Als iemand er een over heeft.. Ik wil er heel graag een hebben. Heb zelf geen code gehadwrote:...Q-Dance & Qult weer Tomorrowland codes hebben verstuurd!!
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
-
SHardtraxxer
- 819 posts member since 2011
- last seen Apr 2017
-
BHardtraxx Veteran
- 13728 posts member since 2008
- last seen Aug 2017
Renegade System
The word is out! Been busting at the seams trying to keep this one quiet for some time, but now it's been announced; my next release will feature a remix from Tracid Traxxx legend Kan Cold!! A true hard trance hero and another dream come true for me.
Read the full interview here:
http://usatrancemovement.com/home/2015/ ... w-reality/
-
K
AOD of Most Wanted het Summrburst Festival in Zweden ook heeft besmet met het altijd zelfde line-up virus 
View on YouTube
B-Front Loudness warming up, favorites mix.
Zie je ook hoe hij draait, camera soms gericht op de draaitafels.
wrote:View on YouTube
Nou is het allemaal wel erg safe zeg..
-
MHardtraxx Veteran
- 14192 posts member since 2013
Natuurlijk ook omdat het gericht is op of usb in de auto of 'achtergrond muziek'.wrote:wrote:View on YouTube
Nou is het allemaal wel erg safe zeg..
Ik denk dat als je zegt tegen B-Front: 'Mix maar een set binnen 1 uur, probeer er zoveel mogelijk tracks in te laten komen en probeer wat mixtechnieken uit.' dat hij best met iets leuks kan komen..
-
IHardtraxx Veteran
- 4391 posts member since 2012
- last seen Jun 2017
He Hardtraxx, WAKKER WORDEN! Dit had ook zo op dit forum gekunt. Geck-o gaat waarschijnlijk wel antwoorden, in tegendeel tot de Freqz.
Ik wil er ook nog best wel eentje doen op Hardtraxx hoorwrote:He Hardtraxx, WAKKER WORDEN! Dit had ook zo op dit forum gekunt. Geck-o gaat waarschijnlijk wel antwoorden, in tegendeel tot de Freqz.
Q&A nu gestart @ https://www.facebook.com/geckoNL/posts/996028090424936
Frequencerz zijn nogal vergeetachtig denk ik.wrote:He Hardtraxx, WAKKER WORDEN! Dit had ook zo op dit forum gekunt. Geck-o gaat waarschijnlijk wel antwoorden, in tegendeel tot de Freqz.
E-Force:
I have some really unfortunate news to share with you all. Earlier this week, my brother passed away in a car accident. Dave was a wonderful brother, one of my closest friends, and an endless source of support and inspiration throughout my life. He will be dearly missed by many. The most important thing for me right now is to be with my family during this very difficult time.
I regretfully have to cancel my performances at Madhouze Underground and Vigorous Indoor this weekend. Frequencerz will take my place at both events, and I would like to thank them for stepping in.
I’m very sorry to all of you who were coming to see me, and trust you understand that I need to be with my loved ones for the time being.
Best,
Edward
Droevig nieuws inderdaad !
Veel sterkte gewenst aan Edward en zijn familie!
Veel sterkte gewenst aan Edward en zijn familie!
-
SHardtraxxer
- 421 posts member since 2010
- last seen Aug 2025
Hoe haal je het in je flikker om zo op die facebook status te reageren he.. 
-
DHardtraxx Elite
- 2496 posts member since 2012
- last seen Jan 2020
Niet te geloven dit...wrote:Hoe haal je het in je flikker om zo op die facebook status te reageren he..
Hoe triest moet je wel niet zijn om zo'n reactie te plaatsen...
Niet eens een greintje medeleven..
Niet eens een greintje medeleven..
hoe haal je het in je hoofd om zo'n reactie te plaatsen...
Ik weet niet of Edward op dit forum rondkijkt, maar Edward, gecondoleerd, en ontzettend veel sterkte in deze moeilijke tijd. dit verdiend niemand.
Ik weet niet of Edward op dit forum rondkijkt, maar Edward, gecondoleerd, en ontzettend veel sterkte in deze moeilijke tijd. dit verdiend niemand.
Gadver..vreselijk nieuws. Gecondoleerd Edward..
-
BHardtraxx Addict
- 1401 posts member since 2012
- last seen Jan 2021
Sterkte E-Force!
Het is natuurlijk heel erg dat iemand op zo'n jonge leeftijd beroofd wordt van het leven, maar ik snap deels de reactie van die Davy wel. Het is niet E-Force' zijn persoonlijke FB pagina. Er zullen vast meerdere mensen zijn die reageren met iets als; "tof dat Frequencerz komen!" Seven is gewoon een super bekende plaat, daarop vind ik het niet meer dan logisch dat iemand zo'n reactie plaatst eigenlijk.
Het is natuurlijk heel erg dat iemand op zo'n jonge leeftijd beroofd wordt van het leven, maar ik snap deels de reactie van die Davy wel. Het is niet E-Force' zijn persoonlijke FB pagina. Er zullen vast meerdere mensen zijn die reageren met iets als; "tof dat Frequencerz komen!" Seven is gewoon een super bekende plaat, daarop vind ik het niet meer dan logisch dat iemand zo'n reactie plaatst eigenlijk.
Last edited by Bas on 10 Mar 2015 18:55, edited 1 time in total.