Mijn set @ X-Qlusive Frontliner staat nu online. Inclusief nieuwe hardstyle nummertjes 
Geck-o @ X-Qlusive Frontliner
wrote:wrote: vindt ik![]()
wrote:Mijn set @ X-Qlusive Frontliner staat nu online. Inclusief nieuwe hardstyle nummertjes
Theracords + AVIO dus, en wie is die Ecstatic?wrote:We are Limitless Agency.
We are a professional and transparent artist and bookings management company.
Formerly known as Theracords Bookings, we will now operate as an independent company.
Take a look at our fresh new site and read all about our artists!
http://www.limitless-agency.com
Jason Payne lijkt rechtstreeks uit een B-horror film te komen waar hij in de bossen op een groepje verdwaalde tieners jaagt.wrote:Dat gezicht van Delete daar. Echt zo'n rapeface.
Kom eens onder die steen vandaan joh Patrick.wrote:''Did you hear the news that Mean Machine, aka Zany, The Beholder & MC Alee are back?!
They are working on brand-new raw tracks that will crush your eardrums.'' - Hard News
View on YouTubewrote:Coone bij SlamFM:
http://www.slamfm.nl/live/
wrote:Was al bekend.
Bedankt voor jullie bijdrages. Was nog niet vermeld op dit forum..wrote:Kom eens onder die steen vandaan joh Patrick.
Emporium Festival - The Empire of Dance (30-05-2015, Recreatieterrein De Berendonck, Wijchen)wrote:Bedankt voor jullie bijdrages. Was nog niet vermeld op dit forum..
En daarna hier ook nog een keer:wrote:Emporium Festival - The Empire of Dance (30-05-2015, Recreatieterrein De Berendonck, Wijchen)wrote:Bedankt voor jullie bijdrages. Was nog niet vermeld op dit forum..
Dan dus blijkbaar wel, excuus. Laten we er nog 5 posts aan bestedenwrote:En daarna hier ook nog een keer:wrote:Emporium Festival - The Empire of Dance (30-05-2015, Recreatieterrein De Berendonck, Wijchen)wrote:Bedankt voor jullie bijdrages. Was nog niet vermeld op dit forum..
Wist je dat ... Topic (page 2293)
Nou ja ik ga niet elke keer als ik iets post zoeken of het niet reeds gepost is.. Zag het op de FB-pagina van Hard News staan dus deel het met jullie. Dat er dan kleine meisjes zijn die er meteen opspringen/willen laten zien dat ze het beter weten zonder daadwerkelijk iets toe te voegen..wrote:Prima, dit is nummer 1![]()
Als je (voordat je zei dat het nog niet ter sprake was gekomen hier) even gezocht had op "Mean Machine" had je meteen gevonden dat dat al wel het geval was, zo moeilijk is het niet haha..Tip voor de volgende keer
Helemaal gelijkwrote:Nou ja ik ga niet elke keer als ik iets post zoeken of het niet reeds gepost is.. Zag het op de FB-pagina van Hard News staan dus deel het met jullie. Dat er dan kleine meisjes zijn die er meteen opspringen/willen laten zien dat ze het beter weten zonder daadwerkelijk iets toe te voegen..wrote:Prima, dit is nummer 1![]()
Als je (voordat je zei dat het nog niet ter sprake was gekomen hier) even gezocht had op "Mean Machine" had je meteen gevonden dat dat al wel het geval was, zo moeilijk is het niet haha..Tip voor de volgende keer
Edit: dit was nr 2, 3 te gaan