Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 2246, 2247, 2248, 2249, 2250, 2251, 2252 ... 3045  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2015 14:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kiloknaller schreef:
Duke schreef:
Headhunterz is een verloren zaak helaas, heeft nu zelfs een knotje. :lol:


Zag je dat dansje van hem? :lol: :lol:


Ja..tering zeg. Het doet me echt een beetje pijn want het was zo'n held.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2015 14:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tsja, kunnen allemaal wel gaan storen aan hoe die man zich gedraagt en kleed, hij heeft overduidelijk gezegd dat hij nu bezig is met waar momenteel z'n passie ligt, en dat ligt nou eenmaal ver van hardstyle af.

Begrijp heel goed dat je het dan ook niet op kan brengen om elke maand een (goede) hardstyle podcast af te leveren, als de halve podcast met house is gevuld krijg je nog meer commentaar.

HWS is nou eenmaal een groot merk en een gigantische podcast, hij kiest er gewoon voor om het langzaam over te dragen aan andere mensen zodat het wat meer los van hem te zien is. Alternatief is een halve house podcast of gewoon geen hws meer...

Ik heb ook niks met dat knotje en ik heb niks met dat gedans en niks met zijn muziek tegenwoordig, maar ik ga me er niet druk om maken omdat hij blijkbaar blij is dat hij eindelijk die stap heeft durven zetten. Hij heeft wel ballen gehad ;) En daar heb ik respect voor...

Einde betoog.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2015 14:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

^niks aan toe te voegen, al kan hij wel wat duidelijker communiceren zoals eerder gezegd. Maar aan de andere kant heb ik ook de indruk dat hij zelf heel lang niet goed wist wat hij nou wilde gaan doen dus het voor hem zelf ook ontzettend verwarrend was.

Ach ja, ik kan alleen maar hopen dat ik hem nog ergens kan meemaken zoals op XQlusive Legends :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2015 15:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bekrompen mensen allemaal die zich storen aan iemand die een nieuwe uitdaging heeft gevonden..
Laat iemand gewoon in zijn waarde want hij is niks verplicht tegenover de fans. Het is zijn leven, niet dat van de fans. Voor hem zelf is muziek maken iets waar hij letterlijk al zijn tijd in steekt om zoveel mogelijk te bereiken in zijn carrière.

Als iemand al jarenlang een succesvol Italiaans restaurant heeft gerund, mag hij dan ook nooit ontslag nemen als hij genoeg heeft van elke keer hetzelfde eten en een nieuwe uitdaging ziet als kok in een luxe restaurant, met hele andere specialiteiten op het menu?
Moet hij dan het Italiaanse restaurant maar helemaal dichtgooien? Of draagt hij het gewoon over aan een andere eigenaar, om de zaak draaiende te houden voor de mensen die daar graag komen?

Dat is namelijk precies wat hij ook doet, hij laat hardstyle artiesten de HWS-podcast levende houden voor de luisteraars.

Dat heb je toch veel liever dan dat hij de podcast afkapt? Of dat hij zich er zelf nog mee bezig moet houden, ook al liggen zijn interesses daar al lang niet meer?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2015 15:40 
 

Heeft niks met zijn pad te maken maar gewoon hoe lachwekkend dat knotje en dansje was! ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2015 15:43 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

sandervanbruggen schreef:
https://instagram.com/p/0uq0uGKQHS/
:')


best vet
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2015 15:46 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Wel opvallen dat hij toen hij de overstap maakte zich ineens bezig ging houden met kapsels, sporten én dansen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2015 16:04 
 
Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
Wel opvallen dat hij toen hij de overstap maakte zich ineens bezig ging houden met kapsels, sporten én dansen.


Dit. Ik heb het idee dat hij iets doet wat hij stiekem niet echt wil.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2015 16:10 
 
Hardtraxx Elite

OutsideSpacer schreef:
TiMOTHYb schreef:
Wel opvallen dat hij toen hij de overstap maakte zich ineens bezig ging houden met kapsels, sporten én dansen.


Dit. Ik heb het idee dat hij iets doet wat hij stiekem niet echt wil.

Of hij wou dat altijd al maar vond het niet bij hardstyle passen
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2015 16:12 
 
Hardtraxx Veteran

DJ_Tim schreef:
OutsideSpacer schreef:
TiMOTHYb schreef:
Wel opvallen dat hij toen hij de overstap maakte zich ineens bezig ging houden met kapsels, sporten én dansen.


Dit. Ik heb het idee dat hij iets doet wat hij stiekem niet echt wil.

Of hij wou dat altijd al maar vond het niet bij hardstyle passen


Stel dat dit waar zou zijn, is mijn punt dus: Wees duidelijk.

Ik zou echt NOOIT iets doen, jarenlang, waar ik zelf niet achter sta.
Gewoon zeggen 'ik wil niet meer' is beter dan net doen alsof.

Tired of this fake shit :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2015 16:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hij is Nederland gewoon ontgroeid, de "doe maar normaal dan doe je al gek genoeg" mentaliteit die wij hier kennen staat echt recht tegenover de scene en de mensen waar hij nu in terecht is gekomen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2015 16:18 
 
Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
Hij is Nederland gewoon ontgroeid, de "doe maar normaal dan doe je al gek genoeg" mentaliteit die wij hier kennen staat echt recht tegenover de scene en de mensen waar hij nu in terecht is gekomen.


Ik denk dat het een combinatie is van dit (de mentaliteit + die van de HS scene) maar ook deels dat hij zich aanstelt. (deels). Niet iedereen is pessimistisch en negatief over zijn tracks. Zelf positief zijn is het begin.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2015 16:37 
 
Hardtraxx Veteran

OutsideSpacer schreef:
Rickzel schreef:
Hij is Nederland gewoon ontgroeid, de "doe maar normaal dan doe je al gek genoeg" mentaliteit die wij hier kennen staat echt recht tegenover de scene en de mensen waar hij nu in terecht is gekomen.


Ik denk dat het een combinatie is van dit (de mentaliteit + die van de HS scene) maar ook deels dat hij zich aanstelt. (deels). Niet iedereen is pessimistisch en negatief over zijn tracks. Zelf positief zijn is het begin.


Gast waar baseer jij dit op? Zeggen dan HHZ zich aanstelt? Doe even niet alsof je al wetend bent, 20 lentes jong maar meneer heeft al wereld wijsheid..

Lees de tekst van Pecola nou een goed door, daar staat precies hoe het zit. Als er iemand is die zich niet moet aanstellen dan bij jou het wel holy shit
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2015 16:42 
 
Hardtraxx Veteran

ErikZ schreef:
OutsideSpacer schreef:
Rickzel schreef:
Hij is Nederland gewoon ontgroeid, de "doe maar normaal dan doe je al gek genoeg" mentaliteit die wij hier kennen staat echt recht tegenover de scene en de mensen waar hij nu in terecht is gekomen.


Ik denk dat het een combinatie is van dit (de mentaliteit + die van de HS scene) maar ook deels dat hij zich aanstelt. (deels). Niet iedereen is pessimistisch en negatief over zijn tracks. Zelf positief zijn is het begin.


Gast waar baseer jij dit op? Zeggen dan HHZ zich aanstelt? Doe even niet alsof je al wetend bent, 20 lentes jong maar meneer heeft al wereld wijsheid..

Lees de tekst van Pecola nou een goed door, daar staat precies hoe het zit. Als er iemand is die zich niet moet aanstellen dan bij jou het wel holy shit


:lol:

Je kunt OF veel haat krijgen en boehoe wat een slagveld op mijn fb pagina boehoe
OF denken 'genoeg positieve fans' en niet 30x melden wat voor slagveld het op zijn fb pagina is.
En ja, dat deed hij. Dit was kut, dat was kut.
Ook stoer om leeftijd erbij te halen. :thumbsup:

Ho trouwens, er staat 'ik denk'. Nergens heb ik ergens gezegd dat het een feit is, of dat ik alles weet. Puur mijn gevoel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2015 16:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lijkt me ook verstandiger om over te gaan tot de orde van de dag.

7th SUnday line up is er:
Hardstyle stage
❂ Hard Nature ❂
Brennan Heart b2b Dana
Zatox vs Ran-D
Brennan Heart
Digital Punk b2b Outbreak
Code Black vs Audiotricz
Frequencerz
Neophyte
Mashup Jack
Dana
Focuz
Aztech
Dweazle
MC Apster
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2015 16:53 
 

Khadber schreef:
Zatox vs. Ran-D




:love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2015 17:00 
 
Hardtraxx Elite

OutsideSpacer schreef:
DJ_Tim schreef:
OutsideSpacer schreef:
Dit. Ik heb het idee dat hij iets doet wat hij stiekem niet echt wil.

Of hij wou dat altijd al maar vond het niet bij hardstyle passen


Stel dat dit waar zou zijn, is mijn punt dus: Wees duidelijk.

Ik zou echt NOOIT iets doen, jarenlang, waar ik zelf niet achter sta.
Gewoon zeggen 'ik wil niet meer' is beter dan net doen alsof.

Tired of this fake shit :whistle:


K zeg niet dat dit het geval is maar mensen kunnen ook in stijl en smaak veranderen naarmate ze ouder worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2015 17:04 
 
Hardtraxx Veteran

Dat snap ik ook. :) Maar zeg dat dan meteen. Hij heeft inderdaad een filmpje geupload waarin hij uitlegt dat hij een andere richting op gaat, maar verder weinig info. Hij is niets verplicht, maar zat al sinds 2006 in de scene. En dan zo'n mini statement/filmpje. Ik kan er weinig mee. Maar let's not go too far in discussion :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2015 17:07 
 

Kiloknaller schreef:
Khadber schreef:
Zatox vs. Ran-D




:love:


Die 100x liever dan Hectic :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2015 17:30 
 

Cruelty schreef:
Kiloknaller schreef:
Heeft niks met zijn pad te maken maar gewoon hoe lachwekkend dat knotje en dansje was! ;)

Waar zien jullie dit allemaal


Snapchat jonguh! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2015 18:48 
 
Hardtraxxer

Ja ik wil dat knotje ook wel eens zien wtf
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2015 19:51 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Brennan Heart b2b Dana

Gaaf dat BH dit nog een keer wil doen. Z'n vorige early setje staat nog geregeld op :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2015 20:02 
 
Hardtraxx Veteran

duizendpoot schreef:
Ja ik wil dat knotje ook wel eens zien wtf

http://phhhoto.com/i/cgheu67620r
https://pbs.twimg.com/media/CA5XN7UWYAEyMqz.jpg
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2015 20:19 
 

https://instagram.com/p/0vYMwEn0d0/
Thyron ook bezig aan een track in 2009 style
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mrt 2015 20:50 
 
Hardtraxx Addict

OutsideSpacer schreef:
De nieuwe HWS (online 15:00) wordt gepresenteerd door Wasted Penguinz.

Heady moet eens zn shit bijeen rapen en of kappen met HWS, of alleen doorgaan met de podcast. Arrogante houding van hem en dat spirituele gezeik. Heb lang heady verdedigd van al het geflame tegen hem maar vind tegenwoordig echt dat hij het over zichzelf afroept. Released tergend langzaam, zegt dat hij te druk is voor HWS terwijl een heleboel grote house DJs/producers wekelijkse podcasts doen, zonder gedram. Begin m'n respect te verliezen nu.

Not to mention dat ik wel uitkijk naar de WP episode :) Misschien bevat het wel de collab met Rebourne/Frontliner/Sylence en de solotrack, I Love You oid. :)


Die doen ook niet alles alleen he ;)
Vorige  1 ... 2246, 2247, 2248, 2249, 2250, 2251, 2252 ... 3045  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen