Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 2205, 2206, 2207, 2208, 2209, 2210, 2211 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2015 19:27 

Hardtraxx Veteran

RTM93 schreef:
Rickzel schreef:
Citaat:
Warface
5 mins ·
Ow yes, new solo track is done! First premier, this saturday at Time Out presents: Minus Militia Track name: ‪#‎H8M3‬ Care for a teaser tonight?

En de winnaar van meest debiele tracknaam. Alles zit er in, een hashtag, getallen ipv letters... hij mist een kans om er nog een Z achter te plakken, dat had het helemaal compleet gemaakt >.<

En dit is waar youri precies op hoopt haha, nog meer reacties want voor 90% van de HT'ers kan die toch niks goed doen. Dus kan die net zo goed zelf trollen :lol:
Tja of ik graag een track achter me naam zou willen hebben met die naam is een 2e maar dit gaat gegarandeerd weer lees plezier opleveren op fb en HT

Ja troll of geen troll, ik vind het gewoon een domme naam :P Wil hij nou dat iedereen die hashtag gaat gebruiken ofzo? Wat is het nut er achter. En dat hij niet tegen kritiek kan is al lang algemeen bekend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2015 19:30 

Donateur

Ik ben benieuwd, doomed was vet!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2015 19:42 

Hardtraxx Veteran

Ohh kijk mij eens gehaat worden, maar ik ben stoere jongen dus ik heb keiharde schijt aan jullie en dat zal ik jullie eens even goed duidelijk maken met mijn nieuwe track mattie!

Man man man, wat heb ik me toch een gruwelijke pesthekel aan mensen die dit soort shit doen. xd Echt een partij zielig doen zeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2015 20:59 

Hardtraxx Crew

Zirkum
Citaat:
The collab with Radiance for the second Spoontech Records album is almost done! We can't wait to show you this banger
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2015 21:20 

Hardtraxx Veteran

Magnetron schreef:
Zirkum
Citaat:
The collab with Radiance for the second Spoontech Records album is almost done! We can't wait to show you this banger

leek me toch al redelijk obvious, foto met 'The Punch Patrol' en 'The Raw Brigade', en aangezien het 1ste album the punch patrol was :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2015 21:52 

Hardtraxx Crew

Q-Dance
Citaat:
We will repeat last week's episode of @TheMagicShow. Listen in 10 min. to http://radio.q-dance.com . #QDRadio

Alle residents waren ziek?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2015 21:55 

Hardtraxx Crew

wootum schreef:
Q-Dance
Citaat:
We will repeat last week's episode of @TheMagicShow. Listen in 10 min. to http://radio.q-dance.com . #QDRadio

Alle residents waren ziek?

Zal wel iets aan de hand zijn, want vanmorgen stond er nog een bericht van TMS op facebook (o.a Da Tweekaz zouden draaien), maar dit bericht is ook verwijderd.

Begin van het bericht staat nog op twitter
Citaat:
We're excited for 2 reasons tonight - firstly it's Monday which means a brand new edition of The Magic Show!... http://fb.me/3S1TJJIoi
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2015 22:05 

Hardtraxx Veteran

Adrenalize schreef:
In the studio with mr. Atmozfears!
‪#‎onedeeper‬
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2015 23:13 

Hardtraxx Veteran

Audiofreq in de studio met.....

Tiesto.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2015 23:18 

Hardtraxx Veteran

iMark schreef:

Tiesto.

https://www.youtube.com/watch?v=qBrAVA2 ... e=youtu.be

Wauw, dat kan interessant worden... Ik herken hem er zelf niet in, maar moet eerlijk zeggen dat ik hem al een tijdje niet meer volg >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2015 23:21 

Hardtraxx Elite

Rickzel schreef:
iMark schreef:

Tiesto.

Wauw, dat kan interessant worden...

:lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2015 23:22 

Hardtraxx Veteran

Hahaha ik was iets te snel, zag alleen een glimp van z'n hoofd >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2015 23:30 

Hardtraxx Veteran

Niks dus. Wie is het wel?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2015 23:35 

Hardtraxx Veteran

teupie schreef:

Haha, ja resultaat van eerst reageren en dan filmpje kijken >.< Geen idee wie het is
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2015 23:38 

Hardtraxx Addict

teupie schreef:

Ik ben vergeten wie het is maar hij was ook op de HDE Conference & Showcase en zie hem eigenlijk om de week op een feest dus laten we het maar gewoon houden op een party ganger die dieper in de scene zit?

Edit: Kasper Dekker
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2015 23:41 

Hardtraxx Elite

---
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jan 2015 23:50 

Hardtraxx Veteran

Magnetron schreef:
Scantraxx Records
Citaat:
Big news tomorrow!

Devin Wild. gr.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2015 10:09 

Hardtraxxer

Rickzel schreef:
iMark schreef:

Tiesto.

Wauw, dat kan interessant worden... Ik herken hem er zelf niet in, maar moet eerlijk zeggen dat ik hem al een tijdje niet meer volg >.<

Dacht ook dat het Tiesto was, maar klinkt best leuk voor een tool.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2015 10:40 

Hardtraxxer

Zany een 145 bpm track heeft gemaakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2015 12:50 

Hardtraxxer

Pioneer komt met een nieuw all-in-one DJ systeem: XDJ-RX. Moet €1500,- gaan kosten. Voor mij misschien wel een optie!

http://www.bax-shop.nl/dj-mixer/pioneer ... dj-systeem

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2015 13:06 

Hardtraxx Addict

Mark With A K, Off The Grid episode1.
Misschien zitten jullie er niet op te wachten alleen is wel een grappige aflevering. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2015 13:29 

Hardtraxx Veteran

@Roan Vet! Mooie prijs ook. Is voor mij al iets meer binnen handbereik qua budget.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2015 15:02 

Hardtraxxer

Rickzel schreef:
@Roan Vet! Mooie prijs ook. Is voor mij al iets meer binnen handbereik qua budget.

Ergens blijft het toch lelijk dat de cd spelers eruit zijn..
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2015 16:53 

Hardtraxx Crew

Citaat:
Scantraxx presents brand new showpiece 'Devin Wild'.

We proudly welcome a brand new member into our family. Devin Wild is a young talented DJ and producer from Holland with his mind put to invading the Hardstyle scene. He got inspired by Hardstyle when he was only 8 years old. At the age of 9, Devin started exploring his musical talent by producing bits and pieces for hours, creating energetic and uplifting Hardstyle. With years of experience already, he has developed his own fresh style to throw in the mix.

Experts say this ambitious young talent will be a Hardstyle essential sooner rather than later. And we are enchanted to be able to work with him. It's only a matter of time before we can see him rock the beloved Hardstyle stages. A tensive new era is about to begin for Devin Wild.

Aiming to follow his inspirers’ Wildstylez and Noisecontrollers footsteps, it’s safe to say that we should get ready to join the wildness, with Devin Wild.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jan 2015 18:47 

Artiest

Spoontech kondigt een nieuwe artiest aan in de nieuwe Spoontech & Friends, incl nieuwe EP in z'n set :)
Vorige  1 ... 2205, 2206, 2207, 2208, 2209, 2210, 2211 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen