Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 2238, 2239, 2240, 2241, 2242, 2243, 2244 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2015 09:28 

Donateur

J oey schreef:
146 bpm? Smerige commerciële ****, rot maar op uit de scene. #FuckTheMainstream #DefendTheRaw

Denken mensen echt zo? Het voelde voor mij al zo onlogisch om te typen, kan niet dat mensen echt zo denken.
Ben wel benieuwd op wie Rebourne doelt (de directe aanleiding van die tweet dus).

Ja, mensen denken echt zo. Jij typt het trouwens voor de lol achter hashtags, maar er is ook gewoon iemand geweest die dacht joh ik stop dat als enige vocal in m'n plaat en trackname.

Dat mensen verontwaardig reageren als een artiest iets ook maar een beetje out-of-the-box (qua BPM) probeert hebben zij (of andere artiesten) toch echt deels over zichzelf uitgeroepen. Door met termen als ‘rawstyle’ en vervolgens ‘defend the raw’ is er een lekkere scheiding gecreëerd. Stel je maar eens voor dat Fanteria op een dag opstaat met een heerlijke euforische zomer-melodie. Gaat ze daarmee doen dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2015 10:05 

stefaneke schreef:
Alphaverb heeft ook een nieuw logo'tje

http://alphaverb.nl/

Oeps die is niet zo goed gelukt :x Wel vet nieuws over Alphaverb :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2015 10:25 

Hardtraxx Elite

Kiloknaller schreef:
stefaneke schreef:
Alphaverb heeft ook een nieuw logo'tje
http://alphaverb.nl/

Oeps die is niet zo goed gelukt :x Wel vet nieuws over Alphaverb :yay:

Ziet er inderdaad best wel amateuristisch uit. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2015 11:02 

Hardtraxx Veteran

http://productionadvice.co.uk/youtube-loudness/

Stukje wat ik via Facebook tegen kom over de Loudness wars in producties en hoe youtube daar mee omgaat. Misschien interessant als achtergrondinformatie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2015 13:46 

Hardtraxxer

http://www.ad.nl/ad/nl/32605/Dordrecht/ ... lict.dhtml

Voorminder dan € 1500 toe zou ik ook echt niet voor mijn lol naar hun nummers luisteren...

https://soundcloud.com/hardstyle-bitches
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2015 13:48 

Citaat:
,,Het wordt gewoon niet geaccepteerd dat wij als nieuwelingen zo snel naar de top gaan. De winactie is echt niet de enige reden dat wij zo stijgen.''

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2015 13:52 

Hardtraxx Veteran

Echo schreef:
http://www.ad.nl/ad/nl/32605/Dordrecht/article/detail/3912638/2015/03/18/Liedjes-Gorcums-duo-uit-Hardstyle-Top-40-gehaald-na-conflict.dhtml

Voorminder dan € 1500 toe zou ik ook echt niet voor mijn lol naar hun nummers luisteren...

Je kan een fout in het artikel op het AD rapporteren. Om maar gauw van deze meiden af te zijn stel ik voor om massaal onvrede te uiten over dit duo :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2015 13:53 

Hardtraxx Newbie

stefaneke schreef:
Citaat:
,,Het wordt gewoon niet geaccepteerd dat wij als nieuwelingen zo snel naar de top gaan. De winactie is echt niet de enige reden dat wij zo stijgen.''

Afbeelding

Dit zijn echt dezelfde soort mensen die vroeger met idols mee deden en dachten goed te kunnen zingen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2015 14:23 

Hardtraxx Veteran

Citaat:
Het heeft ruim twee jaar gekost om dit op te bouwen

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2015 14:25 

Hardtraxx Veteran

Afbeelding

Van Partyflock: een aantal DJ's die een hele bak likes aan het verliezen is door de verandering in Facebook policy. Vraag blijft natuurlijk of deze gekocht zijn of geliked door bots om niet op te vallen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2015 14:30 

Donateur

Of geliked door lege profielen (promoten) wat gewoon wordt aangeboden door Facebook door lege profielen net als ik in die discussie aangaf een paar pagina's terug. Of bedoelde je dat?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2015 14:32 

Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
Of geliked door lege profielen (promoten) wat gewoon wordt aangeboden door Facebook door lege profielen net als ik in die discussie aangaf een paar pagina's terug. Of bedoelde je dat?

Ook dat inderdaad. Ik ken het filmpje waar naar gelinked is. Ze worden in ieder geval weg gehaald.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2015 14:34 

Hardtraxx Elite

Echo schreef:
http://www.ad.nl/ad/nl/32605/Dordrecht/article/detail/3912638/2015/03/18/Liedjes-Gorcums-duo-uit-Hardstyle-Top-40-gehaald-na-conflict.dhtml

:lol: This made my day! Die mutsen denken serieus dat ze met deze shit als nieuweling hard kunnen stijgen :') Duidelijk dat ze de hele scene niet begrijpen
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2015 15:48 

Hardtraxx Veteran

Ik heb maar een fout gerapporteerd in het artikel.
Citaat:
Beste AD,

Als verfijnd hardstyle liefhebber wil ik jullie graag op de hoogte stellen van de onterechte arrogantie van deze twee vrouwen. Hun "muziek" (als je het überhaupt al zo kan noemen) is kwalitatief ver ondermaats. Niet alleen luisteraars spreken schande van deze actie en hun tracks, ook professionele DJ's doen dat. Deze vrouwen zijn het lachertje van de hardstyle scene en zullen dat ook blijven totdat ze het verstandige besluit nemen op te rotten uit de scene. Ik durf met zekerheid te zeggen dat de enige reden dat deze nummers zo hard stegen de te verloten DJ set was, want ik betwijfel ten zeerste dat mensen zó ontzettend dom zijn en zo'n slechte smaak hebben dat ze hier hun welverdiende geld aan uit willen geven. Hun posts op facebook om deze actie te promoten zijn, na het bereiken van de nummer 1 en 2 posities, vakkundig verwijderd. Het is dus duidelijk dat deze vrouwen oplichters zijn, je moet natuurlijk wat als je meuk als dit wil verkopen. Het is daarom zeer onterecht dat jullie een artikel wijden aan twee vrouwen van middelbare leeftijd zonder talent, die hun menopauze proberen te verdoezelen met acties als deze en liegen dat ze barsten.

Groetjes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2015 15:55 

Hardtraxx Veteran

Dat had in principe ook niet gehoeven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2015 15:59 

Hardtraxxer

J oey schreef:
Citaat:
Beste AD,

Als verfijnd hardstyle liefhebber wil ik jullie graag op de hoogte stellen van de onterechte arrogantie van deze twee vrouwen. Hun "muziek" (als je het überhaupt al zo kan noemen) is kwalitatief ver ondermaats. Niet alleen luisteraars spreken schande van deze actie en hun tracks, ook professionele DJ's doen dat. Deze vrouwen zijn het lachertje van de hardstyle scene en zullen dat ook blijven totdat ze het verstandige besluit nemen op te rotten uit de scene. Ik durf met zekerheid te zeggen dat de enige reden dat deze nummers zo hard stegen de te verloten DJ set was, want ik betwijfel ten zeerste dat mensen zó ontzettend dom zijn en zo'n slechte smaak hebben dat ze hier hun welverdiende geld aan uit willen geven. Hun posts op facebook om deze actie te promoten zijn, na het bereiken van de nummer 1 en 2 posities, vakkundig verwijderd. Het is dus duidelijk dat deze vrouwen oplichters zijn, je moet natuurlijk wat als je meuk als dit wil verkopen. Het is daarom zeer onterecht dat jullie een artikel wijden aan twee vrouwen van middelbare leeftijd zonder talent, die hun menopauze proberen te verdoezelen met acties als deze en liegen dat ze barsten.

Groetjes.

Even die tracks achterwegen latende, hoor ik niemand over hoe die tracks überhaupt op hardstyle.com terecht zijn gekomen.. Om nog maar te zwijgen over al die andere producers die het op precies de zelfde manier doen!
Iedereen die met hardstyle.com of beatport of iTunes werkt weet dat als je je track omhoog wilt hebben je zoveel mogelijk aankopen moet doen binnen zo kort mogelijke tijdsbestek.. Zoals hier aangegeven 100 aankopen om op nummer 1 te belanden.. En hoeveel dj's binden een ''actie'' aan een nieuwe track.. denk aan gratis kaartjes / gastenlijst / merch etc..
Neemt niet weg dat deze 2 troep aan de man proberen te brengen..
Maar soortgelijke dingen gebeuren er door veel meer dan je denkt ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2015 16:05 

Hardtraxx Veteran

Mochten de tracks goed en de actie legitiem zijn geweest had je er ook (bijna) niemand over gehoord. Het is gewoon de combinatie van slechte tracks + oplichterij proberen te verbergen die er voor zorgt dat iedereen ze uitkotst.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2015 16:17 

Hardtraxx Veteran

Punthoofd schreef:
J oey schreef:
Citaat:
Beste AD,

Groetjes.

Even die tracks achterwegen latende, hoor ik niemand over hoe die tracks überhaupt op hardstyle.com terecht zijn gekomen.. Om nog maar te zwijgen over al die andere producers die het op precies de zelfde manier doen!
Iedereen die met hardstyle.com of beatport of iTunes werkt weet dat als je je track omhoog wilt hebben je zoveel mogelijk aankopen moet doen binnen zo kort mogelijke tijdsbestek.. Zoals hier aangegeven 100 aankopen om op nummer 1 te belanden.. En hoeveel dj's binden een ''actie'' aan een nieuwe track.. denk aan gratis kaartjes / gastenlijst / merch etc..
Neemt niet weg dat deze 2 troep aan de man proberen te brengen..
Maar soortgelijke dingen gebeuren er door veel meer dan je denkt ;)

Dan mag jij mij een aantal voorbeelden geven van artiesten of labels die gratis kaartjes of iets weggeven wanneer je een track koopt? Ik denk dat je er weinig tot geen kunt noemen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2015 16:22 

Hardtraxxer

Basshunterzz schreef:

Dan mag jij mij een aantal voorbeelden geven van artiesten of labels die gratis kaartjes of iets weggeven wanneer je een track koopt? Ik denk dat je er weinig tot geen kunt noemen.

Niet zo zeer de hardstyle refereer ik nu aan.. Er zijn een hoop artiesten die doormiddel van een aankoop bewijs iets verloten ;)
Of dacht jij dat deze twee ''bitches'' dit zelf hadden verzonnen ? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2015 16:26 

Hardtraxx Veteran

Dan vind ik het een raar argument op een forum wat vooral draait om hardstyle. Wij hebben weinig met die artiesten te maken dan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2015 16:29 

Hardtraxxer

J oey schreef:
Dan vind ik het een raar argument op een forum wat vooral draait om hardstyle. Wij hebben weinig met die artiesten te maken dan.

Gozer.. Het ging hier over een service als hardstyle.com .. Het aankopen van muziek via portals en daarmee een ranking bemachtigen..
En aangezien er ook Hardstyle op iTunes en beatport te vinden is, vindt ik het helemaal niet zown raar argument..
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2015 16:34 

Punthoofd schreef:
vindt ik

:list: :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2015 16:35 

Hardtraxx Veteran

Haha Joey :thumbup:

Benieuwd of het AD nog wat met de klachten gaat doen. Nu ze over dit artikel klachten krijgen.
Misschien wijden ze wel een artikel aan hardtraxx hoe ze succesvol 2 'zielige gepassioneerde vrouwen' wegjagen uit de scene. :lol: :lol: het zal me niks meer verbazen als ze dat voor elkaar krijgen.

Zie je die kop al voor je ?

'Internetplatform pest gepassioneerde dj's '
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2015 16:38 

Hardtraxx Veteran

Punthoofd schreef:
Basshunterzz schreef:

Niet zo zeer de hardstyle refereer ik nu aan.. Er zijn een hoop artiesten die doormiddel van een aankoop bewijs iets verloten ;)
Of dacht jij dat deze twee ''bitches'' dit zelf hadden verzonnen ? :lol:

Nee tuurlijk niet. Maar het ging mij meer om het feit dat ik nooit ergens zie: 'Koop nu mijn track en maak kans op een Pioneer.'
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2015 16:46 

Hardtraxx Veteran

RTM93 schreef:
Haha Joey :thumbup:

Benieuwd of het AD nog wat met de klachten gaat doen. Nu ze over dit artikel klachten krijgen.
Misschien wijden ze wel een artikel aan hardtraxx hoe ze succesvol 2 'zielige gepassioneerde vrouwen' wegjagen uit de scene. :lol: :lol: het zal me niks meer verbazen als ze dat voor elkaar krijgen.

Zie je die kop al voor je ?

'Internetplatform pest gepassioneerde dj's '

Tja, het AD hè. :lol:
Zie het inderdaad zo gebeuren dat ze zo'n artikel plaatsen. :P
Vorige  1 ... 2238, 2239, 2240, 2241, 2242, 2243, 2244 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen