Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 2202, 2203, 2204, 2205, 2206, 2207, 2208 ... 3078  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2015 10:10 

Donateur

johnnie schreef:
‘Ik vind het iets te eentonig worden op het moment. Dat omslagpunt moet nu maar eens komen. Waarschijnlijk wordt dat door iemand gedaan die zelf niet doorheeft dat ‘ie dat doet. Maar ja, muziek blijft natuurlijk altijd evalueren.’

Muziek blijft evalueren? Muziek blijft produceren.. en als producer heb je juist alle touwtjes zelf in handen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2015 10:21 

TiMOTHYb schreef:
johnnie schreef:
‘Ik vind het iets te eentonig worden op het moment. Dat omslagpunt moet nu maar eens komen. Waarschijnlijk wordt dat door iemand gedaan die zelf niet doorheeft dat ‘ie dat doet. Maar ja, muziek blijft natuurlijk altijd evalueren.’

Muziek blijft evalueren? Muziek blijft produceren.. en als producer heb je juist alle touwtjes zelf in handen.

Twee verschillende soorten blijft? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2015 10:27 

Aan het typen...

Evolueren, hebben we dan helemaal niks opgestoken van Pokémon? -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2015 10:30 

Donateur

Anonymous schreef:
Twee verschillende soorten blijft? :P

Watte?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2015 11:24 

Hardtraxx Veteran

Volgens mij is het ook wel een beetje de hype om te zeggen dat het te eentonig wordt. Nu zeiken dat het eentonig is en komende zaterdag gewoon weer op een 3-tal platen na precies dezelfde set draaien als de afgelopen 2 maanden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2015 12:02 

Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
Volgens mij is het ook wel een beetje de hype om te zeggen dat het te eentonig wordt. Nu zeiken dat het eentonig is en komende zaterdag gewoon weer op een 3-tal platen na precies dezelfde set draaien als de afgelopen 2 maanden.

Is natuurlijk ook niet iets wat je in een weekendje kan veranderen :P Als je E-force boekt dan heeft het publiek toch wel een bepaalde verwachting van hem.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2015 12:20 

Donateur

Ja vooral als artiest claimen dat het te eentonig is.. terwijl jij de enige bent die dat (gedurende jouw set) kan veranderen. En Rickzel 2 of 3 onbekende (oude) platen maken al superveel verschil in een set. Dat je je hitjes moet blijven draaien omdat 90% er op staat te wachten kan toch alsnog altijd. Artiesten leggen zichzelf die verplichting veel te overdreven op. Dat je als E-Force niet wegkomt zonder Seven te draaien begrijp ik helemaal, maar Das Weite Land bijvoorbeeld.. die komt écht nog wel aan bod op een avond.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2015 12:38 

Hardtraxx Elite

TiMOTHYb schreef:
Ja vooral als artiest claimen dat het te eentonig is.. terwijl jij de enige bent die dat (gedurende jouw set) kan veranderen. En Rickzel 2 of 3 onbekende (oude) platen maken al superveel verschil in een set. Dat je je hitjes moet blijven draaien omdat 90% er op staat te wachten kan toch alsnog altijd. Artiesten leggen zichzelf die verplichting veel te overdreven op. Dat je als E-Force niet wegkomt zonder Seven te draaien begrijp ik helemaal, maar Das Weite Land bijvoorbeeld.. die komt écht nog wel aan bod op een avond.

Helmaal mee eens, genoeg oude rauwe shit die in zijn setjes kunnen naar mijn mening
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2015 12:38 

Hardtraxx Addict

19 januari nieuwe OST voor HardBass.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2015 13:56 

Hardtraxx Crew

_theon_ schreef:
Radical Redemption is bezig met een remix van Be Amazed.

Bron: RR snapchat

Is zijn Hard Bass Tribute in plaats van een Remix
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2015 15:52 

Hardtraxx Veteran

Rickzel schreef:
Daveytl schreef:

Is natuurlijk ook niet iets wat je in een weekendje kan veranderen :P Als je E-force boekt dan heeft het publiek toch wel een bepaalde verwachting van hem.

Dat is dus precies waarom er geen verandering komt. En idd je kan best 2 3 oudere plaatjes erin smijten kom op man.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2015 16:21 

Hardtraxx Veteran

Ja helemaal mee eens hoor! Maar ik zeg alleen dat ik de denkwijze snap. Zo'n verandering moet gewoon langzaam op gang komen. En wat vaker naar oudere nummers grijpen in plaats van de 3e keer das weite land erop gooien is een mooi begin.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2015 16:55 

Donateur

Rickzel schreef:
En wat vaker naar oudere nummers grijpen in plaats van de 3e keer das weite land erop gooien is een mooi begin.

En binnen 3 minuten geregeld. Sneller kan bijna niet hè?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2015 17:12 

Liveset van Ran-D online staat ;)

01. Ran-D & Digital Punk - Born To Die
02. Ran-D & E-Life - The Hunt (Intents Festival 2014 Anthem)
03. Ran-D & Hard Driver - Animals
04. Gunz For Hire - Kings Of The Underground
05. D-Block & S-te-fan ft. MC Villain - Evolutionz (Ran-D Remix)
06. E-Force & Luna - The Game
07. Ran-D & Endymion - Antidote
08. Adaro & E-Force ft. MC Nolz - Open the gates
09. The Machine & MC Shizzler - Don't Touch My Stereo
10. Crypsis - You Know
11. Ran-D - Wolfchild
12. Gunz For Hire - Swagger
13. Hard Driver & Radical Redemption - United From The Start
14. Gunz for Hire - A Storm is Coming
15. Ran-D - I Am Legion
16. Ran-D & Digital Punk - Rebel to the Grave
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2015 17:15 

Hardtraxx Veteran

Dan post je dat hier: http://www.hardtraxx.nl/forum/hardstyle/
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2015 18:06 

Hardtraxx Addict

Reverze anthem wordt vanavond officieel gereleased.

Bron:

https://www.facebook.com/ReverzeOfficia ... =1&theater
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2015 18:08 

Hardtraxxer

MDesiqn schreef:
Reverze anthem preview wordt vanavond officieel gereleased.

Bron:

Op de release gaan we nog even kunnen wachten denk ik ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2015 18:10 

Hardtraxx Addict

Hard Invasion schreef:
MDesiqn schreef:
Reverze anthem preview wordt vanavond officieel gereleased.

Bron:

Op de release gaan we nog even kunnen wachten denk ik ;)

My bad, over het woord preview heen gelezen.
Zal waarschijnlijk hetzelfde zijn als in de podcast van Brennan Heart zelf alleen misschien een 30 seconde er aan geplakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2015 18:16 

Hardtraxxer

MDesiqn schreef:

Zal waarschijnlijk hetzelfde zijn als in de podcast van Brennan Heart zelf alleen misschien een 30 seconde er aan geplakt.

De preview van vorig jaar was toch een goeie 4:30 min , verwacht dit nu ook ongeveer.
Er zit ook maar +- 2.20 min in de podcast dus ;)
Benieuwd wat voor artwork ze in de vid gaan steken :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2015 18:40 

Hardtraxx Addict

Hard Invasion schreef:
MDesiqn schreef:

De preview van vorig jaar was toch een goeie 4:30 min , verwacht dit nu ook ongeveer.

Ben ik ook benieuwd naar, hopelijk komt er weer iets vets met de stage te staan en iets boven het publiek zoals met Qlimax alleen dan natuurlijk anders. Ik weet dat het twee verschillende evenementen zijn en ook door andere organisaties alleen dingen boven het publiek maakt het voor mij ook extra vet, een leukere sfeer, alsof je je helemaal in 'Illumination' waant. :yay:

Reverze is ook uitverkocht, bij deze.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2015 18:47 

Hardtraxx Addict

Ook Intents Festival gaat blijkbaar hard, maar minder hard als vorig jaar.

De ticketverkoop voor de zaterdag van Intents Festival 2015 gaat hard! De VIP-tickets zijn al uitverkocht en 98% van de Regular tickets zijn al weg. De laatste paar honderd kaarten gaan nu in de verkoop. Door een storing bij de ING bank en de Rabobank gisteren, kon niet iedereen direct hun ticket bestellen. Ben er nu snel bij voor het te laat is.
TICKET SHOP: http://tickets.intentsfestival.nl
We trekken dit jaar alles uit de kast om het meest onvergetelijke pretpark ooit te bouwen. Met te gek decor en entertainment, een extra area en uitbreidingen van de IntentsCity camping kan het niet meer stuk. De weekend + IntentsCity camping lopen veel sneller dan vorig jaar. Stel dus ook je IntentsCity camping-tickets snel zeker.
Intents Festival – The Funfair of Madness
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2015 19:00 

Hardtraxx Veteran

MDesiqn schreef:
Hard Invasion schreef:
MDesiqn schreef:

Ben ik ook benieuwd naar, hopelijk komt er weer iets vets met de stage te staan en iets boven het publiek zoals met Qlimax alleen dan natuurlijk anders. Ik weet dat het twee verschillende evenementen zijn en ook door andere organisaties alleen dingen boven het publiek maakt het voor mij ook extra vet, een leukere sfeer, alsof je je helemaal in 'Illumination' waant. :yay:

Reverze is ook uitverkocht, bij deze.

Hadden vorig jaar origineel gedaan met een kubus :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2015 19:13 

Hardtraxx Crew

Citaat:
As you guys have noticed we have been expanding our musical path into Housemusic with 'Beautiful World' as 'DBSTF'. When we started working together 10 years ago as D-Block & S-te-Fan, we started to produce the music which we loved most; Hardstyle.

After 10 years of beautiful memories with all our fans, an album, more than 100 releases, amazing shows and numerous highlights we are having a hard time reinventing ourselves in the studio with just Hardstyle. Besides that our musical interest reaches far beyond just Hardstyle, and we know same goes for a lot of our fans. For this reason we have chosen to use our abridgement 'DBSTF' to produce and release music other than Hardstyle in the future. It's still us, but the name is different.

This will definetely not mean we are saying farewell to Hardstyle as we will continue to make Hardstyle as D-Block & S-te-Fan. To underline this we have made a 'D-Block & S-te-Fan' rmx of 'Beautiful World' which you guys can find here.

Grtz DBSTF | D-Block & S-te-Fan
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2015 19:16 

Hardtraxx Addict

Magnetron schreef:
Citaat:
As you guys have noticed we have been expanding our musical path into Housemusic with 'Beautiful World' as 'DBSTF'. When we started working together 10 years ago as D-Block & S-te-Fan, we started to produce the music which we loved most; Hardstyle.

After 10 years of beautiful memories with all our fans, an album, more than 100 releases, amazing shows and numerous highlights we are having a hard time reinventing ourselves in the studio with just Hardstyle. Besides that our musical interest reaches far beyond just Hardstyle, and we know same goes for a lot of our fans. For this reason we have chosen to use our abridgement 'DBSTF' to produce and release music other than Hardstyle in the future. It's still us, but the name is different.

This will definetely not mean we are saying farewell to Hardstyle as we will continue to make Hardstyle as D-Block & S-te-Fan. To underline this we have made a 'D-Block & S-te-Fan' rmx of 'Beautiful World' which you guys can find here.

Grtz DBSTF | D-Block & S-te-Fan

Hmm jammer, gaan de kant op van Headhunterz en Wildstylez. Had eigenlijk ook verwacht dat ze dit zouden gaan doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2015 19:19 

Gewoon doen wat je zelf wilt, naar mijn idee hebben DBSTF dat altijd wel gedaan.

Als ze van die platen af gaan leveren als Beautiful World dan ben ik iig geïnteresseerd.
Vorige  1 ... 2202, 2203, 2204, 2205, 2206, 2207, 2208 ... 3078  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Algemeen