Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 2240, 2241, 2242, 2243, 2244, 2245, 2246 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2015 14:07 

Hardtraxxer

http://www.ad.nl/ad/nl/32605/Dordrecht/ ... ngen.dhtml

Citaat:
Hardstyle Bitches doen aangifte na bedreigingen

De Hardstyle Bitches zijn naar de politie gestapt na bedreigingen en scheldkanonnades op de website Hardstyle.com. Het Gorcumse dj-duo ligt in de clinch met die site nadat die hen uit de Hardstyle Top 40 schrapte.
De commentaren op Hardstyle.com werden de twee Gorcumse dj's Jolanda van den Berg en Gaby Tenda te veel. ,,De situatie werd zo dreigend voor ons dat we besloten hebben aangifte te doen van bedreiging.''

In de krant van gisteren werd bekend dat Van den Berg en Tenda (de Hardstyle Bitches) een conflict hebben met Hardstyle.com. De site verwijt de Hardstyle Bitches van oneerlijke concurrentie ten opzichte van andere dj's, terwijl hier volgens de dames niks van klopt. Van den Berg: ,,We hebben een winactie verbonden aan de verkoop van onze nummers maar wij zijn echt niet de enigen. De site kan gewoon niet hebben dat wij binnen vijf dagen naar de eerste en tweede plek stegen in de Hardstyle Top40.''

Door het verwijt van hard- style.com hebben de Gorcumse dj's veel kritiek over zich heen gekregen. Die kritiek liep volgens de dames volledig uit de hand en het werden in hun ogen bedreigingen. Daarom besloot Van den Berg om aangifte te doen. ,,Ik ben geen bang type maar dit werd wel beangstigend.''

Zeer serieus
Volgens Van den Berg besloot de politie in eerste instantie geen actie te ondernemen. ,,Ze hebben mij wel verteld dat de zaak zeer serieus genomen wordt en dat ik nieuwe bedreigingen direct moet melden. Daarnaast heb ik zelf ook voorzorgsmaatregelen getroffen, zo heb ik bijvoorbeeld twee bewakingscamera's gekocht.''

Ook gaan de twee vrouwen Hardstyle.com aanklagen. Ze verwijten de site het in gang zetten van de bedreigingen en eisen rectificatie op Hardstyle.com om hun naam te zuiveren. Behalve intimidaties en scheldkannonades hebben de dj's ook positieve reacties gekregen. Zo heeft een groep fans de dames geboekt voor een optreden, ook zijn er mensen die het opnemen voor de Hardstyle Bitches.

Geboekt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2015 14:15 

Hardtraxx Veteran

http://www.defqon1.nl/line-up/

Defqon line-up :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2015 14:16 

Hardtraxx Addict

Waarschijnlijk is dit de tweede manier van aandacht krijgen waar ze twee jaar over nagedacht hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2015 14:19 

Hardtraxx Veteran

Citaat:
A² Records facebook

A2 Records: Unstoppable

As an elite team of artists who work together, A2 Records stands for high quality raw hardstyle, an undying passion towards music and an exclusive cohort of talented artists.
This year, a huge milestone will be reached as A2 Records will celebrate their 100th release that will be packed full of remixes of older tracks. To match this achievement, the 100th release will have its own exclusive ‘A2 Records – Unstoppable’ showcase at Defqon.1 Festival 2015 in your favorite raw area, the BLUE.

To excite you more, 2015 brings fresh opportunities, loads of new and quality hardstyle and of course, a burning desire to be eternally unstoppable. A2 Records artists E-Force, Digital Punk, Alpha² and X-Pander have most certainly been on a role in 2014 and they are ready to kick it up a notch in 2015! As well as our signature front-men releasing their newest music exclusively on A2 Records in 2015, the sounds of Hard Attakk and others will wander their way onto the label later this year.
A new presentation will accompany the Unstoppable A2 Records. Be impressed at our website and social media. Experience the new. Experience the unstoppable power of A2 Records at http://www.a2records.nl.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2015 14:27 

Hardtraxxer

Citaat:
,,Ik ben geen bang type maar dit werd wel beangstigend.''

Citaat:
Daarnaast heb ik zelf ook voorzorgsmaatregelen getroffen, zo heb ik bijvoorbeeld twee bewakingscamera's gekocht.''

Hou toch op zielige stront figuren :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2015 14:34 

Hardtraxx Addict

A2 unstoppable is dus een act.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2015 14:46 

Echo schreef:
Citaat:
Behalve intimidaties en scheldkannonades hebben de dj's ook positieve reacties gekregen. Zo heeft een groep fans de dames geboekt voor een optreden, ook zijn er mensen die het opnemen voor de Hardstyle Bitches.

Geboekt?

Voor in het na programma van de josti band.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2015 14:51 

Hardtraxxer

Citaat:
the sounds of Hard Attakk and others will wander their way onto the label later this year.

https://www.facebook.com/pages/Hard-Attakk/1556632167956800

Afbeelding

Lijken Psyko Punkz wel..
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2015 14:52 

Hardtraxx Veteran

dylanleijten schreef:
Citaat:
the sounds of Hard Attakk and others will wander their way onto the label later this year.

https://www.facebook.com/pages/Hard-Attakk/1556632167956800

Afbeelding

Lijken Psyko Punkz wel..

Was eerste waar ik aan dacht..
Raw act van de PP?
De maskers doen me denken aan hun label naam , shadowmask. nou ben benieuwd haha!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2015 14:53 

Hardtraxx Veteran

Echo schreef:
Geboekt?

Rickzel schreef:
http://www.defqon1.nl/line-up/

Defqon line-up :)

Dit had wel een hele mooie combo kunnen zijn.. xd

Over Hard Attakk, ik dacht ook meteen aan Psyko Punkz..
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2015 14:55 

Hardtraxx Elite

Zou die Hard Attakk dat nummer van ID - ID hebben gemaakt in LOUDER podcast & Ran-D @ Qlimax?

Lees namelijk dit bij omschrijving en is exact hetzelfde als The Prophet zei in LOUDER:

They are Harder Than The Rest!

Tevens

With BPMs starting at 158
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2015 14:58 

Hardtraxxer

pecola-tje schreef:
ik dacht ook meteen aan Psyko Punkz..
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2015 14:59 

neh man is showtek
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2015 15:04 

Hardtraxxer

https://soundcloud.com/hardattakk

Neem maar aan dat elke ID in de sets die ze delen van Hard Attakk is !
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2015 15:13 

Artiest

Interview van Alive at Night over onze Limitless Agency:
http://alive-at-night.com/behind-the-sc ... -agency-2/
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2015 15:14 

Hardtraxx Veteran

Echo schreef:
Citaat:
Behalve intimidaties en scheldkannonades hebben de dj's ook positieve reacties gekregen. Zo heeft een groep fans de dames geboekt voor een optreden, ook zijn er mensen die het opnemen voor de Hardstyle Bitches.

Geboekt?

Dit meen je niet :lol: ik rol over de grond hier :lol: anderen weten wel waarom :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2015 15:34 

Hardtraxx Veteran

Ook The Prophet gaat wat ''nieuws'' doen onder de naam Elkabass

De eerste plaat in zijn ''nieuwe'' stijl zal in LOUDER 7 zitten.

@Steff heb je je weer misdragen :list: :nono: ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2015 15:39 

Hardtraxx Addict

Steffnov schreef:
Echo schreef:
Citaat:

Geboekt?

Dit meen je niet :lol: ik rol over de grond hier :lol: anderen weten wel waarom :lol:

Zullen dus wel net zo geboekt zijn als "DJ Redje" jaren terug :lol:

DjThera schreef:
Interview van Alive at Night over onze Limitless Agency:
http://alive-at-night.com/behind-the-sc ... -agency-2/

Nice! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2015 15:39 

Hardtraxx Veteran

Steffnov schreef:
Echo schreef:
Citaat:

Geboekt?

Hahah ik zou best wel in een dronkenbui hun willen zien optreden :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2015 15:43 

Hardtraxx Veteran

Pipa schreef:

Aangezien ze hier toch niet lezen (en de rek er op dat gebied wat uit is :P ), we hadden ze in een whatsapp groepsgesprek "steun geboden" (want juice) en gevraagd (natuurlijk nog niet definitief geboekt) om op de Hardtraxx BBQ te komen draaien, beetje uit de hand gelopen xd maar de plaat voor het hoofd is echt gigantisch
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2015 15:44 

Hardtraxx Veteran

HAHAHAH zijn jullie die groep fans? :lol: :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2015 15:44 

Hardtraxx Veteran

Steffnov schreef:
Pipa schreef:

Aangezien ze hier toch niet lezen (en de rek er op dat gebied wat uit is :P ), we hadden ze in een whatsapp groepsgesprek "steun geboden" (want juice) en gevraagd (natuurlijk nog niet definitief geboekt) om op de Hardtraxx BBQ te komen draaien, beetje uit de hand gelopen xd maar de plaat voor het hoofd is echt gigantisch

:lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2015 15:45 

Hardtraxx Veteran

Hahahaha grandioos
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2015 15:46 

Donateur

ff serieus ik zou daar 25€ (drank incl.) voor neerleggen, anderen weten wel waarom. :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 mrt 2015 15:46 

Hardtraxx Veteran

En ik maar denken dat Hardtraxx er eens voor de verandering niets mee te maken had xd
Vorige  1 ... 2240, 2241, 2242, 2243, 2244, 2245, 2246 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen