Dat verklaard dus de schrale lineup van X-Qlusive
Related topics
Active topics in Algemeen
Moderators
-
PHardtraxx Veteran
- 5058 posts member since 2013
- last seen 8 hours ago
-
DHardtraxx Veteran
- 4969 posts member since 2012
Wavolizer naar The Third Movement.
-
MHardtraxx Veteran
- 14193 posts member since 2013
Vanaf nu wel. De bestemming van een artiest die net uit de HS komt rollen lijkt me nog wel relevant hier.
-
MHardtraxx Addict
- 1979 posts member since 2011
- last seen Jun 2026
Wat Steffnov zegt
Wel vet, ben benieuwd naar z'n nieuwe tracks
Wel vet, ben benieuwd naar z'n nieuwe tracks
-
MHardtraxx Veteran
- 14193 posts member since 2013
Hopen dat zn TBA snel uit komt. 
Ben zeer benieuwd naar wat er nu uit z'n studio komt rollen nu hij niet meer vast zit aan dat "oh wacht eens het moet hardstyle zijn...". Denk dat we wel wat moois kunnen verwachten nu z'n creativiteit niet meer belemmerd wordt.
-
S
Zal toch niet het nieuwe label van B-Front, Freqz, Adaro en Ran-D worden hoop ik?
Is denk ik sublabel van X-Bone, design is vrijwel hetzelfde
Ah inderdaad, ben niet zo bekend met dat label.wrote:Is denk ik sublabel van X-Bone, design is vrijwel hetzelfde
En de winnaar van meest debiele tracknaam. Alles zit er in, een hashtag, getallen ipv letters... hij mist een kans om er nog een Z achter te plakken, dat had het helemaal compleet gemaaktWarface
5 mins ·
Ow yes, new solo track is done! First premier, this saturday at Time Out presents: Minus Militia Track name: #H8M3 Care for a teaser tonight?
-
PHardtraxxer
- 305 posts member since 2014
- last seen Feb 2016
Helaas hebben organisatoren het zelf in de hand..
Als het meerendeel (SFX) gewoon een limiet stelt, zullen de artiesten hier wel naar moeten luisteren. Zolang er bedrijven de hoofdprijs blijven betalen veranderd er niks.
Als het meerendeel (SFX) gewoon een limiet stelt, zullen de artiesten hier wel naar moeten luisteren. Zolang er bedrijven de hoofdprijs blijven betalen veranderd er niks.
Hahahaha wat kut. Net een 11 jarig opstandig pubertje (staat nog net niet 'Hate me or fuck off' ) die stiekem gewoon liefde wil. Oftewel hij betitelt mijn ava perfect 
Mooie avatar trouwens waar heb je die gehaaldwrote:Hahahaha wat kut. Net een 11 jarig opstandig pubertje (staat nog net niet 'Hate me or fuck off' ) die stiekem gewoon liefde wil. Oftewel hij betitelt mijn ava perfect
Ze maken dus 1 van de 4 Hard Bass tracks en nog een nieuwe collab met NC
Onder aan het interview vind je nog een poll:
What will be the Hardstyle Trend of 2015?
-Big Room Hardstyle (130-145BPM)
-Rawstyle
-Euphoric
-Oldschool
Wat denken jullie?
What will be the Hardstyle Trend of 2015?
-Big Room Hardstyle (130-145BPM)
-Rawstyle
-Euphoric
-Oldschool
Wat denken jullie?
Denk maar aan Early hardstyle voor het gemak.
-
AHardtraxx Elite
- 2912 posts member since 2013
Angerfist - Spookwrote:"Oldschool"
Defineer "oldschool".
-
RHardtraxx Veteran
- 5555 posts member since 2013
- last seen 19 days ago
En dit is waar youri precies op hoopt haha, nog meer reacties want voor 90% van de HT'ers kan die toch niks goed doen. Dus kan die net zo goed zelf trollenwrote:En de winnaar van meest debiele tracknaam. Alles zit er in, een hashtag, getallen ipv letters... hij mist een kans om er nog een Z achter te plakken, dat had het helemaal compleet gemaaktWarface
5 mins ·
Ow yes, new solo track is done! First premier, this saturday at Time Out presents: Minus Militia Track name: #H8M3 Care for a teaser tonight?
Tja of ik graag een track achter me naam zou willen hebben met die naam is een 2e maar dit gaat gegarandeerd weer lees plezier opleveren op fb en HT
Scantraxx Records
Big news tomorrow!