J oey schreef:
Ik heb maar een fout gerapporteerd in het artikel.
Citaat:
Beste AD,
Als verfijnd hardstyle liefhebber wil ik jullie graag op de hoogte stellen van de onterechte arrogantie van deze twee vrouwen. Hun "muziek" (als je het überhaupt al zo kan noemen) is kwalitatief ver ondermaats. Niet alleen luisteraars spreken schande van deze actie en hun tracks, ook professionele DJ's doen dat. Deze vrouwen zijn het lachertje van de hardstyle scene en zullen dat ook blijven totdat ze het verstandige besluit nemen op te rotten uit de scene. Ik durf met zekerheid te zeggen dat de enige reden dat deze nummers zo hard stegen de te verloten DJ set was, want ik betwijfel ten zeerste dat mensen zó ontzettend dom zijn en zo'n slechte smaak hebben dat ze hier hun welverdiende geld aan uit willen geven. Hun posts op facebook om deze actie te promoten zijn, na het bereiken van de nummer 1 en 2 posities, vakkundig verwijderd. Het is dus duidelijk dat deze vrouwen oplichters zijn, je moet natuurlijk wat als je meuk als dit wil verkopen. Het is daarom zeer onterecht dat jullie een artikel wijden aan twee vrouwen van middelbare leeftijd zonder talent, die hun menopauze proberen te verdoezelen met acties als deze en liegen dat ze barsten.
Groetjes.
Even die tracks achterwegen latende, hoor ik niemand over hoe die tracks überhaupt op hardstyle.com terecht zijn gekomen.. Om nog maar te zwijgen over al die andere producers die het op precies de zelfde manier doen!
Iedereen die met hardstyle.com of beatport of iTunes werkt weet dat als je je track omhoog wilt hebben je zoveel mogelijk aankopen moet doen binnen zo kort mogelijke tijdsbestek.. Zoals hier aangegeven 100 aankopen om op nummer 1 te belanden.. En hoeveel dj's binden een ''actie'' aan een nieuwe track.. denk aan gratis kaartjes / gastenlijst / merch etc..
Neemt niet weg dat deze 2 troep aan de man proberen te brengen..
Maar soortgelijke dingen gebeuren er door veel meer dan je denkt