Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 2234, 2235, 2236, 2237, 2238, 2239, 2240 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2015 16:37 

Hardtraxxer

Rickzel schreef:
Theracords plaatst net dit:

https://www.facebook.com/theracordsoffi ... =1&theater

Zou wel niet over Outside Agency gaan >.<

Intractable One naar Theracords toe?

Heeft dezelfde afbeelding op zijn facebook gepost. https://www.facebook.com/intractable.on ... =1&theater

En heeft bij dezelfde fotograaf vandaag een photoshoot waarbij Thera ook een tijdje geleden photoshoot had, namelijk Fotojenique

https://www.facebook.com/intractable.on ... =1&theater

https://www.facebook.com/DjTheraOfficia ... =1&theater
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2015 16:42 

Hardtraxx Veteran

Zou erg vet zijn als Intractable One naar Theracords zou gaan, hopelijk krijgt hij dan de waardering die hij (imo) wel verdiend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2015 16:46 

Donateur

En AV dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2015 17:25 

AVIO in zijn geheel pls :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2015 19:21 

Hardtraxx Addict

Phuture Noize

Citaat:
PHUTURE PROPAGANDA IN DEPTH p1:
When we started Phuture Propaganda, we placed a huge emphasis on the musical aspects of Hardstyle as we strove make something more than just shallow dancefloor bangers.
All we can say is that from our point of view we feel as though we really succeeded and are so so excited about it.
Next week, we'll be starting to commence the propaganda by promoting the 3 sub-themes of the album. These 3 sub-themes will represent our theory about propaganda and we will translate this into music.
WE WILL STAND UP AND SPEAK UP!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2015 19:42 

Hardtraxx Veteran

Afbeelding

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2015 19:42 

>.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2015 19:48 

Hardtraxx Veteran

Wat is daar het "wist je dat"-je aan..?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2015 19:49 

Hardtraxx Crew

pecola-tje schreef:
Wat is daar het "wist je dat"-je aan..?

Dat dat zijn gears grind.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2015 19:57 

Hardtraxx Veteran

Want posts als deze zijn wel een "wist je dat"?

TiMOTHYb schreef:
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2015 20:11 

Hardtraxx Veteran

Ook niet.
Maar ik vind het in ieder geval interessanter dat iets van een ARTIEST/ACT op nederlandse tv te zien is,
dan om te weten dat mensen die "rawstyle" gebruiken JOUW gears grinden..

(Ook al ben ik het volledig met je eens hoor, daar niet van :P )

Beetje een gevalletje "zij posten nutteloze dingen, dus mag ik het ook"?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2015 20:54 

Hardtraxxer

WJD het Rebirth 2015 anthem deze vrijdag in Unleashed zit ?

Geen feit maar een gedachte : Zéér waarschijnlijk geproduceerd door Max Enforcer
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2015 20:55 

Hardtraxx Newbie

Qre8ive schreef:
TiMOTHYb schreef:
Dakpan schreef:
http://5chicago.com/news/the-great-facebook-purge/

Kan iets leuks gaan opleveren voor een aantal hardstyle artiesten. :D

Wat dan? Vooral een drastische vermindering in likes van de een op de andere dag toch? In principe kun je nu gewoon ook al zien om wie dat gaat. common-chat/fake-fans-over-the-scene-t39469.html

Vraag me af hoe facebook dat gaat doen, je kunt via facebook advertenties ook vrij goedkoop likes kopen wat ook soms fake is... maar daar betaal je facebook er voor (wat veel hardstyle artiesten doen...). Lijkt me niet dat ze die zomaar kunnen verwijderen.

Hoe koop je likes via advertenties volgens jou dan? Je pagina of bepaalde post wordt gewoon bij mensen op timeline geplaatst, het is dan nog altijd een mens die de keus maakt om een pagina te lijken. Het is gewoon letterlijk reclame maken, dat is toch iets anders dan betalen voor een X aantal likes die helemaal niks met jou 'dienst' hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2015 23:09 

Hardtraxx Veteran

Anonymous schreef:
AVIO in zijn geheel pls :woot:

Dit zou het dan wel worden :love: Zou wel hele goeie stap zijn...
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2015 11:29 

Hardtraxx Elite

Blue Bird schreef:
Hoe koop je likes via advertenties volgens jou dan? Je pagina of bepaalde post wordt gewoon bij mensen op timeline geplaatst, het is dan nog altijd een mens die de keus maakt om een pagina te lijken. Het is gewoon letterlijk reclame maken, dat is toch iets anders dan betalen voor een X aantal likes die helemaal niks met jou 'dienst' hebben.

Kijk onderstaand filmpje maar eens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2015 11:30 

Hardtraxx Elite

Toneshifterz is bezig met een album.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2015 12:26 

Hardtraxxer

.. Thyron's album Lucid Dreams gelekt is op 1gabba ?

edit-
Of een free release van m zelf >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2015 12:35 

Hardtraxx Addict

Zo te zien gelekt.
Zou prachtig zijn als het gewoon B-Front was:
"Ja ik zat bij Thyron thuis, ging ie effe pissen dus toen dacht ik van laat ik even snel zijn album sturen naar het hele internet."
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2015 12:35 

Hardtraxx Veteran

dylanleijten schreef:

edit-

Is niet van hemzelf, zie Thyron topic ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2015 12:42 

Hardtraxxer

Steffnov schreef:
dylanleijten schreef:

edit-

Is niet van hemzelf, zie Thyron topic ;)

Oeff justice, thx haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2015 12:59 

Hardtraxx Newbie

JeftaElachouri schreef:
Blue Bird schreef:

Kijk onderstaand filmpje maar eens.

Dit is zijn ervaring, gebaseerd op een coupon. Ik heb het idee dat in dit geval FB smerig om gaat met die coupon en daar gewoon 'vieze' likes aan hangt. Maar voor een studie opdracht heb ik vorig jaar een aantal advertenties mogen doen bij een NL hardstyle artiest. In 2 maanden tijd hadden we 2000 likes door advertenties, waar deze artiest op een gemiddelde zat van +/- 250 per maand zonder ads. Je kan een duidelijke doelgroep instellen en wij hadden in dit geval man & vrouw tussen de 16 & 30 jaar in de Benelux met voorkeuren voor muziek, edm, hardstyle.
Na deze advertenties zagen de totaal statistieken qua landen er zo uit:
Afbeelding
Pagina had op dat moment een totaal van 17.000 likes. Met onze klas hebben we een aantal artiesten gevolgd en kwamen deze advertenties dan ook regelmatig tegen op onze timeline of beter gezegd, het werkte wel. Ik heb geen 'vieze' likes kunnen ontdekken, maar mochten ze er wel tussen zitten dan was het in dit geval niet de keuze van de artiest om deze likes te krijgen. Het doel van een advertentie is dus om reclame te maken, of FB dat eerlijk doet weet ik niet maar ik denk dat de gemiddelde artiest niet als doel heeft met deze advertenties om niks zeggende likes te hebben want de meeste willen gewoon hun muziek zoveel mogelijk verspreid hebben. Hoe meer likes ( uit jouw doelgroep ) hoe beter het mond op mond reclame is. En daarom zeg ik dus in dit geval dat er een groot verschil is tussen likes dmv. advertenties en likes dmv. een x bedrag neerleggen om ineens 2000 likes op je pagina te krijgen.

Edit: Hier trouwens een heerlijk voorbeeld van extreem veel likes kopen: https://www.facebook.com/gandfesta?fref=ts
Deze beste man heeft stond op 11 maart 2014 op 10.000 likes en inmiddels meer dan 200.000 likes en zijn gemiddelde like op een bericht is 1 :lol: Ben dan ook deze pagina goed in de gaten aan het houden mbt. het verwijderen van illegale likes :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2015 13:07 

Donateur

Ik heb wel eens een pagina aangemaakt en daar voornamelijk Nederlandse (grappige) plaatjes op gepost. Vervolgens heb ik wat gepromote (via facebook) dus geen likes gekocht, en nu zit ik op 2000 likes. Nog steeds liken 40 mensen per week mijn pagina, terwijl ik al bijna een jaar niets meer heb gepost. Niemand reageert, niemand liked berichten. Zijn ongeveer 1900 'stille likes'.

Wat jij dus zegt niet te weten, vind ik op z'n minst tot wankelen te brengen door aan te geven dat die pagina nog steeds geliked wordt. M.b.t. je vraag of artiesten daarvan op de hoogte zijn (waren) weet ik niet, zal per artiest verschillen. Maar indien jij als artiest de meeste likes uit Mexico City krijgt (en je bent een hardcore DJ bijvoorbeeld) zou er toch wel een belletje moeten gaan rinkelen lijkt mij. Dan zou ik vanaf het moment dat ik daarachter kwam geen cent meer aan uit geven, omdat je dus spendeert aan vals bereik (lege likes, stille volgers hoe je 't ook noemen wil).
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2015 13:10 

Hardtraxx Newbie

TiMOTHYb schreef:
Ik heb wel eens een pagina aangemaakt en daar voornamelijk Nederlandse (grappige) plaatjes op gepost. Vervolgens heb ik wat gepromote (via facebook) dus geen likes gekocht, en nu zit ik op 2000 likes. Nog steeds liken 40 mensen per week mijn pagina, terwijl ik al bijna een jaar niets meer heb gepost. Niemand reageert, niemand liked berichten. Zijn ongeveer 1900 'stille likes'.

Wat jij dus zegt niet te weten, vind ik op z'n minst tot wankelen te brengen door aan te geven dat die pagina nog steeds geliked wordt. M.b.t. je vraag of artiesten daarvan op de hoogte zijn (waren) weet ik niet, zal per artiest verschillen. Maar indien jij als artiest de meeste likes uit Mexico City krijgt (en je bent een hardcore DJ bijvoorbeeld) zou er toch wel een belletje moeten gaan rinkelen lijkt mij. Dan zou ik vanaf het moment dat ik daarachter kwam geen cent meer aan uit geven, omdat je dus spendeert aan vals bereik (lege likes, stille volgers hoe je 't ook noemen wil).

Klopt, en ik zeg ook niet dat FB eerlijk is. Maar ik denk wel dat er een limiet op zit, als je bijvoorbeeld je ads instelt op alleen Benelux, dan valt er niet zoveel te sjoemelen voor FB. Stel je het in op heel de wereld dan kan FB daar veel makkelijker me sjoemelen. + juist die pagina's die veel uit mexico city enz. hebben worden toch juist verdacht van het kopen van likes en niet het adverteren van zijn/haar pagina?
Hoe jij aan die likes komt weet ik idd ook niet. Komen ze ook uit rare landen of is het wel uit jouw omgeving?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2015 13:29 

Hardtraxx Veteran

Blue Bird schreef:
Klopt, en ik zeg ook niet dat FB eerlijk is. Maar ik denk wel dat er een limiet op zit, als je bijvoorbeeld je ads instelt op alleen Benelux, dan valt er niet zoveel te sjoemelen voor FB.

Oh jawel, ik heb hetzelfde als Timothy, maar dan maar met ±50 van m'n likes, (had kort een advertentie alleen gericht op Benelux) ik heb de meeste profielen bekeken die mijn page geliked hebben en veel ervan hadden totaal geen Hardstyle bij hun interesses staan en veel random pages geliked, en waren verder niet actief. Veel franstalige belgen ook..
Ik hoop dat ik straks van m'n nep likes af ben..
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2015 13:37 

Hardtraxx Newbie

Delt-A schreef:
Blue Bird schreef:
Klopt, en ik zeg ook niet dat FB eerlijk is. Maar ik denk wel dat er een limiet op zit, als je bijvoorbeeld je ads instelt op alleen Benelux, dan valt er niet zoveel te sjoemelen voor FB.

Oh jawel, ik heb hetzelfde als Timothy, maar dan maar met ±50 van m'n likes, (had kort een advertentie alleen gericht op Benelux) ik heb de meeste profielen bekeken die mijn page geliked hebben en veel ervan hadden totaal geen Hardstyle bij hun interesses staan en veel random pages geliked, en waren verder niet actief. Veel franstalige belgen ook..
Ik hoop dat ik straks van m'n nep likes af ben..

Hmm toch vreemd dat wij tijdens onze onderzoek deze likes bijna niet tegenkwamen (hebben uiteraard ook veel profielen gecheckt) Maar ik ben inderdaad benieuwd of we bij Nederlandse artiesten iets gaan terugzien van de illegale like actie.
Vorige  1 ... 2234, 2235, 2236, 2237, 2238, 2239, 2240 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen