jezus, laat je even kennen zeg. Ik heb zo een hekel aan dit soort gedrag van jullie. Tuurlijk is het pijnlijk, maar ik kan er verder ook niks mee.wrote:Niet te geloven dit...wrote:Hoe haal je het in je flikker om zo op die facebook status te reageren he..
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
Zijn jullie ook boos op thera dat hij het bericht liked?
Ik denk dat Thera het eerder geliked heeft voor de condoleance.wrote:Zijn jullie ook boos op thera dat hij het bericht liked?
Mwah, ongetwijfeld zullen de Freqz ook wel een paar E-Force tracks draaien. Zie het punt dus niet zowrote:Het is natuurlijk heel erg dat iemand op zo'n jonge leeftijd beroofd wordt van het leven, maar ik snap deels de reactie van die Davy wel. Het is niet E-Force' zijn persoonlijke FB pagina. Er zullen vast meerdere mensen zijn die reageren met iets als; "tof dat Frequencerz komen!" Seven is gewoon een super bekende plaat, daarop vind ik het niet meer dan logisch dat iemand zo'n reactie plaatst eigenlijk.
Maar goed, gecondoleerd Edward, lijkt me echt verschrikkelijk...
http://5chicago.com/news/the-great-facebook-purge/
Kan iets leuks gaan opleveren voor een aantal hardstyle artiesten.
-
DHardtraxx Elite
- 2496 posts member since 2012
- last seen Jan 2020
Frequencerz Q&A gecanceld 
-
DHardtraxx Elite
- last seen Jan 2020
Wel jammer maar idd te verwachten als je dr zo slecht mee om gaat (frequencerz)....
Wel goede openlijke reactie van Jor-D, die zelf ook aangeeft teleurgesteld te zijn en het dus eenzijdig beëindigt.
-
DHardtraxx Elite
- last seen Jan 2020
Eens! Als je zoiets afspreekt en dr gebeurt gewoon niks mag je best laten merken dat je teleurgesteld bent!wrote:Wel goede openlijke reactie van Jor-D, die zelf ook aangeeft teleurgesteld te zijn en het dus eenzijdig beëindigt.
Als ze überhaupt ooit nog op Hardtraxx komen. Sinds het sluiten van de Q&A 26 januari zijn ze hier niet meer geweest.
-
DHardtraxx Elite
- last seen Jan 2020
Denk dat er ook wel een mailtje of iets naar de heren is gegaan (en ze kunnen natuurlijk ook lezen zonder in te loggen).wrote:Als ze überhaupt ooit nog op Hardtraxx komen. Sinds het sluiten van de Q&A 26 januari zijn ze hier niet meer geweest.
Wat dan? Vooral een drastische vermindering in likes van de een op de andere dag toch? In principe kun je nu gewoon ook al zien om wie dat gaat. Fake fans over the scenewrote:http://5chicago.com/news/the-great-facebook-purge/
Ik vind dit nou niet echt hard bewijswrote:Wat dan? Vooral een drastische vermindering in likes van de een op de andere dag toch? In principe kun je nu gewoon ook al zien om wie dat gaat. Fake fans over the scenewrote:http://5chicago.com/news/the-great-facebook-purge/
Je hebt ook mensend ie hun facebook niet meer gebruiken bijvoorbeeld, dus super hard bewijs is het niet.
-
DHardtraxxer
- 105 posts member since 2014
- last seen May 2016
Buhh, waarom gaat de q&a niet meer door? Ik snap wel dat het te lang duurt enzo, maar ht lijdt hierdoor toch geen schade oid. Daarnaast kan er toch best een tweede q&a gestart worden zodat er alvast vragen aan de volgende artiest (als die er is) kunnen worden gesteld.
-
DHardtraxx Elite
- last seen Jan 2020
Ze hebben tijd zat gehad en als ze het niet serieus nemen gaan we niet voor altijd blijven wachten. Denk dat Jor-D nog wel contact heeft gehad (of geprobeerd te leggen) en aan de hand daarvan besloten de Q&A te beëindigen.wrote:Buhh, waarom gaat de q&a niet meer door? Ik snap wel dat het te lang duurt enzo, maar ht lijdt hierdoor toch geen schade oid. Daarnaast kan er toch best een tweede q&a gestart worden zodat er alvast vragen aan de volgende artiest (als die er is) kunnen worden gesteld.
In mijn ogen was de Q&A ook lang niet zo massaal gebruikt als hij bij B-Front/HHZ..Als ik snel tel waren er "maar" 60 posts ongeveer in de Frequencerz Q&A, dat zijn er toch niet zo extreem veel volgens mij.
26 januari t/m gisteren zijn ongeveer 40 dagen. Al hadden ze elke dag steeds maar 1 enkele post beantwoord, dan waren ze intussen ook al bijna klaar geweest. (je kunt mij namelijk niet wijsmaken dat hun dagen zo vol zaten dat ze daar niet eens 5 minuten tijd voor hadden)
De Q&A was hun eigen initiatief, en vervolgens hebben ze er gewoon totaal geen moeite meer in gestoken. Dan neem je het ook niet bepaald serieus..
26 januari t/m gisteren zijn ongeveer 40 dagen. Al hadden ze elke dag steeds maar 1 enkele post beantwoord, dan waren ze intussen ook al bijna klaar geweest. (je kunt mij namelijk niet wijsmaken dat hun dagen zo vol zaten dat ze daar niet eens 5 minuten tijd voor hadden)
De Q&A was hun eigen initiatief, en vervolgens hebben ze er gewoon totaal geen moeite meer in gestoken. Dan neem je het ook niet bepaald serieus..
Heel jammer, meteen ruimte maken voor een Q&A met Geck-O dus! Want die stond er ook voor open zei hij.wrote:In mijn ogen was de Q&A ook lang niet zo massaal gebruikt als hij bij B-Front/HHZ..Als ik snel tel waren er "maar" 60 posts ongeveer in de Frequencerz Q&A, dat zijn er toch niet zo extreem veel volgens mij.
Villain staat volgens mij ook al een tijdje op de wachtlijst, zal wel eerst mogen. Plus, bij Geck-o zul je toch veel hetzelfde krijgen als bij de FB Q&A.wrote:Heel jammer, meteen ruimte maken voor een Q&A met Geck-O dus! Want die stond er ook voor open zei hij.wrote:In mijn ogen was de Q&A ook lang niet zo massaal gebruikt als hij bij B-Front/HHZ..Als ik snel tel waren er "maar" 60 posts ongeveer in de Frequencerz Q&A, dat zijn er toch niet zo extreem veel volgens mij.
Theracords plaatst net dit:
https://www.facebook.com/theracordsoffi ... =1&theater
Zou wel niet over Outside Agency gaan
https://www.facebook.com/theracordsoffi ... =1&theater
Zou wel niet over Outside Agency gaan
-
RHardtraxx Veteran
- 5555 posts member since 2013
- last seen 18 days ago
Of een totaal nieuwe agency voor alle theracords artiesten ?
Platinum ofzo.
Platinum ofzo.
Theracords topic (page 165)
Gok eerder dat het met een nieuwe artiest te maken heeft.
Of met al het nieuwe spul van P&D.
Gok eerder dat het met een nieuwe artiest te maken heeft.
Of met al het nieuwe spul van P&D.