Eens, maar doelde ook vooral op het over-usen van zulke vocals zoals bij Warface of Sub Sonik.
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
-
HHardtraxx Elite
- 2169 posts member since 2011
- last seen Jun 2025
Je zou echt prachtige vocals uit House of Cards kunnen halen, Francis Underwood 
Wat maakt het uit wat voor lyrics ze gebruiken.
Uiteindelijk is het hun muziek en maken zij wat zij vet vinden.
En blijkbaar vinden een heleboel mensen dat dus ook vet.
Of het volwassen of kwaliteit is, daar geef ik geen mening over.
Uiteindelijk is het hun muziek en maken zij wat zij vet vinden.
En blijkbaar vinden een heleboel mensen dat dus ook vet.
Of het volwassen of kwaliteit is, daar geef ik geen mening over.
Dat een producer hier maar eens iets mee doet.hotymoty wrote:Je zou echt prachtige vocals uit House of Cards kunnen halen, Francis Underwood
-
PArtiest
- 153 posts member since 2011
- last seen Jul 2024
Haha cool, 2 maanden terug eentje gemaakt voor na het album met House of Cards vocals. Gruwelijk dikke serie.Richardd wrote:Dat een producer hier maar eens iets mee doet.hotymoty wrote:Je zou echt prachtige vocals uit House of Cards kunnen halen, Francis Underwood
+9000.hotymoty wrote:Je zou echt prachtige vocals uit House of Cards kunnen halen, Francis Underwood
Daarnaast maakt het mij niet uit wat voor vocals er in zitten, al zijn het vrouwelijke zoals Code Black - Draw me Closer of al zijn het 'stoere mannelijke' lyrics zoals Warface - Catalyst. Zolang het niet een te lange tekst is of te snelle tekst zing ik (bijna) alles mee op een feest of in de auto.
Ben benieuwd!PhutureNoize wrote:Haha cool, 2 maanden terug eentje gemaakt voor na het album met House of Cards vocals. Gruwelijk dikke serie.Richardd wrote:Dat een producer hier maar eens iets mee doet.hotymoty wrote:Je zou echt prachtige vocals uit House of Cards kunnen halen, Francis Underwood
-
CHardtraxxer
- 233 posts member since 2011
- last seen Dec 2019
2 en 3 waren uitstekend, maar 4 was echt naja niet goed...tijntjuh120 wrote:Radical komt met een brutal 5.0 volgens Hardnews![]()
De kicks uit brutal 1.0 zijn nog harder dan die van 4.0
Smaken verschillen daarover.Crashee wrote:2 en 3 waren uitstekend, maar 4 was echt naja niet goed...tijntjuh120 wrote:Radical komt met een brutal 5.0 volgens Hardnews![]()
De kicks uit brutal 1.0 zijn nog harder dan die van 4.0
Bij Breaking Bad duurde het ook even voor de quotes er uit gepikt werden, maar zit volgens mij genoeg in House of Cards, ben ook heel benieuwdPhutureNoize wrote:Haha cool, 2 maanden terug eentje gemaakt voor na het album met House of Cards vocals. Gruwelijk dikke serie.Richardd wrote:Dat een producer hier maar eens iets mee doet.hotymoty wrote:Je zou echt prachtige vocals uit House of Cards kunnen halen, Francis Underwood
''Did you think I've forgotten you?'" zo begin je een seizoen, damn!Rickzel wrote:
Bij Breaking Bad duurde het ook even voor de quotes er uit gepikt werden, maar zit volgens mij genoeg in House of Cards, ben ook heel benieuwd
Ik vind Crypsis altijd wel vette vocals in zn platen hebben
Hoewel nu ik er zo over nadenk, laatste tijd valt het een beetje tegen. Maar tot en met halverwege 2014 (ofzo) zeker
Ik heb ook vaak genoeg dat ik een serie of film zit te kijken of aan het gamen ben en een bepaald zinnetje hoor, en dan denk 'was ik nu maar producer dan had ik zo en zo en zo mn track gemaakt'
Hoewel nu ik er zo over nadenk, laatste tijd valt het een beetje tegen. Maar tot en met halverwege 2014 (ofzo) zeker
Ik heb ook vaak genoeg dat ik een serie of film zit te kijken of aan het gamen ben en een bepaald zinnetje hoor, en dan denk 'was ik nu maar producer dan had ik zo en zo en zo mn track gemaakt'
Haha ja dat is exact waar ik aan dacht... Pracht serieFrijolrojo wrote:''Did you think I've forgotten you?'" zo begin je een seizoen, damn!Rickzel wrote:
Bij Breaking Bad duurde het ook even voor de quotes er uit gepikt werden, maar zit volgens mij genoeg in House of Cards, ben ook heel benieuwd
-
PHardtraxx Veteran
- last seen Jan 2025
De nieuwe HWS (online 15:00) wordt gepresenteerd door Wasted Penguinz.
Heady moet eens zn shit bijeen rapen en of kappen met HWS, of alleen doorgaan met de podcast. Arrogante houding van hem en dat spirituele gezeik. Heb lang heady verdedigd van al het geflame tegen hem maar vind tegenwoordig echt dat hij het over zichzelf afroept. Released tergend langzaam, zegt dat hij te druk is voor HWS terwijl een heleboel grote house DJs/producers wekelijkse podcasts doen, zonder gedram. Begin m'n respect te verliezen nu.
Not to mention dat ik wel uitkijk naar de WP episode
Misschien bevat het wel de collab met Rebourne/Frontliner/Sylence en de solotrack, I Love You oid. 
Heady moet eens zn shit bijeen rapen en of kappen met HWS, of alleen doorgaan met de podcast. Arrogante houding van hem en dat spirituele gezeik. Heb lang heady verdedigd van al het geflame tegen hem maar vind tegenwoordig echt dat hij het over zichzelf afroept. Released tergend langzaam, zegt dat hij te druk is voor HWS terwijl een heleboel grote house DJs/producers wekelijkse podcasts doen, zonder gedram. Begin m'n respect te verliezen nu.
Not to mention dat ik wel uitkijk naar de WP episode
-
DHardtraxx Elite
- 2496 posts member since 2012
- last seen Jan 2020
Is ie nog zo actief met die podcast dan? Aangezien hij altijd door andere wordt gehost?OutsideSpacer wrote:De nieuwe HWS (online 15:00) wordt gepresenteerd door Wasted Penguinz.
Not to mention dat ik wel uitkijk naar de WP episodeMisschien bevat het wel de collab met Rebourne/Frontliner/Sylence en de solotrack, I Love You oid.
Kan me op Theracords na sowieso geen label bedenken dat hier enige waarde aan hecht. Fucking vervelend ja.OutsideSpacer wrote:Released tergend langzaam.
En wie ben jij om dat te eisenOutsideSpacer wrote:De nieuwe HWS (online 15:00) wordt gepresenteerd door Wasted Penguinz.
Not to mention dat ik wel uitkijk naar de WP episodeMisschien bevat het wel de collab met Rebourne/Frontliner/Sylence en de solotrack, I Love You oid.
De beste man volgt zijn eigen pad, dat het jou pad niet is kan maar dat doet er toch helemaal niets toe?
Duizenden mensen zijn nog maandelijks blij met de podcast en denk dat de meeste het er mee eens zijn dat de afgelopen maanden de cast weer beter zijn geworden JUIST door de gastpresentatoren.
Wie weet heeft hij over een half jaar weer tijd en doet hij het zelf weer.
-
PHardtraxx Veteran
- last seen Jan 2025
Nee helemaal niet, en daarom vind ik dat hij gewoon moet zeggen wat hij wil. 'Ik kap ermee' is beter dan dit, kijk ik heb liever duidelijkheid, want nu wordt hij steeds door anderen gehost en dat is voor mij een soort teken dat hij er geen zin meer in heeft, dus zal het mij benieuwen of HWS het nog 10 episodes uithoudt. Dan heb ik liever dat hij dat of uit de wereld helpt door te zeggen ik stop, of HWS gaat door. Een tijd geleden heeft hij namelijk 2-3 maanden geen HWS laten hosten/zelf gedaan, volgens mij van november tot januari oid, en toen opeens een afgeraffelde episode. Die man heeft zo'n grote 'Fuck you' pet op naar de hardstyle scene. Voor hij house ging maken had hij 700k / 800k fb likes, nu 960k ofzo, wat inhoudt dat het grootste deel van zijn fans nog steeds de hardstyle fans zijn. Dan vind ik niet dat je een podcast die al bijna 4 jaar duurt zomaar ff 3 maanden kan skippen en geen sorry zegt/ duidelijkheid geeft. Nee, ik heb het wel gehad met die gast.DJ_Tim wrote:Is ie nog zo actief met die podcast dan? Aangezien hij altijd door andere wordt gehost?OutsideSpacer wrote:De nieuwe HWS (online 15:00) wordt gepresenteerd door Wasted Penguinz.
-
PHardtraxx Veteran
- last seen Jan 2025
Van mij mag hij zijn eigen pad volgen. Maar ZEG dat dan. Waarom is het tegenwoordig zo moeilijk dingen te communiceren (nog wel met de hardstyle scene, de scene waarin hij groot is geworden). Daarom zeg ik: Hij hoort of te zeggen ik kap, of het gaat door. Het laten hosten door andere artiesten vind ik ook prima, maar laat iig even weten of deze podcast uberhaupt doorgaat. (en daarmee doel ik op dat hij laatst 3 maanden niks heeft gedaan/laten horen). Daaruit haal ik op dat hij er geen reet meer om geeft, idd.ErikZ wrote:En wie ben jij om dat te eisenOutsideSpacer wrote:De nieuwe HWS (online 15:00) wordt gepresenteerd door Wasted Penguinz.
? Het is juist arrogantie van jou kant dat je zoiets eist.
De beste man volgt zijn eigen pad, dat het jou pad niet is kan maar dat doet er toch helemaal niets toe?
Duizenden mensen zijn nog maandelijks blij met de podcast en denk dat de meeste het er mee eens zijn dat de afgelopen maanden de cast weer beter zijn geworden JUIST door de gastpresentatoren.
Wie weet heeft hij over een half jaar weer tijd en doet hij het zelf weer.
En natuurlijk heb ik niks te willen, het is zijn leven bla bla bla. Maar een béétje duidelijkheid geven aan je echte fans ipv house kandi plur-fans is wel op zijn plaats. Natuurlijk gaan mensen zeuren en flamen als ze iets 1x per maand verwachten en het 3 maanden niet komt. Ook prima, natuurlijk. Maar zeg daarna in ieder geval 'ik had er geen zin in' of 'Sorry'. Dat laatste vind ik belangrijker dan die hele 2 / 3 gemiste episodes.
Last edited by Pedaalemre on 27 Mar 2015 12:29, edited 1 time in total.
Meer nieuwe leden zoals jij.OutsideSpacer wrote: Van mij mag hij zijn eigen pad volgen. Maar ZEG dat dan. Waarom is het tegenwoordig zo moeilijk dingen te communiceren (nog wel met de hardstyle scene, de scene waarin hij groot is geworden).
Dit is dus van toepassing op 9/10 artiesten en labels in deze scene.
Headhunterz is een verloren zaak helaas, heeft nu zelfs een knotje. 
-
S
-
RHardtraxx Veteran
- 5555 posts member since 2013
- last seen 17 days ago
Fucking Ninja HipsterDuke wrote:Headhunterz is een verloren zaak helaas, heeft nu zelfs een knotje.
-
K
Zag je dat dansje van hem?Duke wrote:Headhunterz is een verloren zaak helaas, heeft nu zelfs een knotje.