Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 2245, 2246, 2247, 2248, 2249, 2250, 2251 ... 3045  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2015 16:43 
 
Hardtraxx Veteran

Eens, maar doelde ook vooral op het over-usen van zulke vocals zoals bij Warface of Sub Sonik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2015 17:10 
 
Hardtraxx Elite

Je zou echt prachtige vocals uit House of Cards kunnen halen, Francis Underwood :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2015 18:12 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wat maakt het uit wat voor lyrics ze gebruiken.
Uiteindelijk is het hun muziek en maken zij wat zij vet vinden.
En blijkbaar vinden een heleboel mensen dat dus ook vet.

Of het volwassen of kwaliteit is, daar geef ik geen mening over.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2015 21:25 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

hotymoty schreef:
Je zou echt prachtige vocals uit House of Cards kunnen halen, Francis Underwood :cool:

Dat een producer hier maar eens iets mee doet. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2015 21:32 
 
Artiest

Richardd schreef:
hotymoty schreef:
Je zou echt prachtige vocals uit House of Cards kunnen halen, Francis Underwood :cool:

Dat een producer hier maar eens iets mee doet. :thumbup:


Haha cool, 2 maanden terug eentje gemaakt voor na het album met House of Cards vocals. Gruwelijk dikke serie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2015 21:50 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

hotymoty schreef:
Je zou echt prachtige vocals uit House of Cards kunnen halen, Francis Underwood :cool:


+9000.
Daarnaast maakt het mij niet uit wat voor vocals er in zitten, al zijn het vrouwelijke zoals Code Black - Draw me Closer of al zijn het 'stoere mannelijke' lyrics zoals Warface - Catalyst. Zolang het niet een te lange tekst is of te snelle tekst zing ik (bijna) alles mee op een feest of in de auto. :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2015 21:52 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

PhutureNoize schreef:
Richardd schreef:
hotymoty schreef:
Je zou echt prachtige vocals uit House of Cards kunnen halen, Francis Underwood :cool:

Dat een producer hier maar eens iets mee doet. :thumbup:


Haha cool, 2 maanden terug eentje gemaakt voor na het album met House of Cards vocals. Gruwelijk dikke serie.

Ben benieuwd! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2015 22:09 
 
Hardtraxxer

tijntjuh120 schreef:
Radical komt met een brutal 5.0 volgens Hardnews :x
De kicks uit brutal 1.0 zijn nog harder dan die van 4.0 :lol:


2 en 3 waren uitstekend, maar 4 was echt naja niet goed...
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 mrt 2015 22:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Crashee schreef:
tijntjuh120 schreef:
Radical komt met een brutal 5.0 volgens Hardnews :x
De kicks uit brutal 1.0 zijn nog harder dan die van 4.0 :lol:


2 en 3 waren uitstekend, maar 4 was echt naja niet goed...

Smaken verschillen daarover.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2015 00:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

PhutureNoize schreef:
Richardd schreef:
hotymoty schreef:
Je zou echt prachtige vocals uit House of Cards kunnen halen, Francis Underwood :cool:

Dat een producer hier maar eens iets mee doet. :thumbup:


Haha cool, 2 maanden terug eentje gemaakt voor na het album met House of Cards vocals. Gruwelijk dikke serie.


Bij Breaking Bad duurde het ook even voor de quotes er uit gepikt werden, maar zit volgens mij genoeg in House of Cards, ben ook heel benieuwd :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2015 02:05 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:

Bij Breaking Bad duurde het ook even voor de quotes er uit gepikt werden, maar zit volgens mij genoeg in House of Cards, ben ook heel benieuwd :love:


''Did you think I've forgotten you?'" zo begin je een seizoen, damn! :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2015 02:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik vind Crypsis altijd wel vette vocals in zn platen hebben ^^
Hoewel nu ik er zo over nadenk, laatste tijd valt het een beetje tegen. Maar tot en met halverwege 2014 (ofzo) zeker

Ik heb ook vaak genoeg dat ik een serie of film zit te kijken of aan het gamen ben en een bepaald zinnetje hoor, en dan denk 'was ik nu maar producer dan had ik zo en zo en zo mn track gemaakt' :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2015 12:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Frijolrojo schreef:
Rickzel schreef:

Bij Breaking Bad duurde het ook even voor de quotes er uit gepikt werden, maar zit volgens mij genoeg in House of Cards, ben ook heel benieuwd :love:


''Did you think I've forgotten you?'" zo begin je een seizoen, damn! :love:


Haha ja dat is exact waar ik aan dacht... Pracht serie :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2015 13:09 
 
Hardtraxx Veteran

De nieuwe HWS (online 15:00) wordt gepresenteerd door Wasted Penguinz.

Heady moet eens zn shit bijeen rapen en of kappen met HWS, of alleen doorgaan met de podcast. Arrogante houding van hem en dat spirituele gezeik. Heb lang heady verdedigd van al het geflame tegen hem maar vind tegenwoordig echt dat hij het over zichzelf afroept. Released tergend langzaam, zegt dat hij te druk is voor HWS terwijl een heleboel grote house DJs/producers wekelijkse podcasts doen, zonder gedram. Begin m'n respect te verliezen nu.

Not to mention dat ik wel uitkijk naar de WP episode :) Misschien bevat het wel de collab met Rebourne/Frontliner/Sylence en de solotrack, I Love You oid. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2015 13:19 
 
Hardtraxx Elite

OutsideSpacer schreef:
De nieuwe HWS (online 15:00) wordt gepresenteerd door Wasted Penguinz.

Heady moet eens zn shit bijeen rapen en of kappen met HWS, of alleen doorgaan met de podcast. Arrogante houding van hem en dat spirituele gezeik. Heb lang heady verdedigd van al het geflame tegen hem maar vind tegenwoordig echt dat hij het over zichzelf afroept. Released tergend langzaam, zegt dat hij te druk is voor HWS terwijl een heleboel grote house DJs/producers wekelijkse podcasts doen, zonder gedram. Begin m'n respect te verliezen nu.

Not to mention dat ik wel uitkijk naar de WP episode :) Misschien bevat het wel de collab met Rebourne/Frontliner/Sylence en de solotrack, I Love You oid. :)

Is ie nog zo actief met die podcast dan? Aangezien hij altijd door andere wordt gehost?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2015 13:22 
 
Donateur
Avatar gebruiker

OutsideSpacer schreef:
Released tergend langzaam.

Kan me op Theracords na sowieso geen label bedenken dat hier enige waarde aan hecht. Fucking vervelend ja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2015 13:22 
 
Hardtraxx Veteran

OutsideSpacer schreef:
De nieuwe HWS (online 15:00) wordt gepresenteerd door Wasted Penguinz.

Heady moet eens zn shit bijeen rapen en of kappen met HWS, of alleen doorgaan met de podcast. Arrogante houding van hem en dat spirituele gezeik. Heb lang heady verdedigd van al het geflame tegen hem maar vind tegenwoordig echt dat hij het over zichzelf afroept. Released tergend langzaam, zegt dat hij te druk is voor HWS terwijl een heleboel grote house DJs/producers wekelijkse podcasts doen, zonder gedram. Begin m'n respect te verliezen nu.

Not to mention dat ik wel uitkijk naar de WP episode :) Misschien bevat het wel de collab met Rebourne/Frontliner/Sylence en de solotrack, I Love You oid. :)


En wie ben jij om dat te eisen :huh: ? Het is juist arrogantie van jou kant dat je zoiets eist.
De beste man volgt zijn eigen pad, dat het jou pad niet is kan maar dat doet er toch helemaal niets toe?

Duizenden mensen zijn nog maandelijks blij met de podcast en denk dat de meeste het er mee eens zijn dat de afgelopen maanden de cast weer beter zijn geworden JUIST door de gastpresentatoren.

Wie weet heeft hij over een half jaar weer tijd en doet hij het zelf weer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2015 13:23 
 
Hardtraxx Veteran

DJ_Tim schreef:
OutsideSpacer schreef:
De nieuwe HWS (online 15:00) wordt gepresenteerd door Wasted Penguinz.

Heady moet eens zn shit bijeen rapen en of kappen met HWS, of alleen doorgaan met de podcast. Arrogante houding van hem en dat spirituele gezeik. Heb lang heady verdedigd van al het geflame tegen hem maar vind tegenwoordig echt dat hij het over zichzelf afroept. Released tergend langzaam, zegt dat hij te druk is voor HWS terwijl een heleboel grote house DJs/producers wekelijkse podcasts doen, zonder gedram. Begin m'n respect te verliezen nu.

Not to mention dat ik wel uitkijk naar de WP episode :) Misschien bevat het wel de collab met Rebourne/Frontliner/Sylence en de solotrack, I Love You oid. :)

Is ie nog zo actief met die podcast dan? Aangezien hij altijd door andere wordt gehost?


Nee helemaal niet, en daarom vind ik dat hij gewoon moet zeggen wat hij wil. 'Ik kap ermee' is beter dan dit, kijk ik heb liever duidelijkheid, want nu wordt hij steeds door anderen gehost en dat is voor mij een soort teken dat hij er geen zin meer in heeft, dus zal het mij benieuwen of HWS het nog 10 episodes uithoudt. Dan heb ik liever dat hij dat of uit de wereld helpt door te zeggen ik stop, of HWS gaat door. Een tijd geleden heeft hij namelijk 2-3 maanden geen HWS laten hosten/zelf gedaan, volgens mij van november tot januari oid, en toen opeens een afgeraffelde episode. Die man heeft zo'n grote 'Fuck you' pet op naar de hardstyle scene. Voor hij house ging maken had hij 700k / 800k fb likes, nu 960k ofzo, wat inhoudt dat het grootste deel van zijn fans nog steeds de hardstyle fans zijn. Dan vind ik niet dat je een podcast die al bijna 4 jaar duurt zomaar ff 3 maanden kan skippen en geen sorry zegt/ duidelijkheid geeft. Nee, ik heb het wel gehad met die gast.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2015 13:25 
 
Hardtraxx Veteran

ErikZ schreef:
OutsideSpacer schreef:
De nieuwe HWS (online 15:00) wordt gepresenteerd door Wasted Penguinz.

Heady moet eens zn shit bijeen rapen en of kappen met HWS, of alleen doorgaan met de podcast. Arrogante houding van hem en dat spirituele gezeik. Heb lang heady verdedigd van al het geflame tegen hem maar vind tegenwoordig echt dat hij het over zichzelf afroept. Released tergend langzaam, zegt dat hij te druk is voor HWS terwijl een heleboel grote house DJs/producers wekelijkse podcasts doen, zonder gedram. Begin m'n respect te verliezen nu.

Not to mention dat ik wel uitkijk naar de WP episode :) Misschien bevat het wel de collab met Rebourne/Frontliner/Sylence en de solotrack, I Love You oid. :)


En wie ben jij om dat te eisen :huh: ? Het is juist arrogantie van jou kant dat je zoiets eist.
De beste man volgt zijn eigen pad, dat het jou pad niet is kan maar dat doet er toch helemaal niets toe?

Duizenden mensen zijn nog maandelijks blij met de podcast en denk dat de meeste het er mee eens zijn dat de afgelopen maanden de cast weer beter zijn geworden JUIST door de gastpresentatoren.

Wie weet heeft hij over een half jaar weer tijd en doet hij het zelf weer.


Van mij mag hij zijn eigen pad volgen. Maar ZEG dat dan. Waarom is het tegenwoordig zo moeilijk dingen te communiceren (nog wel met de hardstyle scene, de scene waarin hij groot is geworden). Daarom zeg ik: Hij hoort of te zeggen ik kap, of het gaat door. Het laten hosten door andere artiesten vind ik ook prima, maar laat iig even weten of deze podcast uberhaupt doorgaat. (en daarmee doel ik op dat hij laatst 3 maanden niks heeft gedaan/laten horen). Daaruit haal ik op dat hij er geen reet meer om geeft, idd.

En natuurlijk heb ik niks te willen, het is zijn leven bla bla bla. Maar een béétje duidelijkheid geven aan je echte fans ipv house kandi plur-fans is wel op zijn plaats. Natuurlijk gaan mensen zeuren en flamen als ze iets 1x per maand verwachten en het 3 maanden niet komt. Ook prima, natuurlijk. Maar zeg daarna in ieder geval 'ik had er geen zin in' of 'Sorry'. Dat laatste vind ik belangrijker dan die hele 2 / 3 gemiste episodes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2015 13:27 
 
Donateur
Avatar gebruiker

OutsideSpacer schreef:
Van mij mag hij zijn eigen pad volgen. Maar ZEG dat dan. Waarom is het tegenwoordig zo moeilijk dingen te communiceren (nog wel met de hardstyle scene, de scene waarin hij groot is geworden).

Meer nieuwe leden zoals jij. :worship:

Dit is dus van toepassing op 9/10 artiesten en labels in deze scene.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2015 13:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Headhunterz is een verloren zaak helaas, heeft nu zelfs een knotje. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2015 13:41 
 

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2015 13:46 
 

https://instagram.com/p/0uq0uGKQHS/
:')
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2015 14:25 
 
Hardtraxx Veteran

Duke schreef:
Headhunterz is een verloren zaak helaas, heeft nu zelfs een knotje. :lol:

Fucking Ninja Hipster :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2015 14:29 
 

Duke schreef:
Headhunterz is een verloren zaak helaas, heeft nu zelfs een knotje. :lol:


Zag je dat dansje van hem? :lol: :lol:
Vorige  1 ... 2245, 2246, 2247, 2248, 2249, 2250, 2251 ... 3045  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen