit groeit en weinig meer met de muziek van nu heeft. Dat is toch precies wat je twee jaar geleden hebt bedongen dan? Door de boel uit handen te geven?

Maar kom nou eens met die link of je eigen visie op het verhaal, of leg uit hoe het zit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2015 14:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tussen alles door maar eens een wistjedat.

De Reckless line-up van Craft:
Dj Adaro
E-Force LIVE
Moridin LIVE
The Machine LIVE
Dj Thera
Deetox
Delete
Tartaros
Degos & Re-Done
Jason Payne
Dark Pact
Act of Rage
Main Concern
Requiem
Artifact
Sub Sonik
Bouncing Ball
MC Livid
MC Tellem
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2015 14:27 
 
Hardtraxxer

TiMOTHYb schreef:
Nee, ik snap er geen fluit van. Een paar jaar geleden is de hele boel verkocht, en nu voelt hij dat hij eruit groeit en weinig meer met de muziek van nu heeft. Dat is toch precies wat je twee jaar geleden hebt bedongen dan? Door de boel uit handen te geven?

Maar kom nou eens met die link of je eigen visie op het verhaal, of leg uit hoe het zit.


Lees het gehele interview dat in de Volkskrant staat vandaag, staat het haarfijn uitgelegd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2015 14:56 
 
Hardtraxxer

Youri! schreef:
TiMOTHYb schreef:
Nee, ik snap er geen fluit van. Een paar jaar geleden is de hele boel verkocht, en nu voelt hij dat hij eruit groeit en weinig meer met de muziek van nu heeft. Dat is toch precies wat je twee jaar geleden hebt bedongen dan? Door de boel uit handen te geven?

Maar kom nou eens met die link of je eigen visie op het verhaal, of leg uit hoe het zit.


Lees het gehele interview dat in de Volkskrant staat vandaag, staat het haarfijn uitgelegd.


OF google gewoon even op zijn naam ;) staan meerdere interviews van de afgelopen 3 maanden..
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2015 15:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
Code Black
Shopping for a new floor for the WE R Music office together with Brennan Heart!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2015 15:22 
 
Hardtraxx Veteran

Citaat:
Wouter Tavecchio zal samen met anderen de dagelijkse leiding van ID&T op zich nemen. De functie van CEO SFX Europa vervalt met het vertrek van Stutterheim


Die Wouter Tavecchio is/was de eindverantwoordelijke bij Q-Dance volgens het NRC. Ik ben benieuwd wat er bij Q gaat veranderen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2015 17:27 
 

http://alive-at-night.com/god-declares- ... ers-up-to/

Citaat:
So we hear that the ‘god of hardstyle’ AKA Noisecontrollers is getting set to announce some pretty huge news! Apart from the fact that he has been collaborating with Wildstylez (fuck yeah) and Bass Modulators, Noisecontrollers has been taking it to his social media, hinting to his fans that there’s a shitload of new music coming to rock the Summer!


inb4 nieuw album
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2015 17:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Inb4 Arjan komt terug bij NC en heeft in het geheim allerlei tracks gemaakt waar niemand iets van weet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2015 17:29 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Volgens traditie het hele album op Qlimax svp :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2015 18:14 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Qapital Ran-D Defqon.1 anthem show.

Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2015 19:16 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2015 20:07 
 
Hardtraxx Elite

Doen ze weer leuk! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2015 21:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als ze hun muziek thuis laten lijkt het me best lache om een avondje te zuipen met die gasten >.<

Dat geluidje van die wazige dino was ook wel prachtig :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2015 07:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Als ze hun muziek thuis laten lijkt het me best lache om een avondje te zuipen met die gasten >.<

Dat geluidje van die wazige dino was ook wel prachtig :lol:


Kan nog steeds niet begrijpen dat je da tweekaz niks vind, die gasten maken zulke vette muziek :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2015 09:46 
 
Hardtraxx Crew

Atmozfears schreef:
Is this happening? Yes this is happening. @VINAIofficial <3


VINAI schreef:
Working on this huge collab with .....?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2015 09:55 
 
Hardtraxx Veteran

Mitzinator schreef:
Atmozfears schreef:
Is this happening? Yes this is happening. @VINAIofficial <3


VINAI schreef:
Working on this huge collab with .....?


En wie zijn dat dan :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2015 09:57 
 
Hardtraxx Crew



:x
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2015 11:14 
 

Mitzinator schreef:


:x


Typeert ongeveer het grootste deel van de huidige (deep)house scene :sick:
Vorige  1 ... 2254, 2255, 2256, 2257, 2258, 2259, 2260 ... 3045  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen