Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 2233, 2234, 2235, 2236, 2237, 2238, 2239 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2015 20:34 

Hardtraxx Veteran

DJ_Tim schreef:
Stephan_NL schreef:
Hoe haal je het in je flikker om zo op die facebook status te reageren he.. :/

Niet te geloven dit...

jezus, laat je even kennen zeg. Ik heb zo een hekel aan dit soort gedrag van jullie. Tuurlijk is het pijnlijk, maar ik kan er verder ook niks mee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2015 20:35 

Hardtraxx Veteran

Zijn jullie ook boos op thera dat hij het bericht liked?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2015 20:45 

Hardtraxx Addict

teupie schreef:
Zijn jullie ook boos op thera dat hij het bericht liked?

Ik denk dat Thera het eerder geliked heeft voor de condoleance.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2015 21:35 

Hardtraxx Veteran

Bas schreef:
Het is natuurlijk heel erg dat iemand op zo'n jonge leeftijd beroofd wordt van het leven, maar ik snap deels de reactie van die Davy wel. Het is niet E-Force' zijn persoonlijke FB pagina. Er zullen vast meerdere mensen zijn die reageren met iets als; "tof dat Frequencerz komen!" Seven is gewoon een super bekende plaat, daarop vind ik het niet meer dan logisch dat iemand zo'n reactie plaatst eigenlijk.

Mwah, ongetwijfeld zullen de Freqz ook wel een paar E-Force tracks draaien. Zie het punt dus niet zo

Maar goed, gecondoleerd Edward, lijkt me echt verschrikkelijk...
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2015 23:54 

Hardtraxx Veteran

http://5chicago.com/news/the-great-facebook-purge/

Kan iets leuks gaan opleveren voor een aantal hardstyle artiesten. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2015 00:48 

Hardtraxx Elite

Frequencerz Q&A gecanceld >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2015 00:54 

Hardtraxx Veteran

Was te verwachten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2015 00:57 

Hardtraxx Elite

Wel jammer maar idd te verwachten als je dr zo slecht mee om gaat (frequencerz)....
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2015 00:57 

Hardtraxx Veteran

Wel goede openlijke reactie van Jor-D, die zelf ook aangeeft teleurgesteld te zijn en het dus eenzijdig beëindigt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2015 00:59 

Hardtraxx Elite

pecola-tje schreef:
Wel goede openlijke reactie van Jor-D, die zelf ook aangeeft teleurgesteld te zijn en het dus eenzijdig beëindigt.

Eens! Als je zoiets afspreekt en dr gebeurt gewoon niks mag je best laten merken dat je teleurgesteld bent!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2015 01:02 

Hardtraxx Veteran

Als ze überhaupt ooit nog op Hardtraxx komen. Sinds het sluiten van de Q&A 26 januari zijn ze hier niet meer geweest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2015 01:03 

Hardtraxx Elite

J oey schreef:
Als ze überhaupt ooit nog op Hardtraxx komen. Sinds het sluiten van de Q&A 26 januari zijn ze hier niet meer geweest.

Denk dat er ook wel een mailtje of iets naar de heren is gegaan (en ze kunnen natuurlijk ook lezen zonder in te loggen).
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2015 09:34 

Donateur

Dakpan schreef:

Wat dan? Vooral een drastische vermindering in likes van de een op de andere dag toch? In principe kun je nu gewoon ook al zien om wie dat gaat. common-chat/fake-fans-over-the-scene-t39469.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2015 12:51 

Hardtraxxer

TiMOTHYb schreef:
Dakpan schreef:

Wat dan? Vooral een drastische vermindering in likes van de een op de andere dag toch? In principe kun je nu gewoon ook al zien om wie dat gaat. common-chat/fake-fans-over-the-scene-t39469.html

Ik vind dit nou niet echt hard bewijs
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2015 13:04 

Hardtraxx Veteran

Je hebt ook mensend ie hun facebook niet meer gebruiken bijvoorbeeld, dus super hard bewijs is het niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2015 13:11 

Hardtraxxer

Buhh, waarom gaat de q&a niet meer door? Ik snap wel dat het te lang duurt enzo, maar ht lijdt hierdoor toch geen schade oid. Daarnaast kan er toch best een tweede q&a gestart worden zodat er alvast vragen aan de volgende artiest (als die er is) kunnen worden gesteld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2015 13:22 

Hardtraxx Elite

duizendpoot schreef:
Buhh, waarom gaat de q&a niet meer door? Ik snap wel dat het te lang duurt enzo, maar ht lijdt hierdoor toch geen schade oid. Daarnaast kan er toch best een tweede q&a gestart worden zodat er alvast vragen aan de volgende artiest (als die er is) kunnen worden gesteld.

Ze hebben tijd zat gehad en als ze het niet serieus nemen gaan we niet voor altijd blijven wachten. Denk dat Jor-D nog wel contact heeft gehad (of geprobeerd te leggen) en aan de hand daarvan besloten de Q&A te beëindigen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2015 13:31 

Hardtraxx Veteran

In mijn ogen was de Q&A ook lang niet zo massaal gebruikt als hij bij B-Front/HHZ..Als ik snel tel waren er "maar" 60 posts ongeveer in de Frequencerz Q&A, dat zijn er toch niet zo extreem veel volgens mij.
26 januari t/m gisteren zijn ongeveer 40 dagen. Al hadden ze elke dag steeds maar 1 enkele post beantwoord, dan waren ze intussen ook al bijna klaar geweest. (je kunt mij namelijk niet wijsmaken dat hun dagen zo vol zaten dat ze daar niet eens 5 minuten tijd voor hadden)

De Q&A was hun eigen initiatief, en vervolgens hebben ze er gewoon totaal geen moeite meer in gestoken. Dan neem je het ook niet bepaald serieus..
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2015 14:32 

Hardtraxx Veteran

pecola-tje schreef:
In mijn ogen was de Q&A ook lang niet zo massaal gebruikt als hij bij B-Front/HHZ..Als ik snel tel waren er "maar" 60 posts ongeveer in de Frequencerz Q&A, dat zijn er toch niet zo extreem veel volgens mij.
26 januari t/m gisteren zijn ongeveer 40 dagen. Al hadden ze elke dag steeds maar 1 enkele post beantwoord, dan waren ze intussen ook al bijna klaar geweest. (je kunt mij namelijk niet wijsmaken dat hun dagen zo vol zaten dat ze daar niet eens 5 minuten tijd voor hadden)

De Q&A was hun eigen initiatief, en vervolgens hebben ze er gewoon totaal geen moeite meer in gestoken. Dan neem je het ook niet bepaald serieus..

Heel jammer, meteen ruimte maken voor een Q&A met Geck-O dus! Want die stond er ook voor open zei hij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2015 14:47 

Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
pecola-tje schreef:

Heel jammer, meteen ruimte maken voor een Q&A met Geck-O dus! Want die stond er ook voor open zei hij.

Villain staat volgens mij ook al een tijdje op de wachtlijst, zal wel eerst mogen. Plus, bij Geck-o zul je toch veel hetzelfde krijgen als bij de FB Q&A.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2015 14:56 

Hardtraxx Veteran

Theracords plaatst net dit:

https://www.facebook.com/theracordsoffi ... =1&theater

Zou wel niet over Outside Agency gaan >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2015 14:58 

Donateur

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2015 15:00 

Hardtraxx Veteran

Ben echt benieuwd wie die nieuwe artiest wordt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2015 15:04 

Hardtraxx Veteran

Of een totaal nieuwe agency voor alle theracords artiesten ? :x :P

Platinum ofzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2015 15:11 

Hardtraxx Veteran

algemeen/theracords-therabyte-topic-t6590-4100.html#p1458715

Gok eerder dat het met een nieuwe artiest te maken heeft. :P
Of met al het nieuwe spul van P&D.
Vorige  1 ... 2233, 2234, 2235, 2236, 2237, 2238, 2239 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen