Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 2251, 2252, 2253, 2254, 2255, 2256, 2257 ... 3045  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2015 19:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Warface bezig is met een groot nieuw project, waar nog niks over gezegd mag worden?

https://fbcdn-photos-d-a.akamaihd.net/h ... 19a0f7e932
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2015 20:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Schijnt zelf een event te organiseren.

Warfeest.

Lachee
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2015 21:31 
 
Hardtraxx Veteran

PNXRMX schreef:
Kunnen we niet eens kappen met die overdreven teksten, of ben ik hier gewoon te oud voor :/

Jezus man stel je aan. Het is gewoon een aankondiging op een leuke originele wijze met wat titels van hun Tracks. Je bent niet te oud, gewoon een beetje zuur.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2015 21:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
PNXRMX schreef:
Kunnen we niet eens kappen met die overdreven teksten, of ben ik hier gewoon te oud voor :/

Jezus man stel je aan. Het is gewoon een aankondiging op een leuke originele wijze met wat titels van hun Tracks. Je bent niet te oud, gewoon een beetje zuur.

Ohja James is mega zuur en ook helemaal niet gezellig op feestjes en hij staat al helemaal niet open voor een goed inhoudelijk gesprek over de ontwikkeling van een muziekstijl xd

Hij mag toch gewoon zijn mening ventileren, of niet dan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2015 22:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dat ze nou eindelijk eens gaan doorbreken :worship: :worship: :worship:

Kijk hier GIGANTISCH naar uit!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2015 08:37 
 
Hardtraxx Veteran

The Skribbler schreef:
RTM93 schreef:
PNXRMX schreef:
Kunnen we niet eens kappen met die overdreven teksten, of ben ik hier gewoon te oud voor :/

Jezus man stel je aan. Het is gewoon een aankondiging op een leuke originele wijze met wat titels van hun Tracks. Je bent niet te oud, gewoon een beetje zuur.

Ohja James is mega zuur en ook helemaal niet gezellig op feestjes en hij staat al helemaal niet open voor een goed inhoudelijk gesprek over de ontwikkeling van een muziekstijl xd

Hij mag toch gewoon zijn mening ventileren, of niet dan :P

Ik heb ook nergens gezegd dat hij een zuur persoon is. Zijn reactie is dat duidelijk wel. En dat is de mening die ik hier ventileer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2015 09:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

HAHAHA Wat is hardtraxx kut geworden. Fucking hypocriete mensen.

Iedereen loopt te haten bij alles wat een rare act wordt, minus militia for example, en nu is het weer helemaal geweldig. Ik ben trots op jullie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2015 09:39 
 
Hardtraxx Veteran

Teup neem een biertje en relax :beer:

Benieuwt naar P&D, vooral benieuwt wat het precies wordt. Zeker dat ik ga kijken tijdens Rebirth :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2015 10:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

teupie schreef:
HAHAHA Wat is hardtraxx kut geworden. Fucking hypocriete mensen.

Iedereen loopt te haten bij alles wat een rare act wordt, minus militia for example, en nu is het weer helemaal geweldig. Ik ben trots op jullie.


Leden van Theracords kunnen dan ook nooit wat fout doen hier volgens mij. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2015 10:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
PNXRMX schreef:
Kunnen we niet eens kappen met die overdreven teksten, of ben ik hier gewoon te oud voor :/

Jezus man stel je aan. Het is gewoon een aankondiging op een leuke originele wijze met wat titels van hun Tracks. Je bent niet te oud, gewoon een beetje zuur.


Tracktitels gebruiken op die manier noem ik al niet origineel meer. Ik vind deze aankondiging ook helemaal niet uit de lijn van wat normaal is bij hardstyle, maar dat begin ik langzamerhand ook gewoon niet meer te trekken. Zuur zou zijn als ik loop te zeiken over iets waar helemaal geen aanleiding voor is, maar als ik bij 90% van alle aankondigingen en trailers flink "cringe" dan is er naar mijn idee wel wat aan de hand. Ik vraag me af of ik hier gewoon gevoelig voor ben of dat anderen hier dat gevoel ook hebben. Ik denk wel dat "hardstylers" er goed tegen zullen kunnen over het algemeen, maar zou het bepaalde groepen van buiten de scene af kunnen schrgroep misschien?

En @prefix, density of wie dan ook als jullie meelezen: zie met commentaar niet als specifiek op jullie berichten, maar op dit soort berichten in het algemeen
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2015 10:25 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Ik ben het met je eens, we worden te oud :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2015 10:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

In mijn ogen wordt er tegenwoordig ook veel te veel de nadruk gelegd op de act hoor, en veel minder op de muziek zelf..Zal vast wel met de leeftijd te maken hebben ofzo, de nieuwe lichting festivalgangers is daar schijnbaar veel gevoeliger voor dan ik.

Neem het enorme aantal special acts met outfitjes, vlaggen, maskers etc. die er tegenwoordig alleen al in de hardstyle zijn:
Minus Militia,
Gunz For Hire,
Freakz At Night,
B-Freqz,
Hard Attakk,
Moridin,
Titanomachy,
Warface live,
Radical Redemption live

Dan laat ik Hard Driver nog even buiten beschouwing omdat dat gewoon een geslaagde marketing-truc was om zijn overstap naar de hardstyle makkelijker te maken. Toen zijn overstap geslaagd was is hij ook meteen met die helm gestopt, omdat het niet meer nodig was, waardoor nu de nadruk "gewoon" weer op het muzikale aspect ligt. Zoals het hoort, dat kan ik alleen maar waarderen :thumbup:

Nu komt daar weer zoiets speciaals bij met dat Brain Meets Brutal..
Marketingtechnisch allemaal heel leuk met die outfits en extra aandacht, maar ik zie ook veel liever dat de artiesten zich weer gewoon lekker bezighouden met de kwaliteit van de muziek. Bijv. een Titanomachy live, heel leuk en aardig allemaal, maar totaal onnodig want buiten dat pakje en die ene artiest die hij steeds meeneemt on stage, voegt het muzikaal gewoon niks toe aan de scène. Zelfde geldt overigens voor Warface live, Radical Redemption live en nog een aantal van die acts..

Maar volgens mij is er nog steeds niet duidelijk wat het nu betreft..(enkel een live-act, of ook een nieuwe muziekstijl of wat dan ook), dus ik laat me verrassen op Rebirth!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2015 10:58 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Blijkbaar kunnen ze zich muzikaal dan niet genoeg onderscheiden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2015 11:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Blijkbaar kunnen ze zich muzikaal dan niet genoeg onderscheiden.

Dit hoeft niet altijd zo te zijn. Een Warface vind ik echt wel een eigen sound hebben en met alle kickrolls bijvoorbeeld wel iets leuks toevoegen aan de scène.
(ondanks dat zijn platen op elkaar lijken, maar dat is bij 95% van de artiesten zo tegenwoordig)

Maar waarom moet er dan zo nodig weer zo'n raar pakje bij tijdens zijn live-acts..totaal onnodig.
En daarnaast vind ik zijn live-act vaak ook vele malen minder leuk dan zijn gewone setjes. Daar zou hij zijn aandacht in moeten steken, zodat dat pakje en heel dat Warface Soldiers een leuk extraatje is op een goede act in plaats van een, met alle respect, matige act met onnodige fratsen.
Warface gebruik ik hier overigens puur als voorbeeld, zelfde principe geldt voor meerdere acts.. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2015 11:13 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Ik vind Warface zich helemaal niet onderscheiden.
Ik ben überhaupt niet van die verkleedpartijen. Het draait niet om jou, het draait om je muziek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2015 11:17 
 
Hardtraxxer

pecola-tje schreef:
B-Freqz,




Vanwaar noem je B-freqz in het rijtje van gekke pakkies etc? Ze hebben alleen allemaal een leren jas aan zoiets is toch niet te vergelijken met moridin Gunz4hire en minus militia
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2015 11:18 
 
Donateur
Avatar gebruiker

pecola-tje schreef:
Dit hoeft niet altijd zo te zijn. Een Warface vind ik echt wel een eigen sound hebben en met alle kickrolls bijvoorbeeld wel iets leuks toevoegen aan de scène.
(ondanks dat zijn platen op elkaar lijken, maar dat is bij 95% van de artiesten zo tegenwoordig)

Dan voegt ie toch maar een klein gedeelte toe aan de scene (als het allemaal op elkaar lijkt?)

Ik begrijp dat met die pakjes allemaal nog wel. Ik zou, buiten m'n muziek, ook wel wat neer willen zetten. Of zo'n hele setting van dood en verderf rond je live-act creëren (als je toch al zo produceert). Ik snap alleen niet waarom dat het muzikale proces zo in de weg hoeft te zitten. Je kunt toch gewoon allebei doen.

Ik maak wel is een mashup voor een busreis ofzo. Knip ik gewoon een aantal MiM platen helemaal uit elkaar en maak ik er een plaat van. Ik moet dan uit volledige platen alles gaan samplen. Betreffende artiesten hebben die stukken (de vocals bijvoorbeeld) gewoon op voorraad. Ik begrijp echt niet waarom er niet eentje is die er een midi controller bijpakt en die stukken gewoon live samplet (of desnoods vooraf gaat zitten knutselen). Het is altijd maar of/of. Hoezo kan het niet een keertje en/en. De enige waarvan ik weet dat zij dit doen zijn Crypsis, Thera en AVIO vroeger dan. Opvallend ook dat alledrie dat allemaal zonder bovenstaande poespas doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2015 11:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Brmn schreef:
Vanwaar noem je B-freqz in het rijtje van gekke pakkies etc?

B-Freqz is idd de act die zich het meest aan heel die onzin onttrekt, klopt.
TiMOTHYb schreef:
Ik snap alleen niet waarom dat het muzikale proces zo in de weg hoeft te zitten. Je kunt toch gewoon allebei doen.

Ik begrijp echt niet waarom er niet eentje is die er een midi controller bijpakt en die stukken gewoon live samplet (of desnoods vooraf gaat zitten knutselen). Het is altijd maar of/of. Hoezo kan het niet een keertje en/en. De enige waarvan ik weet dat zij dit doen zijn Crypsis, Thera en AVIO vroeger dan. Opvallend ook dat alledrie dat allemaal zonder bovenstaande poespas doen.

Dit is precies wat ik bedoel inderdaad, zonde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2015 11:36 
 
Artiest

Gratis nummertje :)
gratis-tracks-ht/geck-o-front-row-workout-t49641.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2015 11:50 
 
Donateur
Avatar gebruiker

B-Freqz is muzikaal gezien (on stage) precies hetzelfde als alle andere acts die je noemt dus die staat prima in dat lijstje. Ben benieuwd wat Bob op Qapital live gaat doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2015 11:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
B-Freqz is muzikaal gezien (on stage) precies hetzelfde als alle andere acts die je noemt dus die staat prima in dat lijstje.


De enige overeenkomst die ik tussen hun zie, is dat ze alleen tracks van zichzelf draaien, maar dat is altijd zo met een live act, dus wat komt er nog meer overeen dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2015 11:55 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Dat ze niks live doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2015 11:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2015 12:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Het heeft allemaal te maken met het feit dat we steeds meer beleving willen hebben als consument zijnde. Dat komt echt overal terug, van retail tot events. Ik vind dat bepaalde groepen (MM, Gunz 4 hire) daar wel echt goed op in spelen, of het nou je ding is of niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2015 12:12 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Duke schreef:
Het heeft allemaal te maken met het feit dat we steeds meer beleving willen hebben als consument zijnde. Dat komt echt overal terug, van retail tot events. Ik vind dat bepaalde groepen (MM, Gunz 4 hire) daar wel echt goed op in spelen, of het nou je ding is of niet.

Wat heeft die beleving die je noemt van doen met het muzikale proces? Waarom doen producers in interviews altijd geloven dat ze zijn geboren voor de muziek die ze maken, om zich on stage vervolgens compleet te richten op de beleving terwijl er juist in een live-act zoveel ruimte voor het muzikale aspect is. Nogmaals; waarom is het of/of?
Vorige  1 ... 2251, 2252, 2253, 2254, 2255, 2256, 2257 ... 3045  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen